• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Deze hond," zegt Cedric, terwijl hij de dalmatiër naar hem toe rent. Vlak daarna komt er ook nog een kat de keuken uit gelopen. "Waarom heb je niet verteld dat je dieren had?" vraag ik aan Cedric, "ik ben dol op dieren." Ik loop naar Cedric en de hond toe en ga dan op mijn hurken voor de hond zitten, zodat ik hem goed kan aaien. "Hoe heten ze?" vraag ik aan Cedric. "Ik vind het prima, vind jij dat ook goed?" vraagt Cedric. De hond begint weer te kwispelen. "Nou, dan is dat geregeld," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Waarom heb je niet verteld dat je dieren hebt? Ik ben dol op dieren!" Julia gaat op haar hurken zitten en begint Spot te aaien. "Hoe heten ze?" Vraagt ze vervolgens. "Deze hier heet Spot en de kat heet Jade. Ze zijn met elkaar opgegroeit dus zijn vriendjes" Spot word helemaal dol enthousiast door alle aandacht en begint rond te springen en haalt haar bal. "Nou dat is geregeld" lacht Julia als Spot kwispelde op mijn vraag. "Nou dan gaan we maar lopen he" lach ik. Ik pak Spot haar riem en fluit weer. Spot komt aangerend met haar bal in haar bek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Hij verteld dat hij nog een jonger broertje heeft en een oudere, maar dat hij met zijn oudere geen contact meer heeft. Ik knik even. "Ik heb nog een oudere broer." Zeg ik dan, maar dat heb ik volgens mij al een keer genoemd. "Mag ik vragen waarom je geen contact meer hebt met je oudere broer?" Vraag ik dan. Ik ben best nieuwsgierig, maar ik snap het wel als ie dat liever niet verteld. Het zijn ten slotte mijn zaken niet. Ik neem weer een paar happen van mijn wafel."heb je nog andere hobby's?" Vraag ik nog een keer.

    Jake Harper

    "Mag ik vragen waarom je geen contact meer hebt met je oudere broer?" vraagt Esmée. Ze neemt een hap van haar wafel. "Een of andere ruzie tussen hem en mijn vader over zijn studie richting of zo" Antwoord ik. "Hij en ik hebben niet dezelfde vader. Hij en mijn moeder wilde dat mijn broer geneeskunde ging studeren en hij wilde rechten studeren. Grote ruzie, hij ging weg en mijn zusje broertje en ik mochten geen contact meer met hem opnemen van mijn vader. Hij ook niet met ons geloof ik. Of me mams het ook wilde weet ik niet, maar die doet toch alles wat mijn vader zegt" Ik rol even met mijn ogen. Dan haal ik mijn schouders op en neem een hap. "Ik hoop dat het hem gelukt is. Ik heb hem al 10 jaar niet gesproken of gezien. Straks is hij inderdaad mister Cedric Beckett big time lawyer. Maar dan weet ik daar niks van"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    "Daarnaast weet ik niet of hij mij wel wilt zien" zei ze en haalde daarna haar schouders op."Ah je weet nooit hé."zei ik en neem nog een slokje van mijn latte.
    "Je moet trouwens echt wat eten Blake. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag" zei ze vermanend en met een geamuseerde blik keek ze me aan.
    "Al is het maar een half bord" zei ze en keek me zielig aan ,waardoor ik zachtjes grinnik en mijn hoofd schud.
    "Geen zorgen ik heb heus geen ontbijt nodig ."zeg ik met een glimlachje.
    "Die lieve puck wilt het vast ook" zei ze en ik glimlach even. "Ik zal later wel wat eten ,goed?" stel ik dan voor aan haar. Nee ik was totaal geen ochtendmens ,die veel at. Ik neem nog een slokje van mijn drankje en aai Puck dan even over zijn kopje.

    (Net mijn mondeling gehad :'D ik ben blij dat ik nog leef... En nu wiskunde studeren ;c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Deze hier heet Spot en de kat heet Jade. Ze zijn met elkaar opgegroeid dus zijn vriendjes," antwoord Cedric. Ik knik. "Spot, origineel hoor," merk ik lachend op. "Nou, dan gaan we maar lopen hè," lacht Cedric. Hij pakt de riem van Spot en fluit, vervolgens komt Spot aangerend met een bal in haar bek. "Ze is wel dol op spelen volgens mij," zeg ik lachend, "Heb je je handen niet vol aan deze twee beesten én je carrière?" vraag ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett


    "Spot Origineel hoor" ik grijns even breed. "Ben nou eenmaal niet zo goed in namen bedenken." ik haal mijn schouders op. "Ze is wel dol op spelen volgens mij" Ik knik even bevestigend. "Heb je je handen niet vol aan deze twee beesten én je carrière?" vraagt Julia. "Valt wel mee. Ik verzorg hun 's ochtends en 's avonds als ik thuis ben. En tussen de middag als ik aan het werk ben doet de huishoudster het" antwoord ik. "Ik vind het fijn om ze in de buurt te hebben, dan is het huis niet zo leeg. Daarnaast, zijn ze alleen druk als ik moet uitlaten of als er iemand nieuw is anders niet. Dan zijn ze heel rustig" Ik lijn Spot aan en loop dan richting de lift.

    Felicity Harper

    "Maak je geen zorgen ik heb geen ontbijt nodig" antwoord Blake. Ik kijk hem streng aan. "Ik zal later wel wat eten goed?" vraagt Blake. Ik denk even na. "Vooruit dan maar" Ik zucht even en kijk even uit het raam. Het is een rare dag, ik weet niet wat ik verder moet doen vandaag. Wat ik verder gá doen vandaag. Of ik bij Blake blijf, mijn eigen gang ga of met Jake meega. Ik neem het laatste hapje van mijn bord en neem mijn glas met latte macchiato in mijn handen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ben nou eenmaal niet zo goed in namen bedenken," zegt hij schouderophalend. "En vanwaar Jade, dat is toch wel iets origineler dan Spot. Hoewel Spot een leuke naam is, het past er wel bij," zeg ik glimlachend. "Valt wel mee. Ik verzorg hun 's ochtends en 's avonds als ik thuis ben. En tussen de middag als ik aan het werk ben doet de huishoudster het." Ik kijk hem even met open mond aan. "Heb je een huishoudster?!"
    "Ik vind het fijn om ze in de buurt te hebben, dan is het huis niet zo leeg. Daarnaast zijn ze alleen druk als ik moet uitlaten of als er iemand nieuw is, anders niet. Dan zijn ze heel rustig." Hij lijnt Spot aan en loopt richting de lift, ik loop weer achter hem aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity keek me eerst streng aan ,maar dacht dan even na. "Vooruit dan maar" zuchtte ze en ze keek uit het raam.
    Ik kijk haar even schuin aan. Ze was zo stil vandaag. Ze eet het laatste stukje wafel op en neemt haar tas latte in haar handen.
    "Is er iets?"vraag ik haar lichtelijk bezorgd en ik kijk haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Julia kijkt me met open mond aan. "Je hebt een huishoudster?" Ik haal mijn schouders op. "Lieve Julia. Ik ben een vrijgezelle man, met een succesvolle baan. Ik werk vaak hele dagen dus ik heb niet echt een keus" antwoord ik. "Maar als ik thuis ben komt ze niet. Zo hebben we dat afgesproken" ik stap de lift in. Na een tijdje glijd de lift naar beneden. "Jij mag het ook wel doen van mij hoor geen probleem" ik grijns even.

    Felicity Harper

    "Is er iets?" Vraagt Blake en er klinkt een bezorgde ondertoon in zijn stem. Ik kijk Blake even aan. "Nee niet echt. Zat gewoon even over mijn verknipte familie te denken. Cedric was toen der tijd echt tof. Mijn ouders zijn gewoon niet goed en Jake.. tsjah.. Jake is gewoo ff een beetje anders. Ik val er buiten. Als Cedric er was geweest niet..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Hij verteld over een ruzie tussen zijn vader en zijn oudere broer. Ik luister terwijl ik mijn ontbijt rustig opeet. Het is wel duidelijk van wie hij zijn wat dominantere kant heeft, die in bed dan, want ik heb hem tot nu toe nog niet gezien. Ik hem mij nog niets zien opdragen of verbieden ofzo.het filmpje schiet weer even door mijn hoofd, maar die verdring ik snel weer. Hij geeft de naam van een schijnbaar goede en succesvolle advocaat waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik keek hey nieuws niet zoveel tijdens mijn eerste jaar, simpelweg omdat ik mezelf te veel focuste op het huiswerk en het leren, al heeft dat me wel hele goede cijfers heeft opgeleverd. Mijn laagste cijfer dit jaar was een 8. Het is alleen wel ten koste gegaa van mijn sociale leven. Op dat moment merkte ik dat niet echt, omdat ik alleen maar aan leren etc dacht, maar in een vakantie merk je het wel. Ik weinig tot geen vrienden waar ik wat leuks mee kan doen deze vakantie. Meteen schiet er weer een nare gedachte binnen. Over een aantal weken is de zomervakantie weer over en begint school weer gewoon. Ik zal dan veel minder tijd over hebben voor een eventueel vriendje, mocht dit gaan werken. Of misschien ga ik dan juist minder tijd aan school besteden en haal ik allemaal onvoldoendes of lage cijfers. Ik zucht even hardop zonder dat ik dat in eerste instantie doorheb. Dan dringt het geluid uit mijn omgeving weer tot me door. "Sorry, mijn gedachte staken weer eens op" zeg ik dan. "Maar stel dat het die Beckett is, wie dat ook wezen mag, zou dat dan iets veranderen?" Vraag ik verder zodat hij niet gaat vragen naar mijn gedachtes van net.

    Julia Miller
    "Lieve Julia. Ik ben een vrijgezelle man, met een succesvolle baan. Ik werk vaak hele dagen dus ik heb niet echt een keus," antwoord hij. "Maar lieve Cedric, als je hele dagen werkt, maak je thuis toch ook geen rommel?" vraag ik lachend. "Maar als ik thuis ben komt ze niet. Zo hebben we dat afgesproken." Ik knik. "Goed om te weten." De ligt gaat naar beneden. "Jij mag het ook wel doen van mij hoor, geen probleem," zegt hij grijnzend. "Nee dankje, ik heb genoeg aan mijn eigen huis en zelfs dat krijg ik met veel moeite schoon."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Stel dat het die Beckett is, wie dat dan ook wezen mag, zou dat dan iets veranderen? " vraagt Esmee en ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Heb je wel geluisterd lieve Esmee?" Vraag ik. "Zijn naam is Beckett. Ik zei dat ik niet wist of hij nou degelijk zo'n grote succes volle advocaat is geworden" ik glimlach even. "Het zou wat uitmaken ja, dan zou ik hem weer een keer kunnen spreken"

    Cedric Beckett

    "Maar lieve Cedric, als je hele dagen werkt, maak je thuis toch ook geen rommel" zegt Julia. "Ben je vergeten dat ik twee huisdieren heb?" Ik grijns. "Die maken alle rommel" voeg ik er aan toe. "Nee dank je. Ik heb genoeg aan mijn eigen huis en zelfs dat krijg ik met moeite schoon" ik grinnik even. Spot blijft rustig zitten tot we de begane grond naderen. Dan word ze onrustig en begint te piepen. "Rustig aan we zijn er zo" Als we de liften het ggebouw uit zijn zet spot meteen koers richting het park.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Ik rol even met mijn ogen als hij vraagt of ik wel geluisterd heb. Heeft hij zelf wel geluisterd naar wat ik zei? Daarna zegt hij dat het wel uitmaakt als hij het echt zou zijn, omdat hij hem dan weer een keer zou kunnen spreken. "Luister je zelf wel naar mij? Ik zei 'stel dat hij het zou zijn' niet dat hij het zeker weten is. Ik ken die hele man niet." Zeg ik dan al komt het er wat bozer of geirriteerder uit dan mijn bedoeling was. "En hoe oud ben je? Je bent volwassen. Je vader kan je niet verbieden om je broer te zien." Ga ik verder. Ik zucht even. "Sorry, zo hoorde het er niet uit te komen" zeg ik zuchtend en verberg mijn gezicht even in mijn handen. Mijn humeur was minder vrolijk geworden door mijn gedachten.

    Julia Miller
    "Ben je vergeten dat ik twee huisdieren heb?" zegt hij grijnzend. "Die maken alle rommel." Hij grinnikt weer even. Als de liftdeuren open gaan, lopen we de lift uit en lopen we richting Central Park. "Maar nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag die ik net vroeg," vroeg ik lachend aan Cedric, "hoe je op de naam Jade bent gekomen? Ik vind Jade niet echt een voor de hand liggende naam voor een kat namelijk."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."