• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Erik schept de borden vol en in stilte eten we. Zo af en toe laay hij een grinnik hoten.'em hoe bind je het: vraagt Erik. 'het eten is super even als de kamp. Wil jij ook noh wat?: vraah ik als zijn bord leeg is. Ik kijk Erik aab. 'er is genoeg Lisa en Emma eten in de stsd en Marlotte slaapt.'zg ik gtijnzend. 'hoelang zpu ik nu in een rolstoel moeten. Oehh Erik misschien kinnrn we wel baar een pretpark ofzo. Dan kan ik ook mee en mmag ik overal voor omdat ik in een rolstpel zit'grijns ik en haal een hand door mijn ietswat vochtige haten :weet je trouwens of ik mag douhen ik eacht zoiezo tot Lisa er is maar ik zou gtaah willen douhen'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 6:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Hee moppies.. Ik heb vanmiddag wel veel tijd dus dan kan. Ik sws weer reageren aangezien ik vanmiddag veel tijd heb.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Hoelaat hebben juullie tijd?xo. Zit nu even rustig bij de katten van de buren heb even raampie open omdat ze binnen zitten niet dat het hier stinkt ofzo ze zijn gewoon leuk alles haha. Maarja daarna moet ik mijn broer zijn kamer opruimen enzo. En dan even eten denk ik (middag?) Haha. Spreek jullie wel de reden waarom ik trouwens niet reageerde gister was omdat ik bij me vriendin bleef slapen maar vandaag nog wel school had. Naja komt wel goed. Xxx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Mijn neefhe en nivhje komen straks. Ik ga vanaaf of morgenochtend folderen en morgen scouting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Mijn neefhe en nivhje komen straks. Ik ga vanaaf of morgenochtend folderen en morgen scouting


    Okee ik ga nu snel me broer zijn kamer doen, over half uurtje rpg'en xdd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :

    Ik en Lisa hebben net ook nog wat gegeten in de auto we waren even snel door de mac drive gereden. Aangezien ze dacht dat de andere alwel gingen eten. Ik vond het prima ik hou van de mac ik neem altijd een middel kipnuget menu haha. En ik neem ook nog een macflurie m&m.
    Ik heb eerder me geld er bij dan Lisa dus ik geef een briefje van 20 en 5 euro en ik krijg 2.10 terug ' ik wou graag voor ons betalen! ' Zeg ik lachend tegen Lisa ik zie haar ook even dankbaar lache en we nemen plaats op de parkeerplaats in de schaduw aangezien het vrij warm is is dat wat fijner. Genietend eet en drink ik alles op ' Lisa? Wat nou als ze gaan vragen " Hey , hebben jullie al gegeten ' ons antwoord' ohh wat hebben jullie gegeten." Ik trek de verbaasde gezichte erbij. Ik zie Lisa even lachen om mij raare gezichts uitdrukkingen en het na proberen te doen van Erik zijn stem meteen komt Niall even in me hoofd spoken en spontaan beginnen me ogen meer te twinkelen en ik voel me mondhoeken opkrullen ik voel me wangen wamer worden Lisa zag het blijkbaar ook want ze grinnikt even en weet vast waar ik aan dacht. ' Zullen we weer gaan ' stel ik voor. Aangezien zij ook alles op heeft zie ik haar knikken en gooi alle spullen in de prullenbak. We rijden weer richting het kampterein. Ik lach even als ik weer zie dat we er zijn ik help lisa even alles binnen zetten voor de andere lach daarna dankbaar en loop met al me spullen naar de tent. Ik pak de spullen voor Nialler. Opzoek naar Niall.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Na twee borden en nog stukjes fruIt als toetje hebben we afgewassen en opgeruimd. Ik kijk even op mijn horloge, de mieden bleven lang weg maarja vrouwen zijn en blijvenvrouwen. Ik rol naar een stukje zon en trek mijn shirt uit. Zo lekker even in het zonnetje met muziek in. Ik doe mijn oortjes aan en zoek snel de afspeellijst met Justin Bieber. Mijn hoofd beweegt zachtjes mee terwijl ik ook wat neurie. Met mijn ogen gesloten geniet ik van de zon ondanks dat ik zat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik zie Niall zitten in de zon en aan ze gezicht te zien luistert hij vast muziek hoe dichterbij ik kom zie ik pas hoe gespiert hij is met het kanoen was het me gewoon totaal niet optevallen. Ik ga even in zijn schaduw staat ik zie hem even schrikken daarna maak ik snel een ninja beweging en zit ik achter hem ik grinnek even zacht en doe even mijn handen voor zijn ogen hij lijkt opnieuw even te schrikken ik zie hem zijn oordopjes uit doen. ' Nialler wie denk je dat ik ben?' Zeg ik hees en eigenlijk net te speels wat me alweer doet lachen goed gedaan Emma.
    Toen die het had geraden lachte ik en ging voor hem zitten. Ik ging met mijn beide benen aan beide kanten van de bank zitten en tilde voorzichtig met Nialls toegang zijn been op mijn boven been. ' Hier, ik heb kleding voor je mee genomen. Je hoeft het niet terug te betalen. Ik doe het graag, ik heb al mijn vaders geld ge'erfd." Ik glimlach licht ik vind het altijd lastig om over papa te praten ik zie Niall ondertussen even glimlachen. ' Is de zon lekker of is het net te koud anders ga ik ook nog ff liggen. " Ik glimlach naar Niall. " WACHT HIER!" Voorzichtig leg ik zijn been neer. ' Sorrie waar kan je anders snel heen haha.' Ik lach even om mijn faal moment ' even wat pakken ja ? ' Ik ren naar mijn tent doe een hempje aan en een kort broekje ik pak mijn witten slippers die goed bij mijn kortje lichtblauw met wit randje van me broekje passen en me hempje ik pak ook me capo en 2 plactrums ik ren naar de jongens tent en zie een gitaar liggen. Ik ren terug en zie glimlach onzeker als ik aankom... Wat nou als hij dit helemaal niet wou?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik schrik als er achter mij ietsbeweegt. Ik schrik weer als alles zwart is enhaal mijn oortjes eruit. "Haloo wie ben ik?" Het was duidelijk Emma met een vervormde stem. " emma". Zeg ik lachend en ze gaat naast me zitten en tilt de been op haar schoot zodat ik dmet mijn bene. Omhoog lag. " hier ik heb kleding voor je. Ik wil niet dat je het terug betaald, ik heb toch papas geld geeerfd" zegt ze lief. " nawh super lief dankjewel" ik neem het tasje uit en zie meer dan dat ik gevraagd had. Drie trainingsbroeken, een paar shirts en een paar vesten. " dankje kom ik knuffel je " ik strek mijn armen uit dn trek haar in een stevige knuffel. " is de zon lekker of net te koud?" Vraagt ze. , " het is lekker zo. Glimlach ik. Ze zegtdat ze zo terug is en komt terug in blote kleding met mijn gitaar waardoor ik grijns. " dankje oeh wil je mijn zonnebril ook even pakken, hij is zwart een Ray-ban". Glimlach ik. Mijn been was nog steeds gevoel loos en ik vond het niet erg. Liever zo dan alle pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hazzakins schreef:
    i]Sorry, ik ga dadelijk reageren ik zit een beetje met persoonlijke problemen.[/i
    sterkte meis, komt goed. Doe maar rustig aan xo.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    Ik zie hem grijnsen als ik voor hem sta met beide gitaren " oeh wil je even me zwarte Ray-ban halen ik loop niet zo makkelijk " zeg hij lief. ' Tuurlijk omdat jij zo aardig ben ' zeg ik menent en toch hartstikke sarcasties. Eerste pak ik die van hem en daarna kom ik terug met mijn grijzen en mijn bruine pilote bril. ' Alsje nialltjee! Welke staat me beter ? Haha dat klonk best arrogant hahha en ik lach nu best hard. Oh zal ik even mij beats boxen pakken voor ons allebei ik heb ook jackadapters bij me dus dan kunnen we onze gitaren versterken. ' Ik pak 2 nieuwe beats boxen eruit ik kom terug en geef niall een blauwe en hou zelf de groene gheghe. Ik neem plaats naast niall.
    ' Zullen we baby maar doen dan? ' Ik zie zijn ogen twinkelen, en zijn mond hoeken op krullen. ' Dat lijkt me een ja dan ' zeg ik met een lach.
    Omg ik moet echt stoppen van hem houde, ookal heeft hij zo mooie lach de dunne draad op zijn tanden van zijn beugel maakt het ook helemaal af. De rupsen lijken spontaan vlinders te worden als hij begint met spelen en ik in de zelfde acorde er onder tokkel en zijn 2e stem ben. Ik bloos omgg hoopelijk ziet hij het niet ik kijk snel naar de hals van mijn gitaar bij het refrein sla ik het zelfde ritme aan als hij en zing met volle borst mee terwel ik ondertussen in de lach ziet net als hij. Ik pak het weer op en versterkt en al zingen we beide mee deze cover is beter dan die van biebss.
    Ik glimlach nog even lief naar hem en lach mijn tanden even blood "bling! Blind" whhaah sorrie xdd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'ik heb minn beatbox bij dan kunnen we ze versterken' ik glimlach en sluit alles aan.'zullrn we Baby doen" ik begin te glunderen en te glimlachen. 'dat lijkt me een jaa. 'de bruine staat je goed maar de grijze ook ik zou voor de grijze gaan'ik zet mijn zonnebbril okk op. Daarna beginnen we te zingen en te spelen. Met een grijns om mijn lippen zie ik hoe ze rood wordt. Na het numer stoppe we even. 'eigenlijk klonk dat best wel erg goed weet je je hebt een super goede stem. Louis had ook al een hoede zangstem'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik bloos als hij zegt dat ik een goede stem had. ' Nou jou stem dan! Ik kreeg helemaal kippenvel!' Vertel ik glunderend maar Lou is dus ook goed en kan Liam zingen? Marlotte of Violet? Zullen we hem nog een keertje doen en dan weet ik erna misschien nog wel een leuk nummer :) ' zeg ik ik heb in me hoofd Edje zitten dus of drunk of the ateam kijken wat hij wil opnieuw staat er bij ons beide een lach van hier tot tokio op onze gezichte als het nummer voorbij is heb ik ineens een idee hij lijkt het ook te zien want hij grinnikt even ' ik heb me macbook bij en me mini ipad we kunnen garageband opstarten en het opnemen ik ben ook handig met het "dj'en" hahah jeweetwel en het op een cdtje zetten. Als je wilt?' Zeg ik vrolijk hij lijkt vol verwondering me aan te kijken ' ik haal ze even en geef hem een korte knipoog ik pak me grote ipad en me kleine ook pak ik me mini macbook en me macbook pro ik kom terug gerent en zie hem lachen. ' Ja ik moet iets met me vaders geld.. Ik hou van deze dingentjes! ' En ik lach even ik geef hem de mini dingen. ' Ohja je mag wel even skype hoor ik heb in allemaal een simkaart zitten met altijd internet handig eh (: ' ik start het vast op even snel skype ik me beste vriend Ricardo.
    ' Heeeeeeeujj Schatjee ! Schreeuw ik blij '. Ik mis je kapot hard bro " ja ik jou ook Em, als je terug komt over een paar (maanden idk haha ) dan ben je alweer jarig eh! ' Jaa dan wil ik zo bruidstaart al verjaardags taart dats lekker! Maar lieverd ik moet hangen! Ben met een vriendd! Ik lach even naar Niall later bro loveeeepeace mzzl! ' ' Sorrie vond je het vervelend?' Vraag ik blozend. Hij schud zijn hoofd.
    Nadat hij ook zijn dingen heeft gedaan beginnen we aan een nummer van eddje.
    ' Jij mag kiezen van ed sheeran the ateam of drunk?' Ik wil nu eigenlijk wel ff wat te drinken.
    Ik pak wat te drinken zeg ik na zijn antwoord.
    Ik loop de tent in pak uit mijn koelbox 4blikjes redbull loop terug en zet het neer.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    m had. ' Nou jou stem dan! Ik kreeg helemaal kippenvel!' Vertel ik glunderend maar Lou is dus ook goed en kan Liam zingen? Marlotte of Violet? Zullen we hem nog een keertje doen en dan weet ik erna misschien nog wel een leuk nummer  ' zegt ze en ik word knal rood. 'misshien kinnen we ene garageband op starten. Ik kan djen en ik heb een macbook en mini macbook' saarna begint ze letterkijk te ratelen en duwt een laptop in mijn handen ik haal mijn schouder op en zie dat ze in gesprek gaat. Snel start ik ook skype op. Yes mijn broer was er. 'Nialler' roept hij blij en ik grijns zwaaiend. 'heey Greg damn ik mis jullie. Wil je mama er even bij roepem ze moet iets wetenv zeg ik rustig en hij knik. In plaats van naar beneden te lopen schrreeuwt hij gewoon hard. Emma gaat weg en komt met Redbull terug. :jummiee" roept k blij. "heeey Nini kleine jongen ik hen je zo gemist. Er is toch niets ergs he. Of heb je te erge heimwee. Wil je naar huis?' vraagt ze bezorgd eb ik grinnik. 'met hardlopen ben ik gevalleb. Toem kreeg ik hechtingen. Met de kano ben ik in het water gevallen e ben het water in gevallen en het is nu weer goed dus ik zir.in een rolstoel: vertel ik en ze kijkt bezoegd. 'owja em ik heb een vriendin' zeg ik blozend. 'go Nialler' schreeuwt Grwg. Ik zeg dat ik er weer vandaan ga en slhit af. 'thanks Emma ze heedt fezien dat uk nog leefde maar ehh ik woon in Ierland en de andere meeste in Londen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan