• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [ik ben in Madurodam]


    Bowties were never Cooler

    ( Ik reageer straks..Ik moet mijn spreekbeurt afronden voor vrijdag

    @Llamarmy veel plezier nog)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Cole Gethin Deville

    Avalon was ondertussen mijn kantoor binnengekomen. 'Ja,' zei haar hese stem. Ik keek weer op van de beeldschermen voor mij en zag haar blik door de ruimte gaan. Langzaam kwam ik overeind. Ik wist dat ze naar de pijn hunkerde, maar haar bloed stroomde met snelle vaart uit de verse sneeën in haar armen en daar moest duidelijk iets aangedaan worden. Als ze niet in de gaten werd gehouden, zou ze zichzelf makkelijk per ongeluk kunnen vermoorden, volgens mij. Ik rommelde in één van de lades van de kasten en haalde er een EHBO-doos uit.
    'Dat is mooi. Hopelijk vermoorden ze ze niet meteen. Dat zou zonde zijn,' zei ik nog steeds geamuseerd en liep naar haar toe. Kundig pakte ik haar pols en draaide de wonden naar mij toe. 'Je moet uitkijken dat je niet te diep snijdt, dat weet je toch,' zei ik haar beschuldigend en keek haar even aan. 'Straks gaat het nog mis, daar hebben we niks aan.' Ik begon de wonden te ontsmetten en hield haar gezicht ondertussen nauwlettend in de gaten. Hopelijk was de prikkende en stekende pijn nu even genoeg voor haar. Het zou zonde zijn, wanneer het daadwerkelijk mis met haar zou gaan. Haar lichaam was als een levend kunstwerk en zij zelf was fascinerend genoeg om meer dan drie boeken over te schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    [Iemand voor Navaeh?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    [Iemand voor Navaeh?]


    (Je mag haar van mij wel naar één van mijn personages sturen, maar dan moet of Sempra, of Curlies het ook goed vinden, ligt eraan waar je haar naartoe stuurt. En beiden moeten trouwens ook nog reageren :p )


    Happy Birthday my Potter!

    iPayphone schreef:
    [Iemand voor Navaeh?]


    (Ik heb Gabe nog ,die zit ergens rond te dwalen in de gangen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Ik heb Gabe nog ,die zit ergens rond te dwalen in de gangen )


    [Laat hem maar naar Nav toe komen. Ze zit bij de isolatiecellen, voor de laatste cel.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Ik liep verveeld door de gangen ,af en toe zag ik wel even wazig en ,duizelig ,maar bij mij ging het rap weer voobij. Dat is nu eenmaal 1 van de nadelen van gedrogeerd zijn.
    Ik hoorde geluid ,vanuit een van de verboden gangen komen en ik piepte even om het hoekje om te kijken ,wie daar was.
    Naveah. Ze had sneeën in haar armen gemaakt en staarde naar haar bloed. Ik loop rustig naar haar toe,geruisloos,zodat ze me niet zou horen afkomen.
    "Hebben ze je niet geleerd ,dat scherpe dingen gevaarlijk zijn."fluister ik geamuseerd in haar oor. Ze ging heus wel weten dat ik het als grapje bedoelde ,om haar uit te dagen. Zelf speelde ik ook graag met vuur ,letterlijk en figuurlijk zelfs.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith
    Met twinkelende ogen bleef ik naar het mes kijken. Het was zo mooi. Ik had me zo gefocust op het mes dat ik Gabriel niet hoorde
    aanlopen. "Hebben ze je je niet geleerd, dat scherpe dingen gevaarlijk zijn." Fluistere iemand duidelijk geamuseerd, in mijn oor.
    Ik schrok op en verbergde snel mijn mes achter me rug. Met grote ogen keek ik naast me. Een boze blik kwam in mijn ogen te staan. "Collins, hebben ze jòù niet geleerd toen je klein was , dat met vuur spelen gevaarlijk is?" Fluisterde ik het zelfde terug en begon naar hem te grijnzen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 18:23 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Nav schrok op en verbergt het mes achter haar rug en keek me dan met grote ogen aan. Haar blik veranderde vrijwel meteen ,toen ze zag dat ik het was.
    "Collins, hebben ze jòù niet geleerd toen je klein was , dat met vuur spelen gevaarlijk is?" fluisterde ze op de zelfde toon terug met een grijns,waardoor ik automatisch terug grijns.
    "Nee ,mij hebben ze juist geleerd ,dat het erg leuk is."grijns ik. Al van jongs af aan ,was ik een gevaar voor deze wereld en ik verloor er ook mijn zusje mee,maar dat hoofdstuk is volledig... Afgebrand.
    "Maar vertel eens ,wat doe je hier eigenlijk? "vraag ik haar dan met een speelse grijns. Ik was hier omdat ,ik haar wilde plagen en me dood verveelde,dus dat antwoord was volgensmij al duidelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd. "Wat een slechte opvoeding, Collins. Denk je dat -dat normaal is?" Zei ik geamuseerd.
    Hij zou vast wel weer zo'n typische Gabriel antwoord geven, maar dat maakte even niet uit.
    "Maar vertel eens, wat dow je hier eigenlijk?" Vroeg hij met een speelse grijns. Ik haalde mijn schouders op en dacht na. Eigenlijk had ik niet een reden. Of nou ja, ik deed vaker dingen die niet mochten. Zoals een mes op zak hebben, kamers betreden waar je van Cole niet mocht komen, dat soort dingen. Ik keek een paar seconden voor me uit en keek toen weer met een speelse grijns naar Gabriel. "Wat ik hier doe? Goede vraag. Maar gewoon zoals vaak, dingen doen die niet mogen."


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Zachtjes schudde ze haar hoofd ,waardoor haar haren vrolijk mee bewogen. "Wat een slechte opvoeding, Collins. Denk je dat -dat normaal is?" zei ze geamuseerd en ik grinnik kort. "Tuurlijk niet ,aangezien ik zelf niet normaal ben ,maar het hoort gewoon bij mij."zeg ik. Zo'n typisch antwoord van mij eigenlijk...
    Ze keek even voor zich uit ,maar richtte zich dan weet tot mij. Ik hield wel van haar speelse grijns ,het had iets duisters.
    "Wat ik hier doe? Goede vraag. Maar gewoon zoals vaak, dingen doen die niet mogen." antwoorde ze en ik lach even. "Ha! Zo ken ik ons Naveahtje weer. Altijd dingen uitsteken ,wat ze niet mag doen."zeg ik en mijn accent ,maakt het nog eens extra geinig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Hij lachte even. "Ha! Zo ken ik ons Navaehtje weer. Altijd dingen uitsteken, wat ze niet mag doen." Zei hij. "Collins, noem me geen Navaehtje, ik ben misschien wel klein, maar niet schattig." Zei ik iet wat arrogangt en trok een wenkbrauw op. "Hopelijk dan." Mompelde ik er achter aan. Ik wou absoluut niet schattig zijn. Dat was sowieso al èèn ding. En ik haatte het als iemand me Navaehtje noemt. Net alsof ik een klein kind ben. Ik haalde mijn mes weer te voor schijn en hield voor de zekerheid Gabriel nauwlettend in de gaten. Ik speelde er wat mee en grijnsde naar het glinsterende ding.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Collins, noem me geen Navaehtje, ik ben misschien wel klein, maar niet schattig." zei ze wat arrogant en ze trok een wenkbrauw op ,waardoor ik alleen maar kan grijnzen. Ik hield van haar te plagen. "Hopelijk dan." mompelde ze daarna.
    ze haalde haar mes weer tevoorschijn en begon er mee te spelen. Ik haalde een sigaret uit mijn jaszak en daarna mijn aansteker . Ik stak hem aan en staarde even naar het vlammetje. Hopelijk kon ik hier gauw even ontsnappen ,want mijn nood aan iets in brand te steken ,begon erg groot te worden. "Wat vind jij eigenlijk van die nieuwe gasten ? Ik vind ze schijterd ,ze vallen zelfs gewoon flauw."zeg ik met een grijnsje en steek mijn sigaret dan aan ,maar mijn vlammetje laat ik nog niet doodgaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Grijnzend keek ik naar Gabriel. Hij haalde een sigaret uit zijn jas zak en aansteker. Hij stak zijn sigaret aan en keek eventjes naar
    het vlammetje uit de aansteker. "Wat vind jij eigenlijk van die nieuwe gasgen? Ik vind ze schijterd, ze vallen zelfs gewoon flauw." Zei hij. Ik liet mijn blik naar Gabriel glijden en mijn mondhoeken trokken naar beneden. "Erg saai, tot nu toe. Curlie lijkt niet bang. Hij draait ons de rug om, niet slim. Makkelijke prooi om aantevallen. Maar geen leuke. Hij laat alleen een klein piepje horen als je een mes een stukje in zijn nek boort." Ik draaide met mijn ogen en keek weer naar mijn mes.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.