• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I know lekker smooth he xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    I know lekker smooth he xd


    'Ze lag niet naast me toen ik wakker werd' Yesh verry xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine/Laureen
    Ik loop achter mijn vader mee naar beneden waar mijn moeder een klein ontbijdje voor me heeft gemaakt en neergezet op een dienblad. 'Goedemorgen' zeg ik met een glimlach tegen haar en druk een kus op haar wang, ik pak het dienblad en zet het op het glazen tafeltje voor de tv. Wanneer ik het eten opheb zet ik het terug op het aanrecht en hoor ik mijn moeder me roepen vanuit de tuin, 'Laureen, er komen vanmiddag een paar vrienden van je vader' zegt ze vervolgens als ik ook buiten ben. 'Oke' antwoord ik, ik wist niet echt waarom maar hij had wel vaker een best grote groep vrienden hier, en het enigste wat ze dan deden was in de woonkamer zitten, iets waar ik nooit bij mocht zijn.

    (Got an idea :3 de engelen proberen demonen te veranderen in engelen, met een soort drankje ofzo, dat kan de reden zijn waarom ze Katherine hebben meegenomen en nu weer nodig hebben, nu om het uit te testen en toen omdat ze in iedergeval een demon nodig hadden :3. Like it or not? Het hoeft niet, it's just a idea.)



    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 18:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling



    Leslie Sadler
    Tyler begint te ratelen en ik probeer het bij te houden met wat hij allemaal zegt. Gelijk kijk ik straks naar Jake als Tyler de naam Laureen laat vallen. "De engelen," zeg ik tegen hem. Dan kijk ik weer naar Tyler, "en volgens mij wil ik niet weten wat je bedoelt met dat ze niet naast je lag. Katherine is nog jong!" Tyler is een goede jongen, maar Katherine blijft mijn lieve kleine dochter. "We moeten erheen," zeg ik dan, "ze is ontvoerd door de engelen ofzo. Die noemden haar Laureen. Maar..hoe is het mogelijk? Die zaten in het hellevuur!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik kleur lichtjes rood en dan verkleur ik terug naar wit.
    Van ontzetting en angst. 'Waar wachten we dan op!' zeg ik iets paniekerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik loop naar de keuken na een tijdje tv te hebben geken en zag mijn vader in de keuken staan, 'hoi' zeg ik met een glimlach, 'ik wilde je net wat te drinken brengen' zei hij met een rare glimlach. Ik pakte het glas aan dat hij in zijn hand had 'ik drink het boven wel op' zeg ik en lopp met het glas in mijn hand nsar mijn kamer, eenmaal in mijn kamer neem ik een aantal grote sloken tot er een bodempje over is en zet het glas op het nachtkastje. Het had een rare nasmaak, plotseling begint mijn achterhooft heel erg te bonken en ga ik met mijn hooft pp mijn kussen liggen. Alles word wazig tot er plots iets in me verschrikkelijk pijn begon te doen en ik schreeuw het uit, ik lag met mijn gezicht naar de deur en zag de vage gestalte van mijn vader naar binnen lopen. 'Het werkt' hoorde ik hem zeggen voordat mijn lichaam voeld alsof het verbrande, alsof ik levend verbrande, vanbinnen. Wat werkte? Geen idee, de pijn nam mijn gedachten in beslag en mijn ogen vulde zich met tranen terwijl ik het nogsteeds uitschreeuwde.


    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 9:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    'Dit voelt heel goed' zegt ze na haar motor gestart te hebben en deze uit de garage hebben gehaalt. 'Na zeventien jaar weer uberhoud motor kunnen rijden' ze start de motor en rijd een rondje. 'Hoe heb je in 17 jaar niet op een motor gezeten?' Vraag ik haar, ik zet mijn motor even neer en sluit de garage om vervolgens op mijn motor te stappen en hem te starten. 'Het is je motor, dus je mag hem houden' ik kijk haar na terwijl ze een rondje rijd. 'Lets go'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Tyler begint in paniek te raken. "Eh, nergens op, we gaan nu," zeg ik dan. Ik raak Tyler en Jake aan en flits ons dan naar het huis. Ik merk dat we voor het huis staan en niet in het huis. Hebben ze er een spreuk op gelegd? Snel ren ik naar de voordeur toe en trap de deur in. Dat gaat tenminste nog wel. "Katherine?" roep ik dan door het huis heen, want ik voel dat ik inderdaad niet naar binnen kan. "Jake, ik kan niet naar binnen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Misschien kan ik?' vraag ik zachtjes omdat ik half mens ben en dat de spreuk misschien in de war maakt.
    'Ik ben nog steeds de zoon van de menselijke Alexi.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik draai me om naar Tyler, "maar je bent nog zo jong," zeg ik zacht, "ik wil niet dat je iets overkomt. Dat zou Alexi me kwalijk nemen en ik mijzelf ook." Dan ineens hoor ik geschreeuw. "Katherine," fluister ik. "ik kan mezelf wel naar binnenwerken. Zoiets vereist gewoon de juiste concentratie." Ik mompel maar gewoon wat voor mezelf uit. Ik moet Katherine eruit halen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik reageer wel wanneer er iemand in het huis is.. weet nu even niks


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik laat Kath echt niet aan haar lot over.' mok ik en voor ze iets kunnen zeggen werk ik me naar binnen. Het is net alsof je als mens tegen de stroming zwemt volgens mij, moeilijk maar niet onmogelijk. Ik werk me steeds wat verder naar het geschreeuw toe. Rustig Kath. denk ik en zorg dat die gedachte in haar hoofd komt. Ik kom eraan.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Voordat ik Tyler kan tegenhouden gaat hij al naar binnen. Ik kijk Jake dan aan. "Oké, tijd om mijn gave te gebruiken," zeg ik dan en ik pak Jake zijn beiden handen beet. "En stil zijn," zeg ik tegen Jake. Normaal kost het me al heel veel energie om mezelf ergens heen te flitsen van waar ik het niet ken of naar iemand toe te flitsen waarvan ik niet weet waar die persoon is of zou kunnen zijn. Maar nu ga ik ook nog Jake proberen mee te nemen. Ondanks dat ik niet dood kan, zou ik wel kunnen flauwvallen of bewusteloos raken, maar daar zou Jake wel raad mee weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik laat Kath echt niet aan haar lot over.' mok ik en voor ze iets kunnen zeggen werk ik me naar binnen. Het is net alsof je als mens tegen de stroming zwemt volgens mij, moeilijk maar niet onmogelijk. Ik werk me steeds wat verder naar het geschreeuw toe. Rustig Kath. denk ik en zorg dat die gedachte in haar hoofd komt. Ik kom eraan.



    Katherine Garcia
    'Rustig Kath.' Hoor ik in mijn hooft, mijn keel is schor van het schreeuwen en mijn ogen rood van het huilen maar de tranen blijven stromen, en de gillen blijven uit mijn keel komen. ''W-wie i-i-is dit?'' Zeg ik en denk ik dan vervolgens, de pijn bleef en het voelde verschrikkelijk. 'Ik heet geen Kath' denk ik dan aangezien dat de naam was die ik gehoord had in mijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Jawel, jij heet geen Laureen, dat zeggen enkel de engelen. En als die engelen je ouders waren... zouden ze je dan deze pijn aandoen? denk ik tegen haar in en hou me vast aan de deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'