• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Leslie laat ons in het huis verschijnen en ik hou haar vast.
    'Alles ok?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    We komen ook echt in het huis terecht nu, maar net zoals Tyler waarschijnlijk voelt, heb ik ook nog weerstand. Ik moet me er heel erg op blijven concentreren, terwijl een groot deel van mijn energie weg is. "Ga Tyler helpen," fluister ik zacht. Het duizelt een beetje in mijn hoofd, maar dat heb ik er voor over. Een misselijk gevoel komt opzetten en ik sluit mijn ogen. "Ik red me wel." Dan hoor ik gestommel en ineens zie ik weer de engelen. Ze hebben nu pas door dat wij in het huis zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zie hen staan en sis. 'Laat mijn stiefdochter gaan.' zeg ik en kijk hen aan.
    De man grijnst. 'Jullie weer. Jullie zijn te laat. Tenzij jullie een engel als dochter willen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Jawel, jij heet geen Laureen, dat zeggen enkel de engelen. En als die engelen je ouders waren... zouden ze je dan deze pijn aandoen? denk ik tegen haar in en hou me vast aan de deur.


    Katherine Garcia
    'Jawel, jij heet geen Laureen, dat zeggen enkel de engelen. En als die engelen je ouders waren... zouden ze je dan deze pijn aandoen?" Hoor ik dezelfde stem in mijn hooft. Ik weet niet wat ik moet denken, ik verbrande, iets doet verschrikkelijk veel pijn. 'Wat gebeurt er?' Denk ik dan en ik hoop dat er op geantwoord word. Ik schreeuw nog een keer hard, omdat het zo veel pijn doet en voel de tranen oger mijn gezicht lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik denk logisch na en hoor wat verder wat de man zegt van dat ze een engel is of zal zijn.
    Je moeder heet Leslie en je vader Nick, je bent dus een demon maar ze veranderen je in een engel wacht... Ik stuur haar allemaal herinneringen van ons door, van haar en Nick die ik in haar hoofd heb gezien en van haar, Jake en Leslie de vorige keer dat ze hier waren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik denk logisch na en hoor wat verder wat de man zegt van dat ze een engel is of zal zijn.
    Je moeder heet Leslie en je vader Nick, je bent dus een demon maar ze veranderen je in een engel wacht... Ik stuur haar allemaal herinneringen van ons door, van haar en Nick die ik in haar hoofd heb gezien en van haar, Jake en Leslie de vorige keer dat ze hier waren.


    Katherine Garcia
    Plotseling komt er van alles terug, herinneringen, en niet alleen degene die hij naar me toe stuurt. Ik schreeuw niet meer, ik huil alleen maar terwijl mijn lichaam zich zich oprolt op het bed. "T-tyler' zeg ik vervolgens ik kon me alles weer herinneren. 'Ik wil geen engel worden' stuur ik naar hem.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Aangezien de ouders bij Jake en Leslie zijn kan ik bij haar geraken. Er is enkel een jongen. Een tovenaar.
    Ik ren naar haar creperende lichaam. 'Ik ben hier.' fluister ik zachtjes en neem haar in mijn armen.
    De jongen zijn grijns verflauwt. 'Wie ben jij?' vraagt hij. 'Haar vriendje. Maak dit ongedaan.' Hij schud zijn hoofd. 'Zelf als ik dat zou willen zou ik het niet kunnen. Ik kan enkel hypnotiseren.' zegt hij. Een beginneling.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ineens gaat mijn hoofd met een ruk omhoog. "Zeg. dat. nog. eens?" zeg ik kwaad. Met moeite houd ik mezelf staande, maar door dit krijg ik een nieuwe lust. Vechtlust. "Mijn dochter zal NOOIT een engel zijn!" roep ik dan naar ze. Dan realiseer ik me dat Katherine boven an het gillen is, maar ineens hoor ik het stoppen. Ik flits me voor de engelman en grijp hem bij zijn keel. "Hier gaan jullie spijt van krijgen," zeg ik en de tranen staan in mijn ogen terwijl ik zo hard mogelijk knijp. Hard is het niet, doordat ik amper nog krachten heb en hij slaat me ook heel gemakkelijk tegen de muur aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop naar Leslie en laat haar wat van mijn bloed drinken voor ik me op de engelen stort. Ze moet bij bewustzijn blijven of Tyler staat er alleen voor en wij terug buiten huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik weiger niet als Jake me wat van zijn bloed laat drinken en ik probeer ons binnen het huis te houden, hoewel het lastig is. Doe het voor Katherine, Les. Houd vol. Dan bedenk ik me dat Nick moet helpen, maar ik kan niet en Jake hier houden en Nick. Of wel? Vind nieuwe kracht, Les. Kom op, de zwangerschap was erger. Ik probeer me weer helemaal te concentreren, maar het lukt me niet. Zacht kreun ik van de uitputting. Ik moet me concentreren op Jake hier houden. Ik zie hoe hij met de engelen vecht, maar ik kan niet overeind komen. De vrouw komt dan op mij af en moeizaam kijk ik haar aan, terwijl ik probeer mijn ogen open te houden. "J-Jake," zeg ik dan zacht, voordat ik in mijn maag geschopt word en ik dubbelklap. De man haalt ook heel gemeen uit naar Jake en probeert hem vol in zijn gezicht te raken met een vuist en daarna een energiebal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Aangezien de ouders bij Jake en Leslie zijn kan ik bij haar geraken. Er is enkel een jongen. Een tovenaar.
    Ik ren naar haar creperende lichaam. 'Ik ben hier.' fluister ik zachtjes en neem haar in mijn armen.
    De jongen zijn grijns verflauwt. 'Wie ben jij?' vraagt hij. 'Haar vriendje. Maak dit ongedaan.' Hij schud zijn hoofd. 'Zelf als ik dat zou willen zou ik het niet kunnen. Ik kan enkel hypnotiseren.' zegt hij. Een beginneling.


    Katherine Garcia
    'Ik ben hier' hoor ik Tylers stem zachtjes fluisteren waarna hij me in zijn armen neemt. Ik hoor een andere stem maar mijn hooft begint zo pijnlijk te bonken dat ik niet kan verstaan wat hij zegt, ik sluit mijn ogen en druk mijn handen tegen mijn hooft. 'L-laat h-het ophouden, l-laat het a-a-alsjeblieft op houden' mijmer ik terwijl de tranen van mijn kin af druppen



    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik flits de man even weg zodat ik me op de vrouw kan concentreren.
    'Blijf van mijn vriendin.' Ik laat een sterrenshot verschijnen en voor ze iets kan doen laat ik die in haar borst verschijnen.
    1 neer, nog 1 te gaan.

    Tyler Parker
    'Hypnotiseer haar weer. Verdoof haar voor de pijn.' zeg ik de jongen en kijk hem indringend aan.
    'Want je staat nu aan de verliezende kant.' De jongen kijkt moeilijk maar weet dan dat dat de enige manier is om zichzelf te redden. Dan hypnotiseert hij haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wat gebeurt er nu met Katherine? Voelt ze nu niks meer of slaapt ze ofzo?


    Don't be like the rest of them, darling

    slapen zeker?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik lig op mijn zij op de grond en het ademen gaat iets moeizamer. "A-achter je," fluister ik tegen Jake als de man ineens weer verschijnt. Ik heb dit keer geen medelijden met de man en de vrouw. Ze moeten dood. Het tolt voor mijn ogen, maar ik blijf wel bij bewustzijn. Het zal wel moeten en anders zal ik mezelf zo naar buiten laten gaan en Jake binnenhouden in het huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.