• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    ( Ik ben het weekend weg succes)


    Wat Leukk (: , ehm maar hoe zit het dan met lisa en erik en liam en louis?

    Ik zou eventueel lisa en erik kunnnen doen maar als Yvonne dan de andere 2 doet onee beter idee xdd. Yv kan miss Erik doen, :p en Liam

    En dan doe ik Lisa en Louis, want dan hebben we allebei onze 'tegenspelers' haha. XD droog qq


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Sgoed yihaa vanaaf party bij mij mt drabk wohoo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    :o en jij nodigt mij niet eens uit ehh :O YVONNE TOCH!

    Hahahahaha.

    Veelplezier jullie beide.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hqhah net met broer en pa twee flugel op haajaj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Hqhah net met broer en pa twee flugel op haajaj
    HAHA! Zet op insta hahahah, kan ik mee. Genieten hahahaha. Losers xD. Met je flugel xD!! Je moet dalijk nog wel wat posten eh! ;O


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahahaha sirru twee flugel en wijn op dag stem ahahaha. One direction spullen drank en snoep gehad haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Hahahaha sirru twee flugel en wijn op dag stem ahahaha. One direction spullen drank en snoep gehad haha


    OMG WAAR HAALT IEDEREEN TOCH DIE 1D SPULLEN! :O :( maarja, over een uurtje rpg'en?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Doe maar nu moet naar scoutinf strax claires bart smit intertoys

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 12:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte:


    Ik ontwaak uit mijn slaap. De wereld ziet er weer normaal uit, geen elfjes meer. Geen groene grassprieten en vliegende koeien, gewoon weer de echte wereld. Ik kijk verbaasd om me heen. Dit is niet mijn kamer, en ook niet die van m'n moeder. Hoelang heb ik geslapen? Ik grijp naar m'n hoofd en haal een pluk haar weg. Ik hoest zachtjes en ineens, herinner ik me alles. Van kamp, van het telefoontje, van Niall, van de mensen om me heen. Ik wil recht op gaan zitten, maar besluit het niet te doen, straks wil het niet.. Ik kijk voor me uit. Zou ik nog steeds kunnen praten? Ik voel aan m'n keel. Hij voelt best normaal opzich. Ik schraap mijn keel voorzichtig. 'Hallo?' Weet ik schor uit te brengen. Ik zucht. Niemand zal dat verstaan. Hoeveel van kamp zou ik gemist hebben? Zou mijn moeder nog leven? Zou Niall aan me denken? Zou hij me missen, zoals ik hem mis? Ik leg mijn hand op mijn buik. Ik wist het echt niet meer, toen mijn moeder me belde. Toen Niall zei dat hij van me houdt. Ik kan wel huilen, als dat natuurlijk niet verschrikkelijk veel pijn zou doen.. En dan die dromen. Over Niall, over mijn ouders, over meiden waar ik mee bevriend zou zijn. Ik zucht.
    Waar is iedereen?


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    ((((

    Sorryyyy! Ik had toetsweek, had me afgesloten van alles... Ondanks alles,, im back! Hoop dat t stukje hierboven beetje Goed is,,, en ik weer betrokken kan worden?
    Dankuuuu


    Ciaooo bellaaas! Xxxx



    ))))))


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Emma :
    Al ik de tent uit loop geef ik niall nog een kus op zijn wang en stap naar buiten. Als ik liam zie zeg ik dat ik klaar ben en we kunnen gaan. We lopen richting het strand en praten over vanalles we leren elkaar beter kennen. Als ik het koud heb, en zijn toestemming hem haak ik mijn arm door die van hem. Alsof we elkaar al jaren kennen praten we en doen we gek met elkaar ineens begint het te miezeren. ' Li, je had gelijk het gaat echt regenen!' Kier ik uit. Ik haak mijn arme uit die van hem als het keihard begint te regenen hier op het strand golven gaan hard het het water is overal. Ik draai rondjes en dans raar in de keiharden regen terwel ik lach naar liam. ' Ik snap helemaal wat je bedoelt' zeg ik hem of,naja schreuwen is het meer. Het voelt echt alsof je geen problemen hebt en weer een kleinkind ben. Ik ren naar hem toe en spring in zijn arme en haak mijn knieen om zijn heupen/rug zodat ik kan blijven zitten. Vind ik hem leuk? Hij is wel lief een goed sterk karakter staat voor iedereen klaar en oordeeld niet snel over iemand, ookwel m'n droom jongen. Ik heb ook al wel vaker gezoend, maar niet zo romantisch in de stroomende regen om het strand. Zal ik het doen? Hem zoenen?Of, mijn gedachtends hangen bij Niall,.. Ik kijk liam lief aan en grinnek even ' weet je dat je echt heel knap bent? En je schattige ogen hebt? En je lippen zijn echt zacht' zeg ik blozend en ga met mijn vingers over zijn lippen. Nu is het zijn beurt om te blozen. Ik ga met me hoofd dichterbij hem en voel zijn lippen voorzichtig op de mijne hij likt met zijn tong over de mijne waarna ik mijn mond gewillig open doe en zo spelen onze tongen een spel samen, ben ik nu verliefd of niet?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hiiii im back overal plekken en wondjes mAr t optreden was en ging super


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Hiiii im back overal plekken en wondjes mAr t optreden was en ging super

    Ben trots op je yv! Wil je zo voor mij een liam pov doen, en erna een niall, ik moet je zo ff in pb bericht spreken maar ben nu de hondjes aan het doen, en ga strakkies eten maar misschien weet je het zelf ook wel al, naja ik spreek je sws zo. Ben echt trots op ja haha (:


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Kan ik straks ergens betrokken worden? Heb ik btw veel gemist? Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ja heel erg veel. Denk ik teminsten


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin