• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oh haha, we'll see. Ik ben nu aan het schrijven. Ben ik de enige die er problemen mee heeft weer in zijn personage te komen na een poos niet geschreven te hebben? De woorden lijken maar niet juist op 'papier' te verschijnen.


    Oh, ik denk het niet hoor. Dat probleem is best wel normaal.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Oh, ik denk het niet hoor. Dat probleem is best wel normaal.


    Achja, ik ben bijna klaar en heb -gulp- tot nu toe 901 woorden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Achja, ik ben bijna klaar en heb -gulp- tot nu toe 901 woorden :'D


    Awesome!
    Ik ga zo beginnen aan mn nieuwe rolletje ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Awesome!
    Ik ga zo beginnen aan mn nieuwe rolletje ;D

    Ik ben benieuwd! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je idool boos op je, dan lijkt me nog eens vervelend voor Alice, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ach, ze is dom en klunzig, she can't help it :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    Je idool boos op je, dan lijkt me nog eens vervelend voor Alice, haha.

    Is Idwallon ook boos?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een hoop boze mensen dan haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    (...)
    Is Idwallon ook boos?


    Ben ik nog niet helemaal uit, al denk ik dat hij voornamelijk teleurgesteld zal zijn.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ben ik nog niet helemaal uit, al denk ik dat hij voornamelijk teleurgesteld zal zijn.

    O, ik had namelijk het idee dat je het bedoelde, aangezien Idwallon 't idool van Alice is, right?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niemand weet ervan, een van de vele dingen die ze voor zichzelf houdt. (: En laat ze maar bitchen hoor, wordt ze misschien nog een keertje wat harder van.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    (...)
    O, ik had namelijk het idee dat je het bedoelde, aangezien Idwallon 't idool van Alice is, right?


    Ja, klopt, zo bedoelde ik het ook. Idwallon zal in eerste instantie wel boos zijn maar dat zal snel plaats moeten maken voor teleurstelling. Idwallon is inderdaad het idool van Alice. Ik had ergens Idwallon gelezen waar Silas stond, vandaar dat het even verwarrend was.


    Stand up when it's all crashing down.

    BAM!
    ~~


    Naam: Alexa Elizabeth Turner
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 20/100

    Innerlijk:
    Alexa is een onafhankelijke jonge vrouw. Ze heeft nog steeds moeite met het feit dat ze een vampier is. Ze is namelijk graag in de buitenlucht en komt graag tussen de mensen. Ze heeft dan ook een speciale ring te leen gekregen waarmee ze zich in het licht kan vertonen. Van avontuur houdt Alexa wel. Ze is impulsief en als iemand een idee heeft dat haar wel aan staat, kan ze zonder nog verder na te denken meegaan in dat idee. Dit zorgt ervoor dat Alexa gevaar niet altijd even goed kan inschatten. Ze heeft iemand nodig die haar een beetje kan remmen. Soms is deze persoon aanwezig, soms niet. Omdat Alexa spontaan is en open staat voor nieuwe mensen maakt ze gemakkelijk vrienden. Ze hoeft echter niet met iedereen vrienden te zijn. Als ze iemand niet mag omdat diegene haar heeft verraden, zal het lang duren voordat ze diegene weer vertrouwt. Hoewel haar impulsiviteit haar aangenaam gezelschap maakt, kan het ook een vloek zijn. Meer dan eens maakt ze per ongeluk een ongepaste opmerking of wil ze plots meer afstand van mensen nemen en schrikt ze hierdoor sommige mensen af. Trouw aan haar clan is Alexa zeker, maar ze is wel eigenwijs en zelfstandig. Natuurlijk luistert ze naar hun leider, maar niet altijd houdt ze zich precies aan wat haar wordt opgedragen. Hierdoor wordt ze door sommige vampieren gehaat, die beweren dat ze niet trouw aan de clan is en onbetrouwbaar is. Lief kan Alexa heel goed zijn als ze in een goede stemming is, maar sarcastische opmerkingen rollen vaker over haar lippen. Alexa houdt niet van opgeven en geeft zich ook niet zomaar gewonnen. Ze kan slecht tegen het verlies van dierbaren. Dan staakt ze haar dagelijkse bezigheden en weet ze niet wat ze moet doen. Alexa verteld anderen niet graag over haar problemen en geheimen. Als haar echt iets dwars zit, zien diegenen die haar beter kennen het echter meteen. Ze kan heftigere emoties minder goed verborgen houden.

    Uiterlijk:
    Alexa heeft een opvallend uiterlijk. Ze valt snel op door haar felrode gekrulde haar en haar bleke huid. Alexa haar figuur is als een zandlopertje, ze heeft rondingen. Door haar reis is ze echter een stuk afgevallen, waardoor haar rondingen wat meer afgevlakt zijn en ze mager is geworden. Aan Alexa haar grijsblauwe ogen valt niet veel af te lezen. Haar gevoelens laat ze niet zomaar van haar gezicht aflezen, waardoor ze voor velen ietwat mysterieus overkomt. Ze is ongeveer 1.75 en heeft lange dunne benen. Vaker dan eens heeft Alexa een jurkje aan dat aan de korte kant is (voor die tijd), ze schaamt zich niet voor haar lichaam, ook al heeft ze blauwe plekken o.i.d. Ze houdt echter ook heel erg van makkelijke zittende kleding. Dan heeft ze een broek aan en een bolhoedje op, en dat maakt dat ze er minder meisjesachtig uitziet dan andere ‘jonge’ vrouwen. Alexa heeft opvallende jukbeenderen en sleutelbeenderen. Omdat Alexa niet houdt van de kleine sproetjes op haar gezicht, gebruikt ze het liefste poeder van weet-ik-veel-wat om deze te verbergen.





    Rol: Vampier, 3e rang

    Verleden:
    Alexa heeft een ernstig auto-ongeluk gehad toen ze 20 was. Op het moment dat ze juist aan het herstellen was is ze gebeten door een vampier en werd ze zelf een vampier. Dit overweldigde haar nogal, maar uiteindelijk is ze het steeds beter gaan accepteren dat ze een vampier is. Ze voelt zich nu thuis in haar clan en kent ook bijna iedereen wel. Ze had op een gegeven moment echter het gevoel alsof ze veels te veel opgesloten zat daar beneden en had voordat ze vampier werd al de droom om een grote reis te maken. Ze stippelde allerlei plaatsen uit en heeft in een impulsieve toestand besloten om deze reis te maken. Hoe lang ze precies weg zou zijn wist ze niet, alleen is het een stuk langer geweest dan gepland. Ze heeft haar clan en vrienden al een hele lange tijd niet gezien en heeft geen idee hoe ze wordt onthaald nu ze terug is van haar reis.

    Extra:
    Alexa is een beetje een femme fatale. Te koop lopen met haar uiterlijk doet ze absoluut niet, maar soms draagt ze wel kleding die uitdagend over kan komen. Mannen verleidt ze soms voor haar eigen plezier maar vooral om aan informatie te komen. Ze heeft al vele mannen versleten, maar echt lang duurden deze ‘relaties’ niet. Deze kortstondige relaties betekenen niet zoveel voor haar. Meestal werkt ze zich nogal in de problemen omdat ze nogal vaak foute mannen aantrekt. Het is echter wel zo dat ze liever in gezelschap van iemand verkeerd dan dat ze alleen is. Ze kan namelijk niet goed tegen alleen zijn en heeft een hekel aan het woord ‘eenzaamheid’. Ze heeft ook een relatie gehad met Cedric. Deze duurde verrassend langer dan haar voorgaande relaties. Zijn gesplitste persoonlijkheid was echter voor haar wel een struikelblok, soms kon ze er goed mee om gaan, maar soms irriteerde ze er zich zo aan dat ze Cedric liever niet wilde zien. Vlak voordat ze op reis ging heeft ze hem dan ook op verrassende wijze gedumpt. Ze heeft simpelweg een briefje achtergelaten met ‘Het is beter als we uit elkaar zijn. Kom me niet achterna, en heb me niet meer lief’. Dit briefje heeft ze de nacht voordat ze vertrok in zijn kamer gelegd, in de wetenschap dat hij haar toch niet achterna zou reizen. Waarom ze het heeft uitgemaakt weet ze niet precies, ze houdt zich voor dat ze niet meer zo veel van hem hield en zijn persoonlijkheid haar gek maakte. Het is echter zo dat ze vooral het gevoel had opgesloten te zitten. Het was de langste relatie die ze ooit met iemand heeft gehad en een stemmetje in haar hoofd vertelde haar dat ze hem moest verbreken. Dat ze dan weer vrij zou zijn, onafhankelijk en dat ze zo niet aan hem zou denken tijdens haar reis. Voor haar vrienden gaat Alexa door het vuur. Alice beschouwde ze als een goede vriendin, eigenlijk de enige waar ze ook haar geheimen aan toevertrouwde. Alexa waardeert Alice haar bescheidenheid, een eigenschap die ze zelf niet bezit, en steunde haar op moeilijke momenten, bijvoorbeeld op momenten dat Alice hunkerde naar wat bloed. Alexa wordt door goede vrienden vaak ‘Alex’ of ‘Lex’ genoemd, ze bezit wel wat mannelijke eigenschappen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Whew, me gusta!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die tweede foto is mooi!


    Stand up when it's all crashing down.