• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Ja dat kan ook maar dan moeten ze niet veel ouder zijn


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    Ja dat kan ook maar dan moeten ze niet veel ouder zijn


    Nee dat verschilt maar een beetje
    Half jaar op zn verst


    ©1998

    Ja, maar dat leeftijdsverschil was er allang, ik bedoel maar: Clair was 16 en Jade volgens mij al 19 ofzo. Dat heeft mij nooit gehinderd (de vampiers zijn sowieso al veel ouder xd)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    De vragenlijst.
    1. Ja
    2. A)Ja, ik vond die het allerleukst, alhoewel ik zelf niet verder wil met Rose. Ik maak gewoon een nieuwe.
    B)Zijn altijd welkom.
    C) Ik vond het met al die kinderen een beetie vaag...
    3. A) Jaaa!
    B) Lijkt me okay.
    4. Nee, lijkt me leuk!

    Sorry voor late reactie, vergat het de hele tijd :P

    Oke we gaan dus daar met de vondst van athene zoals het lang geleden bedoelt is JEEJ
    Iedereen moet even rollen. Dus zorg voor poppetje met een karaktertje en een fototje een magisch huisdiertje misschien en natuurlijk de leeftijd en zo you know the standaard stuffjes nou oke dan maak maar snel een rolletje aan

    blackalphabet


    ©1998

    1. Nee
    2. A) Misschien, soms
    B) Zouden jullie nieuwe personages willen? (Ga door naar 4)
    C) Zouden jullie de kinderen van de oude personages als personages willen? (Ga door naar vraag 4 en lees achter vraag vier, eventueel als leraar etc..)
    3. B) Zullen we dan doen dat we helemaal overnieuw beginnen maar met de oude personages?
    4. Zou je het erg vinden als sommigen hun oude personages meenemen naar dit verhaal?
    Dit zou ik niet erg vinden, ik vind van vraag 2 opties A, B en C wel leuk ^^


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    BlackAlpha schreef:
    Oke we gaan dus daar met de vondst van athene zoals het lang geleden bedoelt is JEEJ
    Iedereen moet even rollen. Dus zorg voor poppetje met een karaktertje en een fototje een magisch huisdiertje misschien en natuurlijk de leeftijd en zo you know the standaard stuffjes nou oke dan maak maar snel een rolletje aan

    blackalphabet


    Waar moeten we dat doen?

    Mijn topics


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Clair

    Ik zit op de rand van mijn bed en staar zuchtend naar een foto van mijn moeder en mij. Ik haat foto's. Maar mijn moeder is er gek op, vooral als mensen zelf niet doorhebben dat ze erop staan. Ze heeft er haar gewoonte van gemaakt om ineens achter je op te duiken en op dat vervloekte knopje te drukken. Gevolg is dat je er niet uit ziet op de foto, maar zij zelf wel. Omdat ze erop voorbereid was. Hier heb ik mijn mond weidt open, maar zij glimlacht als een fotomodel naar de camera. Sinds ik ruzie met haar heb gehad om mijn..... ehm..... probleempje? Verslaving? fout? uitspatting? geen enkel woord past. Maar goed, sinds die dag heeft ze niets meer van zich laten horen. En ik ook niet. Ik voel me schuldig, zo ontzettend schuldig. Ik weet dat wat ik deed fout was. Slecht en monsterlijk. Mamma is er altijd voor me geweest; kijk wat er van me geworden is. Een traan valt op de foto, daarna nog een. Ik veeg ze woest van mijn wangen. Net op tijd, want de deur gaat open


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Roxy

    Ik loop door het gebouw, wat helemaal nieuw voor me is. Ik heb echt geen idee waar ik heen moet, dus ik zeul mijn mega koffer achter me aan door het gangetje. Ik heb mijn koptelefoon op en mijn muziek hard aanstaan. Ik kijk op het papiertje met de routebeschrijving maar ik snap nog steeds niet waar ik ben. Dan zie ik eindelijk een deur en doe hem open. Op de rand van het bed zit een meisje. Ik schuifel snel naar achter. "Oh...Sorry" zeg ik en ik blijf in de deuropening staan, mijn koptelefoon doe ik om mijn nek. "Ik ben nieuw hier en ik heb geen idee waar ik heen moet"

    [Ik had even weer een een tussendoortje... Eerst was het zo dat er allemaal aparte kamers waren voor twee mensen enzo en dat wij dan met z'n allen op zolder liggen. Maar... Als we nou gewoon doen dat er een grote slaapzaal is, met aparte badkamer voor jongens en voor meisjes ^^ Dus vandaar dat iedereen daar even rekening mee kan houden enzo..]


    ©1998

    Sherina

    Zoals gewoonlijk ga ik onder mijn oude vertrouwde boom zitten en kijk uit over de ingang van de school en het pad er naartoe. De nieuwelingen komen vandaag aan en ik ben nogal nieuwsgierig. Ik had er al een paar zien lopen, maar gelukkig komen er nog meer. Het duurt toch lang voordat er iets interessants gebeurt, en na een tijdje ga ik liggen, ik merk dat er een lekker briesje staat. Ik doe mijn ogen dicht en voel hoe het mijn gezicht streelt. Ik blijf zo een tijdje liggen tot ik het geluid van een helikopter hoor. Dit is niet zo vreemd, maar wat me doet opschrikken is dat het geluid steeds harder wordt, de helikopter landt! Ik loop dichterbij en bekijk het van een afstandje terwijl ik mijn oren goed bedek.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Damien

    ''Daar in de verte, dat moet het zijn,'' denk ik in mijzelf. Ik kijk vanuit de helikopter naar een magnifiek gebouw dat zich onderscheidt van de rest van het landschap, het geeft mij een fijn gevoel om in de bergen te zijn, dit doet mij denken aan de plek waar ik ben opgegroeid. Nu de helikopter al steeds dichterbij komt krijgt ik al een beter beeld, ik kan al figuren zien lopen voor het gebouw, het lijkt drukker dan ik verwacht had. Ondertussen kan ik de zenuwen al steeds meer voelen, onzeker over dat mensen mij niet zullen mogen omdat ik hun taal niet goed spreek. Lezen en luisteren gaat nog wel, maar ik weet dat ik dit nog goed moet oefenen.
    Er is een zware dreun zodra de helikopter de grond raakt, ik spring uit het luchtvaartuig en neem even de tijd om goed om mij heen te kijken en op te nemen wat er om mij heen gebeurt. Niet wetend waar ik heen moet gaan zoek ik een plek om te gaan zitten en mijn lunch te eten. ''Je kan namelijk geen problemen op lossen zonder gezond te blijven eten,'' denk ik weer in mijzelf.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 12:37 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    (Jafta, niet om een enorme bitch te zijn... Maar iedereen schrijft op dit forum eigenlijk in de ik- vorm. Zou je het erg vinden dat aan te passen bij de volgende post? Niet dat je niet goed schrijft maar ik denk gewoon dat het verhaal er iets mooier van wordt)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Clair

    "Oh sorry." Ik kijk op en zie een klein meisje in de deuropening. Ze heeft donkerblonde haren die wild om haar gezicht heen dwarrelen en een koptelefoon in haar nek. "Ik ben nieuw hier en ik heb geen idee waar ik heen moet," zegt ze. Ik doe mijn best om te glimlachen. Het is niet haar schuld dat mijn leven in de soep loopt. "Nou, ik ben Clair. En dit is dus de slaapzaal. Daarachter zijn de badkamers. Links van de jongens, rechts van de meisjes. Daar douchen we ons en gaan we naar de wc. Ik kan je wel een rondleiding geven, als je wilt." Ze kijkt me dankbaar aan. "Dank je. Ik ben Roxy."


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!