• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehe, voor mij wel. Ik heb soms de neiging om mijn eigen personage's te verwaarlozen en ik vind dat hier zonde. Soms word ik er gek van dat ik zo'n uitsteller ben :').


    Procrastinatie! Haha, ach, ik ken het maar al te goed :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Guys, dit vond ik toevallig. Eten en drinken :Y)


    Uhh, begin 19e eeuw zaten we volges mij, dus geen middeleeuwen x)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ho lol, blame philosophy. Had mijn toets vandaag ;p Ik kan nergens vinden wat voor dranken ze hadden vroeger. Niet iedereen zoop bier/wijn neem ik aan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Anders is water er ook nog, haha. Voor de gezonde mens en ehh.. vampier.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was dat in die tijd te zuipen dan? :Y) Denk het wel hè. Alsnog, water of bier. ze hadden toch wel wat anders?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Was dat in die tijd te zuipen dan? :Y) Denk het wel hè. Alsnog, water of bier. ze hadden toch wel wat anders?
    "

    "Drinking rum became common in Britain in the 18th century. The British navy began giving sailors a daily rum ration.

    Drinking cheap gin became endemic in the early 18th century, causing many social problems as shown by the picture Gin Lane by William Hogarth. However gin drinking was curtailed after 1751 when duty was charged.

    In the early 18th century porter became a common drink in London and Guinness was first brewed in Dublin in 1759.

    New drinks were invented in the 18th century. Vermouth was invented in Italy in the 18th century. Bourbon whiskey was first distilled in 1789.

    In the 18th century tea became cheaper and huge amounts were imported from China. The British became a nation of tea drinkers.

    Fizzy drinks were invented in 1772 by Joseph Priestley, who discovered how to trap carbon dioxide in water and made carbonated water."

    http://www.localhistories.org/drink.html

    Edit: http://wiki.answers.com/Q/What_did_people_drink_in_the_1800's

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Ik zoek zo wel effe mee dan. Als ik wat vind dump ik 't hier neer :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoek naar 'dranken populair in de romantiek' ofzo haha


    Aan niets denken is ook denken.

    De leerzame geschiedenis van de 19e-eeuwse drankbestrijdingsbeweging met lichtbeelden ... Haha, dat zal vast aan het eind van de 19e eeuw geweest zijn, die drankbestrijding :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Karev schreef:
    (...)
    Ik ga het gewoon proberen.(;


    Katharina zal gewoon netjes luisteren naar Oliver. *niet dus xD* ach het zal vast wel lukken :p

    Lol vanaf 6/7 juli sterft deze RPG echt tijdelijk even uit zie ik wel :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nu je het zegt xd
    Meh, waarom blijf ik echt verlieft zijn op The finder?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Procrastinatie! Haha, ach, ik ken het maar al te goed :p

    Hehe(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik weet de precieze datums nog niet uit mijn hoofd, maar ik ga ook vanaf 7 juli op vakantie.m:p

    Mag Oliver bij Katharina en Alice komen staan?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vast wel. Denk ik xD