• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik snap het niet helemaal.. ik probeer wat)
    Liam:

    ' Liam ik zie dat je pijn heb hoor hou je niet zo groot sukkel' lacht ze en ik glimlach automatisch. ' Wil je een warme kruik?' Voor je buik?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en ga weer liggen. 'ik moet gewoon blijven liggen' mompel ik. Opeens word een mcbook in mijn handen geschoven.'vermaak je maar :p ' zegt ze. Ik glimlach dankbaar en zeg: 'Nee dankje, op dit soort momenten... ik weet het niet. Niet lezen in ieder geval' zeg ik vaag en ik leg hem voorzichtig terug. Ik hoor beats en sluit mijn ogen. 'OMG! IS DAT NIALLER?' zeg ik. Ik merk dat mijn volume wel wat kan dalen en fluister: 'vet man! Hij heeft ook al volledige melodieen... wow' zeg ik. Misschien kan ik even wat teksten schrijven? Als er nou een notitieblok is op die mcbook...
    (Night xx)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zie niall lief tegen liam aan kruipen en tussen door hoor ik hem wat geluidjes maken en zuchten. Ik zie hem dichter tegen liam aan kruipen. Man was ik liam maaar voor 30minuten had ik me fijn gevoelt. Maar hee, ik ben Emma en voor wel meer dan 30 minuten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Slaaplekker x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lol niall ligt zo ongeveer op li dir pijn heeft kga ook slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Truste slaaplekker meis x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { SJALAMM! :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Ik mooi zo'n heel stuk Liam schrijven, en nu. Je raad het reeds (xD) foetsie! }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    In zijn slaap komt Niall steeds dichter bij me en ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Als hij zijn armen om me heen slaat kan ik het toch niet laten om een klein grinnikje los te laten. Ik kijk opzij en zie Emma met een redelijk teleurgesteld gezicht. Ik aai over haar haar en fluister: 'Het komt allemaal wel weer goed'. Haha, ik zit hier nu met handen in haren, maar niet in die van mij. Oeh, is er dan iets mysterieus dat hun problemen hebben en ik ze moet oplossen of in ieder geval helpen? Die van Emma zou ik in dat geval al weten, maar Niall...?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Huh ik snap hem niet ahaahah.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (lol ehm dat Niall om m ligt en hij denkt nu dat hun beide een probleem hebben waar hij achter noet komen.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ghegheghe 'lachtnurdig' haha okee :p hoelaat begin je ?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Im freeeeeeee honey dus ik begin niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    'ik zie hoe alle pesters zich weer om me heen verzameld hadden. 'beter ga je dood vuile homo' sist er een. Hij geeft blijkbaar het seintje want iedereen stormt op me af en begint me te schoppen en te slaan terwujl ik het uitschreeuw vam de pijn. ' met een ruk schiet ik overeind. Het was maar een droom Niall.ik probeer mijn ademhsling rustig te krijgen enn ik zak terig op mijn kussen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Jaloerss haha, ik zit van kwart over 9 tot half 4 en miss moet ik nablijven omdat ik geen werkstuk heb xD. Dus dan zit ik tot half 5, maar dan laat ik dat wel weten xo. Je mag Emma doen voor als jij er zelf niet uit komt ofzo, vind ik niet erg.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ben je er?)X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin