• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    'Een toekomst als het goed is. Dat jij nou je leven verspilt aan drank.' Ik fronsde weer en keek hem wat vals aan. Op hetzelfde moment gaf ik er veel om, maar nu eigenlijk niet eens zoveel. Hij stapte al snel een stap naar voren en ik hoorde een zachte 'sorry.' Zijn ogen staarde naar mijn lippen en ik keek hem wat raar aan en deed zelf een stap naar achter. 'Maakt niet uit,' zei mijn stem toen ook.


    Justin Benjamin Smith
    Toen hij een stap achter uit deed wist ik dat ik een verkeerde stap had gezet. Hij vond dit dus echt niet leuk en was ook echt niet zo dronken als dat hij leek. Ik keek naar beneden in schaamte. "Sorry" zei ik nogmaals. Ik had het nu al verkloot terwijl ik nog niets had gedaan. Mama had gelijk, jongens horen niet bij jongens. Een man is voor een vrouw gemaakt, iets wat ik tot aan Layla zeker wist, maar na haar dood niet meer. Mijn hart en hoofd waren erg van slag en ik wist niet waar het aan lag. Al leek het wel of de jongen voor me er een handje in had.


    Bowties were never Cooler

    Amy Lisa Parker
    Ik hoor hem na me toe lopen en ik draai me naar hem om. Zijn gezicht staat pijnlijk. Oh shit, wat gaat ie zeggen? Meestal keek ie zo als ie niet zulk leuk nieuws had. "Sorry Amy, ik ben niet eerlijk geweest." Hij haalt even diep adem. "Ik brn dus vanmorgen afgewezen door een meisje, omdat ik te serieus ben." Zinn gezicht vertrekt nog meer. "En nu ben ik een beetje in de war." Hijsluit zijn ogen even kort en gaat dan verder. "Omdat ik nooit afgewezen ben, im nooit geweten heb dat ik zo serieus was, en omdat je me nooit meer belde, nooit verwacht had je weer te zien." Ik sta aan de grond genageld. Hij ziet er zo verloren en eenzaam uit. ik zet nog een stsp naar hem toe en sla mij armen om hem heen en trek hem tegen me aan in een knuffel. "mijn hart was gebroken toen we echt besloten hadden er een punt achter te zetten. Ik heb heel vaak met de telefoon in mijn handen gezeten op het punt jou te belken. Maar ik was bang voor je reactie, bang dat het jou misschien niet zoveel deed, bang dat je misschien niet eens de telefoon op zou nemen of juist wel. Wat moest ik zeggen als je opnam. Stiekem hoopte ik dat jij misschien zou bellen..." vertek ik. Ik pak zijn gezicht weer even vast zodat hij me aan moet kijken. "Dat je bent afgewezen heeft niks met jou te maken. Ze kent je niet en jij kent haar niet. Je hebt een geweldige persoonlijkheid. Je moet jezelf niet gaan veranderen voor iemand. Als diegene echt vsn je houdt en er de volle 100% voor wil gaan, neemt diegene zoals je bent.. daar ben je ten slotte op gevallen. Je moet niet zo onzeker zij over jezelf. Dat zei je ook altijd tegen mij."

    Matthew Simon Collins

    "Twintig," antwoorde ze op mijn vraag en ik knikte even.
    "Dat is zeker Mabel?" vroeg Rosie me en ik knikte als bevestiging. Mabel ,leek niet zo heel veel op me ,maar ze leek vooral op mam. En ik ,leek op mijn vader ,wat ik dus echt balen vind ,aangezien hij een klootzak is.
    "Ze ziet er aardig uit," glimlachte ze en ik glimlachte even terug. "Ja ,ze is erg sociaal en aardig ,maar soms ook iets te aardig."zeg ik. Zoals het feit dat ze me wil koppelen,maar ergens vond ik het vandaag niet erg ,omdat ik Rosie wel mocht. Ze is veel interessanter en leuker dan al die andere meiden.
    Ze is ook erg knap en... Komaan Matthew ,niet lopen kwijlen nu,ze is gewoon een vriendin.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, ze is erg sociaal en aardig, maar soms ook iets te aardig," zegt hij. Ik lach even. "Té aardig? Kunnen mensen té aardig zijn?" vraag ik lachend. Ik had nog nooit iemand ontmoet die te aardig was, in ieder geval niet dat ik me kon herinneren.
    "Kun je goed opschieten met je zusjes?" vraag ik dan. "Of hebben jullie ook wel eens ruzie?" Ik neem nog een slok van mijn drinken. Aan de ene kant had ik het nooit zo'n probleem gevonden dat ik enig kind was, ik was aan aandacht nooit tekort gekomen, maar aan de andere kant vond ik het ook wel jammer, al die vakanties dat mijn ouders continu een boek aan het lezen waren en ik alleen naar de speeltuin moest bijvoorbeeld.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even."Té aardig? Kunnen mensen té aardig zijn?" vroeg ze nog steeds lachend en ik schudde lachend mijn hoofd."Geen idee hoe ze het doet."zeg ik ook lachend.
    "Kun je goed opschieten met je zusjes?" vroeg ze me dan. "Of hebben jullie ook wel eens ruzie?"
    Ah ik kan het heel goed vinden met mijn zusjes ,maar er zijn sommige momenten ,waar we soms wel ruzie voor kunnen hebben. Zoals dat Brianna ooit eens alle witte kleren in de was had gestoken met een pot roze kledingsverf. Ze had het gedaan voor Valentijnsdag ,maar ik kon er toen niet echt om lachen en Mabel ,kan soms iets te koppig zijn op sommige momenten."zeg ik lachend. "Maar later kunnen we er wel mee lachen."vervolg ik erna.
    "Voelde jij je nooit alleen als enigst kind?"vroeg ik haar dan. Ik zelf zou me erg verveeld hebben zonder mijn zusjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    Matthew schudt zijn hoofd. "Geen idee hoe ze het doet," zegt hij lachend en ook ik lach weer even mee. "Ah, ik kan het heel goed vinden met mijn zusjes, maar er zijn sommige momenten, waar we soms wel ruzie voor kunnen hebben. Zoals dat Brianna ooit eens alle witte kleren in de was had gestoken met een pot roze kledingverf. Ze had het gedaan voor Valentijnsdag, maar ik kon er toen niet echt om lachen en Mabel, kan soms iets te koppig zijn op sommige momenten," zegt hij lachend, "maar later kunnen we er wel mee lachen," voegt hij toe. Ik lach even. "Ai," zeg ik lachend, "maar het idee erachter is wel leuk eigenlijk, roze kleding voor Valentijnsdag," zeg ik lachend.
    "Voelde jij je nooit alleen als enig kind?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Een beetje, mijn ouders waren er het grootste gedeelte van de tijd wel voor me. We wonen op een groot landgoed wat mijn vader van zijn moeder heeft geërfd en omdat we het niet met zijn drieën kunnen onderhouden hebben we personeel, zoals een huishoudster en een tuinman en zo, en dat zag ik eigenlijk altijd als een grote boer en zus," leg ik uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "maar het idee erachter is wel leuk eigenlijk, roze kleding voor Valentijnsdag," zegt ze lachend en ik lach ook even.
    Bij mijn vraag haalde ze haar schouders op. "Een beetje, mijn ouders waren er het grootste gedeelte van de tijd wel voor me. We wonen op een groot landgoed wat mijn vader van zijn moeder heeft geërfd en omdat we het niet met zijn drieën kunnen onderhouden hebben we personeel, zoals een huishoudster en een tuinman en zo, en dat zag ik eigenlijk altijd als een grote boer en zus," antwoorde ze en ik knikte even. Groot ,ik heb altijd in een klein huisje gewoond.
    "Maar euh ,zijn er nog meer interessante dingen die ik van je mag weten ? "vraag ik haar dan met een glimlachje.
    Ik hield er wel van dat ik naar haar mocht luisteren,haar zachte maar zo speciale stem,maakte het er fijn om er naar te luisteren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Maar euh, zijn er nog meer interessante dingen die ik van je mag weten?" vraagt hij aan me met een glimlachje. Ik dacht even na. "Ik droom er van om later een eigen dierenkliniek op te richten," vertel ik. Ik dacht weer even na. Dingen over jezelf vertellen was toch wel het lastigste ooit, ik kon nooit iets verzinnen. "Ik heb vroeger op ballet gezeten, maar ik vond het te saai. De lerares vond het vreselijk, ze vond me een natuurtalent. Oh, ik ben ook erg lenig trouwens," zeg ik lachend. "En jij, jij hebt vast ook nog wel iets leuks te vertellen?" Ik kijk hem breed glimlachend aan. "Zullen we trouwens weer naar buiten gaan? Ik heb wel zin om weer een fris luchtje te scheppen namelijk."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze dacht even na. "Ik droom er van om later een eigen dierenkliniek op te richten," vertelde ze en dacht nog even na.
    "Ik heb vroeger op ballet gezeten, maar ik vond het te saai. De lerares vond het vreselijk, ze vond me een natuurtalent. Oh, ik ben ook erg lenig trouwens," zei ze lachend en ik glimlach even. "En jij, jij hebt vast ook nog wel iets leuks te vertellen?" vroeg ze me met een brede glimlach. "Hmm ,ik ben niet zo interessant als jou ,maar ik heb wel een kat en een auto ,... Dat is het leukste denk ik."zeg ik met een grinnikje.
    "Zullen we trouwens weer naar buiten gaan? Ik heb wel zin om weer een fris luchtje te scheppen namelijk." vroeg ze dan en ik knikte. "Ja is goed,waar wil je heen?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Hmm, ik ben niet zo interessant als jou, maar ik heb wel een kat en een auto...Dat is het leukste denk ik," zegt hij met een grinnikje. "Vind je me echt interessant? Ik ben toch echt alles behalve interessant," zeg ik lachend. "Hoe heet je kat?" vraag ik.
    Matthew knikte. "Ja is goed, waar wil je heen?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op, terwijl ik op sta. Ik kijk Matthew aan. "We kunnen ook gewoon een rondje lopen en dan kijken waar onze voeten ons heen brengen?" stelde ik voor, "Of heb jij misschien een beter idee?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Alvast speeltopic numero 6!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:07 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Vind je me echt interessant? Ik ben toch echt alles behalve interessant," zei ze lachend en ik schudde mijn hoofd. "Je bent juist heel interessant ,je bent heel anders dan de andere meisjes hier in New York ,maar dat vind ik juist erg leuk aan je."zeg ik met een glimlach en dan pas heb ik door ,dat ik haar 'erg leuk' heb genoemd ,zonder dat ik het echt besefte. "Hoe heet je kat?" vroeg ze me dan. "Cat ,zo noemt ze. Ja ik weet het ,ik ben niet echt origineel met namen."zeg ik met een grinnik.
    Bij mijn vraag haalt ze haar schouders op."We kunnen ook gewoon een rondje lopen en dan kijken waar onze voeten ons heen brengen?" stelde ze voor, "Of heb jij misschien een beter idee?" ik schudde mijn hoofd. "Nope ,ik vind jouw idee goed."zeg ik met een glimlachje en sta dan op.

    (Ben gaan slapen ,Good night ! ;3 )

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Sorry,' zei hij nogmaals. Ik bekeek hem even, ik wist ook eigenlijk niet waarom ik een stap naar achter deed. Weer schud ik mijn hoofd. 'Maakt ook niks uit,' antwoordde ik en stapte weer wat naar voren. Hij probeerde toch niks, met een hand wreef ik mijn haar dat weer naar voren was gevallen naar achter. Mijn hand ging naar zijn schouder en ik tikte er een paar keer op, tot er een meisje naar ons toekwam die de weg vroeg. Alsof ik dat zou weten. 'Wat zeg je?' Vroeg ik dan ook, om duidelijk te maken dat ik het niet wist.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mamo schreef:
    Julia Miller
    "Jij bent gek," zegt ze. Ze fronst even. "Was hij boos? Afgeknapt?" vraagt ze. Ze heeft nog steeds een grijs op haar gezicht, net als ik heb. "Hij deed niet heel erg boos, maar volgens mij was hij het wel en afgeknapt is hij waarschijnlijk zeker," antwoord ik. "Maar goed, ik kan hem niet geven wat hij wilt en hij kan mij niet geven wat ik wil, dus dan is het toch goed zo?" vraag ik. Ik snapte niet waarom mensen daar altijd zo'n groot probleem van maakte.


    Hannah
    'Hij deed niet heel erg boos, maar volgens mij was hij het wel en afgeknapt is hij waarschijnlijk zeker,' zei ze. 'Maar goed, ik kan hem niet geven wat hij wilkt en hij kan mij niet geven wat ik wil, dus dan is het och goed zo?' Voegde ze er nog aan toe. Aan de ene kant had ik medelijden met de jongen maar ik had het kunnen verwachten. 'Lekker hoor Juul, je bent een echte mannenverslinder,' zei ik lachend en keek even naar de deur waar alweer een nieuwe lading mensen binnenstroomde. 'De een na de ander,' zeg ik dan. Het was wel zo, ze was een echte flirt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rosie Vanderwaal
    Matthew schudt zijn hoofd. "Je bent juist heel interessant, je bent heel anders dan de andere meisjes hier in New York, maar dat vind ik juist erg leuk aan je," zegt hij met een glimlach. Ik glimlach even. "Hoe zijn de meeste meisjes hier dan? Maar bedankt voor het compliment."
    "Cat, zo noemt ze. Ja, ik weet het, ik ben niet echt origineel met namen," zegt hij grinnikend. Ik lach ook even. "Nou ja, ik vind het wel origineel, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat zijn kat Cat heette."
    "Nope, ik vind jouw idee goed," zegt hij met een glimlachje, waarna hij opstaat. Ik loop voor hem uit The Brew uit en wacht even tot Matthew ook The Brew uit is. Vervolgens begin ik een willekeurige kant op te lopen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:39 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."