• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    okee


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Oh! Ik was vergeten dat Jade in een rolstoel zat :P]

    Sherina

    Een mysterieuze jongen komt uit de helikopter en kijkt om zich heen. Ik stap snel achter mijn boom, niet precies wetend waarom. Ik hoor hoe de helikopter opstijgt en ik kijk om de boom heen. De jongen lijkt iets te zoeken, misschien kan ik naar hem toegaan en hem hulp aanbieden? Zou dat raar overkomen? Nee, dat doet toch iedereen hier? 'Hey Sherina,' hoor ik achter me, en ik slaak bijna een gilletje. Als ik me omdraai ben ik blij dat ik het ingehouden heb, want ik zie dat Robin-Jane op Jade's schoot ligt te slapen. Ik doe alsof er niks aan de hand is en ik zeg vrolijk; 'hey Jade, hoe gaat het?'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 13:27 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Charlie

    Ik loop door de gigantische deur en doe mijn tas wat beter over mijn schouder. Dit was mijn eerste jaar en ik was een beetje onzeker. Ik wist niet wat ik moest dus liep maar naar een of andere kamer. Dit bleek geen kamer maar een bezemkast. Snel deed ik de deur weer dicht, dit was gênant zeg. Ik liep een paar dueren verder en durfde er geen een te openen. totdat ik er een tegen kwam met een slapend poppetjes icoon erop. dit moest het wel zijn. Ik deed de deurklink omlaag en keek om het hoekje. Zodra ik wat mensen zie doe ik de eur verder open en loop naar binnen. 'HAllo' zeg ik vrolijk. Ik kijk om me heen, genoeg bedden die nog niet bezet waren. Ik liep naar een bed en ging erop zitten. Best wel gezellig zo, met zn allen op een kamer. Ik opakte mijn mobiel uit mijn broekzak en zette de muziek uit. Het ene oordopje dat ik nog in had deed ik uit mijn oor. 'Ik ben Charlie' zei ik tegen iedereen die luisterde.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    'Goed, met jou?'


    ©1998

    {Sorry voor die mooie post. Kon even niet bedenken wat er achter aan moest komen.[[


    ©1998

    wow Best Post EVAAAH


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    And we wrote all night till de best post ever..

    Nee ik maak wel even een nieuwe.


    ©1998

    Ik heb zin om vet veel te posten dus af en toe post ik ook met een van mijn kinderen apart oké?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik was toch je kind?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Voor dat Sherina kan antwoorden voel ik dat iemand op m'n schouder tikt. Het is Athene. We begroeten elkaar vrolijk. Ik neem snel afscheid van Sherina als ik achter haar aan rij naar binnen.
    'Ik heb je vaste slaap plaats al voor je laten reserveren,' lacht ze. Als we bij de slaap zal aankomen rij ik naar binnen. Er zitten al een paar mensen. Ik herken Clair, de anderen zijn nieuw.
    'Clair!' roep ik blij.


    ©1998

    o ja wil je er een? neem Mike die kan ontzichtbaar worden en heeft het niet onder controle


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MaraCroft schreef:
    [Ik was toch je kind?]


    Nou je het zegt, ja dat denk ik wel.


    ©1998

    ik ben niet nieuw!!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Wacht wat? Ik had het tegen Elise en volgens mij was ik al Mike en die wil ik ook wel blijven als het mag, sorry voor verwarring lol]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MinimuisBeta schreef:
    ik ben niet nieuw!!


    hoezo niet, charlie.. is nieuw, mike en dat andere kind zijn nieuw en tessel is ook nieuw,

    Je heette eerst Sarah, Seth en Lynn of zo...


    ©1998