• Iedereen die examen heeft gedaan - ooit - zal het vast wel eens meegemaakt hebben: een vraag die je niet kan beantwoorden, simpelweg omdat je het antwoord niet weet. En wat doe je dan? Braaf toch iets invullen, natuurlijk! Niet geschoten is namelijk altijd mis.

    Vandaag, op het werk, kwam er een leuk boekje binnen: "Geslaagde examenblunders" van R. Benson. Hierin staan enkele leuke, onzinnige / niet kloppende examenantwoorden van leerlingen.

    Enkele voorbeelden:








    Hebben jullie ooit een examenblunder gemaakt? Of hebben jullie gehoord van iemand die er een gemaakt had?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:57 ]


    We need a bigger boat.

    Ik geniet van zulke verhalen :')


    We need a bigger boat.

    Hahaha, geweldig dit!
    Hier nog een. De vraag was: Waarom duurde de 80-jarige oorlog eigenlijk maar 68 jaar? Het antwoord hierop is natuurlijk omdat er een 12-jarige wapenstilstand was. Had een jongen heel serieus geantwoord: Omdat Hitler maar 68 jaar leefde. Ik hield het niet meer van het lachen x')


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    Hahaha, geweldig dit!
    Hier nog een. De vraag was: Waarom duurde de 80-jarige oorlog eigenlijk maar 68 jaar? Het antwoord hierop is natuurlijk omdat er een 12-jarige wapenstilstand was. Had een jongen heel serieus geantwoord: Omdat Hitler maar 68 jaar leefde. Ik hield het niet meer van het lachen x')


    Dat vind ik nou echt niet grappig ._.
    Intriest dat je die twee dingen met elkaar in verband zou zetten, maar ja...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Whahaha ik lig dubbel : D

    Maar nee, ik heb nog geen examens gehad maar soms doe ik het wel op een SO just for the fun :')

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:08 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Té geniaal sommige :')

    Dat je Duits op een Engels toets gaat schrijven en Engels bij Frans heb ik ook dus echt heel vaak ...

    En wat ik en een vriendin -van een andere school- ook best vaak doen is als we een lang verslag moeten inleveren, ergens random de volgende zin zetten: "Olifanten in roze tutu's vinden het niet leuk om op een eenwieler te rijden." Bij mij is er nog nooit wat over gezegd en bij mijn vriendin heeft één leraar het opgemerkt. Maar toen ze het uitlegde waarom ze dat deed, kon de leraar het wel waarderen en kreeg ze zelfs een paar punten extra x'D Wat nou leraren lezen je hele verslag.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    O-M-G !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ik wou het bijna doen, tot ik het antwoord weer wist (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb eens gehad dat ik bij mijn Franse MO Duits praatte (wat uiteindelijk geen Duits was maar gewoon Frans waardoor ik helemaal afgeleid werd), tijdens mijn MO Engels praatte ik Frans en tijdens mijn MO Duits praatte ik Engels. Dat krijg je er van als je drie dagen achter elkaar allerlei mondelingen hebt. Ik had ook geen goede punten voor die examens btw hahaha


    live the life you love

    Er staan leuke tussen!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb ooit eens Billy, de pop van Jigsaw in Saw, getekend bij aardrijkskunde en eronder gezet: 'Geef me een hoog punt. Live or die, the choice is yours.'
    Dat vond mijn lerares niet zo leuk. Dat was trouwens geen examen.


    Searching heavens for another earth

    ik heb vandaag bij nederlands

    Just do it! geschreven toen ik een spreekwoord niet wist.

    oops


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Ik heb een keer een hele wiskundetoets op zo'n manier gemaakt. Tijdens het nakijken deed mijn leraar doodleuk mee. Even kijken of ik hem nog ergens kan vinden. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jongen uit mijn klas had ooit Me Gusta getekend op zijn slecht gemaakte toets, had de docent er "No Me Gusta" bij geschreven :p Dat ze dat herkende was echt supermooi.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Verklaar het begrip "Koude Oorlog"

    De ene begon met het gooien van een ijsje, de ander gooide er eentje terug.

    ~Een vriendin

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:01 ]


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    Verklaar het begrip "Koude Oorlog"

    De ene begon met het gooien van een ijsje, de ander gooide er eentje terug.
    ~Een vriendin
    HAHAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf