• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Gewoon negeren, dan gaan ze vanzelf weg." zei ik alsof het vervelende puppies waren. Daarbij zou het waarschijnlijk een halve dag zijn voor iemand anders weer iets schandaligs deed en alle ogen weer daarop waren gericht. Ik glimlachte naar haar en aaide zacht door haar haren. "Zit ik ook in je levensgenieter plannen?" vroeg ik speels voor ik een zacht kusje in haar nek zette en haar richting de auto tilde. Daar zette ik haar op de achterbank en schoof naast haar. Ik deed mijn gordel om en trok haar toen weer dicht tegen me aan. het werd nog moeilijk straks van haar af te blijven. Ik grinnikte zacht en schudde mijn hoofd. "Hard je best doen en in een keer slagen, dan ben je er zo snel mogelijk vanaf." Ik drukte nog een kusje op haar voorhoofd. Al snel stopte de chauffeur bij het appartementencomplex. Ik bedankte hem en deed de deur open on eerst zelf uit te stappen en daarna haar eruit te helpen. "Wil je je eerst opfrissen of gaan we direct door?" Zelf wilde ik even de troep van mijn gezicht wassen en wat ijs op mijn oog leggen, waardoor de kleur weg zou trekken en het niet meer op zou vallen. Het zou nogsteeds erg veel pijn doen, maar dan was het in ieder geval niet meer zichtbaar.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik keek geërgerd naar Liam en zuchtte diep. "Straks gaan ze zelfs denken dat ik zwanger ben of zo." Zei ik ellendig en wreef over mijn slapen om de gedachte van de ondervragingen. "Ja, ik wil ooit van mijn leven genieten en een tussenjaar lijkt me een goed plan, maar dan weet ik niet wat te doen." Zuchtte ik. Ook al zou ik meetouren met de jongens, misschien dan. Ik moest even grinnikken om de kus in mijn nek en keek hem lachend aan. "Dat gaat een beetje moeilijk worden, maar ik ga mijn best doen, want ik wil niet nog een jaar daar blijven, dan verspil ik gewoon mijn tijd in een hel." Ratelde ik en lachte daarna even. De chauffeur stopte al bij het apartementencomplex van Liam en hielp me uit de auto. "Ik ga me wel even opfrissen" glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en aaide zacht over haar buik. "Laat ze lekker denken." Na een tijd met de wereld roddelpers in je leven ging je wel wat coulanter om met roddels, hoe erg sommigen alsnog konden steken. Ik liet mijn armen om haar heen liggen en luisterde naar haar gejammer over school. Zelf was ik nooit echt het populaire jongetje geweest. Ik was een middenmootje, altijd. Eenmaal bij het complex hielp ik haar uit de auto en bedankte de bestuurder. "Vind ik prima." Ik sloeg mijn arm om haar middel en liep rustig met haar de trap op naar de eerste etage, waar ik de sleutel in deur nummer 13 stak en hem een zachte trap gaf om hem open te krijgen. "Je weet waar alles ligt. Waarschijnlijk ligt er zelfs nog wat make-up van je in de rechter la van de wastafel." De linker was voor mijn zooi, dus dat was goed bekeken. Ik duwde de deur achter haar dicht en gooide mijn sleutels op de keukentafel voor ik naar het vriesvakje liep en het icepack eruit haalde wat ik zo op mijn oog legde. Het deed pijn door de koude, maar de pijn van de dreun ebte langzaam weg.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte weer en keek hem aan. "En wat gaan ze wel niet denken over die keer dat we naar het ziekenhuis gingen en er roddels kwamen dat ik zwanger was?" Zei ik en zuchtte diep. Hoe meer ik eraan dacht, hoe meer gestrest ik was. Ik wist dat ik tegen al die roddels kon, maar het feit dat ze mij ermee gingen confronteren. Mijn 'neppe' vrienden wilde er alles van weten, maar die negeerde ik meestal. Die mensen die alles over mijn leven te weten wilde komen om zo iets aan de pers te verkopen. Stelletje naaiers, wat was ik blij dat ik ze na de zomer nooit meer hoefde te zien. Ik liep rustig mee naar zijn apartement, waarna Liam de deur opendeed. "Jup, ik kom zo even terug." Zei ik en drukte nog snel een kus op zijn wang waarna ik naar de badkamer liep. Ik opende de linkerla onder de wastafel, ik vond wat foundation, oogpotlood en mascara. Verrassend genoeg vond ik ook mijn reservebril. Ik lachte even en begon wat foundation op mijn gezicht te doen, daarna wat oogpotlood rond mijn ogen en wat mascara. Huppelend liep ik weer terug naar Liam en beet op mijn lip toen ik hem met een icepack zag. "Het spijt me, ik ga wel een keer met hem praten." Zuchtte ik en wreef zacht over zijn schouder. Ik voelde me schuldig dat ik daar niet was om Zayn te stoppen van zijn slagen op Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik schudde mijn hoofd en aaide zacht door haar haren. "Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je er niets van aan te trekken. Het komt goed en over een maandje of 2 ben je overal vanaf." Ik drukte een kus op haar wang en opende mijn appartment. Na nog een kus op mijn wang van haar liep ik naar de keuken en haalde een icepack uit de vriezer. Ik was blij dat ik hem er zo lang geleden had in gelegd voor de zekerheid, want dat was nu erg handig. Ik hield het ding tegen mijn oog, wat zorgde voor verlichting. Toen haalde ik wat keukenpapier van de rol en maakte het nat om de zooi die de visagie op mijn gezicht had gesmeerd eraf te halen. Gelukkig was het niet waterproof, dus het ging er erg makkelijk af. Over mijn neus was wel wat pijnlijk, net als over mijn oog, maar toen alles eraf was en het icepack weer op mijn oog lag voelde ik me toch een stuk beter. Ik glimlachte toen ik een getrippel achter me hoorde. Ik draaide me om en sloeg mijn vrije arm om haar heen. Mijn gezicht betrok toch wat toen ze haar gedachten uitsprak. "Dat hoeft niet. Dit is alleen zodat straks niemand de plek ziet, echt pijn doet het niet meer." Dit was grotendeels waar. Zolang ik er niet aan zat ging het wel. Het zou namelijk ook raar zijn als ik daar binnen een zonnebril zou dragen en ik had ook wel weer genoeg van de make-up. Ik drukte zacht mijn lippen op de hare om haar gerust te stellen en gewoon omdat ze veels te verslavend was.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte diep en keek hem weer aan. "Het is gewoon mijn schuld ja. Ik wil dat je veilig bent, zelfs veilig van mijn eigen broer. Roep me alsjeblieft als er nog zoiets gebeurd." Zuchtte ik. Ik wist dat ik niet goed genoeg voor hem was, maar ik wist wel dat ik van hem hield. Stressen was niet goed voor me, ik wilde niet stressen maar het gebeurde gewoon van zelf. Ik werd verrast door Liam's lippen op de mijne en een opgelucht gevoel verspreidde me. Dit hielp altijd bij mijn stressende momenten. Zacht beet ik speels op zijn onderlip en grinnikte zacht. Ik slingerde mijn armen weer in zijn nek en trok hem dichter tegen me aan. Nu had een bevestiging dat ik hem nooit meer kwijt ging raken, wat er ook gebeurde. Ik ging hem wel missen als ze op tour waren, maar ik had mijn tussenjaar en ging gewoon meereizen. Geld had ik zat. "Ben ik een beetje verslavend?" Plaagde ik en drukte weer lachend mijn lippen op de zijne. Tot het moment was mijn verjaardag gewoon geslaagd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar. "Maak je nou geen zorgen, schatje. Het is zeker niet jou schuld. het is niemand's schuld. En er is toch niets meer aan te doen. Je bent al veel te lief voor me geweest, liever dan ik verdien." Ik kuste haar zacht en voelde al snel haar armen in mijn nek en haar tanden in mijn onderlip. Jammer genoeg nog voor ik iets kon terug doen trok ze al weer terug. "Meer dan je je beseft." zei ik lief terug voor ik haar kus beantwoordde. Ik tilde haar voorzichtig een beetje op en zette haar zo met haar billen neer op het aanrecht, waardoor we weer op dezelfde hoogte waren. Ik ging tussen haar benen in staan en hield haar dicht tegen me aan. Zacht beet ik nu op haar onderlip. Mijn dag kon al lang niet meer stuk, mijn jaar zelfs niet. Al moest ik de rest van het jaar als een zwerver op straat leven, het maakte me niets meer uit. Ze was nu officieus de mijne en wilde dat zelf ook zijn. Ik kon mijn geluk echt niet op, zelfs niet met een icepack op mijn oog.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en schudde mijn hoofd. ''Ik verdien jou juist niet. Je bent te perfect voor me, maar ik kan me geen leven voorstellen zonder je.'' mompelde ik. Ik moest blozen door zijn woorden, maar ging alweer op in de kus. Zijn lippen hoefde ik nooit meer te missen, maar dan echt nooit meer. Met de ring om mijn vinger had ik een verzekering dat hij echt alles voor me was en bleef. Hij tilde me voorzichtig op en zette me op het aanrecht. Een vraag die me altijd te binnen schoot was waarom ik niet een paar centimeter langer was. Klein zijn had soms ook zijn voordelen, maar het waren voornamelijk gewoon nadelen die irritant waren. Hij ging tussen mijn benen staan en beet toen in mijn onderlip. Een grijns sierde mijn lippen en ging zacht met mijn vinger tussen zijn haren. Ik kon zo wel de hele dag staan, met zijn lippen op die van mij. Eigenwijs zoals ik was hield ik mijn mond gewoon dicht en grinnikte even kort.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte licht toen ze me tegensprak. Ik snapte echt niet hoe ze dat kon denken. Ze had zo'n slecht zelfbeeld van zichzelf, maar haar verlegenheid maakte haar ook wel weer leuker. Ik kuste haar maar weer om haar het zwijgen op te leggen met haar idiote ideeën. Ze was mijn alles en de ring om haar vinger bewees het. De ring was niet nieuw, maar het feit dat het mijn moeders verlovingsring was geweest maakte het specialer. Toen ik zacht op haar lip beet verwachtte ik dat ze haar mond open zou doen. Toen ze dit niet deed kwam er tot mijn schaamte een zachte grom uit mijn borst. Ik was bijna 20 en ik had nogsteeds geen controle over mijn hormonen. Mijn wangen werden er knalrood door. Ik schaamde me echt. Natuurlijk wilde ik verder, maar dat onderdrukte ik altijd zo goed mogelijk. Ik wilde haar namelijk zeker niet pushen naar iets wat ze niet wilde en ik kon ook best wel wachten.

    [Foreshadowing]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 21:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Toen ik mijn mond niet opende en Liam gromde, moest ik even lachen en haalde mijn lippen van de zijne. ''Awh, is mijn kleine Liam een beetje ongeduldig?'' zei ik plagend en grinnikte even. Ik drukte mijn lippen weer zacht op de zijne en opende mijn mond maar gelijk, mijn tong draaide zacht cirkels om die van hem en grijnsde breed. Natuurlijk wist ik dat hij een normale jongen was met behoeftes, maar zoveel hoefde ik niet te weten. Ik grinnikte zacht en streelde zacht zijn nek, bij mij kietelde het altijd als iemand het bij me deed. Toch begon ik wat ruiger te zoenen en een zucht verliet mijn lippen. Ik kon het niet meer laten dat ik van hem hield, meer dan ik ooit van iemand hield. Wel, mijn grootste liefde was voor mijn konijn, die tot mijn grootste verdriet twee jaar geleden overleed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik sloeg mijn ogen neer toen ze haar lippen van de mijnen haalde. Mijn wangen werden nog roder toen ik merkte dat ze me inwreef dat ze het had gemerkt. "Sorry" mompelde ik, maar zodra ze haar lippen weer op de mijnen drukte was mijn schaamte bijna compleet weg. Ik voelde haar mond openen en wist dat ik het gelukkig niet had verpest. Ik opende mijn mond gretig en draaide zacht met mijn tong om de hare. Een rilling liep over mijn rug toen ze over mijn nek kriebelde. Mijn hand sloot zich ruw om haar shirtje en greep het stevig vast toen ze me wat ruwer begon te zoenen en ik ging gewillig mee. De enige reden waarom mijn andere hand niet in haar haar zat was dat ik het icepack tegen mijn oog moest houden. We waren nooit veel verder gegaan dan dit. Dat hoefde voor mij ook niet als ze er niet aan toe was. Ik gedroeg me wel. Maar zodra ze het wel wilde zou ik het haar ook niet onthouden. A. Omdat ik het heel moeilijk vond haar niet haar zin te geven en B. Omdat ik er ook aan toe zou zijn. Ik drukte me nog wat dichter tegen het aanrecht aan en drukte haar nog wat dichter tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 21:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Mijn mondhoeken krulden zich weer op toen hij zacht om mijn tong draaide en ruw mijn shirt vast greep. Ik pakte voorzichtig met mijn hand zijn icepack weg en haalde even kort mijn lippen en van die van Liam. ''Zo gaat het makkelijker, vind je niet?'' plaagde ik en gooide de icepack in de wastafel. Ik wreef zacht over zijn oog en zuchtte, waarna ik toch mijn lippen weer zacht op de zijne drukte. Mijn mond opende ik weer en cirkelde om zijn tong. Ik pakte zijn shirt stevig vast en begon langzaamaan wat ruwer en harder te zoenen. Mensen geloofden niet dat we niet verder waren gegaan dan zoenen en ja, ik kon er niks aan doen dat ze zulke gedachtes hadden. Ik trok hem wat dichter tegen me aan, met mijn ene hand door zijn haren en de andere stevig om de zoom van zijn shirt. Zayn zou kwaad zijn als we verder zouden gaan, maar regels zijn er om gebroken te worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik schrok een beetje toen ze het icepack weghaalde. Het maakte het inderdaad makkelijker, maar nu hoopte ik echt dat de ergste blauwheid al was weggetrokken, want met een blauw oog wilde ik echt niet bij haar ouders aankomen. Ik knikte en sloot mijn oog toen ze eraan voelde. Zo hard had Zayn nog niet geslagen volgens mij, mijn ribben hadden de eerste en hardste klap opgevangen, mijn oogkas pas de laatste, dus de schade viel mee. Ze begon onze kus weer zacht, maar het liep al snel verder. Mijn ene hand greep haar shirtje weer stevig vast terwijl ik met de andere stevig haar haar vast greep, maar er niet aan trok. Onze tongen cirkelden rond elkaar heen en de zoen werd steeds ruiger. Zayn zou me omleggen als we verder zouden gaan dan dit, maar dit was mijn huis en eerlijk gezegd had ik al zoveel vandaag gedaan wat hij in zijn ergste nachtmerrie nog niet zou willen dat het me echt niets meer uitmaakte. De hand die zich aan haar schier vastklampte liet ik los en verschoof hem naar haar bovenbeen, dat ik met gemak op mijn heup legde voor mijn hand wat terug schoof naar haar billen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Met zijn ene hand greep hij mijn shirt weer vast en de andere mijn haar. Ik vond dit moment fijner dan ooit en beet weer speels in zijn onderlip, wat een grijns van me opleverde. Mijn hand gleden onder zijn shirt en streelde zacht zijn buik. Kom op, mijn achttiende verjaardag kon niet stuk. Gezien het feit dat ik nu officieel volwassen was en ik me gewoonweg gedroeg als een klein kind van vijf. Ik haalde mijn lippen even weg en drukte ze in zijn nek, waarna ik het bloed omhoog zoog om zo een plek te creeëren. De gasten zouden ons zeker ondervragen, maar daar had ik mijn gedachten niet bij. Alleen bij mijn te aardige en lieve verloofde, hij was niet meer mijn vriend, maar mijn verloofde. Mijn hart ging sneller kloppen bij de gedachte en begon zachte kusjes op zijn kaak te drukken. Mijn mondhoeken krulden omhoog terwijl mijn vingers zacht over zijn buik gingen. Ik hield teveel van deze jongen dat het me gewoon hopeloos verliefd maakte, maar dat kon me niks schelen. Niemand en niets kon me weerhouden om van hem te houden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik voelde haar weer in mijn onderlip bijten, waardoor er een grijns op mijn lippen verscheen terwijl de zoen ruw doorging. Ik ging er helemaal in op, zo geweldig voelde het. Op het moment dat haar handen onder mijn shirt gleden spande al mijn spieren zich kort aan, dus ook degenen in mijn hand waardoor ik kort in haar kont kneep. Het was zeker niet onprettig om haar handen en nagels over mijn buik te voelen, waar ze voor mijn gevoel warme strepen achter lieten. Mijn hart draaide overuren op dit moment. Ik trok een wenkbrauw op toen ze alweer terugtrok. Al snel voelde ik waarvoor: Ze begon een zuigzoen in mijn nek te zetten, en ik liet haar d'r gang gaan. We kregen al genoeg vragen straks, dan kon er nog wel een bij. Ik glimlachte toenze haar mond weer uit mijn nek haalde en zacht mijn kaak begon te kussen. Nu had ik daar dus een zuigzoen van mijn verloofde... Verloofde, ik kon het nogsteeds moeilijk geloven, maar het was echt waar. Dit geweldige meisje in mijn armen was nu mijn verloofde. Die gedachte liet mijn mondhoeken alleen maar verder omhoog krullen. Langzaam gleed mijn hand uit haar lange haren naar de rand van haar shirtje. Heel voorzichtig, voor de staad waarin ik nu was, gleed mijn hand onder de stof en begon daar zacht over de gladde huid van haar onderrug te trippelen. Ondertussen lieplt ik mijn lippen afdwalen tot net onder haar sleutelbeen. Nu was het mijn beurt om op een stukje huid te gaan zuigen. Ik zette ook even heel zacht mijn tanden erin, maar liet het daarbij. Het hoefde alleen een zuigzoen te worden, geen blauwe plek.


    Bowties were never Cooler