• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Louis stuiterde naar me toe om me te feliciteren. "Thanks, bud." zei ik voor ik doorliep om mijn oortjes en kastje weg te leggen en dan door te wandelen naar Marie-Anne. Ik nam haar in mijn armen, een gevoel wat ik nu nooit meer hoefde te missen, en kuste haar. Hoe cliché de verloving ook was geweest, ze had ja gezegt en daar ging het om. Ik tilde haar op op het moment dat haar grip rond me sterker werd. Even glimlachte ik nog tegen haar lippen. "Fijn om te horen." mompelde ik terug tegen haar lippen voor ik zacht met mijn tong tegen haar tanden tikte. Onder de zoen schuifelde ik langzaam van het podium af en aangezien zij niet meer op de grond stond ging het opzich wel goed. Eenmaal beneden liet ik mezelf op het bankje naast het podium zakken en hield haar stevig op schoot, de kus niet brekend. Dit was een van de geweldigste momenten uit mijn leven, die een belofte gaf aan een nog betere dag. Niet dat die snel zou komen, maar het vooruitzicht was er zeker.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Met een glimlach slingerde ik mijn benen om zijn middel heen en grijnsde breder. Ik voelde me geweldig en ik wilde hem nooit meer loslaten. "Dat weet ik toch en je weet dat ik nooit stop met van je houden." Mompelde ik tegen zijn lippen aan en opende gelijk mijn mond. Mijn tong zocht naar de zijne en wikkelde erom heen. Ik was achttien ja, maar ik was er gewoon van overtuigd dat ik met niemand anders wilde zijn dan Liam. Mijn armen hingen losjes in zijn nek terwijl mijn vingers door zijn haren gingen. Ik was wel benieuwd wat mijn ouders ervan vonden, misschien had hij al met ze gepraat. Voorzichtig verbrak ik de kus en keek hem even aan. "Ik neem aan dat je echt van me houdt en niet voor de seks is." Lachte ik en drukte weer mijn lippen op de zijne. Dit voelde gewoon heel goed, ik wilde het gevoel nooit meer kwijt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte breed tegen haar lippen bij haar woorden en tikte zacht met mijn tong op haar tanden. Al snel wikkelden onze tongen zich om elkaar en was het gevoel compleet. Ik kon het gewoon niet geloven, nogsteeds niet, maar het was echt waar. Mijn armen lagen nu we zaten wat losser om haar middel en mijn vingers gingen zacht over haar onderrug. we waren wel jong, dat zeker, maar ik wist gewoon zeker dat ik noot meer iemand zoals zij zou tegenkomen en waarom zouden we het dan niet officieel maken? Ik opende mijn ogen toen ze de kus beeindigde. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. "Nee, ik doe het alleen omdat jij mijn enige echte ware liefde bent en niemand dat ooit zal veranderen." Ik kuste haar terug en trok haar weer wat dichter tegen me aan. "Zullen we straks naar huis gaan?" mompelde ik zacht tegen haar lippen. Haar ouders zouden wel een feestje geven voor haar verjaardag en aangezien ze wisten dat ik het ging vragen zou het vast dubbel feest zijn.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte gelukzalig en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Maar ik zit zo lekker." Grinnikte ik en legde mijn hoofd op zijn schouder. Met zo mijn benen rond zijn middel zat ik wel comfortabel en wilde mezelf niet verschuiven. "Weten mijn ouders van de verloving?" Vroeg ik en begon zacht zijn kaak te kussen. Wat was ik toch blij. Het gevoel zou nooit meer weggaan en ik bekeek mijn ring. Een glimlach ontstond rond mijn lippen en grinnikte zacht. Ik had me nog geen eens gerealiseerd dat ik zo snel was opgegroeid. "Dit is een goede, leuke verjaardag. De beste ooit, maar ik voel me alsnog oud." Ik glimlachte even en drukte een kus op zijn lippen. "Vind je ook niet dat we soms echt heel erg klef zijn?" Ik lachte even en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan, zo zat ik nog comfortabeler. Het feit dat ik nog bij mijn ouders woonde en geen vrijheid had, was wel vaag, maar ik was ook net achttien dus het maakte niet zoveel uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dichter tegen hem aan. Ik voelde hem met zijn hoofd tegen het mijne leunen en ik glimlach licht. 'Het maakt niet uit schat.. Jij kan er ook niks aan doen.' zei hij zachtjes en ik knik maar even. 'Het is gewoon raar, mijn kleine zusje gaat trouwen met mijn beste vriend. En weet je, nu ik het zo zeg zou ik misschien juist blij moeten zijn, maar ik kan het gewoon niet..' zei hij en ik kijk hem aan. 'Het valt te begrijpen, al zijn we denk ik wel blij dat het geen junk ofzo is.' mompel ik. opeens liet hij me los en ik kijk hem weer aan. 'Tijd voor champagne, een film en mijn bed.' zei hij grijnzend en ik moet toch even lachen. Blij dat zijn humeur een beetje opklaart. Hij rende naar zijn kamer en ik keek hem lachend na. Maar al snel was hij weer terug en hielp me overeind. 'Je mag niet kijken!' zei hij zachtjes terwijl zijn handen mijn ogen bedekken. Hij leidde me voorzichtig door het huis en ik giechel zacht. Opeens haalde hij zijn handen langzaam weg, 'Kijk..'. Ik opende mijn ogen en mijn mond viel een beetje open. De kamer stond vol met kleine kaarsjes en rozenblaadjes lagen op het bed. Ook de champagne viel me op. Het was misschien een beetje cliché, maar het was werkelijk prachtig. Ik draai me om naar Zayn, 'Wow.. Dit is echt prachtig.' zeg ik sprakeloos..


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en aaide zacht over haar hoofd. "We zullen toch ooit moeten opstaan, lief en je bent ook nog jarig." Ik drukte zacht een kusje op haar voorhoofd. "Ja, ze weten het. Anders had ik het niet gedaan." gaf ik eerlijk toe. De kusjes op mijn kaak lieten brandende plakjes over. Her voelde gewoon zo prettig. Gelukkig had ik me wel geschoren vanochtend. Ik grinnikte bij haar woorden en schudde even mijn hoofd. "Je bent volwassen, maar nog lang niet oud." Even kuste ik haar terug voor ze de kus weer verbrak. "Soms wel, maar nu mag het." Ik drukte nog een kus op haar voorhoofd. Even viste ik mijn telefoon uit mijn zak. Ik opende twitter en typte een berichtje: It's official. My sweet sweet girlfriend is now my sweet sweet fiancee. I love you so much @MarieMalik. Ik verstuurde het en deed het ding terug in mijn zak. "Zullen we gaan? Ik heb eigenlijk wel zin in taart." Ik drukte een kusje op haar neus. We zouden straks denk ik naar mijn huis gereden worden en van daar zou ik met haar naar haar huis rijden. Ik voelde mijn telefoon trillen en keek even. Het was mijn moeder die ons feliciteerde. Zij was er volgens mij wel blij mee dat haar zoon eindelijk de ware had gevonden, maar tegelijkertijd vond ze me hier volgens mij ook nog te jong voor.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en pruilde mijn onderlip om zo met mijn grote bruine ogen een perfecte smeekpoging te maken. "Maar ik zit net zo lekker en ik wed dat ik dat thuis niet kan doen." Zuchtte ik en keek hem weer aan. Toch was ik verbaasd, wanneer had hij het dan aan mijn ouders gevraagd? Het verbaasde me ook dat hij me liet gaan. "Het verbaast me dat ze me laten gaan." Lachte ik. Achttien was een verantwoordelijke getal en ik vond verantwoordelijkheid niet echt iets voor mij. "Maar ik wil geen verantwoordelijkheid, dat is niets voor mij. Dat weet je heus wel." Grijnsde ik en kuste hem zacht onder zijn oor. "En nu verveel ik me, maar ik heb geen zin om weg te gaan." Ik kruiste mijn armen en keek hem triomfantelijk aan. Mijn mobiel begon te trillen en ik pakte het ding uit mijn broekzak. Een tweet van Liam. "Aawh! Dat is zo schattig. I love you too." Ik drukte nog een kleffe kus op zijn lippen en lachte kort.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dichter tegen hem aan. Ik voelde hem met zijn hoofd tegen het mijne leunen en ik glimlach licht. 'Het maakt niet uit schat.. Jij kan er ook niks aan doen.' zei hij zachtjes en ik knik maar even. 'Het is gewoon raar, mijn kleine zusje gaat trouwen met mijn beste vriend. En weet je, nu ik het zo zeg zou ik misschien juist blij moeten zijn, maar ik kan het gewoon niet..' zei hij en ik kijk hem aan. 'Het valt te begrijpen, al zijn we denk ik wel blij dat het geen junk ofzo is.' mompel ik. opeens liet hij me los en ik kijk hem weer aan. 'Tijd voor champagne, een film en mijn bed.' zei hij grijnzend en ik moet toch even lachen. Blij dat zijn humeur een beetje opklaart. Hij rende naar zijn kamer en ik keek hem lachend na. Maar al snel was hij weer terug en hielp me overeind. 'Je mag niet kijken!' zei hij zachtjes terwijl zijn handen mijn ogen bedekken. Hij leidde me voorzichtig door het huis en ik giechel zacht. Opeens haalde hij zijn handen langzaam weg, 'Kijk..'. Ik opende mijn ogen en mijn mond viel een beetje open. De kamer stond vol met kleine kaarsjes en rozenblaadjes lagen op het bed. Ook de champagne viel me op. Het was misschien een beetje cliché, maar het was werkelijk prachtig. Ik draai me om naar Zayn, 'Wow.. Dit is echt prachtig.' zeg ik sprakeloos..


    Zayn Malik
    Ik zag hoe haar mond een beetje open viel en hoe ze met wijd geopende ogen de kamer rondkeek. Ze draaide zich om. 'Wow.. Dit is echt prachtig.' zegt ze sprakeloos. Een glimlach vormt zich om mijn lippen.
    'Vind je het mooi schat?' vroeg ik zachtjes en ik sloeg mijn armen om haar middel om haar vervolgens dicht tegen me aan te trekken. 'Ik moet je iets vragen..' zeg ik voorzichtig en ik strijk voorzichtig een plukje van haar lange haren achter haar oor. Een lichte kriebel borrelde op in mijn buik, ik werd nu toch echt zenuwachtig.. Wat als ze nee zei? Misschien vond ze ons wel te jong om samen te wonen, of misschien was ze bang dat Harry geen contact meer met haar wilde. Ik kuchte even voorzichtig voordat ik haar recht in haar ogen keek.
    'Het gaat nu al een lange tijd heel goed tussen ons en je bent steeds vaker bij mij thuis te vinden. Ik mis je elke seconde dat je niet bij me bent en ik wil zoveel mogelijk tijd met je doorbrengen voordat ik weer op tour moet.. Daarom zou ik willen vragen of jij, Chayenne, samen met mij, hier wilt komen wonen.' vroeg ik zacht met een lichte zenuw in mijn stem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    'Vind je het mooi schat?' vroeg hij zachtjes en hij sloeg zijn armen om mijn middel. Ik knik stilletjes en kan alleen maar glimlachen. 'Ik moet je iets vragen..' zegt hij voorzichtig waarna hij een stukje van mijn lange lokken achter mijn oor schoof. Ik zag dat hij zenuwachtig werd en ik frons even licht. Hij kuchte even en keek me toen recht in mijn ogen aan. 'Het gaat nu al een lange tijd heel goed tussen ons en je bent steeds vaker bij mij thuis te vinden. Ik mis je elke seconde dat je niet bij me bent en ik wil zoveel mogelijk tijd met je doorbrengen voordat ik weer op tour moet.. Daarom zou ik willen vragen of jij, Chayenne, samen met mij, hier wilt komen wonen.' vroeg hij zacht en ik hoorde de lichte zenuw in zijn stem. Ik glimlach breed en druk een kus op zijn lippen. 'Natuurlijk Zayn, denk je nou echt dat ik hier nee tegen zeg? Gek.' grijns ik en zoen hem weer...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Toen ze nu begon te smeken gaf ik direct in. Ik had echt geen puf meer om haar iets te weigeren. "Is goed." Ik drukte nog een kusje op haar wang en hield haar dicht tegen me aan, iets wat nu heel lang zou kunnen. "Je ouders vonden het heel leuk voor je en vertrouwen me dat ik je goed behandel, wat ik zeker zal doen. Ook hopen ze denk ik op een lange verloving, iets wat waarschijnlijk denk ik ook wel gaat lukken." Ik stal snel een kusje van haar lippen voor we verder gingen. Ik grinnikte zacht. "Ik zal je er wel mee helpen hoor, lief." Ik schudde lachend mijn hoofd bij de aanblik van hoe ze nu op mijn schoot zat. "Dan til ik je zo wel." Ik sloeg mijn armen om haar heen en volgde elke beweging van haar met mijn twinkelende ogen, die twinkelden altijd helder als ze bij me was. Ik glimlachte bij haar reactie op mijn tweet en kuste haar zacht terug. "Nu weet de hele wereld dat jij van mij bent en ik van jou en nu kan ook niemand je meer van me afnemen." Ik trok haar dicht tegen me aan en drukte een zachte kus op haar kruin.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik keek Liam triomfantelijk aan en grijnsde breed. "Aw, is mijn baby Liam moe om iets te weigeren? Van al die smeekbeden een paar uur geleden?" Zei ik in een hoog stemmetje en prikte in zijn wang. Ik lachte even en knuffelde hem. "Maar dat maakt niet zoveel uit want ik houd van je." Ik grinnikte weer, ik was echt in een goede bui. Een lange verloving klonk niet zo slecht en ik wilde al sinds ik klein was een bruiloft plannen. "Ik kan niet wachten om de bruiloft te plannen.. Al gaat het nog wel een tijdje duren denk ik." Grinnikte ik. Mijn mondhoeken krulden omhoog bij zijn woorden en een vertederd geluidje verliet mijn mond. "Ik ben van jou. Helemaal en ik wil niet dat iemand anders me heeft." Zuchtte ik zacht. "Tillen lijkt me geen slecht plan." Ik was echt moe vandaag, ik had heen energie meer om iets te doen - laat staan een feestje in verband met mijn verloving en verjaardag. Met een glimlach drukte ik een kus op zijn neus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en legde mijn hoofd op haar schouder. "Ik hou ook van jou." Ik vond dit ook maar als te fijn. Even rust samen met haar. We waren maar weinig echt alleen, dus dit voelde echt als een beloning. Ik glimlachte bij haar woorden over de bruiloft. "Daar heb je alle tijd voor, schat. Alle tijd. Maar eerst school afmaken." Ik glimlachte breed bij haar woorden. Al die bevestiging dat ze echt van me hield deed me erg goed. Toch moest ik zacht grinniken toen ze zei dat ik haar wel mocht tillen. "Okay dan, Annie." Ik schoof een arm onder haar knieen door en een legde ik achter haar schouders waardoor ze als een soort bruidje in mijn armen lag voor ik opstond en richting de auto liep. Gelukkig hield de chauffeur de deur open, want zo kon ik haar voorzichtig achterin zetten voor ik naast haar ging zitten. Ik bedankte hem kort voor hij achter het stuur kroop en richting mijn huis begon te rijden door de scharen fans heen. Ik hield van de fans, begrijp me niet verkeert, maar nu wilde ik gewoon met haar, haar familie en later ook de mijne zijn, maar vooral met haar en haar alleen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Een opgeluchte zucht verliet mijn lippen en een grijns ontstond. Ik kreunde ellendig bij het woord 'school' en zuchtte geïrriteerd. "Laat me alsjeblieft uit die hel, ik wil daar nooit meer terugkomen en zeker niet naar die hormonale tieners die me alles gaan vragen over onze verloving." Zei ik en moest al kotsen om de gedachte. School was nooit mijn tweede thuis geweest en ik had het nooit zo op mijn gemak, ik had het meer op mijn gemak bij Liam thuis. School was een ware hel voor me waar iedereen werd beoordeeld op hun achtergrond en uiterlijk. Belachelijk gewoon. "Ik ga liever naar een universiteit, wat ik ook ga doen, maar eerst een tussenjaar om iets van het leven te genieten." Glimlachte ik. Ik zou het meeste van mijn tijd dan gewoon mee met de tour reizen, of iets dergelijks. Hij tilde me op naar de auto en legde me voorzichtig neer. "Maar ik zat net zo lekker." Pruilde ik. We reden door een menigte van fans heen, ik kreeg al hoofdpijn bij het zien van zoveel mensen. "Heb je echt geen oplossing voor school? Ik weet dat het nog een paar maanden is, maar alsnog." Zuchtte ik en leunde achterover.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Een brede glimlach verscheen op haar gezicht en vrijwel gelijk drukte ze een kus op mijn lippen. 'Natuurlijk Zayn, denk je nou echt dat ik hier nee tegen zeg? Gek..' grijnst ze en ze zoent me meteen weer. Genietend sluit ik mijn ogen en met mijn voet duw ik de deur achter ons dicht. Met mijn lippen nog steeds op haar zachte lippen geplakt leid ik haar voorzichtig naar het bed en leg haar voorzichtig neer op het midden van het bed. Ik grijns even breed naar haar en druk nog een zacht kusje op haar lippen voordat ik naast haar ga liggen. Ik draai mijn hoofd naar haar en kijk haar even aan.
    'Harry gaat dit niet leuk vinden..' zuchtte ik zachtjes voordat ik haar voorzichtig tegen me aantrok en mijn armen om haar heen sloeg. Mijn hand streek voorzichtig onder haar shirtje over de huid van haar buik. 'Hij haat het dat we samen zijn, laat staan dat je uit huis gaat en bij mij komt wonen. Ben je niet bang voor zijn reactie?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik hoor de deur achter ons dicht vallen en hij leid me naar het bed. Hij legt me voorzichtig neer in het midden van het bed en grijnst dan even breed naar me. Een zacht kusje word op mijn lippen geplaatst voor hij naast me ligt. Ik kijk hem aan en zijn hoofd draait naar mij toe. 'Harry gaat dit niet leuk vinden..' zucht hij zacht, en hij trekt me voorzichtig tegen hem aan en slaat vervolgens zijn armen om me heen. Ik voelde hem voorzichtig over mijn buik strijken en ik glimlach even zwak. 'Hij haat het dat we samen zijn, laat staan dat je uit huis gaat en bij mij komt wonen. Ben je niet bang voor zijn reactie?'. Ik denk even na maar schud dan mijn hoofd. 'Nee, want wat hij ook zegt... Ik heb mijn keuze gemaakt, en besides. Ik ben al 18, ik mag mijn eigen keuze's maken.' glimlach ik. Ik buig naar hem toe en stop net voor zijn lippen. 'En hij kan ons niet uit elkaar halen, toch?' zeg ik en mijn koele adem strijkt over zijn lippen...


    El Diablo.