• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    (sorry voor typfouten zit op de bus)
    Blake Austin Gabriëls
    'Ik doe graag iets om te helpen'zei ze glimlachend.
    "Ja ik heb daarnet iets gegeten .Heb jij dan nog niets gegeten?antwoorde ze op mijn vraag en ik schudde mijn hoofd. "Nee ik heb nog niets gegeten. Ben je zeker dat je geen honger hebt?Anders wil ik best 2 pizzas insteken hoor."zeg ik vriendelijk. Ik kijk even naar Puck die alvast al naar de keuken rent omdat hij weet dat ik hem iets te eten ga geven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper
    16+

    Pas als ik Esmee zacht hoor kreunen en voel dat ze klaargekomen is, blijf ik nog even doorgaan tot ik zelf met een kreunend gegrom klaar gekomen ben. Ik rol het condoom af, en gooi die weg

    Ik laat me zuchtend naast Esmee ploffen. Ik sluit mijn ogen even kort omdat het lekker was, Echt lekker. Dan ga ik overeind zitten en kijk Esmee aan. " Dat heeft gewoon echt de hele dag geduurt" Ik grinnik even en lik langs mijn lippen. Ik buig me over Esmee heen en kus haar. " Wil je wat drinken?' Dan schrik ik op. "Shit! Ik moest mijn zusje bellen!!" Ik trek snel een boxer aan. Buig me nogmaals over Esmee heen. " Sorry, we knuffelen zo verder. Ik zal wel vermoord worden dat ik haar vergeten ben. Je mag douchen als je wil, Ik zal wat drinken voor je maken maar moet even bellen" Ik geef haar nog een kus en ren naar de woonkamer. Als ik mijn telefoon aan heb zie ik al voicemail berichten. Bij elk voicemail bericht lijkt ze steeds banger en hoor ik de brok in haar keel. Shit, straks is er iets gebeurd!! Als ik haar terug bel krijg ik voicemail en nogmaals vloek ik.

    Felicity Harper
    Blake schud zijn hoofd "Nee ik heb nog niets gegeten. Ben je zeker dat je geen honger hebt? Anders wil ik best 2 pizza's insteken hoor" Blake glimlacht en Puck loopt al naar de keuken waardoor ik glimlach maar als ik Blake aankijk moet ik blozen. " Ik wil je echt niet tot last zijn" piep ik verlegen. Ik hoor mijn telefoon. Als ik hem uit mijn handtas haal zie ik de foto die bij Jake zijn nummer staat. Ik druk heb weg, zet mijn geluid uit en stop de telefoon terug in mijn tas. Meteen sta ik op. " I..ik wil je wel helpen' zeg ik verlegen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij ploft zuchtend naast me neer en sluit zijn ogen. Dan gaat hij overeind zitten en kijkt me aan. "Dat heeft gewoon echt de hele dag geduurd" hij grinnikt even en likt langs zijn lippen. Ik grinnik ook even. "Het was het wachten waard" zeg ik dan met een grijns. Hij buigt over me heen en kust me. "Wil je wat drinken?" vraagt hij maar voordat ik een antwoord kan geven schrikt hij op. "Shit! ik moest mijn zusje bellen!!" hij trekt snel een boxer aan en buigt nog een keer over me heen. "sorry, we knuffelen zo verder. Ik zal wel vermoord worden dat ik haar vergeten ben. Je mag douchen als je wil. Ik zal wat drinken voor je maken maar even bellen." hij geeft me nog een kus en rent naar de woonkamer. Ik blijf even verbaasd liggen. Ik had niet gedacht dat hij nog wou knuffelen na de seks, niet dat ik er problemen mee heb. Ik vind het juist heerlijk om te knuffelen na de seks.. dat was echt typisch iets voor (de meeste) vrouwen. Ik zou eerder verwachten dat hij meteen zou beginnen over het verhuizen van mijn spullen en niet over knuffelen. Mijn gedachtes worden verstoord door het gevloek van Jake. Ik ga rechtop zitten en kijk een om me heen. Ik stap uit bed en loop weer naar zijn klerenkast. Ik bekijk even wat hij zo allemaal heeft liggen. Ik vind het altijd leuk om door kasten heen te snuffelen. Ik pak een t-shirt uit zijn kast en trek die aan. Ik had geen zin om het jurkje weer aan te doen om vervolgens weer te lopen kloten met die rits. Ik pak mijn kleren van de grond en leg die ergens neer. Ik loop de slaapkamer uit en loop langs Jake naar keuken toe. Ik open de koelkast en kijk er even in.

    Jake Harper

    Esmee loopt de slaapkamer uit en loopt langs me heen naar de koelkast. Weer bel ik Felicity "Dit is Felicity harper, Ik kan even niet opnemen, bel terug of laat een berichtje achter na de piep" Ik vloek nogmaals. " Komop Felicity neem op" zeg ik als ik de laatste keer opbel. " Oke moet je horen" Ik laat Esmee de voicemails horen. "Ik word echt vermoord als haar iets overkomen is" Plots krijg ik een laat voicemail berichtje, Ook die laat ik hardop afspelen. "Jake Roy Dennis Harper. Jij bent echt de grootste klootzak die ik ken! Het is dat ik je tweelingzus ben anders..." Ik hoor de woede in haar stem en slik. " Het is dat ik een hele aardige jongen tegen kwam anders had ik nu in het park moeten slapen. Jij mag echt bang gaan zijn voor je ballen als ik je weer zie Eikel!" Dan word er op gehangen. Ik wrijf over mijn voorhoofd. "Waarom gaat ze nou met 'aardige' jongens meegaan" mompel ik. " en ik moet dat heel erg goed gaan maken morgen" zucht ik. Dan loop ik naar Esmee, sla vanachter haar mijn armen om haar heen, druk een kus op haar hoofd en dan in haar nek. " Zit mijn t-shirt lekker?" mompel ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity ,glimlacht als ze Puck ziet rennen en begint da te blozen als ze me aankijkt.
    " Ik wil je echt niet tot last zijn" piepte ze en ik grinnik zachtjes. "Ik vind het niet erg hoor,ik vind het wel fijn dat ik wat gezelschap heb."glimlach ik naar haar.
    Anders was ik best wel alleen en verveelde ik me erg vaak.
    " I..ik wil je wel helpen' zei ze verlegen. "Ja is goed ,dankje ."glimlach ik en ga alvast naar de keuken. "Wil ja anders de oven op 200 graden zetten ? Dan zal ik de pizza's halen." vraag ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Blake grinnikt zachtjes. " Ik vind het niet erg hoor, ik vind het wel fijn dat ik wat gezelschap heb" Glimlacht Blake naar mij en ik bloos weer even. Sinds wanneer bloos ik zoveel? Ja bij knappe jongens vaak, maar bij andere mensen of niet knappe jongens nooit zo veel als nu. Oke, Blake is ook best wel knap. Maar het is echt onzin dat ik zoveel aan het blozen ben nu.
    " ja is goed dankje" Hij loopt alvast naar de keuken en ik loop hem achterna. " Wil je anders de oven om 200 graden zetten? Dan zal ik de Pizza's halen" Ik knik. " Dat is goed hoor geen probleem" Ik bekijk de oven even en zet hem dan vervolgens op 200 graden. Ik aai Puck weer. Het is echt een schatje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Jake vloekt nog een keer als ik de koelkast bekijk. "Komop Felicity neem op" zegt. "oké moet je horen" zegt hij en ik draai me naar hem om terwijl ik de koelkast even dicht doe. Ik hoor de steeds wanhopiger wordende voicemail berichten van zijn zus. "Ik word echt vermoord als haar iets overkomen is" zegt hij. Dan krijg hij nog een verlaat voicemail berichtje binnen. "Jake Roy Dennis Harper. Jij bent echt de grootste klootzak die ik ken! Het is dat ik je tweelingzus ben anders..." Een beetje geamuseerd kijk ik naar Jake die wel een beetje bang lijkt te zijn voor zijn zusje. "Het is dat ik een hele aardige jongen tegen kwam anders had ik nu in het park moeten slapen. Jij mag echt bang gaan zijn voor je ballen als ik je weer zie Eikel!" dan wordt er opgehangen en ik bijt op de binnenkant van mijn wang om mijn lachen in te houden en ik draai weer naar de koelkast terug om hem weer open te doen zodat hij niet ziet dat dit best een grappige kant heeft. "Waarom gaat ze nou met 'aardige' jongens mee" mompeld hij. "En ik moet dat heel erg goed gaan maken morgen." zucht hij. Dan voel ik zijn armen om me heen en hij drukt een kus op mijn hoofd en dan in mijn nek. "Zit mijn t-shirt lekker?" mompeld hij. Ik pak wat sap uit de koelkast, zet dat op het aanrecht en draai me dan naar hem om in zijn armen en sla mijn armen om zijn nek heen. "Ik bescherm je ballen wel tegen je zusje" zeg ik dan en ik grinnik even en grijns naar hem. "en ja, je t-shirt zit wel lekker" Ik geef hem even een kus op zijn mond en draai me dan weer om naar het aanrecht. "Wil je ook sap of wil je iets anders?" vraag ik dan terwijl ik twee glazen uit een kastje pak en er eentje met sap volschenk. "Het is maar goed dat ik vandaag niet alles al heb ingepakt.. dat kan ik nu mooi morgen doen terwijl jij het goed gaat maken met je zus" zeg ik dan.

    Blake Austin Gabriëls

    " Dat is goed hoor geen probleem" antwoorde ze en ik glimlach nog even naar haar ,waarna ik naar de bergruimte ga ,richting de diepvriezer.
    Ik haal 2 pizza margarita's uit en ga dan weer richting de keuken. Ik kijk glimlachend als ik zie hoe Felicity Puck aait.
    "hij kan ook trukjes."zeg ik tegen haar en haal de pizza's uit de verpakking om ze daarna de timer op een kwartier in de stellen.
    Dan open ik de lade ,waarin de hondensnoepjes van Puck zitten en ik haal er 3 uit.
    Puck kijkt op en loopt naar me toe en gaat voor mijn voeten zitten. Ik hurk me en aai hem even om daarna een hand naar hem uit te steken. "Geef poot."zeg ik hem en zoals ik zei haf hij me een pootje ,waarna ik hem een snoepje haf.
    "Wil je ook eens proberen?"vraag ik haar dan met een glimlachje. "Hij kan ook nog omrollen en op zijn achterpoten staan."vervolg ik er nog bij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Esmee haalt een pak sap uit de koelkast, zet het op het aanrecht, draait zich om en slaat haar armen om mijn nek. " Ik bescherm je ballen wel tegen je zusje" Ik grinnik even als zij dat ook doet. Esmee grijnst " En ja, je t-shirt zit lekker," ze geeft me een kus op mijn mond en draait zich om. " Wil je ook sap of wil je iets anders?" Ze haalt twee glazen uit de kast en vult er dan alvast een met sap. "Sap is goed" Antwoord ik dan. "Het is maar goed dat ik vandaag niet alles al heb ingepakt, dat kan ik nu mooi morgen doen terwijl jij het goed gaat maken met je zus" Ik grijns. " Ik had het dan gedaan als ik alles had overgezet naar hier. Ze heeft de hele dag gewacht dan kunnen die paar uurtjes er ook wel bij" Ik kus der hoofd weer.

    Felicity Harper

    " Hij kan ook trucjes" Blake haalt de Pizza's uit de verpakking zet ze in de oven en zet de timer. Dan opent hij een lade, haalt er drie hondenkoekjes uit en hurkt. Puck trippelt naar hem toe en gaat voor zijn voeten zitten. " Geef poot" Puck geeft hem een pootje. Ik klap even kort en enthousiast in mijn handen en Blake geeft hem een koekje.
    " Wil je ook eens proberen" Vraagt Blake met een glimlach. Ik knik " Hij kan ook nog omrollen en op zijn achterpoten staan" zegt Blake. " Ik begin wel met pootje" zeg ik verlegen. " Pootje" zeg ik terwijl ik mijn hand ophoud. Puck geeft me een pootje en ik geef hem een koekje. "Braaf" Ik aai hem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is er iemand voor Cameron? Blake? Jake? Felicity? Amber? Aiden? Zoë? Drew? Etc.... :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity had even kort enthousiast geklapt en knikte toen ik vroeg of ze ook eens wilde. Ik heef haar de 2 koekjes.
    " Ik begin wel met pootje" zei ze verlegen en ik knikte even. Ze hoefde niet zo verlegen te zijn.
    Ik haal 2 borden uit de servieskast en neem dan nog een vork en mes, aangezien ik niet weet hoe Felicity graag haar pizza eet. Ik zet de tafel klaar en glimlach als ik zie dat Puck naar haar luistert en haar een pootje heeft. "Wat wil je graag drinken?"vraag ik haar dan terwijl ik alvast 2 glazen uithaal en ook op de tafel zet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Junglefruit schreef:
    Is er iemand voor Cameron? Blake? Jake? Felicity? Amber? Aiden? Zoë? Drew? Etc.... :D


    (van mij mag je hem wel naar Blake en Felicity sturen als Amell dat ook goed vind ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    "Sap is goed" antwoord hij en ik vul het andere glas ook met sap en zet het pak dan terug in de koelkast. "Ik had het dan gedaan als ik alles had overgezet naar hier. Ze heeft de hele dag gewacht dan kunnen die paar uurtjes er ook wel bij" zegt hij en kust mijn hoofd weer. Ik neem een paar slokken van mijn sap. "Wil je hier verder knuffelen of in bed... of onder de douche?" vraag ik dan en ik neem nog een slok van mijn sap Ik kijk hem even aan terwijl ik wacht op zijn antwoord.

    [Uhm ja dat is goed hoor]

    Felicity Harper

    Blake begint de tafel te dekken, zet er twee borden, bestek en glazen neer. "Wat wil je drinken?" vraagt Blake. "Hm doe maar sap Alsjeblieft" zeg ik glimlachend. Ik geef Puck het laatste koekje. aai, knuffel en geef hem dan een kusje. "Je hond is echt ontzettend lief" Zeg ik tegen Blake. Ik sta op als het piepje van de oven gaat. Ik haal de Pizza's er uit en leg ze op de borden. Zo, nou heb ik toch geholpen. "Bedankt Blake, voor de onderdak en het eten en dat je zo aardig bent enzo" zeg ik glimlachend en toch een tikkeltje verlegen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    (...)

    (van mij mag je hem wel naar Blake en Felicity sturen als Amell dat ook goed vind ^^ )

    Thankyou =D, zal ik dan naar Blake zijn huis sturen?


    Everything is illuminated by the light of our past.