• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Morge x :)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Iemand on?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik vv me kapot ..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Je kunt met nialler


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Je kunt met nialler
    met nialler wat?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik had wat gepost met m


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kun je niall anders zelf doen ik vind het nog al lastig.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik word wakker door een plens water in mijn gezicht. Normaalgesproken zou ik boos zijn maar ik ben de persoon hier dankbaar voor. Ik moet nog even wakker worden maar zie dat Emaa het heeft gedan. Ik geef haar een knuffel en zeg telijk in haar oor: 'Dankje. Door jou ben ik niet dood'. Echt een slechte teks, maargoed. Ik laat haar los en kijk opzij. Ik knijp Niall in zijn wangen en zeg: 'Is Nialler ook wakker?' met een beetje vertroetelende stem.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik voel iets raars in mijn wang en fek genoeg mept mijn hanf met volle kracht tegen heg ding. Vol verwarring staar ik voor me uit. Alles buiten en in mijn hoofd draaide en duizelde. Alsof iemand een mega boekenkast op alfabet door elkaar ggooit had en de kasten om had laten vallen en cerkeerd terug zette.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( :O goedemorgen.)

    Emma :
    Ik neem de knuffel dankbaar aan en ik hoor Li wat tegen Nialler zeggen en hij zit even aan zijn wangen terwel ik zie dat hij vervolgens uithaalt wat ik nooit zou verwachten. Hij kijkt leeg voor zich uit alsof hij niets ziet. 'Niall, Niall gaat het?'Vraag ik ik zie ik nog mijn flesje water en het laatste gooi ik over niall heen.

    - douche.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 7:50 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'Niall gaat het?' klink er als ern echo in mijn hoofd en ik dacht even na. Wist ik veel ik voelde me verdoofd.. Mijn ogen sperren zich wijd open als iets vochtigs over mijn hoofd gelijd. What the hell was ze mee bezig? Wazig kijk ik naar Emma en ik glimlach zwakjes :hoi' mijn stem was schor alsof ik de hele nacht heb lopen huilen met mijn erge ochtendheesheid erbij. Oftewel mijn stem klonl ald een kettinhroker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Brb)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nog maar 2uurtjesssz! :D en dan weer naar huis fietsen..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik voel opeens een klap in mijn gezicht en meteen schiet mijn hand naar mijn wang. Het prikt en tintelt. Ik kijk weer terug. Niall kijkt naar Emma en groet haar. Het lijkt of hij me niet ziet staan, maar dat ben ik wel gewent. En ik kan het hem niet kwalijk nemen. Emma is een aardige meid die ons alleen wil helpen. Die klap daarintegen... Ik zucht en loop zo onopvallend mogelijk de tent uit en loop rechtstreekd naar de eettafel. Tijdens het lopen wankel ik nog wat maar ik kan me gelukkig vasthouden aan de tafel. Ik smeer een broodje en stop het in mijn mond. Met een bondend hoofd ga ik aan een tafel zitten. Ik sluit mijn ogen en leg een hand op mijn hoofd. Even wat rust.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 17:02 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [heeft hij niets van de klap gevoeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan