• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Welcome back (: vandaag ga ik schrijven. :d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooh, ik ben dit totaal vergeten! :X Ik moet nog een post voor Tyion schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha well, guess everyone forgot. Ik GB wel even rond dat ze weten dat de meesten terug zijn van vakantie (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil maby nog een rol maken,
    heeft er een personage behoefte aan een familielid / collega / verloofde / aardsvijand / ..?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ik wil maby nog een rol maken,
    heeft er een personage behoefte aan een familielid / collega / verloofde / aardsvijand / ..?


    Ligt eraan of je mens of vampier maakt, Alice is wel erg lonely en kan wel close iemand gebruiken I guess :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Ik wil maby nog een rol maken,
    heeft er een personage behoefte aan een familielid / collega / verloofde / aardsvijand / ..?

    Yeah, ik denk dat mijn personage, Cedric, wel behoefte heeft aan iemand. Een oude geliefde ofzo. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik kan wel een vrouwelijke vampier maken die een oude geliefde van Cedric is geweest + een goede vriendin van Alice, en die een tijd lang gereisd heeft en nu terug komt in de clan?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ja, is goed : D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, sounds good :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet niet hoe Silas moet / kan reageren op Idwallon. Iemand een idee?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was van plan Alice terug te laten gaan, ze kan perongeluk hun gesprek overhoren?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik was van plan Alice terug te laten gaan, ze kan perongeluk hun gesprek overhoren?

    ^ Van mij mag je, maar ik denk niet Silas zo blij zal zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah well, het is per ongeluk en hebben we gelijk actie. Plus dan zorg ik er in 1 keer voor dst er 4 mensen weer kunnen schrijven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Hahaha. Daarom wordt hij niet boos. Het gaat om wat anders. (;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh haha, we'll see. Ik ben nu aan het schrijven. Ben ik de enige die er problemen mee heeft weer in zijn personage te komen na een poos niet geschreven te hebben? De woorden lijken maar niet juist op 'papier' te verschijnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.