• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik bn er inpresiepe maar ik moet nu naar huis gaan fietsen. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Je moet opnieuw omg! Toch


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [nee maar ik krijg niet morgen maar overmorgen het pas te horen.... het is alleen voor de school waar alles gejat is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [nee maar ik krijg niet morgen maar overmorgen het pas te horen.... het is alleen voor de school waar alles gejat is]
    gelukkig alleen nu een dag later :( maarja beter dan overnieuw!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [dat wel maar ik heb nog vna niemand iets gehoort dus ik weet niet hoe school het wilt gaan doen dus ik heb stress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [rpg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik weet niet wat ik moet schrijven... :$ ik heb ook geen onderwerp of een iedee.. )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ik ook niet, argh haat school, te lui om te mailen, te lui om te bellen dus zetten ze het op de schoolsite, alsof wij daar gebruik van maken;X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ik ook niet, argh haat school, te lui om te mailen, te lui om te bellen dus zetten ze het op de schoolsite, alsof wij daar gebruik van maken;X
    whahahah idd. Zullen we een nieuwe dag doen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [sgoed, blegh nu kan ik dus tot donderdag wachte3n en de middag voor mijn klasje staan afzeten. papa zegt zo ja maar mama is toch thuis, kneus ik wil zelf ook thuis zijn;X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik open mijn ogen, en zie dat ik wel me slaapkleding aan heb maar in een slaapzak tegen een bed aan zit meteen grijp ik naar me rug waar ik last van heb als ik mijn ogen beter open zie ik dat ik tegen nialls bed aan zit en zie dat hij al wakker is ik zie liam nog wel slapen. ' Hey , ' zeg ik schor en krakent en rek me even uit en geel lief.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Het was vroeg geweest toen ikw akker waas geworden van de pijn. De verdoving was weer uitgewerkt. Ik besloot maar gewoon stil te blijven liggen en ik keek zo af en toe op mijn mobiel. Na twee uur begon iemand te woelen en werd Emma wakker. 'Hey' zegt ze schor en ik glimlach zwakjes. 'Hoi hoe gaat het?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Niall glimlacht lief en zegt ' Hoi, hoe gaat het' zegt hij lief ' met mij goed alleen pijn in me rug omdat ik hier in slaap ben gevallen ' ik lach even ' en hoe is het met jou?' Vraag ik lief en rustig (jouantwoord') 'oh wil je dan iets voor je been? Lisa halen of? Wil je iets anders, ik kan je eventueel maseren waar je ook wilt ' zeg ik en glimlach even


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'Met mij goed, alleen pijn in me rug omdat ik hier in slaap gevallen ben' lacht ze en ik grinnik mee. 'En hoe is het met jou' vraagt ze zacht en rustig. 'De verdoving is uitgewerkt en eerlijk gezegd is de pijn niet te harden, waarom geen idee maarja, Lisa kan het niet hele tijd blijven verdoven. 'Oh wil je dan iets voor je been? Lisa halen of wil je iets anders? Ik kan je eventueel maseren waar je ook wilt' glimlacht ze. 'Misschien wat ijs voor op mijn been? Dat helpt wel eens, en misschien nog een aspirine? Oeh en wil je me trouwens gelijk naar de rolstoel helpen? Dan kan ik naar buiten, even wat eten, en dan gitaar spelen" glimlach ik best vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'Misschien wat ijs voor op mijn been? Dat helpt wel eens, en misschien nog een aspirine? Oeh en wil je me trouwens gelijk naar de rolstoel helpen? Dan kan ik naar buiten, even wat eten, en dan gitaar spelen" antwoord hij op m'n vraag ' prima zal ik je dan eerst maar in je rol stoel helpen en dan doe ik de rest van je enorme lijst koning Horan ' glimlach ik. Ik zeg dat die op me rug moet gaan hij twijfelt even en doet het dan toch ik buk even de tent uit en laat hem voorzichtig achtervallen als hij de stoel vast heeft. Tot slot pak ik een deken en een klein kusentje om zijn been te onder steunen en doe zelf even mijn andere trui aan en stap in me gijze lage all starts vervolgens doe ik niall voorzichtig sokken aan. En glimlach even vervolgens duw ik hem vooruit richting de eettafels en pak een doosje asprientjes en pak tot slot 8 boterhamme die ik met veel choco pasta en de 4 andere met pindakaas besmeer voor me zelf maak ik 2 boterhammen met puure pasta en pak 2 half liter pakjes optimel die ik er neer heb gezet in de koelkast ik loop terug naar niall en zie hem stralen als ik binnen kom met het eten. Ik geef hem ook een pakje framboos optimel en 2 stuks fruit vervolgens sta ik weer op om een ijspack te pakken en lach even ' ik haal dalijk je gitaar don't worry.' :)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin