• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Oke, ik snap die zin niet.... Hmm. Ik ga gewoon verder çouse I'm confused...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( He ik ben ff gitaar spelen maar vv me xdd. Is er 1 van jullie online? Enne al gehoort over hun luchtje!! Yv? Moet jij miss ook je exame opnieuw doen?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Volgen smij niet wat festilen is vwo ben vmbore


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beterrr !x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Jrps twas echt fck saai.. Mehh kga nooit meer in mijn leven een belofte deal doen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zullen we nog even schrijven? De tablet is eer gemaakt dus ik kan weer op insta hoe heete je ookal weer ?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Is goed kga zo slapen yvonne12loves1d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik volg je , waar wil je nog over schrijven?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Doe maar iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Zal het proberen. )

    Ik merk dat erin eens een energie bom in mezelf vrij komt maar ik die inpresiepe niet kan uite omdat allebei de jongens geconceteert bezig en en pijn hebben. Ik begin perongeluk op en neer te stuiteren terwel ik zit en heb een stoute lach op me gezicht als iemand nu 1 grappig ding tegen me zegt dan val ik van me stoel of niet grappig dan ga ik gewoon kapot hard lachen. Ik lees iets grappigs op instagram en begin keihard te lache meteen sla ik mijn hand voor me mond ik kijk naar beneden ik bijt op me lip om niet op niet in lachen uittevallen ik schatter omdat ik mijn hand nog voor me mond hem en ren dan even naar buiten en bel meteen ricardo. ' Ric ric, roep ik hard en blij. Ik ben weer eens druk kun je me ff rustig maken? Vraag ik sirieus ' jou rustig maken als je zo kapot druk ben als nu? Heb je je pillen in genomen? Ik schrik me kapot. 'ME PILLEN? Nee en ik lach ineens weer kapot hard ik ren de tent inpak een flesje water van het tafeltje af en gooi 2 pilletjes in me bek. 'Nu wel schatje ' zeg ik met een speelse stem ik hoor hem even lachen ' dat is mooi dan schatje ' hoor ik hem mij napraten ' eh je moet me niet napraten trouwends, er is hier echt een geweldige jongens eigenlijk wel meer dan 1tje maar het gaat nu om Niall' wie is niall? 'WIE IS NIALL MEEN JE DIE NOU?' Ik heb je toch al over hem vertelt en toen k met je aan het skype was zat jij naast me en zag je hem dommekut.' En ik lach weer even ' ja nou sorrie hoor dommelul' wist ik veel ik grinnek even 'hij is echt heel leuk schat, maar hij heeft al iemand dus dan moet ik maar met jou friends with bennefits doen eh? Zeg ik en lach spottent. ' Ja schatje vanafond eh dan lig ik boven op in je tentje. ' Boven op mij vanafond in me tent nou mannetje dat denk ik niet jongens en meiden mogen hier niet samen ' schreeuw ik bijna en lach daarna weer ' schat je weet dat ik niet met je ga neuken hahaha, ik bewaar het voor me warenn boyy ' or girl en hij lacht hard. ' HALLO IK BEN GEEN lESBIE JiJ DENK Ik GA HARD op een MEISJE? Nou nee ' hahah. Lieverd ik ga ophangen ik mis me lads hierzo alweer' is goed doeg schat doe het veilig hoor ik hem nog groepen terwel ik het gesprek beindig.

    Ik loop weer naar binnen. ' Sorrie jongens , als jullie iets van het gesprek ontvangen het was vooral dollen... ' Zeg ik en bloosend kijk ik naar me schoenen wat heb ik gedaan? Natuurlijk hebben ze het gehoort ze denken vast dat ik een hoer ben ofzo..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Emma begint uit het niets te lachen en rent snel weg. Ik gaap even vermoeid terwijl ik wat pingel. Half slapen van ik af en toe een woordje van het gesprek op dat Emma heeft. Mijn hoofdpijn was een beetje weg maar buikpijn was ervoor in de plaats gekomen. Ik duw de kruik dichter tegen me aan en schrik op als Emma wat rateld. Blijkbaar was ik weer ingedud zonser her te merken. Ik slaak weer even een zucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Nu wakker zo weer naar school x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ben om half drie thuis van de speeltuin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ben om half drie thuis van de speeltuin.
    okii veelplezier!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [is er iemand nu loop ik hem echtte stressen economie is ook gejat, in totaal 14 examens, the fuck echt afschieten die mensen dnu moeti k verdomme tot donderdag wachten-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan