• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    "Dankjewel" zeg hij en hij geeft me een kus op mijn hoofd voordat hij in bad stapt. Als hij eenmaal zit sluit hij even kort zijn ogen. Ik bekijk zijn gezicht weer even. Als hij ze weer open doet kijkt hij me glimlachend aan. Ik glimlach even terug. "Denk je dat je in slaap gaat vallen? Anders moet ik hier namelijk blijven.." zeg ik dan. Ik zou niet willen dat ie verdrinkt. Ik voel me een beetje raar.

    Cedric Beckett

    "Denk je dat je in slaap gaat vallen? Anders moet ik hier namelijk blijven" zegt Amy. Mijn glimlach veranderd langzaam in een grijns. "Ik zou het niet erg vinden als je zou blijven Ams" zeg ik met lief knipperende ogen. Sinds Julia me afwees voel ik me drie keer zo eenzaam dan ik me normaal al voelde. Ik heb Amy inderdaad al heel lang niet gesproken en ze ziet er goed uit..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy lisa Parker
    Zijn glimlach veranderd langzaam in een grijns. "Ik zou het niet erg vinden als je zou blijven Ams" zegt hij en hij knipperd even lief met zijn ogen. "Het past niet bij je, dat lief knipperen" zeg ik dan en ik grinnik even. Ik pak de stoel en zet die naast het bad neer. Ik ga erop zitten, trek mijn schoenen uit en leg mijn voeten op de rand van het bad. "Het wassen mag je zelf doen.." zeg ik dan.

    Cedric Beckett

    "Het past niet bij je, dat lief knipperen" Ik grinnik tegelijkertijd dat zij dat doet. Ze pakt de stoel waar ik daarnet op zat, zet het naast het bad en gaat daarop zitten. Amy trekt haar schoenen uit en legt haar voeten op het bad. "Het wassen mag je zelf doen" Ik grijns weer even breed. "Wil jij dat niet eens doen?" vraag ik op een plagerige toon en bijt op mijn lip. Ik ga overeind zitten. Oef wat ben ik stijf. Ik prik mijn vinger tegen haar teentje. "Waarom heb je je sokjes nog aan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij grinnikt ook even en grijnst even als ik zeg dat hij het wassen zelf mag doen. "Wil jij dat niet eens doen?" vraagt hij op een plagerige toon en hij bijt op zijn lip. Hij gaat rechtop zitten en prikt dan een vinger tegen mijn teen. Ik trek die voet weg. "Waarom heb je je sokjes nog aan?" vraagt hij dan. "Ik ben niet degene die in bad hoeft" zeg ik dan. Ik trek mijn sokken uit en ga op de rand zitten bij zijn hoofd. Ik had een kort broekje aan en ik zet mijn benen aan weerszijden van hem in het water. Ik trek zijn hoofd naar me toe en begin rustig door zijn haar te strelen. Ik wist dat hij dit lekker vond en erdoor ging ontspannen.

    Cedric Beckett

    "Ik ben niet degene die in bad hoeft" Ze trekt haar sokken uit en gaat op de rand van het bad zitten bij mijn hoofd met haar benen aan weerszijde van me in het water. Ze trekt mijn hoofd naar zich toe en begin rustig door mijn haar te strelen. Ik sluit mijn ogen meteen. "hmm" mompel ik zachtjes. Ik voel mijn lichaam ontspannen en ik leg mijn hoofd tegen haar schoot. "Hmm dit heb ik ook gemist. En je geur...je ruikt altijd zo lekker"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte toen ze entousiast reageerde. "Niet te hard, straks horen ze het nog. Weet jij een dierenwinkel waar ik morgen ochtend of vannacht 2 konijntjes kan krijgen?" Ik wist het namelijk niet. Het was nou niet dat ik tot nu toe naar een dierenwinkel opzoek was geweest. Misschien kon ik ook daar wel iets vaan gaaf ofzo krijgen om de keuken zo af te zetten dat ze gewoon daar rond konden lopen. Natuurlijk ook een voerbakje, drinkflesje een hok om zich in te verschuilen en een kattenbak om in te poepen. Het zou wat kosten, maar dat had ik er wel voor over. Nu ik geen uitgaven voor school had kon het wel. Ook gingen volgens jaar mijn studiekosten omlaag, dus ik zou het wel overleven.


    Bowties were never Cooler

    Rosie Vanderwaal
    "Er zit er twee straten verderop één," antwoord ik. "Alleen ik denk niet dat je daar 's nachts konijnen kunt halen." Ik lach even en strijk over de kaft van het boek dat ik in mijn handen had. Dat uitlezen zou hem vandaag niet meer worden denk ik, tenzij ik wel heel snel zou gaan lezen. "En als je vragen hebt kun je het altijd aan mij vragen, want door mijn studie weet ik het één en het ander over konijnen," zeg ik tegen hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Hij sluit zijn ogen. "Hmm" mompeld hij. Ik glimlach even. Zijn lichaam begint zich te ontspannen en hij legt zijn hoofd tegen mijn schoot aan. "Hmm dit heb ik ook gemist. En je geur... je ruikt altijd zo lekker" mompeld hij verder. Ik buig even voorover en druk mijn lippen even op zijn voorhoofd. "Jij ruikt ook lekker" zeg ik dan zachtjes. "Je weet dat ik altijd van je gehouden heb..." zeg ik stilletjes

    Justin Benjamin Smith
    Ik zuchtte even. Dat werd dus morgen vroeg direct uit werk eerst alle spullen halen en daarna maar met de jochies samen de konijntjes halen. Die zouden toch moeten wennen aan hun nieuwe huis, dus dan was het prima dat we naar de dierentuin gingen. Vroeger had ik thuis ook allerlei dieren gehad, maar nu was dat over. Ik knabbelde de rest van mijn muffin op en gooide het papiertje ook weg. Als taart zou ik morgen voor de jongens als ontbijt een stukje slagroomtaart bestellen voor we naar de dierenwinkel en de dierentuin zouden gaan. Ik keek naar haar. Achter me hoorde ik papa roepen en ik herkende die stemmetjes uit duizenden. "Kom je mee? Ik denk dat ik mee het speeltoestel op moet.|" grinnikte ik zacht. Ik had van dit soort dingen weinig foto's, maar degenen die ik had koesterde ik heel erg. Morgen zou ik ook genoeg foto's nemen, maar er zou altijd iemand blijven missen, ook zou ik op bijna geen enkele foto staan, maar dat maakte me weinig uit.


    Bowties were never Cooler

    Cedric Beckett

    Amy buigt zich voorover en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Jij ruikt ook lekker. Je weet dat ik altijd van je gehouden heb..." ik open mijn ogen en kijk Amy aan. Ik glimlach en streel met mijn vingers zacht over haar enkel, onder water. "Is dat zo?" vraag ik zachtjes. "Jij hebt ook altijd een speciaal plekje in mijn hart gehad Ams" zeg ik zacht. Ik blijf zacht over haar enkels strelen en sluit mijn ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    Justin wordt geroepen door Dean en Aiden. We staan beiden op. "Natuurlijk kom ik mee," zeg ik glimlachend. "Die kinderen van je zijn onweerstaanbaar," zeg ik lachend, "Kun jij ooit wel eens boos op ze worden?" Ze hadden zulke lieve koppies en volgens mij deden ze nooit een vlieg kwaad, ik zou het dan echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen ze te straffen als ze een keer iets doen wat niet mogen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Ik liep grinnikend met haar richting de speeltoestellen. "Het is lastig, maar als ze op de muren tekenen ofzo wel, maar ze zijn slim en leren snel. Ook hebben ze eigenlijk nooit ruzie." Ik haalde een hand door mijn haren en werd halverwege door de jochies aan mijn mouwen gegrepen en liet me meevoeren naar het toestel. Ze klommen vrolijk voor me uit en ik ging ze vrolijk achterna. Eens in de zoveel tijd keek er een om en riep dat ik op moest schieten. gelukkig was ik niet zo zwaar en best lenig, anders zou dit echt hel zijn geweest.


    Bowties were never Cooler

    Amy Lisa Parker
    Hij opent zijn ogen en kijkt me aan. Hij glimlacht en begint zacht mijn enkels te strelen. "Is dat zo?" Vraagt hij zachtjes ik glimlach en kijk hem oprecht aan. "Jij hebt ook altijd een speciaal plekje in mijn hart gehad Ams" zegt hij zacht. Hij blijft zacht over mijn enkels strelen en doet zijn ogen weer dicht. Ik pak de shampoo, doe wat op mijn hand en begin rustig zijn haar te wassen. Mijn broekje en benen komen ook onder de shamoo te zitten. "Je moet je hoofd even in het water doen, dan kan ik de shampoo eruit wassen" zeg ik zachtjes.

    Cedric Beckett

    Amy begint rustig mijn haar te wassen en ik maak een goedkeurend geluidje. "Je moet je hoofd even in het water doen, dan kan ik de shampoo eruit wassen" zegt Amt zachtjes. Ik doe wat ze zegt en laat mijn hoofd, behalve mijn gezicht in het water zakken. Ik kijk Amy aan terwijl ze mijn haar uitspoelt. Als onze ogen elkaar ontmoeten glimlach ik even. Het voelt zo vertrouwd. Dit was een van de dingen die we vaak deden toen we een relatie hadden. Alleen trok ik haar dan altijd het water in en liep ze de hele dag rond in mijn shirts.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]