• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Ik heb een van mijn opdrachten af als ik besluit even een pauze te nemen. Ik was best tevreden met het eindresultaat, nu de klant nog. Al is dit wat ze ongeveer wouden, je weet het soms nooit. Het kan ineens weer veranderen van bruin naar paars of iets dergelijks. Ik pak mijn map met ontwerpen en doe die in mijn tas, Ik werkte vanuit huis, want ik was nog bezig met het ontwerp van een kantoor. Ik had nog een kamer over thuis, waar ik eigenlijk niet zo veel mee doe nu. Er staan nu wat spullen in opgeslagen. Ik vond het zonde om weer een apart pand te huren voor een kantoor. Vaak ga ik langs bij klanten om alles te bekijken en met ze te bespreken wat ze in welke kamer willen. Het is eigenlijk alleen voor het architecten deel, dus alleen het ontwerpen van gebouwen en om daar nou een heel pand voor te huren vond ik onzin. Daarbij konden ze meteen zien hoe ik mijn eigen huisje heb ingericht.

    Als ik mijn schoenen heb aangetrokken ga ik de deur uit en loop richting The Brew. Het was een leuk café dat ik nog niet zo lang geleden heb ontdekt en ze hebben er goede koffie. Ik loop naar binnen en ik kijk even om me heen. Ik zie cedric zitten en ik frons even. Hij ziet eruit alsof hij gevochten heeft ofzo. We hebben een tijd geleden kort iets gehad, maar ik zat toen in mijn laatste jaar en hij was heel druj bezig met een grote zaak waardoor het niet werkte. We waren allebei te druk. Sinds die tijd is er flink wat veranderd, ik ben ook flink veranderd. Mijn moeder is in de tussentijd overleden, iets wat een flinke eye-opener is geweest. Ik loop naar hem toe. Er zit nog een meisje bij. "Jij ziet er goed uit" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 7:55 ]

    [Eigenlijk heeft ie al een prachtig huis. Maar hij zit dus met ontiegelijke hoofddpijn en een bleek gezicht op een bankje in the brew. Fel en jake late em echt niet opstaan tenzij ie naaar huis gaat..dus hij kan niet echt naar amy lopen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    "Het was maar een vraag ,meestal word het gedronken na het eten"mompelde Esmée
    De jongen had blijkbaar door dat we het over hem hadden en hij kwam onze kant op."Werd ik nou genoemd in een gesprek?"vroeg hij vrolijk en ik kijk hem even aan."Hij vroeg of ik je kende."antwoorde ze op zijn vraag. Daarna vroeg hij of we dat ongeluk gezien hadden. Vandaar dus die sirenes.Ik schudde even kort mijn hoofd en nam een slokje van mijn drankje.
    Ondertussen hadden ze al een gesprek begonnen,maar ik luister niet echt mee.
    "Wat is je naam eigenlijk?"vroeg ik de jongen dan."ik ben Matt stelde ik me dan eerst aan hem voort


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Jij ziet er niet goed uit" Ik open vermoeid mijn ogen. Als ik Amy zie, verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht. Amy en ik hebben een tijd wat gehad, alleen zij was nog bezig met haar studie, en ik was net afgestudeerd en bezig met een grote zaak. Daardoor werkte het helaas niet, we waren beide erg druk. Maar ik zal altijd een zwak voor haar en haar onschuldige uitstraling houden. "Amy, lieverd hoe is het met jou?" Vraag ik een stuk vrolijker dan daarnet. "Eh ja, ik hen daarnet een soort van klein ongelukje gehad" zeg ik beschaamd. "Klein?? Je bent aangereden doordat je met je stomme kop niet op lette!!" Zegt Felicity geïrriteerd. "Amy, dit is mijn zusje Felicity" zeg ik met een zucht. "Kom zitten, wat wil je drinken?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Als hij zijn ogen open doet en mij ziet verschijnt er een grote glimlach op zijn gezicht. Er verschijnt er automatisch ook een op die van mij. "Amy, lieverd hoe is het met jou?" vraagt hij dan. "Met mij gaat het goed, ik kan beter aan jou vragen hoe het gaat" zeg ik dan. "Eh ja, ik heb daarnet een soort van klein ongelukje gehad" zegt hij beschaamd. "Klein?? Je bent aangereden doordat je met je stomme kop niet oplette!!" zegt het meisje geïrriteerd. "Amy, dit is mijn zusje Felicity" zegt hij met een zucht. Ik glimlach even naar der. Ik wist dat hij wel een broertje en zusje had, maar ik dacht dat ze geen contact meer hadden? "Leuk om kennis met je te maken Felicity" zeg ik dan. "Kom zitten, wat wil je drinken?" zegt Cedric. Ik ga zitten en er komt al snel iemand om de bestelling op te nemen. Ik neem een latte macchiato met karamel. Ik bekijk hem even kort. Hij is niks veranderd, op de blauwe plekken na. Zelfs met die blauwe plekken is ie nog altijd knap.

    Esmée Sophia Pearson
    Jake zegt dat hij geen idee heeft tot hoe laat hij moet werken. Ik knik even. Ik moet nog altijd beginnen met inpakken. Matthew vraagt wat zijn naam is en stelt zichzelf voor. "Ik ben zo terug" zeg ik dan. Ik sta op en loop naar de wc. Dit was raar. Net alsof we kennissen/vrienden waren. Ja, we hadden ook geen relatie... Wat hadden we eigenlijk wel? Zijn we vrienden? Ik zucht even en als ik klaar ben loop ik weer terug naar de bar.

    Cedric Beckett

    "Met mij gaat het goed, ik kan beter vragen hoe het met jou gaat" ik glimlach. "Nu een stuk beter"antwoord ik. Amy zegt dat het leuk is kennis te maken met Felicity, en besteld dan een latte macchiato met karamel. Amy heeft nog steeds dezelfde onschuldige uitstraling waar ik toen der tijd ook al zo gek op was. Het brengt weer een glimlach op mijn gezicht "lang geleden.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij antwoord dat het nu beter gaat. "Lang geleden" zegt hij dan. Ik knik. "Zeker lang geleden." Zeg ik dan. Ondertussen wordt mijn drinken gebracht en ik bedank diegene. Ik neem een slokje. "Hoe gaat het verder met je?" Vraag ik dan. Ik kijk hem even asn in z'n mooie ogen en glimlach even. Als iemand me kon laten blozen was hij het wel. Hij was altijd lief voor me. Soms vind ik het jammer dat het niks is geworden tussen ons. Ee hadden het wel leuk op de momenten dat we samen waren. We waren ook niet uit elkaar gegaan omdat we niks meer voor elkaar voelde, maar omdat zagen dat het niet ging werken.

    Cedric Beckett

    "Zeker lang geleden.." Amy haar drinken word gebracht en ze neemt een slokje. "Hoe gaat het verder met je?" Vraagt ze dan. "Gaat wel goed. Ik ben rijk, heb een mooie penthouse. Drie autos waar ik elke dag uit kan kiezen om in te rijden. Ben daarnaast wel eenzaam met me twee huisdiertjes, en ik heb een blauwtje gelopen maar verder gaat alles super" ik grijns een beetje. "Ik hoorde dat je afgestudeerd was, wat doe je nu zoal?" Vraag ik vriendelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik grinnik even. "Dat rijk zijn is niets nieuws" zeg ij dan. "Al zal er nu veel meer op je rekening staan dan toendertijd". Ga ik verder. "Ik ben afgestudeert als interieursarchitekt. Heb een tijdje bij een architectenbureau gewerkt, maar ben nu voor mezelf begonnen, omdat ik het ontwerpen van gebouwen ook heel leuk vind om te doen. Heb nog wel een korte cursus ervoor gedaan, maar nu doe ik dus beide" antwoord ik.

    Cedric Beckett

    "Dat rijk zijn is niets nieuws, al zal er nu veel meer op je rekening staan dan toen der tijd" ik grijns weer even. "En of" antwoord ik. "Ik ben afgestudeerd als binnenshuis architect. Ik heb een tijdje als architecten bureau gewerkt maar ben nu voor mezelf begonnen. Omdat ik het ontwerpen van gebouwen ook heel leuk vind om te doen. Heb er nog wel een korte cursus voor gedaan, maar nu doe ik dus beide" Zegt Amy en ik knik even. "Toemaar. Dus als ik een extra kamer in mijn penthouse wil laten zetten moet ik bij jou wezen?" Ik grijns en schuif wat op. Ik klop op de plek naast me. "Kom eens hier, heb je wel een beetje gemist hoor, zo lang niet gesproken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Ja, als je een extra kamer erbij wil hebben kan je mij inschakelen. Of als je je interieur wil veranderen" zeg ik. Hij schuift iets op en klopt op de plek naast zich. "Kom eens hier, heb je wel een beetje gemist hoor, zo lang niet gesproken" zegt hij. Ik glimlach even. Ik had hen oon wel gemist ja. Ik sta op en ga naast hem op de bank zitten. Ik onderdruk de neiging om hem te gaan knuffelen en tegen hem aan te kruipen. Ik vond het altijd zo heerlijk om met hem te knuffelen. Er is een periode geweest waarin dat heel erg gemist heb. Dat was nadat mijn moeder was overleden. Ik miste zijn stevige veilige armen om me heen. "Dat van je huisdieren en 3 auto's is wel nieuw" zeg ik dan. "Wat voor huisdieren heb je?"

    Cedric Beckett

    "Ja als je een extra kamer erbij wilt hebben kun je mij inschakelen. Of als je je interieur wilt veranderen" ik knik even. Amy komt naast me zitten en ik knuffel haar even. Dat had ik gewoon even nodig. Lieve onschuldige Amy knuffelen. "Dat van je huisdieren en drie auto's is wel nieuw. Wat voor huisdieren heb je?" Vraagt ze dan. "Een dalmatiër en een kat" antwoord ik glimlachend. "Ze houden me een beetje gezelschap in dat grote huis helemaal alleen" glimlach ik. "Ze zijn hartstikke lief" voeg ik er aantoe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Als ik ga zitten knuffelt hij me even. Heel even doe ik mijn ogen dicht en geniet ervan. Het voelt nog steeds hetzelfde. Dan laat hij me weer los enverteld dat hij een kat en een dakmatier heeft en dat ze hem gezelschap houden in zijn grote huis. Ik had zelf ook kat. Die had ik ook genomen voor wat gezelschap en ik ben bijna altijd thuis dus ze is niet vaak alleen. Nog een reden waarom ik liever thuis blijf werken. "Ik heb zelf ooj een kat voor wat gezelschap en ze zorgt ervoor dat ik niet de hele dag bezig ben met werken. Ze komt regelmatig langs omdat ze aandacht wil." Zeg ik dan en ik glimlach even. Ze bleef altijd net zonlang doorvragen tot ze haar zin kreeg.

    Cedric Beckett

    "Ik heb ook en kat voor gezelschap. En ze zorgt ervoor dat ik niet de hele dag bezig ben met werken. Ze komt regelmatig langs om wat aandacht te vragen" ik knik. "Dat doet mijn hond. Mijn kat ligt het liefst de hele dag op mijn schoot te slapen" ik streel over Amy haar wang. "Je moet ook niet de hele dag werken. Dat is slecht voor je. Dan word je straks net zoals ik aangereden omdat je niet oplet" ik grijns breed. "Nu je het zegt, ik moet thuis ook nog aan de dossiers" ik frons ecen en haal dan mijn schouders op voor ik haar een kus op haar slaap geef.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Sophia Parker
    Hij streelt mijn wang even. "Je moet ook niet de hele dsg werken. Dat is slecht voor je. Dan wordt je straks net zoals ik aangereden omdat je niet oplet" zegt en hij grijnst even. "Ik zorg er wel voor dat ik goed uitkijk bij het oversteken." Zeg ik dan. "Nu je het zegt, ik moet thuis ook nog aan de dossiers. Hij fronst even en haalt dan zijn schouders op. Hij geeft me een kus op mijn slaap. Ik kijk hem even aan en streel met mijn vingers zijn wang even. Ik glimlach even. "Ik heb jou ook wel gemist" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 12:40 ]