• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    'Onzin Chay, dat weet je zelf ook.' zegt hij en het klinkt best bot. Ik bijt even op mijn lip en kijk weg. Het was misschien gemeen om te zeggen, maar het was een optie. Niet dat het heel realistisch is. Ik kijk even naar Liam en Marie-Anne en zucht zachtjes. 'Het spijt me schat.. Ik bedoelde het niet zo.' zegt Zayn opeens en ik kijk hem aan. Hij bijt ongemakkelijk op zijn lip en ik glimlach lief naar hem. 'Hé, het is goed.' zeg ik en pak zijn hand zachtjes vast. Ik kijk nog een keer naar Liam en Marie-Anne en dan terug naar Zayn. 'Het is begrijpelijk dat je je zo voelt als grote broer, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen..' zeg ik zuchtend. 'Maar het enige.. Waar jij helaas denk ik nog op kan hopen, is dat ze zich voor een paar jaar verloven...' geef ik zuchtend toe. 'Het klinkt heel gemeen, ik weet het' zeg ik zuchtend en kijk weg...


    El Diablo.

    Zayn Malik
    'Hé, het is goed.' zegt ze en ze pakt mijn hand vast. 'Het is begrijpelijk dat je je zo voelt als grote broer, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.. Maar het enige.. Waar jij helaas denk ik nog op kan hopen, is dat ze zich voor een paar jaar verloven.. Het klinkt heel gemeen, ik weet het.' zegt ze zuchtend en ze keert haar lange zwarte haren naar me toe. 'Ik heb geen andere keus ben ik bang..' zucht ik als ik mijn hand losmaak van haar hand en mijn beide handen op haar heupen leg. Ik trek haar tegen me aan, zodat ze met haar rug tegen mijn borst leunt en verstop mijn gezicht in haar lange zwarte haren die los over haar schouders hangen. Ik snuif de geur van haar haren op, kokos, de shampoo die ze altijd gebruikte. De zachte geur van Chayenne die mij gerust stelde. Ik hief mijn hoofd iets meer op en zag Marie-Anne en Liam op een afstandje staan, Liam deed het erom, ik wist het zeker. Hij deed er alles aan om het me maar zo moeilijk mogelijk te maken. Ik sloeg mijn ogen snel neer en keek toen naar het donkere, dichte doek wat zich nog steeds voor mij en Chayenne bevond. 'Ik wil niet.. Ik wil naar huis Chay, gewoon samen met jou in bed een film kijken..' zuchtte ik zacht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    'Ik heb geen andere keus ben ik bang..' zucht hij en ik voel zijn hand de mijne verlaten. Al snel voel ik beide handen op mijn heupen en word ik tegen hem aangetrokken. Ik leun zacht tegen hem aan en een kleine zucht verlaat mijn mond. De heerlijke geur van Zayn's parfum rook ik al gauw, hij wist wat ik goed vond ruiken.. Dat blijkt maar weer. 'Ik wil niet.. Ik wil naar huis Chay, gewoon samen met jou in bed een film kijken..' zuchtte hij opeens zacht. Ik kijk omhoog en glimlach een beetje. 'Hé, het komt goed.. Ik ben er voor je' glimlach ik en druk een kusje op zijn kaak. Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borst. 'I love you.' mompel ik..


    El Diablo.

    [Gaat t concert zo beginnen hahaha?]

    Zayn Malik
    Ze kijkt omhoog en een lichte glimlach siert haar gezicht. 'Hé, het komt goed.. Ik ben er voor je.' zegt ze met een glimlach en ze drukt een zacht kusje op mijn kaak. Haar armen glijden om mijn middel heen en haar hoofd legt ze tegen mijn borst. Mijn armen glijden om haar middel waardoor ze nog dichter tegen me aan staat. 'I love you.' hoor ik haar zachtjes mompelen en de eerste glimlach van vandaag verschijnt op mijn gezicht. 'I love you more.' kwam er met een licht schorre stem uit mijn mond. Door alles wat er de afgelopen tijd gebeurt was begon ik ook over mijn toekomst na te denken. Hoe zou mijn toekomst eruit zien? Hoe lang zou het succes van One Direction nog duren, moest ik me ook verloven met Chayenne, werd het tijd om me serieus te binden? Één ding wist ik wel zeker en dat was dat ik Chay zoveel mogelijk bij me wilde hebben. Daarom zou ik haar vandaag na het concert, bij mij thuis, vragen om bij me in te trekken. Samenwonen met Chay, een droom die ik al een lange tijd had. 'Blijf je slapen na het concert?' vroeg ik haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Graag]


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    'I love you more.' zei hij met een licht schorre stem en een gelukkige glimlach staat al snel op mijn gezicht. Ik kijk even kort op en zie ook een gemeende glimlach van Zayn. 'Well.. I love you most.' knipoog ik en druk een kus op zijn lippen. 'Blijf je slapen na het concert?' vroeg Zayn opeens en ik knik. 'Tuurlijk schat.' glimlach ik. Ik gaap even zachtjes en kort. Door alle drama en mijn drukke schema de laatste twee weken ben ik best moe.. Dat is ook nieuw voor mij, meestal kan ik dat wel aan. Ach ja.. Dingen veranderen, dat is duidelijk..


    El Diablo.

    [Ik ga nu een post typen, zal ik daarin doen dat ze het podium op lopen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Sure, dan reageer ik morgen ochtend]


    Bowties were never Cooler

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    'I love you more.' zei hij met een licht schorre stem en een gelukkige glimlach staat al snel op mijn gezicht. Ik kijk even kort op en zie ook een gemeende glimlach van Zayn. 'Well.. I love you most.' knipoog ik en druk een kus op zijn lippen. 'Blijf je slapen na het concert?' vroeg Zayn opeens en ik knik. 'Tuurlijk schat.' glimlach ik. Ik gaap even zachtjes en kort. Door alle drama en mijn drukke schema de laatste twee weken ben ik best moe.. Dat is ook nieuw voor mij, meestal kan ik dat wel aan. Ach ja.. Dingen veranderen, dat is duidelijk..


    Zayn Malik
    'Well.. I love you most.' zegt ze met een speelse knipoog en ze drukt een kusje op mijn lippen. Op mijn vraag antwoord ze vervolgens, 'Tuurlijk schat.' Ik grinnik als ze even kort gaapt. 'Slaapkop.' zeg ik als ik een plukje haar achter haar oren strijk. Een van de tour producers komt op me af lopen en tikt me op mijn schouder waardoor ik hem even aankijk. 'Tijd om op te gaan.' zegt hij met een grijns op zijn gezicht en met een zwaar gevoel in mijn buik druk ik Chay nog een laatste kusje op haar lippen. 'Vanavond heb ik een verassing voor je.' prevel ik tegen haar lippen voordat ik haar zacht van me af duw en grijnzend weg loop. De gordijnen gaan open en het publiek begint steeds harder te gillen. Met alle jongens lopen we het podium op, tijd voor het optreden en straks helaas ook tijd voor het aanzoek van Liam.. 'Goodevening May Day festival!' roep ik door de microfoon als ik in het midden van het podium sta.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Nog even hield ik Marie-Anne vast, maar de 5 minuten waren te snel gegaan. Een man tikte weer op mijn schouder en vertelde me dat het tijd was. Ik gaf haar zacht nog een kus op haar wang. "Wel blijven kijken, he." zei ik nog zacht voor ik achter de jongens aan het podium op dribbelde. Het gegil is overweldigend, net als de stralende zon, en mijn kleine glimlach veranderd in een grote stralende. Ik zwaaide even. "How are you guys doing?" riep ik achter Zayn's woorden aan en het gegil wakkerde wat meer aan. "Great!" Ik duwde mijn in-ears in mijn oren en hoorde de muziek achter ons beginnen. De setlist kenden we volgens mijn nu wel uit ons hoofd, ik in ieder geval wel. Zodra de eerste tonen zang duidelijk zuiver uit mijn keel vloeiden relaxte ik een heel stuk en werd ik ook een heel stuk minder stijf in wat ik deed. De angst dat ik vals zou gaan zingen was er namelijk wel, maar nu de eerste noten loep zuiver waren had ik er veel vertrouwen in.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Voor ik het wist was het al tijd om tw gaan. Ik knikte naar de man en zuchtte een keer diep. Ik liep het podium op waar Liam en Zayn al bezig waren met het publiek. 'Goodevening May Day festival!' Roep zayn. 'How are you guys doing?' Vraagt liam vrolijk aan het publiek dat vervolgens hard roept. 'Great!' Zeg hij. 'Woooh! Let's go!' Roep ik even. Het publiek samen met de jongens, daardoor krijg ik er echt zin in. De eerste tonen vN het liedje spelen en ik dans wat mee met mijn microfoon. Liam begint zoals bij veel liedjes. Goedzo Li, zuiver. Ik wacht tot ik moet mee zingen en breng net daarvoor mijn microfoon naar mijn mond. Ik zing voluit en kijk lachen voor me. Af en toe kijk ik naast me. De jongens lijken er ook zin in te hebben. Toch kan ik niet wachten tot het optreden is afgelopen. Dan kan ik weer bij Phee zijn, en dan weten we of -betergezegd dat- Liam en Marie-Anne getrouwd zij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Gaan we het hele concert uitspelen? Of skippen we snel door de liedjes tot net na het voorlaatste nummer?]


    Bowties were never Cooler

    [Skip maar.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik vind het goed.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Anders heb je 10 stukjes: we beginnen met het volgende liedje blabla. ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3