• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je yolo-dude staat ertussen hoor :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zit te twijfelen of ik ook nog een jongen aan ga maken

    Tyrion schreef:
    (...)
    Is dat eigenlijk noodzakelijk?
    Amaris heeft haar maker nooit gekend en is er toch ook goed uitgekomen?
    Maar ze is wel 5 jaar vampier en heeft een beetje meer ervaring dan Katharina...dus aan de andere kant zou het logischer zijn als ze wel een mentor heeft.

    Nou, ik denk wel dat het bij haar nodig is, aangezien ze nog maar iets van drie maanden vampier is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jep she needs a mentor guys. XD

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 17:31 ]

    Morticia schreef:
    (...)
    Nou, ik denk wel dat het bij haar nodig is, aangezien ze nog maar iets van drie maanden vampier is.


    I agree actually. Misschien dat iemand zich aanbied? Could be interesting? (:

    Mijn personage zou het niet doen én ze zou zich niet in kunnen houden, dan was je personage al dood geweest. Ik denk dat je het beste gewoon even iemand kan GB'en/PB'en?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Mijn personage zou het ook niet doen, alleen met een speciale reden. Nu ontfermt hij zich dus soort van over Rae.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissLahotie schreef:
    Jep she needs a mentor guys. XD

    Amaris (Rae) zou wel een vriendin kunnen zijn maar niet echt een mentor aangezien ze zelf maar 5 jaar een vampier is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoewel het niet echt iets is voor Idwallon zou hij het op zich wel kunnen doen als niemand anders zich aanbiedt. Misschien dat Katharina hem gevolgd is na één van zijn nachtelijke dwalingen waardoor ze dus in Red River Valley terecht is gekomen en hij zich daardoor verantwoordelijk (of schuldig voelt tegenover zijn broer aangezien door zijn onoplettendheid ze beneden terecht is gekomen) voelt om op haar te letten?


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Hoewel het niet echt iets is voor Idwallon zou hij het op zich wel kunnen doen als niemand anders zich aanbiedt. Misschien dat Katharina hem gevolgd is na één van zijn nachtelijke dwalingen waardoor ze dus in Red River Valley terecht is gekomen en hij zich daardoor verantwoordelijk (of schuldig voelt tegenover zijn broer aangezien door zijn onoplettendheid ze beneden terecht is gekomen) voelt om op haar te letten?


    Oliver word waarschijnlijk de mentor van Katharina maar toch aardig van je ;)

    MissLahotie schreef:
    (...)

    Oliver word waarschijnlijk de mentor van Katharina maar toch aardig van je ;)


    Oké, Idwallon zal dat absoluut niet erg vinden. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Guys, dit vond ik toevallig. Eten en drinken :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MissLahotie schreef:
    (...)

    Oliver word waarschijnlijk de mentor van Katharina maar toch aardig van je ;)

    Ik ga het gewoon proberen.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ugh, damn, werd eindelijk 's tijd dat ik hier wat ging posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, maakt niet uit hoor (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Haha, maakt niet uit hoor (:

    Hehe, voor mij wel. Ik heb soms de neiging om mijn eigen personage's te verwaarlozen en ik vind dat hier zonde. Soms word ik er gek van dat ik zo'n uitsteller ben :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.