• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zie dat niall eigenwijs is en dan maar zijn denken over zichzelf trekt. ' Niall doen anders gewoon een lekkere warme trui aan want je heb nog steeds geen shirt aan' zeg ik slim op gemerkt. Ik gooi hem mijn adidas roze sweater met hartjes die ik om me middel had en hij trekt hem aan het staat hem super schatig. Ik pak me gitaar erbij en begin mirorrs te zingen ik merk dan liam ook zacht mee doet ' cause i dont wanna lose youre know im looking right at the ather helf of me' (ofzoietsxdd) en toen probeerde ik 'litttle things ' van niall te tokkelen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik voel me ontzettend warm. Gelukkig kalmeert het mooie lied van Niall me. Na het liedje zeg ik wat zwak: 'There's an angel eating inside of Niall, that's why he sing like one' en ik glimlach. Ik wil weer rechtop gaan zitten maar bedenk me dan da ik weer pijn zal krijgen dus ik blijf liggen. Ik sluit mijn ogen en zeg: 'Echt een mooi lied man, ik wil nu zelf ook iets gaan schrijven eigenlijk'. Redelijk eerlijk... Er schieten allemaal ideeen door mijn hoofd, maar ze zullen waarschijnlijk niet leiden tot zo'n mooi lied als dat van Niall.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    ' Niall doen anders gewoon een lekkere warme trui aan want je heb nog steeds geen shirt aan' zegt Emma 'Huh owja' mompel ik en van haar trui op en trek hem snel aan. I don't care hoe ik eruit zag. 'There's an angel eating inside of Niall, that's why he sing like one' zegt Liam zachtjes en ik begin te blozen van het compliment en ga weer snel liggen. 'Echt een mooi lied man. Ik wil nu zelf ook iets gaan schrijven eigenlijk'ik word roder. 'Tsja als je niemand hebt ga je vanzelf dingen zoeken om je niet te vervelen' zeg ik nog steeds blozend van alle complimenten. Inmiddels lig ik al half te slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Nadat liam zei dat hij ook graag zou willen schrijven geef ik hem een leptop en een notitie boekje die ik zelf nog nooit had gebruikt met een balpen. ' Hier voor als je je inspiratie op zij wilt zetten...ik vergeet het namelijk altijd snel dus dan neem ik het op en zing het gewoon een beetje dan weet ik ook gelijk de melodie' zeg ik met een behoorlijke lach op me gezicht mijn rechte witte tanden lach ik bloot en ik voel mijn wangen mee omhoog gaan.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik lach dankbaar naar Emma en begin meteen te typen: Settle down with me, cover me up, cuddle me in. Ik knik even en ga verder. Lie down with me and hold me in your arms.'Ik slik even maar ga al snel verder. Your hearts against my chest, lips pressed to my neck, I've fallen for your eyes but they dont know me yet. And with this feeling I'll forget. I'm in love now. Nu pas merk ik hoe veel inspiatie ik heb. Ik blijf typen en typen en aan het eind heb ik ook een melodie. 'Oh god...' zeg ik opeens. Ik heb gewoon een liedje gemaakt. LOL. Niet perfect, maar hij komt vanuit ijn hart. Uiteindelijk is dit het resultaat. Ik knik tevreden en merk dat Emma en Niall er nog zijn. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen, hopelijk hebben ze niks gelezen...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Mooi geschreven complimetje ! Heeuj ahh. Ik ben de honden uitlaten x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ik wordt weer wakker en hoor Liam zachtjes zingen. Ineens schiet een hoop tekst in mijn hoofd naar binnen. Ik pak mijn gitaar en begin een deuntje te spelen ;'Give me love, like her
    Cos lately I've been waking up alone
    The pain splatter tear drops on my shirt
    I told you I'd let them go' begin ik te zingen. Met mijn ogen dicht ga ik helemaal in mijn eigen wereld op. ik ga verder met zingen en spelen. Het gaf me het gevoel dat ik het meende, ik had liefde nodig geen haat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Cute :) )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hhihi ik dacht er ineens aan maar ben jij woensdag tussen half 3 en 5 online?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ook Niall bgint te zingen. 'Nice' zeg ik tegen hem. Mijn gedachten vertragen maar de inspiratie blijft. Ik typ: And I haven't said I'd help you and I want to but I can't. Ik voel mijn ogen waterig worden en houd de backspace knop ingedrukt. Ik probeer weer iets. What have I done please tell me. I don't want this to end but I can't do- en weer word de backspace knop verkracht. Het enige wat ik nog typ is WHY?. Ik leg de laptop aan de kant en pak het notitieblokje. Ik bijt even op het topje van de pen. Positief Liam, positief denken. Mooiie tijden... en ik schrijf op: I saw you standing there an my heart skipped a beat. What did just happened, can you feel the heat? I don't know what it is... but I think I like it.. Ik grinnik even maar denk weer terug. Er rolt een gefrustreerde zucht over mijn lippen. Ik doe geen moeite om alles door te krassen maar zet er gewoon 1 streep door. Leesbaar is het nog wel, maar whatever.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Die teksten komen gewoon van mijn hoofd hoor :) Niet an liedjes }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    ( Mooi geschreven complimetje ! Heeuj ahh. Ik ben de honden uitlaten x)

    ( Ehh :$ I don't get is. Ik had in dat stukje geen complimentje gedaan ofzo...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik geef jou een compliment gekk :p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    OHH! Thankyou :) Maar dat is niet mijn tekst. Die van ed sheeran. Ik heb geen schrijftalent ofzo :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik weet dat die van ed is, maar ik bedoel liam als pov. Sukkel xd. Ik ga eten xo wil iemand emma. Doen geen inspiratie man. DOE HET hahahaha. Xd


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin