• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tyrion schreef:
    (...)
    De vampiertjes zijn losgelaten in het dorp voor zover ik weet, om op jacht te gaan en nieuwe mensen te rekruteren.
    Silas is binnen samen met Idwallon, ze zijn dingen aan het bespreken en Cedric moest van Silas, Amaris naar haar nieuwe kamer begeleiden aangezien ze net nieuw is in de clan.
    Dat is toch wat ik weet.


    Silas is dus de leider van de vampieren en heeft dus aan iedereen meegedeeld dat hun clan te klein is, en Amaris is de nieuwe zangeres van Silas (de vorige zangeres was en mens en is op tragische wijze (nerd) om het leven gekomen (oftewel vermoord).
    Het is nu nog nacht (?) en het oogstfeest is nog volop bezig , een feest voor de burgers in het dorpje, waar de mannen vooral zuipen en gewoon wordt gedanst etc.
    Félice was eerst bij Vilkas, alleen die ontmoeting verliep nogal stroef, en ze is nu bij Devon (een vampier) die heel beleefd een praatje met haar maakt. Daenerys (behoord tot de rebellen) (door iedereen beter bekend als Éowyn) was eerst met Mitchell (behoort ook tot de rebellen) op het oogstfeest, maar die was dronken geworden (tot Éowyn haar ongenoegen) en ze heeft Elijah (behoort ook tot de rebellen) op hem afgestuurd om hem in de gaten te houden. Die twee zijn nu dus bij elkaar + een jonge vrouw. Vilkas (heeft een kroeg) en Éowyn zijn in gesprek, Éowyn haar doel is om wat informatie van hem te weten te komen. Silas en zijn broer, Idwallon, zijn in gesprek, Idwallon vindt het geen goed idee dat hij naar boven zou gaan om mensen in vampieren te veranderen, en dus neemt hij de taak op zich om alles in Red River Valley (vampierenhol) in de gaten te houden. Elizabeth is in gesprek met Lucas, ze zijn in gesprek geraakt doordat Lucas haar bloemen had 'geruïneerd'.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:42 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Oke thanks als er nog iets is dan hoor ik het vast wel xD dan ga ik nu maar eens een post maken met Katharina

    Memoria --> Karev


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sorry Tyrion, maar ik denk dat ik morgen een reactie terug schrijf met Cedric.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Sorry Tyrion, maar ik denk dat ik morgen een reactie terug schrijf met Cedric.

    Is goed (:
    Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?
    Ik heb alle tijd van de wereld, het is immers toch vakantie voor mij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Is goed (:
    Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?
    Ik heb alle tijd van de wereld, het is immers toch vakantie voor mij (:


    Jij dan reageren met Caleb :3 ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Jij dan reageren met Caleb :3 ?

    Let's not talk about that here.
    Ik wacht trouwens nog op de reactie van iemand anders zodat ik maar 1 post moet schrijven.

    Ot: Wanneer zien we de afwezigheden eigenlijk? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmm. Dat zal ik morgen ook meteen erin zetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MissLahotie, uit je post/karakterverhaal maak ik op dat de maker van Katharina verdwenen is / niet meer om haar geeft? Dat is namelijk nog wel handig om helemaal vast gesteld te hebben voor de andere vampiers aangezien ze nog maar zo kort een vampier is en al wel in Red River Valley is. Dan moet iemand anders namelijk de rol van 'mentor' op zich nemen om haar alles over het vampierenleven te leren.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    MissLahotie, uit je post/karakterverhaal maak ik op dat de maker van Katharina verdwenen is / niet meer om haar geeft? Dat is namelijk nog wel handig om helemaal vast gesteld te hebben voor de andere vampiers aangezien ze nog maar zo kort een vampier is en al wel in Red River Valley is. Dan moet iemand anders namelijk de rol van 'mentor' op zich nemen om haar alles over het vampierenleven te leren.




    Om eerlijk te zijn was ik even vergeten dat ze een mentor zou moeten hebben. :$

    MissLahotie schreef:
    (...)



    Om eerlijk te zijn was ik even vergeten dat ze een mentor zou moeten hebben. :$


    Dat kan gebeuren, als je wilt kun je er nu wat aan veranderen of je vraagt gewoon even wie van de vampiers de mentor rol wel op zich wil nemen omdat haar maker is verdwenen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Dat kan gebeuren, als je wilt kun je er nu wat aan veranderen of je vraagt gewoon even wie van de vampiers de mentor rol wel op zich wil nemen omdat haar maker is verdwenen.


    Dat zou ik inderdaad kunnen doen ja.

    Dus bij deze zou iemand de rol van mentor op zich willen nemen aangezien de maker van Katharina als sneeuw voor de zon is verdwenen ?

    Omfg guys, ik mag donderdag en vrijdag weer werken bij dat café van gisteren :'D En morgen bij een croissanterie en donderdag ook op de kaasmarkt en dat allemaal binnen 2 dagen geregeld. Holy fucking shit. Maandag ook toets filosofie, maar heel misschien dat ik vandaag de tijd vind wat te schrijven en anders maandag, dan weten jullie dat :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow, super! Ik heb bijna weer een laptop, dus mijn post komt er ook aan.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nice! Als vakantiejob of stage?


    Aan niets denken is ook denken.