• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:
    ' Ga jij mij ook verlaten als we goeden vrienden zijn?'. Als we goede vrienden zijn? Bedoelt ze nu of later? 'Nee, zeker niet nu.' antwoord ik simpel. Ik heb ook niet zo veel meegemaakt. Niet zoveel redenen dus. ' Waarom doe je eigenlijk zo aardig tegen me ik doe helemaal nog niet aardig tegen jou omdat ik me steeds zo kut voel.' vraagt ze verbaast. Ik open mijn mond maar ze is me voor. ' Wacht even Harry', zegt ze en ze neemt haar mobiel op.' Mam, mam, ik heb geen tijd we zijn een heel leuke actievieteit aan het doen en ik mag niet bellen. Ik hou van je kus x ''doegmams.' En ze hangt op. ' sorrie ' zegt ze. Ik grinnik even kort en zeg: 'leuke activiteit?'. Op dat momemt komen we aan bij de tenten. Ik stuur haar richting...een bank? Haha, dat hebben de begeleiders zeker geregeld. 'Blijf' zeg ik met een klein lachje. Als ik wacht tot het water kookt pak ik mijn deken uit de tent en leg het even over Emma. Zelf vind ik dat altijd lekker, en anders duwt ze het wel weg. Ik hoor dat de waterkoker klaar ik en schenk het met het cacaopoeder en suiker in een mok. Ik roer nog even met een lepeltje en neem de mokken mee. Ik overhandig haar de chocomel en plof naast haar. 'Lucht je hart' zeg ik maar simpel. ik weet niet wat het is, maar ik krijg een gevoel van bescherming om me heen, waardoor ik zelf ook wil beschermen. Asl ik niet beter wist dan zou ik zeggen dat mijn oma hier rondloopt. Ach, wie houd haar tegen?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( bij dat stukje waar Li nog was vond ik het zo mooi: Dus je gaat echt he? . Zo'n simpel zinnetje, but effective... )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    :(


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    :(
    . Wat is er? Ik reageer vanmiddag btw heb logeerwekend maar Yvonne komt dalijk ook weer (:


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...). Wat is er? Ik reageer vanmiddag btw heb logeerwekend maar Yvonne komt dalijk ook weer (:

    Ohh oke :) Nee ik dacht niemand wil reageren. Veel plezier!!!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Dankjewel schat.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Haaaay ik ben er weer strax vertel ik alles ik ga douche eb dan alles bij lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    Ik schrik overeind en wakker en gaap even. Ik voelde me echt belabberd. Met veel moeite rol ik me richting de banken waar ik Emma en Harry zie zitten. Ze zitten onder een deken met chocolademelk. 'hoi' zeg jk schor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik hoor een schorre stem. Ik kijk opzij en zie Niall. 'Hey! Kom erbij' zeg ik zo vrolijk mogelijk, ookal is het lastig. ik sta op en gebaar dat hij op mijn plek moet gaan zitten. Ik ga de tent weer in en pak het deken -waarvan ik vermoed dat dat van hem is- en neem hem mee terug. Ik leg het over hem en vraag: 'Wil jij ook choco? Volgens mij wil jij ook wel choco, ik maak wat choco' en roetsj naar de etenstafel. Alles even snel voor elkaar. Waarom ben ik dan ook altijd...druk op de verkeerde momenten? Ik neem de mok mee en overhandig het aan Niall. Ik kijk om me heen en pik de stoel van een van de begeleiders en ga ook zitten. Tevreden kijk ik naar de twee schattige kindjes onder de dekens. Of de twee betreurde liefdes van liam...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Njiall Horan

    Harry komt op me af. ' hey kom erbij" zegt hij vrolijk en wilt opstaan eerst dus ik rol me maar gewoon richting zijn oude plek. " wil je ook warme chocoo? Ja jij wilt warme choco" rateld hij en ik glimlach even. Daarna komt hij met een deken en stopt me wat in waardoor iktevreden zucht. Daarna komt hij met een warme mok waar ik snel mijn handen omheen sla. " dankje Hazza" bedank ik hem dankbaar. " waar ehm is Li?" Vraag ik zacht. " hij was aan het douchen en ik was in slaap gevallen en hij was er niet meer" zeg ik zacht en schor en slaak een zucht. " hazz?" Ik wacht even. " mag ik een knuffel van je?" Nvraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha het lijkt hier feest, nieuwe slaapzak, lampionenen, jillz bij t eten ahahah kga eten bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik probeer mezelf wat rustiger te laten worden, in deze situatie is druk zijn niet echt handig. 'Ik zou echt niet weten waar Liam is, Emma?' vraag ik. Ik staar voor me uit en hoor opeens:" hazz?". Ik kijk op en knik naar Niall. " mag ik een knuffel van je?". Er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht, dat is zo schattig! 'Tuurlijk!' zeg ik en ik stap van mijn stoel om naar hem toe te lopen. Ik buig me beschermend over hem om vervolgens mijn armen om hem heen te slaan. Hij is warm. Misschien komt het van het dekentje. Ik aai over zijn rug en laat weer voorzichtig los. Ik stijk even over zijn wang en kijk hem lachend aan. het is gewoon zo schattig!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Haha het lijkt hier feest, nieuwe slaapzak, lampionenen, jillz bij t eten ahahah kga eten bye

    Haha gezellig, lekker eten!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    " ik zou echt niet weten waar Liam is, Emma?" Ik knik even. Hij kijkt me vertederd aan als ik om een knuffel vraag en ik voel al snel een knuffel van hem. Ik leg mijn hoofd in een kijiltje bij zijn schouder terwijl hij me beschermd knuffelt. " dankje Hazz, dt had ik echt even nodig" zeg ik zacht en wordt rood. Ik was gewoon een knuffeldier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    " dankje Hazz, dt had ik echt even nodig" zegt hij. Ik knik en loop weer terug naar mijn stoel. Ik pak de mok en neem een slok. 'Niall, drink maar wat van je choco, die van mij is al koud' zeg ik voor ik weer een slok neem. Ik schenk ineens alles achterover. Ik zal wel een chocosnor hebben, maar dat maakt niet uit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3