• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Nice! Als vakantiejob of stage?


    Ben pas 17 dus hoef geen stage en tis een gewone parttime job (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ben pas 17 dus hoef geen stage en tis een gewone parttime job (:


    Ah oke, leuk in ieder geval ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ubiquitous schreef:
    Omfg guys, ik mag donderdag en vrijdag weer werken bij dat café van gisteren :'D En morgen bij een croissanterie en donderdag ook op de kaasmarkt en dat allemaal binnen 2 dagen geregeld. Holy fucking shit. Maandag ook toets filosofie, maar heel misschien dat ik vandaag de tijd vind wat te schrijven en anders maandag, dan weten jullie dat :Y)


    Wat leuk!!!

    Vakantielijst staat er, alfabetische volgorde van usernames + voornamen personages. Wil je er ook nog op, meld het dan eventjes (: Als er iets niet klopt, ook even melden.

    Oh en TicTac, heb ik nou Elijah niet op de lijst staan? :P Zo ja, weet jij op welke pagina hij staat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Vakantielijst staat er, alfabetische volgorde van usernames + voornamen personages. Wil je er ook nog op, meld het dan eventjes (: Als er iets niet klopt, ook even melden.

    Oh en TicTac, heb ik nou Elijah niet op de lijst staan? :P Zo ja, weet jij op welke pagina hij staat?

    Ja, late reactie maar ik ben er gisteren achter gekomen dat ik 6 en 7 juli aan zee ben en ik weet niet echt of ik er internet zal hebben.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ja, late reactie maar ik ben er gisteren achter gekomen dat ik 6 en 7 juli aan zee ben en ik weet niet echt of ik er internet zal hebben.


    Gooi ik die er ook wel bij ;p

    De rol van verbannen vampier is ook nog vrij. Anyone? Kan je doen dat hij/zij inmiddels bij andere clan zit en zich weer bij deze clan (moet er even een goede naam voor bedenken) wilt aansluiten zogenaamd, zodat ie informatie door kan spelen etc. etc. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil weer een stukje schrijven nu ik geen toetsten meer heb, maar ik heb geen inspiratie D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exorcism schreef:
    Ik wil weer een stukje schrijven nu ik geen toetsten meer heb, maar ik heb geen inspiratie D:


    Laat haar het dorp ingaan? :Y) En gewoon op iemand afgaan? Er zijn er zat in het dorp :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie is nou de mentor van Katharina?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Laat haar het dorp ingaan? :Y) En gewoon op iemand afgaan? Er zijn er zat in het dorp :p

    Goed idee.



    Zijn er nog personages vrij? Want dat kan ik mijn personage er naar toe sturen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Morticia schreef:
    Wie is nou de mentor van Katharina?

    Is dat eigenlijk noodzakelijk?
    Amaris heeft haar maker nooit gekend en is er toch ook goed uitgekomen?
    Maar ze is wel 5 jaar vampier en heeft een beetje meer ervaring dan Katharina...dus aan de andere kant zou het logischer zijn als ze wel een mentor heeft.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ubiquitous schreef:
    Vakantielijst staat er, alfabetische volgorde van usernames + voornamen personages. Wil je er ook nog op, meld het dan eventjes (: Als er iets niet klopt, ook even melden.

    Oh en TicTac, heb ik nou Elijah niet op de lijst staan? :P Zo ja, weet jij op welke pagina hij staat?


    Hoort er Katharina bij vampier leeftijd geen 3 maanden te staan in plaats van 19?

    Exorcism schreef:
    (...)
    Goed idee.



    Zijn er nog personages vrij? Want dat kan ik mijn personage er naar toe sturen?


    Er is niemand meer vrij volgens mij, dus je kunt gewoon anderen lastig vallen. Vragen waarom er feest is, de klassieke botsing,vragen om hulp omdat ze lastig wordt gevallen oid? (;

    MissLahotie schreef:
    (...)

    Hoort er Katharina bij vampier leeftijd geen 3 maanden te staan in plaats van 19?


    Vampierleeftijd is het aantal jaren dat ze leven, niet dat ze vampier zijn


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Vampierleeftijd is het aantal jaren dat ze leven, niet dat ze vampier zijn


    Oja das logies. XD

    Ubiquitous schreef:
    Vakantielijst staat er, alfabetische volgorde van usernames + voornamen personages. Wil je er ook nog op, meld het dan eventjes (: Als er iets niet klopt, ook even melden.

    Oh en TicTac, heb ik nou Elijah niet op de lijst staan? :P Zo ja, weet jij op welke pagina hij staat?


    Nu je het zegt, Elijah staat inderdaad niet op de lijst. Hij staat op pagina 11 x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher