• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Chantalle Emily Montaire

    'Ik zou het echt niet weten.' mompelde hij. Uit het niets kwam Ifigenia naar ons toelopen, met de vrolijke blonde labrador naast zich.
    'Hallo Stark, Chantalle.'. Ze zei het met een bedroefd gezicht. 'Stark, ik heb spijtig een vreselijke mededeling voor je. Het spijt me zeer om dit te moeten zeggen, maar je kamergenoot Kian is zojuist gestorven. Zijn lichaam heeft besloten de veranderingen op het laatste moment af te stoten.'
    'Hij- hij heeft het niet overleefd? Maar hoe kan dat?! Dit was zijn laatste jaar!' stamelde hij. Ik vond het echt ontzettend erg voor hem. Hij is hier net een dag en verliest nu al zijn kamergenoot. Ik had echt met hem te doen.
    'Het spijt me Stark, maar Nux zal vast wel een goede reden hebben om Kian plots op het laatste moment van ons weg te nemen.' probeerde ze hem gerust te stellen. 'Hij is nu bij onze godin, en mogen Nux hem zegenen.' En met die woorden liep ze weg en liet de hond achter bij ons. Duchess voelde zijn verdriet en likte aan zijn hand.
    'Het, uhm... het spijt me Stark. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je' en twijfelend gaf ik hem een knuffel. 'Ik loop wel even mee naar je slaapkamer.'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:55 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Hayden Dylan Morran

    'Ja is goed,' stemt Michael met mij in, als ik vraag of we naar onze kamer zullen gaan. Ondertussen is de eetzaal al aardig leeggelopen, dus het was ook wel tijd om te gaan. Als enigste nog ergens zijn, waar het eerst heel druk was, vind ik niet zo'n pretje. Ik ga liever op in de menigte.
    Samen lopen we naar de gang waar onze slaapkamer is en ondertussen hoor ik in de gangen flarden van gesprekken. De meeste gaan over dat er een 6de jaars is overleden.
    'Kian is dood,' mompelt Michael tegen mij. Kian.... Hij was dus overleden. Een van de weinige hogere jaars die ik een beetje kende en nu moest net juist een van hen sterven. Net terwijl hij in het laatste jaar zat, iets wat betekende dat je bijna gereed was om te veranderen. En dan moest nou net de verandering zich afstoten. Verschrikkelijk zoiets.
    'Wat verschrikkelijk,' mompelde ik toen ook verslagen. Ondertussen waren we bij onze kamer aangekomen en ik deed de deur open, liep naar binnen en liet me op mijn bed vallen, vlak naast Hugo, en ik begroef mijn gezicht in zijn lekker zachte vacht. Ik heb nooit echt goed tegen de dood van vrienden gekund. Hugo keek een beetje verstoord op, wakker gemaakt door mijn binnenkomst, maar al gauw voelde hij aan mijn stemming dat ik hem even nodig had. Ik draaide me op mijn rug en keek omhoog naar het plafond. Hugo kwam op mijn buik liggen en rolde zich op tot een klein bolletje poes.
    'Sorry,' mompelde ik tegen Michael. 'Ik kan er niet tegen als mensen die ik ken, sterven.'


    Stenenlikker

    Marith

    Ik passeer voorbij het prikbord en zie dat er iemand gestorven is."Het is nog maar het begin van het jaar en er is al iemand dood, erg voor hem" ,zeg ik tegen mezelf. Ik lees even verder en zie dat er toch een meisje bij mij slaapt, ene Lyra, leuk hoop ik.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 10:20 ]


    Do what you love, love what you do

    (Ik heb bij sommige campings wifi ,maar ik ben niet zo heel zeker dat ik dan zou kunnen reageren.)
    Michael Elliot Turner

    'Wat verschrikkelijk,' mompelde hij en ik knikte zachtjes. "Soms zijn het de aardigste die heengaan."zeg ik zacht. Ik had echt geen idee wat ik zou doen als Ha...
    Nee zoiets kon ik niet denken , want het zou niet gebeuren echt niet.
    We waren ondertussen bij onze kamer toegekomen en ik volgde Hayden de kamer in .Ik plofte neer en zette Catnip op mijn schoot ,zodat hij zich wat kon uitrekken.
    Ik keek even in de hoek van de kamer ,alsof die verder weg bleek te gaan. Nou ik had niet echt héél veel vrienden ,maar de vrienden die ik had ,wilde ik echt niet verliezen. Ik zucht even. Maar als ze zouden sterven ,dan zal het wel snel gaan ,misschien minder pijnloos.
    'Sorry,' mompelde Hayden ,waardoor ik wakker word uit mijn gedachten. 'Ik kan er niet tegen als mensen die ik ken, sterven.'
    Ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Je hoeft daarvoor geen sorry te zeggen,niemand kan daar goed tegen."zei ik dan .
    Ik sprong even op van mijn bed en probeerde een zwak glimlachje op mijn gezicht te zetten."Laten we over vrolijkere dingen denken. "zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:.

    (Misschien kan Raven naar Audrey ,Aiden en Thomas komen ? Als @Silvanaa dat goed vind :3 Of naar Kian ^^)


    (Mag ik al ergens heen met Raven? :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Mag ik al ergens heen met Raven? :') )


    (Van mij mag je ze wel naar 1 van mijn personages sturen als de anderen dat ook goed vinden ,maar veel zal ik niet kunnen reageren ... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (Ik heb bij sommige campings wifi ,maar ik ben niet zo heel zeker dat ik dan zou kunnen reageren.)


    {Oh, ik wacht wel af. ^^}

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 21:16 ]


    Stenenlikker

    [ik heb het nogal druk gehad de laatste tijd, vriendin die kwam logeren enzo.
    Ik wil nu wel beginnen, zeg maar als iets niet klopt]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra Jane Ismea

    Haastig stap ik uit mijn auto, en ik zag dat het parkeer terein vol met auto's stond, maar er waren geen mensen te bekennen. Ik leek op mijn horloge, en inderdaad, ik was te laat. Plotseling hoor ik een klagelijk gemiauw uit de achterbank komen. "kat! Damn jou moet ik ook nog mee nemen..." Ik neem de kat onder mijn arm, en zoek naar de ingang. "jij gekke kat" zeg ik tegen het dier. "ga jij zomaar in mijn auto springen?" Hij was zomaar in mijn auto gesorongen, terwijl ik reed. Dat leverde dus ook al vertraaging op. En dan had je ook nog mijn ouders, die me niet wilden laten gaan, en me opsloten in mijn kamer, waarna ik flauw was gevallen omdat een halfwas noueenmaal niet lang zonder vampieren kunnen. Toen ik uiteindelijk toch had weten te ontsnappen was ik met mijn auto razendsnel naar het Huis van de Nacht gereden.
    Ik liep het gebouw in, waar ik op het prikbord las dat er een jongen overleden was. Dat herrinnerde me eraan dat ik elk moment kon sterven, leuk. Ik zocht naar de kamer indeling, en vond die al snel. Ik sliep bij ene Marith Megan Dorner, in K128. "Maar wat moet ik nu doen?" Mompelde ik. Er liep een meisje langs, en ik vroeg aan haar: "pardon, ik kwam een beetje laat aan, weet je wat ik moet doen, of waar ik heen moet?"

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 11:09 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SecretlyACat schreef:
    Lyra Jane Ismea

    Haastig stap ik uit mijn auto, en ik zag dat het parkeer terein vol met auto's stond, maar er waren geen mensen te bekennen. Ik leek op mijn horloge, en inderdaad, ik was te laat. Plotseling hoor ik een klagelijk gemiauw uit de achterbank komen. "kat! Damn jou moet ik ook nog mee nemen..." Ik neem de kat onder mijn arm, en zoek naar de ingang. "jij gekke kat" zeg ik tegen het dier. "ga jij zomaar in mijn auto springen?" Hij was zomaar in mijn auto gesorongen, terwijl ik reed. Dat leverde dus ook al vertraaging op. En dan had je ook nog mijn ouders, die me niet wilden laten gaan, en me opsloten in mijn kamer, waarna ik flauw was gevallen omdat een halfwas noueenmaal niet lang zonder vampieren kunnen. Toen ik uiteindelijk toch had weten te ontsnappen was ik met mijn auto razendsnel naar het Huis van de Nacht gereden.
    Ik liep het gebouw in, waar ik op het prikbord las dat er een jongen overleden was. Dat herrinnerde me eraan dat ik elk moment kon sterven, leuk. Ik zocht naar de kamer indeling, en vond die al snel. Ik sliep bij ene Marith Megan Dorner, in K128. "Maar wat moet ik nu doen?" Mompelde ik. Er liep iemand langs, en ik vroeg aan hem/haar: "pardon, ik kwam een beetje laat aan, weet je/u wat ik moet doen, of waar ik heen moet?"

    [wie wil de 'aangesprokenen' zijn? Ik weet namelijk ook niet wat ik nu moet doen...]


    (Marith wil wel als dat goed is?)


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (...)

    (Marith wil wel als dat goed is?)


    [ja, tuurlijk (: ik verander m'n post wel dan :3]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {Welke dag is het de volgende dag eigenlijk? Gewoon een Maandag?}


    Stenenlikker

    Hayden Dylan Morran

    Ik lig nog wat op mn rug naar het plafond te staren en overdenk gauw de gebeurtenissen van vandaag. 'Soms zijn het de aardigste die heengaan,' had Michael nog gezegd, voordat we onze kamer binnengingen. Ik ben het helemaal met hem eens. De etterbakken worden uiteindelijk een vampier, maar degenen die je mag, halen het soms uiteindelijk niet. Om gek van te worden. Ik hoopte met heel mijn hart dat Michael en ik het allebei zouden volhouden tot we een vampier waren. Wat een wereld zou er dan voor ons opengaan.
    'Je hoeft daarvoor geen sorry te zeggen, niemand kan daar goed tegen,' zegt Michael tegen me.
    'Nee, je hebt gelijk, maar toch,' zucht ik. Even zwijgen we, totdat Michael opspringt van zijn bed en ik zie een zwak glimlachje op zijn gezicht.
    'Laten we over vrolijkere dingen denken,' zegt hij dan. Ik ga voorzichtig overeind zitten, Hugo naar mijn schoot verplaatsend. Ik krijg een boze blik van hem toegeworpen, waarna hij opstaat en weer in een bolletje op mijn schoot gaat liggen als ik zit.
    'Goed idee. Heb jij zin in de lessen van morgen?' vraag ik hem om een vrolijker onderwerp te beginnen. Ik zelf heb er eigenlijk best wel zin in. Vakantie is ook altijd heerlijk, maar het vaste ritme van lesdagen zijn toch ook wel weer fijn.


    Stenenlikker

    {Cuthalion


    > Delahaye}


    Stenenlikker

    (Hoi ik ben een dagje eerder terug dan verwacht ! ;3 Ik zal meteen met Michael posten en @Rider ,waar is Raven dan steur ik Thomas wel op haar af als je dat goed vind ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH