• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik schrik van Niall zijn spastische(WHUT?!) bewegingen. Opeens schiet hij rechtop. Vast een nachtmerrie. 'Gaat het Nialler?' vraag ik bezorgd. Ik wil ook rechtop gaan zitten en meteen voel ik de kutpijn weer. Doorbijten Li, doorbijten denk ik bij mezelf terwijl ik op mijn lip bijt. Ik leg mijn arm om hem heen en zie Emma dan aan mijn andere kant nog zitten. Ik gebaar dat ze naast Niall moet gaan zitten. Ik wil hem graag helpen, maar Emma kan dat vast ook wel en voor haar is het belangrijker.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik zit nu nog op school, wil je voor mij alsjeblieft een Emma pov doen. Ik ben eigenllijk alwel uit maar moet nog werkstuk maken x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Een misseljk gevoel borrelde in me op met hoofdpijn. 'Nisll gaat het?' Liam slaat zijn arm om me heen.. 'ik voel me niet goed' komt schor en zacht uit mijn mond. IK voel de tranen in mijn ogen springen, nu deed mijn been geen pijn maar was ik misselijk met een bonkend hoofd. Ook geen fijn gevoel 'Ik eh, heb denk wat frisse lucht nodig' fluister ik. Het misselijk gevoel werd heviger en ik was bang dat ik dadelijk over mijn nek zou gaan. Dus ik wou naar buiten beter dan dat ik hier over mijn nek zou gaan

    Omg als ik woensdag geslaagd ben krijg ik een 1d poster en het boek op naar de top

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 14:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg! Fk awesome! Ik bn nu onw naar huis, dus ik rea pas over ongveer 45min xo t is koud brr


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [sgoed, hihi mama vroeg, wat wil je als je slaagt? dus ik zo na dat boek lijkt me wel erg gaaf, hij is heel dik. en toen waren we bij dde Xenos en zag ik een nieuwe poster, heb nummer 3, numer 57 en nummer 61 ofzo ervan. mijn 45 ste poster ahhaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heb niall iets aangepast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Man, hij ziet er echt bleek uit. Als in niet lekker dan...Niall zegt dat hij even naar buiten gaat en is al snel in die richting gegaan. Voor de zoveelste keer negeer ik de pijn en sta op. Ik loop rechtstreeks naar buiten en mijn ogen zoeken Niall. Hij is klein, maar ik zou hem toch wel gewoon moeten kunnen zien? ah! Daar! Ik loop er naartoe en ga voor hem staan met mijn handen op zijn schouders. 'Nialler, dit is niet goed. Laat me je helpen!'. Zonder op een antwoord te wachten gris ik een flesje water (-.- weer) van de tafel en roetsj weer terug. Ik sta weer voor hem, haal de dop er af, en breng de opening naar zijn lippen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [zo freaking raar he als je het concert terug kijkt, ik kan nog steeds eigenlijk niet geloen dat is ze in het echt gezien heb en heb zien huilllen

    Niall Horan.

    Ik weet me in de rolstoel te krijgen en rijd me naar buiten met de slaapzak om me heen gewikkeld.. Ik schrik even op van Liam. 'Nialler dit is niet goed. Laat me je helpen' zegt hij. Hij pakt een flesje water van de tafel en haalt de dop eraf. Daarna brengt hij de opening naar mijn lippen en neem ik een paar kleine slokjes. Voor ik het weet voel ik het water weer omhoog komen en wend ik mijn gezicht af van Liam waarna ik in de bosjes overgeef. Ik kreun even zachtjes, altijd die vieze brandende smaak kreeg je dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:
    Ik kreeg niet helemaal mee met wat er net gebeurde ik zie liam met een pijn opstaan en naar buiten gaan ik hoor hem tegen niall praten snel sta ik op en ren naar buiten waar ik niall zie spugen snel kniel ik bij hem neer aan de andere kant van liam en vrijf over zijn rug. ' Het komt wel goed mop' zeg ik rustig ik vraag aan liam wat er is gebeurd volgens hem had hij iets van een nachtmerrie gehad ofzo. Meteen denk ik aan het feit dat hij me vanafond gezegt had dat hij gepest word op school en best erg. Ik pak uit me kontzak een zakdoekje en doe nialls mond er mee af 'Niall ? Had je een nachtmerrie over die mensen die je pesten?' Vraag ik rustig en vriendelijk ik wil nu namelijk niet dat hij zich nog kutter gaat voelen omdat hij daar misschien wel niet over gedroomt had. 'Niall ik kom zo terug antwoord zo maar' zeg ik kalm 'liam ik ga even een kruik halen ik maak er ook 1 voor jou ja ?' En ik wandel en ren op het laatste naar de keuken. ' Hee Lisa, ik pak even een warme kruik voor liam en niall, niall moest net spugen en hij had kut gedroomt dus vandaar en liam heeft gewoon nog veel pijn' zeg ik rustig ze knikt even ik pak de spullen en loop er mee terug ik neem ook nog 2 vochtige koelen handoekjes mee. Ik kom terug lopen 'alsje schat ' lach ik even naar liam hij lacht dankbaar ' niall ik heb hier een warme kruik voor je oke? Ik leg hem nu bij je buik' zeg ik duidelijk en leg de kruik op zijn buik ' het komt allemaal goed schat dat beloof ik je ' en vrijf nog even over zijn rug. En kijk even naar liam en glimlach


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [vraagje zijn jullie woensdag tussen half 3 en 5 online?? zeg ja zeg ja want ik heb dan afleiding nodig. ben dan alleen thuis even en dan hoor ik of ik geslaagd ben dus ik hoop heel hard op geen telefoon dan.

    Niall Horan.

    Ik voel een hand over mijn rug gaan en begin weer met spugen. 'Het komt wel goed mop' eindelijk als mijn maag inhoud in de bosjes geloosd is pak ik het zakdoekje aan en doe mijn mond ermee af. 'Niall had je een nachtmerrie over die mensen die je pesten?' vraagt ze lief en ik knik. 'Ik voel me gewoon niet zo lekker' zeg ik helemaal schor van het spugen. 'Liam ik ga even een kruikhalen ik maak er ook een voor jou ja' ze rent half naar de keuken en komt iets later terug. 'Niall ik heb heir een warme kruik voor je oke. Ik leg hem nu bij je buik ja' zegt ze en legt de kruik bij mijn buik die pijn doet. 'Het komt allemaal goed schat dat beloof ik je.' zegt ze en wrijft over mijn rug. 'Ik begin ziek te worden' mompel ik zachtjes. 'zullen we terug gaan naar bed? Ik kan wel gitaar spelen en dan uhm kunnen we een beetje zingen ofzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Ik vind het allemaal prima niall als jullie beide maar rust nemen. ' Zeg ik sirieus en duw niall en ondersteun liam terug naar de tent ' ik ga even onze spullen pakken ja niall?' Hij knikt ik loop naar de plek waar alles nog licht en in 2x lopen heb ik alles bij me. ' Niall ik had nog een nummer opgenomen wil je het horen? Het heet moments' zeg ik bloosend. Ik geef hem me macbookpro met me groene beats. 'Staat je leuk ' en ik grinnek even ' liam wil je me helpen met het vedere opnemen van het nummer'? Vraag ik onzeker...


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    ' Ik vind het allemaal prima niall als jullie beide maar rust nemen. ' Zegt ze en ik knik vermoeiend. Ik laat me terug zakken in de rolstoel en hoest even. 'Ik ga even onze spullen pakken ja Niall?' ik knik. 'Niall ik had nog een nummer opgenomen wil je het horen? Het heet moments' ik knik 'staat je leuk' glimlacht ze als ik de groene beats op heb. 'Liam wil je me helpen met het verder opnemen van het nummer?' vraagt ze zacht en ik luister naar het liedje. Klonk wel goed eigenlijk. Ik merk dat ik hoofdpijn krijg van het geluid en zet hem weer af. 'Het is mooi maar ik heb hoofdpijn, ik beluister het morgen oke?' vraag ik zachtjes, bang dat ik haar kwets. Ik pak mijn gitaar en ga weer lekker liggen. Liggend begin ik zachtjes Summer Love te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Niall pakt zijn gitaar en de bekende melodie klinkt in mij gehoorgangen en ik zing zachtjes mee terwel hij zijn nummer veder zing ga ik er zachtjes door heen met moments... Samen klinkt het eigenlijk best wel mooi ik gooi een doosje met asprientjes naar niall hij kijkt even verbaast omhoog waarna ik een wengbrouw wiebel doe ' voor je hoofdpijn?' Zeg ik ter verduidelijking


    (Bb is leeg x(


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Bb is aan het op laden maar hij is al wat voller :) )x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [sorry

    Niall Horan.

    Ik hoor Emma zachtjes haar liedje er door heen zingen. Ze houd me een doosje voor en verbazend kijk ik haar even aan. 'voor je hoofdpijn' verklaard ze en ik knik. Ik leg mijn gitaar weer opzij en zucht weer even. Alles duizelde een beetje en ik kreeg het langzaam aan koud ondanks de heerlijk warme kruik. Ik vouw me een beetje om de kruik heen en trek de dekens hogenr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan