• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    [19.00-20.00 ben ik trainen daarna weer gewoon actief]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kayleigh Isabelle Hunter

    Drew zucht even. "Je snapt het niet, het is ingewikkeld,' zegt hij. 'Oh, oke,' antwoord ik. Ik kijk even naar mijn handen, die op de tafel liggen.
    Hoe zouden ouders zijn? Vast niet zoals mijn ouders, als hij zo over ze praat. Zou hij zich nu aan mij ergeren? Misschien wel, maar misschien ook niet.
    'Proberen je ouder je leven te bepalen?' floep ik er dan uit. Ik zei het voordat ik het zelf doorhad. 'Sorry,' zeg ik erna. Hij wilt er vast niet over praten, anders zuchtte hij net niet.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 18:57 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Amell schreef:
    Felicity Harper

    "Mijn hond heet puck, en hij is erg aardig hoor. Ik glimlach even en aai Puck over zijn kopje. "Echt sorry voor mijn rommelige huis. Ik ben aan het schilderen en niet alles is af" Ik kijk Blake met een vriendelijke en verlegen glimlach aan. "Dat geeft echt niks hoor. Ik kan je zelfs wel een keer helpen" zeg ik terwijl ik een beetje rondkijk.


    (Sorry voor mijn late reactie ,had bijles tot 6 uur ,moest om 7 uur eten en nu heb ik wat tijd ;D )


    Blake Austin Gabriëls

    "Dat geeft echt niks hoor. Ik kan je zelfs wel een keer helpen" stelde ze met een verlegen glimlachje voor ,waardoor ik glimlach.
    "Dat zou erg fijn zijn."zeg ik gemeend. Ik kijk haar even aan en ik zie Puck vriendelijk een likje aan haar hand geven.
    "Heb je trouwens al iets gegeten ?"vraag ik haar dan. Ik had nog pizza's zitten denk ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Wat is er met jou gebeurd?' vroeg hij en hij steunde weer tegen het aanrecht. 'je bent altijd in voor de liefde toch.' zei hij. Ik sloeg weer mijn armen over elkaar. 'Precies, liefde en liefde kan ik niet bij jou vinden.' zei ik scherp en ik keek hem recht in zijn ogen aan. Het was de waarheid, als hij had gedronken was hij niet te vertrouwen en liefde kon ik niet bij hem vinden. Hij hield meer van zijn drank dan van wie dan ook. En ik deed het niet met een dronken iemand. Dat was gewoon zo, dat deed ik niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    ''Precies, liefde en liefde kan ik niet bij jou vinden,'' zei ze scherp. Ik staarde haar even aan en sprak al gauw weer een paar woorden tegen haar. 'Liefde kan jij anders nergens vinden, je doet het met iedereen behalve met mij.' De enigste reden waarom ik dat zei was omdat Zoë echt een flirttype was, toch was ze geen hoer. 'Ben ik niet goed genoeg?' Vroeg ik en likte mijn lippen even aangezien ze droog werden. 'Je wilt me al zo lang, zelfs Aiden ziet het,' het was pure onzin dat ik dat zei toch hield ik van het opscheppen wanneer ik dronken was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik luisterde naar zijn woorden en knipperde met mijn ogen. Noemde hij mij nou een hoer?! Ik pakte het glas uit zijn hand en pakte hem bij zijn pols. Ik deed de voordeur open en duwde hem naar buiten. 'Ik ben geen hoer!' zei ik boos en ik gaf hem een klap in zijn gezicht. 'En als je nu niet opdondert bel in de politie!' zei ik boos en ik gooide de deur in zijn gezicht dicht. Ik een hoer?! WTF! Ik ben geen hoer! Zijn woorden bleven nog even door mijn hoofdspoken en met de tel werd ik bozer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Gauw werd het duidelijk dat ik ergens met mijn opmerking haar boos had gemaakt. Ze duwde me de deur uit en gaf me een klap in mijn gezicht waarna ze de deur in me gezicht dicht sloeg. 'Bitch,' zei ik terwijl ik over mijn wang wreef. 'Zoë, kom dan fucking hierheen. Ik bedoelde het niet zo.' Ik bonkte tegen de deur en was allang de opmerking over slapende kinderen vergeten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, kom dan fucking hierheen. Ik bedoelde het niet zo.' zei hij en hij bonkte tegen de deur. Ik negeerde hem en pakte mijn mobiel. Ik deed de lichten uit en liep naar boven. Ik had geen zin in hem. Hij kon een end oprotten. Ik liep mijn slaapkamer in en gooide mijn mobiel op mijn bed. Ik bedacht dat ik de deur nog op slot moest doen en liep naar beneden. Ik pakte de sleutel en draaide de deur op slot en liep weer naar boven. Ik liep weer naar mijn kamer en opende het laatje van mijn nachtkasje, daar legde ik de sleutel in en ik knipte het licht aan. Ik deed de gordijnen dicht en liet me op mijn bed vallen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik bonkte nog een paar keer op de deur maar hield toen op. Het had toch geen zin. Ik liep alweer naar de lift om weg te gaan. Ik hoop dat ik Aiden niet meer tegenkom. Zoë vertelt letterlijk alles aan hem. De lift kwam aan en ik keek even achterom. Nee, waarom zou ze achter me aankomen. Ik was maar van plan naar central parks te gaan. Misschien met een fles wijn.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 22:02 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [goodnight!]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Drew Austin Whiteley
    "Oh, oké," antwoordt ze. "Proberen je ouders je leven te bepalen?" vraagt ze vanuit het niets. "Sorry," zegt ze daarna. "Geeft niet, maar daar komt het wel op neer eigenlijk," zeg ik, "ze willen er in ieder geval voor zorgen dat ik later goed terecht kom en dat neem ik ze niet kwalijk, in tegendeel zelfs, maar alles moet wel op de manier waarop zij het willen en ik wil gewoon mijn eigen leven kunnen leiden, snap je?" Ik kijk Kayleigh vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Sorry dat ik niet reageerde, was werken. Zal vanmiddag/vanavond weer meer reageren dan heb ik meer tijd :))


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felicity Harper

    "Dat zou heel erg fijn zijn" Zegt Blake en ik glimlach weer even naar hem. Puck geeft me een likje over mijn hand en ik aai hem weer even. Het is echt een schatje, een hele lieve hond. ' Ik doe graag iets om te helpen" zeg ik glimlachend tegen Blake
    " Heb je trouwens al iets gegeten?' vraagt Blake. Ik voel mijn maag samenknijpen van de honger, maar de jongen doet al zo veel voor mij op dit moment. "Ja ik heb daarnet iets gegeten. Heb jij dan nog niet gegeten?' vraag ik vriendelijk. Ik wil hem niet nog meer tot last zijn.

    Jake Harper

    16+

    Als ik het condoom om heb gedaan trekt Esmee me terug en zoent me. Maar zodra ze dat gedaan heeft maakt ze een afkeurend geluidje omdat ze zichzelf proeft. Ik grijns even. ze verstrengeld haar vingers in mijn haren en trekt me nog dichter tegen zich aan. Ik kom juist expres weer wat omhoog. Ik heb voor mezelf altijd een missie gezet om een vrouw zo van sex te laten genieten dat eigenlijk geen ander meer goed genoeg is. Soms pakt dat niet helemaal goed uit maar goed. Ik spreid haar benen weer met mijn handen zo ver dat kan. Dan treed ik zacht en langzaam naar binnen. Zo stoot ik eerst, zacht en langzaam en teder. Maar hoe sneller ik ga, hoe harder ik ga stoten. Wissel het weer af met zacht langzaam en teder, en dan weer hard en ruw en snel. Zo ga ik door. Sowieso totdat zij is gekomen, eerder sta ik mezelf niet toe om klaar te komen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Iemand voor Aiden.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    16+

    Ik voel hem grijnzen als ik een afkeurend geluidje maak. Als ik hem naar me toe trek gaat hij juist wat omhoog. Hij spreidt mijn benen weer met zijn handen en komt dan zacht en langzaam bij me naar binnen. Ik kreun even zachtjes. Hij begint eerst zacht, langzaam en teder te stoten, maar na een tijdje gaat hij steeds sneller en hoe sneller hij gaat, hoe harder hij stoot. Hij wisselt steeds tussen, langzaam zacht en teder en tussen sneller en harder. Steeds als hij sneller en harder stoot bouwt mijn lichaam op naar en orgasme, maar elke keer als hij weer langzamer en rustiger stoot, ebt dit gevoel deels weg en kan ik steeds een beetje op adem komen. Dit was heerlijk. Uiteindelijk kom ik zacht kreunend klaar.