• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Michael Elliot Turner

    'Dat is inderdaad wel heel handig,' zegt Hayden. 'Ook handig als je je verslapen hebt ofzo, hoef je minder ver te hollen om op tijd te komen.'vervolgd hij en ik grinnik even . Ja dat is erg goed in mijn geval aangezien ik van slapen hou. Hayden legt zijn spullen op zijn bed en Hugo is net als Catnip ook op het bed gesprongen.
    'Denk niet echt in ons jaar. Waarschijnlijk wel veel nieuwe 3de jaars, maar ik denk niet dat het 5de jaar er veel mensen bij krijgt.'antwoord Hayden dan op mijn vraag en ik knik. Ja het is erg uitzonderlijk als er nieuwe mensen van hogere jaren zouden bijkomen. De meesten worden als 3de jaars gemerkt en ,die komen ook niet veel in de buurt van hogere jaren.
    'Maar zullen we naar de eetzaal gaan? Ik geloof dat het welkomstmaal bijna gaat beginnen.' steld Hayden voor en ik knikte . "Ja ik rammel. Kom Catnip."zeg ik en por mijn kat even ,die niet wakker wil worden. Dus til ik hem gewoon op en draag hem mee -zoals altijd-.
    Ik ga met Hayden mee richting de eetzaal. Het zal vast raar doen om weer zoveel nieuwe mensen te zien. Later zwak het totaal redelijk snel af ,waardoor het op het begin van het nieuwe jaar altijd zo vreemd is.
    Als we bij de eetzaal zijn ,ga ik alvast naar het buffet ,waar ik een drankje en een bord vol neem en nogal onhandig sta te wachten tot Hayden er is ,zodat we een tafel kunnen zoeken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben momenteel in Zeeland, maar m'n internet is heel slecht. Ik kan als het goed is, anders zondag avond pas weer reageren!]

    Audrey Lynn Winchester:
    Thomas nam een flesje water en een broodje met ham en groenten en wachtte vervolgens op mij. Toen ik klaar was met alle heerlijkheid op te scheppen ging ik samen met Thomas opzoek naar een tafeltje.
    De meeste tafels waren al redelijk vol, maar ergens achterin stond nog een tafel waar maar één jongen aan zat. Thomas en ik besloten maar bij de vreemdeling te gaan zitten, aangezien dit nog één van de weinige vrije plekken waren.
    'Hallo.' begroette ik de jongen toen we bij de tafel stonden. Hij had bruin haar dat perfect in model zat en chocola, bruine ogen. 'Vind je het erg als we bij je komen zitten?'
    Ik merkte nu pas op dat naast hem een grote, blonde labrador zat die ons kwispelend aankeek. Ik aaide de hond lachend en keek weer op naar de onbekende jongen. Hij was duidelijk ouder dan ons en waarschijnlijk dan ook een zesdejaars, maar ik had hem nog nooit eerder gezien.

    James Daniel Stark:
    'Hallo.' Een meisjes stem deed me opkijken van mijn eten. Een meisje met lang, bruin haar en zee blauwe ogen stond voor mijn tafel. Naast haar stond een jongen met warrig bruin haar en bruine ogen. Ik vermoedde dat ze beiden in het vierde jaar zaten.
    'Vind je het erg als we bij je komen zitten?' vroeg het meisje me. Ze keek even naar Duchess die naast mij vrolijk zat te kwispelen en aaide lachend de hond, waarnaar ze weer naar me opkeek.
    'Nee hoor, jullie mogen erbij komen zitten.' zei ik nonchalant en maakte plaats voor de twee.
    'Ik ben trouwens Stark.' stelde ik mezelf voor. 'En dit hier is Duchess.' Ik wees even kort naar de blonde hond en aaide toen even over haar kop.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 18:27 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Hayden Dylan Morran

    'Ja ik rammel. Kom Catnip,' zegt Michael op mijn vraag en hij geeft zijn kat een por, maar die is al te ver in dromenland om iets op te merken. Daarom tilt Michael hem maar op om mee te nemen. Zelf werp ik nog even een blik op Hugo, die ook al ver in dromenland lijkt te zijn. Blijf maar lekker liggen, denk ik en ik loop samen met Michael naar de eetzaal. Ik laat Hugo altijd zijn eigen gangetje gaan en ik zie wel wanneer en of hij komt opdagen voor wat te eten. En anders heeft hij pech.
    Bij de eetzaal aangekomen zie ik al veel mensen zitten. Ik kijk even om me heen of ik nog een bekenden zie. Dat zijn er nog aardig wat, maar ik zie ook wel vrij veel nieuwelingen. Maar de meeste zagen er te jong uit om een 5de jaars te kunnen zijn. Michael is alvast wat eten pakken bij het buffet en ik grijp ook gauw een bord en begin daarop allemaal lekker eten te scheppen. Hier in het Huis van de Nacht konden ze naar mijn idee veel beter koken dan op mijn oude school. De maaltijden die je daar in de kantine kreeg, waren soms niet om te eten. Mijn moeder kon gelukkig weer een stuk beter dan op mijn oude school, maar zij overtrof de kookkunsten van de koks hier in het Huis van de Nacht niet.
    Nadat ik ook mijn bord heb vol geschept en wat drinken gepakt heb ga ik bij Michael staan, die wat onhandig op mij stond te wachten.
    'Sorry, dat ik een beetje treuzelde,' zei ik. 'Waar zullen we gaan zitten? Wacht, ik zie daar een geschikte tafel, daar?' Ik geef met mijn hoofd een knik naar nog een van de weinige lege tafels die ik gespot heb. We zullen vanzelf wel zien of we alleen blijven zitten, of dat er nog mensen ons gezelschap komen houden.


    Stenenlikker

    [@Silvanaa, je mag Aiden wel naar zijn kamer sturen, heb niet erg veel inspiratie.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Audrey had haar bord vol geschept en keek dan de zaal rond ,die al erg vol zat. Ze liep naar en tafeltje helemaal achterin ,waar er toch maar 1 jongen zat en ze begroete hem en vroeg of we erbij mochten zitten.
    De jongen leek ouder dan ons en had bruine ogen en bruin haar. Ook had hij een labrador die er erg actief uitzag.
    'Nee hoor, jullie mogen erbij komen zitten.' zei hij ,waarna ik en Audrey bij hem gingen zitten.'Ik ben trouwens Stark.' stelde hij zichzelf voor. 'En dit hier is Duchess.'zei hij terwijl hij wees naar de blonde labrador. "Aangenaam ,ik ben Thomas en dat is Teal."stel ik mezelf voor en wijs dan ook even kort naar mijn kat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    After schreef:
    [@Silvanaa, je mag Aiden wel naar zijn kamer sturen, heb niet erg veel inspiratie.]


    [@After, is goed, thanks voor het melden (; ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Audrey Lynn Winchester:
    'Nee hoor, jullie mogen erbij komen zitten.' zei hij ,waarna ik en Thomas bij hem gingen zitten.
    'Ik ben trouwens Stark.' stelde hij zichzelf voor. 'En dit hier is Duchess.' zei hij terwijl hij wees naar de blonde labrador.
    'Aangenaam ,ik ben Thomas en dat is Teal.' stelde Thomas zichzelf voor en wees op zijn kat.
    'Audrey.' zei ik toen Stark zich tot mij had gericht. 'En dit is Nala.'
    De rode kitten die net nog naast mij liep, liep nu sluipend op de grote hond af. Duchess kantelde haar hoofd en keek de kat schuin aan. Teal ging naast Nala zitten en keek van een afstandje toe hoe Duchess kwispelend naar Nala loerde.
    Ik grinnikte zachtjes op de dieren en besloot uiteindelijk om te beginnen met eten, aangezien ik stierf van de honger.
    'Dus in welk jaar zit je, Stark?' vroeg ik hem toen ik mijn mond had leeg gegeten. 'Want volgens mij ben jij geen derde jaars, maar ik heb je nog nooit eerder gezien.'

    James Daniel Stark:
    Toen ik had gezegd dat ze erbij hadden kunnen zitten, namen ze direct plaats tegenover mij.
    'Aangenaam ,ik ben Thomas en dat is Teal.' stelde de jongen zichzelf voor en wees vervolgens op de witte kat.
    'Audrey.' zei het meisje toen ik haar aankeek 'En dit is Nala.' Ze wees kort op de rode kitten die nu druk met Duchess bezig was.
    De rode kitten die net nog naast Audrey had gelopen, liep nu sluipend op de grote hond af. Duchess kantelde haar hoofd en keek de kat schuin aan. Teal ging naast Nala zitten en keek van een afstandje toe hoe Duchess kwispelend naar Nala loerde.
    Audrey grinnikte zachtjes om de dieren en besloot uiteindelijk om te beginnen met eten. Ik glimlachte naar haar en volgde toen hoor voorbeeld, net als Thomas.
    'Dus in welk jaar zit je, Stark?' vroeg Audrey me toen na een tijdje. 'Want volgens mij ben jij geen derde jaars, maar ik heb je nog nooit eerder gezien.'
    'Nee klopt, ik zit in het zesde jaar. Ik ben sinds dit jaar overgeplaatst van Het huis van de nacht van Chicago, naar hier in Tulsa.' legde ik uit en glimlachte ongemakkelijk naar de twee.
    'En in welk jaar zitten jullie?' vroeg ik vervolgens.


    "We accept the love we think we deserve."

    Michael Elliot Turner

    'Sorry, dat ik een beetje treuzelde,' zei Hayden als hij aankomt met een bord vol ."Is niet erg,ik had Catnip anders moeten vasthouden."zeg ik.
    'Waar zullen we gaan zitten? Wacht, ik zie daar een geschikte tafel, daar?' zegt Hayden terwijl hij naar die richting knikt en inderdaad er was nog een tafeltje leeg. "Goed gezien!"zeg ik met een glimlach ,terwijl ik die richting uitga en mijn bord dan op het tafeltje leg. Ik zet dan Catnip naast me neer en ga dan zitten.
    Ik kijk even de kantine rond. Er waren echt veel nieuwe halfwassen. Van groot en klein en dik en dun. Ik neem een hap van het eten. "Mmmhh ,ik heb het eten hier zo hard gemist."zeg ik met halfvolle mond. Echt niets was beter dan dit.
    Ik kijk even naar Hayden en slik mijn eten dan door. "Welke keuzevakken heb je eigenlijk?"vraag ik hem dan. Ergens hoopte ik dat we dezelfde keuzevakken hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Audrey.En dit is Nala.' stelde Audrey zich dan voor. Nala ,liep sluipend op de hond af en Duchess keek haar maar raar aan en Teal staarde er maar naar.
    Ik nam een hap van mijn broodje ,die ik echt lekker vond.
    'Dus in welk jaar zit je, Stark?' vroeg Audrey dan aan hem. 'Want volgens mij ben jij geen derde jaars, maar ik heb je nog nooit eerder gezien.' vervolgde ze.
    Misschien was hij ook net gemerkt zoals ik of kwam hij van een andere school.
    'Nee klopt, ik zit in het zesde jaar. Ik ben sinds dit jaar overgeplaatst van Het huis van de nacht van Chicago, naar hier in Tulsa.' antwoorde hij dan en ik knikte even.
    'En in welk jaar zitten jullie?' vroeg hij aan ons. "We zitten in het vierde jaar en ik ben hier ook nieuw ,maar ik kom niet van een andere school."zeg ik hem en neem daarna nog een hap van mijn broodje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kian Sam Young

    Stark was al ergens gaan zitten, maar die zou ik zo wel terug vinden. Ik pakte snel een dienblad en gooiden het een en ander op qua eten. Mijn ogen gleden door de zaal, opzoek naar Stark. Amy zette haar pootjes in mijn schouder toen ik begon te lopen aangezien ik hem zag.
    'Hey!' Ik nam plaats op de bank, naast Stark. Er zaten twee andere mensen bij, dus wel zo sociaal als me zou voorstellen.
    'Ik ben Kian en dit is Amy,' ik wees naar het pluizen bolletje op mijn schouder.

    Hayden Dylan Morran

    'Goed gezien!' zegt Michael met een glimlach als ik hem de lege tafel aanwijs en samen lopen we naar die tafel. Hij gaat aan de ene kant zitten en zet Catnip naast hem neer. Ik zet het dienblad met mijn voedsel tegenover hem neer en ik ga ook zitten. Allebei beginnen we met eten, terwijl we een beetje om ons heen kijken. Ik ben wel benieuwd of er zog nieuwelingen in ons jaar zijn of dat we gewoon met dezelfde mensen zitten. Maar het zou mij verder niet veel uitmaken, ik heb mijn vrienden en ik hoef er nou niet echt meer bij. Niet dat een nieuweling nou perse mijn vriend moet worden.
    'Mmmhh, ik heb het eten hier zo hard gemist,' zegt Michael met halfvolle mond.
    'Jah, ik ook echt,' zeg ik als mijn mond leeg is. Het zit er bij mij automatisch in om nooit met halfvolle mond te eten.
    'Welke keuzevakken heb je eigenlijk?' vraagt Michael daarna.
    'Ehm, paardrijden, boogschieten en schermen,' zeg ik. 'Ik ga het druk krijgen geloof ik. Wat heb jij dan voor keuzevakken?' Ik hoop dat hij een paar dezelfde als ik heb, zodat we bij nog een paar extra lessen bij elkaar zitten.


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'Jah, ik ook echt',zei Hayden. Ik kijk even naar Catnip ,die wakker was geworden en met grote ,smekende oogjes keek naar het eten op mijn vork. Ik grinnik en neem een stukje kip ,waarna ik die aan hem heef.
    'Ehm, paardrijden, boogschieten en schermen,'zei Hayden dan zijn keuzevakken. 'Ik ga het druk krijgen geloof ik. Wat heb jij dan voor keuzevakken?'vroeg hij me dan diezelfde vraag terug. "Paardrijden en muziek."zeg ik. "We hebben tenminste 1 keuzevak samen."zeg ik dan met een glimlachje. Ookal had ik liever gahad ,dat we alle keuzevakken tesamen hadden.
    Er waren niet zo heel veel vijfde jaars en met de meesten ,kam ik niet echt overeen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chantalle Emily Montaire
    '
    Terwijl ik rustig mijn avond eten at en wat bijkletste met een vriendin, keek ik even de eetzaal rond. Ik zag een hoop bekenden gezichten en een hoop nieuwe. Op een gegeven moment viel mij de nieuwe jongen Stark op. Hij zat aan een tafel met Kian, die zojuist wat afstandelijk tegen me had gedaan. Hem zou ik maar met rust laten.
    Tegenover hem zaten een meisje wat me vaag bekend voorkwam, en een jongen die ik ook niet kende. Ik had hem hier nog nooit gezien, toch leek het me niet dat hij in het derde jaar zou zitten. Van mijn vriendin hoorde ik dat Stark overgeplaatst was van een ander Huis van de Nacht, misschien hij ook.
    Opeens schoot de naam van het meisje in mijn hoofd, Audrey. Ik heb ooit een project met haar samen gedaan, maar verder kende ik haar niet. Ze was aardig, maar een beetje een loner.
    Ik wilde best graag met Stark praten, hem een beetje leren kennen. Ik had lef genoeg om hem te vragen om iets te doen, maar wat?
    Toen ik net mijn eten op had kreeg ik een goed idee, dus ik liep naar zijn tafel, en begroette hem kort.
    "Hoi Stark, zou je het leuk vinden als ik je een korte rondleiding zou geven na het eten?"


    It's darkest just before the dawn <3

    Audrey Lynn Winchester:
    'En in welk jaar zitten jullie?' vroeg Stark aan ons.
    'We zitten in het vierde jaar en ik ben hier ook nieuw ,maar ik kom niet van een andere school.' zei Thomas hem en nam daarna nog een hap van zijn broodje. Ik knikte bevestigend.
    Plots kwam er een jongen onze kant op gelopen en ging vervolgens mij Stark zitten.
    'Ik ben Kian en dit is Amy,' stelde de jongen zich zelf voor en wees toen vervolgens op zijn kat. Ik glimlachte vriendelijk naar hem.
    'Audrey, en dit kleine bolletje hier is Nala.' zei ik en wees kort op de kleine kitten die op mijn schoot zat. Nala spinde genietend en nestelde zich verder in mijn schoot. Duchess was mijn kant op gelopen en snuffelde voorzichtig aan Nala.
    'Hoi Stark, zou je het leuk vinden als ik je een korte rondleiding zou geven na het eten?' Chantalle was bij ons komen staan en leek niet naar de andere om te kijken. Ik keek even naar Stark die leek te twijfelen. Ik keek even naar de andere twee jongens om hun reacties te pijlen.
    Kian leek duidelijk geïrriteerd en zuchtte overdreven. Thomas in tegenstelling leek het meisje niet te kennen, wat me niet verbaasde.

    James Daniel Stark:
    'We zitten in het vierde jaar en ik ben hier ook nieuw ,maar ik kom niet van een andere school.' beantwoordde Thomas mijn vraag en nam daarna nog een hap van zijn broodje. Audrey knikte bevestigend.
    Plots zag ik Kian vanuit mijn ooghoeken onze kant op lopen om zich vervolgens naast mij te plaatsen.
    'Zo, eindelijk wat te eten gevonden?' vroeg ik hem en grijnsde breed toen ik zijn over vollen bord zag. Die had duidelijk honger.
    'Ik ben Kian en dit is Amy,' stelde hij zich zelf voor aan de rest en wees toen vervolgens op zijn kat. Audrey glimlachte vriendelijk naar hem.
    'Audrey, en dit kleine bolletje hier is Nala.' zei ze en wees kort op de kleine kitten die op maar schoot zat. Nala spinde genietend en nestelde zich verder in haar schoot. Duchess was haar kant op gelopen en snuffelde voorzichtig aan de kleine pluizen bol. Ik glimlachte om de twee dieren en keek toen even op naar Audrey die me lachend aankeek.
    'Hoi Stark, zou je het leuk vinden als ik je een korte rondleiding zou geven na het eten?' Chantalle was bij ons komen staan en keek me verwachtingsvol. Ik keek haar aan en begon twijfelend op mijn lip te bijten. Ik keek even om naar de andere om hun reacties te pijlen. Ik vond het eigenlijk wel gezellig zo met dit groepje, dus ik wou eigenlijk liever met hun het huis verkennen.
    'Nou, ik dacht eigenlijk dat ik mest de rest het huis zou verkennen. Maar je kan mee als je wil, en de rest daar natuurlijk niks op tegen heeft?' vroeg ik en keek even om naar de anderen.

    Aiden Josh Mccloud:
    Ik wandelde de eetzaal binnen en liep direct naar het buffet om wat eten op te scheppen. Ik zocht samen met Max een tafeltje en at in stilte mijn eten op. Ik zag verscheidene groepjes zitten die gezellig bij kletste over de vakantie. Een beetje verveeld keek ik om me heen terwijl ik rustig mijn eten op at. Ik moest eigenlijk wat nieuwe mensen leren kennen.
    'Kom Max, we gaan even een rondje over het terrein lopen.' zei ik tegen de grote Husky en liep vervolgens richting de uitgang om buiten over het terrein te lopen. Het was niet koud, maar er blies wel een zachte wind om ons heen. Het was aangenaam en voelde vertrouwd.
    Ik ging opzoek naar de grote eiken boom die verderop bij de muur stond en ging er tegenaan zitten, terwijl Max vrolijk rondjes rende.


    "We accept the love we think we deserve."