• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Dat heb ik niet gezegd," antwoordt hij, "ik ben ook student geweest. Geloof het of niet, maar ik heb ook flink wat gefeest in mijn studententijd. Gestudeerd ook maar heel veel gefeest." Cedric grinnikt even. "Nu ben ik meer van een vast iets dan een onenightstand. Het kan ook zijn dat ik volwassener ben dan de meeste van mijn leeftijd. Sowieso rijker." Hij gaat achterover zitten. "Dus stel hè, dat ik je nu zou zoenen, dan zou het dus niet uitdraaien op meer?" vraag ik uitdagend. Ik zit nog steeds een beetje schuin en kan hem dus goed aankijken. "Blijven we over mij praten?" vraagt hij geamuseerd. "Jep, want door het vooronderzoek weet jij waarschijnlijk al van alles over mij," zeg ik grijnzend. "Maar alles wat je nog niet weet mag je vragen hoor."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dus stel he, dat ik je nu zou zoenen, dan zou het niet uitdraaien op meer?" Vraagt Julia "jup door het voor onderzoek weet jij waarschijnlijk alles over mij. Maar alles wat je nog niet weet van mij mag je vragen hoor" ik kijk Julia geamuseerd aan. "Dat ligt eraan" antwoord ik. "Of er een mogelijkheid is dat dit meer word dan een one night stand of niet. Of we die mogelijkheid beide zien. Je bent een leuke meid maar ik doe niks wat jij niet wilt. En ik heb nu geen vragen voor jou"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat ligt eraan," antwoord hij, "of er een mogelijkheid is dat dit meer wordt dan een onenightstand of niet, Of we die mogelijkheid beide zien. Je bent een leuke meid maar ik doe niks wat jij niet wilt. En ik heb nu geen vragen meer voor jou." Ik lach even. "Dus jij ziet die mogelijkheid wel?" vraag ik, "ik misschien ook wel..." Ik kijk hem aan. Cedric was geen verkeerde man om te zien en hij was nog leuk ook. "Je vindt me alleen een leuke meid of ook nog meer?" vraag ik grijnzend. Ik trek mijn been wat meer de bank op, hierbij raakt mijn knie Cedric's been lichtjes.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dus jij ziet die mogelijkheid wel? Misschien ik ook wel" ik kijk Julia met twinkelende ogen aan. "Vind je me alleen maar een leuke meid of ook mee" Julia verschuift haar been zodat die de mijne lichtjes raakt. Mijn mondhoeken krullen op tot een tevreden glimlach. "Als ik je alleen een leuke meid vond had ik die jurken niet gekocht en je al helemaal niet mee hiernaartoe genomen" zeg ik zachtjes. "Je bent mooi, slim en heb gevoel voor humor. Daar houd ik van. Ik zou je graag aan mijn zijde hebben"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Miller
    "Als ik je alleen een leuke meid vond had ik die jurken niet gekocht en je al helemaal niet mee hiernaartoe genomen," zegt hij zachtjes, "je bent mooi, slim en hebt gevoel voor humor. Daar houd ik van. Ik zou je graag aan mijn zijde hebben." Ik glimlach en ga wat rechter op zitten. "Ik vind jou ook heel slim en lief en ongelooflijk sexy," zeg ik met een brede glimlach, terwijl ik met mijn handen met het kraagje van zijn overhemd speel. Ik ga wat dichterbij hem zitten en kijk hem aan. "'Én, ik heb tot nu toe echt een geweldige dag met je gehad."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [@Amell: De reactie van esmee voor jake staat op de vorigr pagina]

    Cedric Beckett

    "Ik vind jou ook heel slim en lief en ongelooflijk sexy," Zegt Julia en ze kijkt me met een brede glimlach aan terwijl ze met het kraagje van mijn overhemd speelt. Julia gaat dichterbij me zitten "'Én, ik heb tot nu toe echt een geweldige dag met je gehad." Ik grijns even. "En het is pas ochtend" Antwoord ik. "We zouden nog veel meer leuke dingen kunnen doen en natuurlijk afsluiten met de diner in het restaurantje. Je zou je hier om kunnen kleden de jurken staan toch hier" antwoord ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "En het is pas ochtend," antwoord Cedric, "we zouden nog veel meer leuke dingen kunnen doen en natuurlijk afsluiten met het diner in het restaurantje. Je zou je hier om kunnen kleden, de jurken staan toch hier." Ik laat het kraagje van zijn overhemd weer los. "Wat had je in gedachten dan?" vraag ik glimlachend. "We kunnen ook gewoon een hele middag gezellig niets doen en dat afsluiten met een diner?" stel ik lachend voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [ komt aiden vanavond nog :) ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Het eten werd gebracht en het zag er heerlijk uit zoals altijd. "Eetsmakelijk" zegt Esmee. Ik neem een hap van mijn pancakes. Ik glimlach als Esmee laat weten dat ze het lekker vind. "Vertel eens wat meer over jezelf. Heb je nog meer hobby's naast fotografie en kick boxen? Heb je nog meer broertjes en zusjes?" Ik knik even. "Ik heb een ouderere halfbroer en een broertje" antwoord ik. "Maar met mijn broer heb ik geen contact meer"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cedric Beckett

    "Wat had je in gedachten dan? We kunnen natuurlijk ook de hele middag gezellig niks doen en afsluiten met een diner?" Ondertussen heeft Julia het kraagje van mijn overhemd losgelaten en ik glimlach even. "Ik had niks in gedachten maar dat kan natuurlijk ook." Ik sta op. "Hoe dan ook, ik ga me even omkleden, iets wat meer comfortabel is" ik glimlach en loop even naar boven naar mijn kamer. Daar verwissel ik mijn pantelon voor een spijkerbroek en mijn overhemd voor een strak wit overhemd met V hals. Daaroverheen doe ik wen casual blauwe blazer. Dan loop ik weer naar beneden. "We kunnen ook naar de spa gaan?"

    Felicity Harper

    Ik glimlach even naar Blake. "Daarnaast weet ik niet of hij mij wel wilt zien" zeg ik dan. Ik haal mijn schouders op en neem een slokje van mijn latte. "Je moet trouwens echt wat eten Blake. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag" zeg ik vermanend met een geamuseerde twinkeling in mijn ogen. "Al is het maar een half bord" ik kijk Blake even zielig aan. "Die lieve puck wilt het vast ook" ik glimlach even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik had niks in gedachten maar dat kan natuurlijk ook," zegt Cedric. Hij staat op. "Hoe dan ook, ik ga me even omkleden, iets wat meer comfortabel is." Hij glimlacht en loopt de trap op. Niet veel later komt hij terug in een spijkerbroek, een strak, wit overhemd en een blauwe blazer. "We kunnen ook naar de spa gaan?" Ik denk even na. "Dat kan ja," zeg ik glimlachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia lijkt even na te denken. "Dat kan ja" zegt ze glimlachend. In knik en stop mijn handen in mijn zakken. "Zeg het maar schoonheid" zeg ik en ik glimlach. "Wat je liever wilt. Hier blijven en buiten in het zonnetje genieten, naar central park, in het zonnetje lopen met de hond, naar de spa en genieten van alle faciliteiten die ze daar hebben" zeg ik glimlach. Persoonlijk maakt het me niks uit. Vind het allemaal leuk om te doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric knikt en stopt zijn handen in zijn zakken. "Zeg het maar schoonheid," zegt hij. Hij glimlacht en ik glimlach ook even. "Wat je liever wilt. Hier blijven en buiten in het zonnetje genieten, naar Central Park, in het zonnetje lopen met de hond, naar de spa en genieten van alle faciliteiten die ze daar hebben," zegt hij. "Hond? Welke hond?" vraag ik lachend. "We kunnen misschien eerst een stukje lopen door Central Park en dan naar de spa?" stel ik voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Hond? Welke hond?" Vraagt Julia lacht. Ik fluit even. Hoor gestommel in de keuken, een luid protesterende miauw en dan komt er een grote dalmatiër aangerend. "Deze hond" zeg ik vrolijk terwijl ik het beest die enthousiast kwispelend om me heen rend en springt even enthousiast aai. Dan komt de beledigde kat de keuken uit gelopen en gaat beledigd op de trap zitten en gaat zich wassen. "We kunnen misschien eerst een stukje door Central park lopen en dan naar de spa?" Stelt Julia voor. "Ik vind het prima, vind jij dat ook goed?" De hond begint gelijk weer te kwispelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]