• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Als je tijd hebt, mag je reageren :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    { Als je tijd hebt, mag je reageren :$ }
    sorrie lieverd, ! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet reageren op het stukje? ;$ hoe verwacht je dan ze reageert?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...) sorrie lieverd, ! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet reageren op het stukje? ;$ hoe verwacht je dan ze reageert?x

    Eh, nouja. Ze luisterd naar het lied en zegt wat ze er van vind. En dan gewoon wat ''betere' sfeer tussen hun 2 i think? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Nadat liam zijn oordopje heeft afgestaan doe ik het zachtjes in me oor en schuif wat meer naar hem toe. Ik luister goed naar de worden en begin zachtjes te snikken. 'Lieverd ik begrijp je volkomen' zeg ik snikend. ' Dus je gaat echt eh?' Zeg ik met een waterige glimlach. Misschien kan die het hier dan ook wel echt niet meer aan. Ik druk nog een keer me lippen tegen die van hem wat tot een lange worstelende zoen lijd en onze tongen spelen een spel met elkaar. Na onze zoen sluit ik hem af met een korte kus op zijn lippen en laat mijn vinger toppen even over zijn wang strelen ' weet wel dat ik altijd van je hou en zal houden ' zeg ik hem. En geef hem een stevige knuffel. ' Zullen we vanacht buiten slapen en naar de heldere lucht kijken? Moet je wel beloven deze nacht en octent nog bij me te blijven, als je gaat wil ik het sowieso mooi eindigen.' En kus hem op zijn slaap.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:36 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    Emma :
    Nadat liam zijn oordopje heeft afgestaan doe ik het zachtjes in me oor en schuif wat meer naar hem toe. Ik luister goed naar de worden en begin zachtjes te snikken. 'Lieverd ik begrijp je volkomen' zeg ik snikend. ' Dus je gaat echt eh?' Zeg ik met een waterige glimlach. Misschien kan die het hier dan ook wel echt niet meer aan. Ik druk nog een keer me lippen tegen die van hem wat tot een lange worstelende zoen lijd en onze tongen spelen een spel met elkaar. Na onze zoen sluit ik hem af met een korte kus op zijn lippen en laat mijn vinger toppen even over zijn wang strelen ' weet wel dat ik altijd van je hou en zal houden ' zeg ik hem. En geef hem een stevige knuffel. ' Zullen we vanacht buiten slapen en naar de heldere lucht kijken? Moet je wel beloven deze nacht en octent nog bij me te blijven, als je gaat wil ik het sowieso mooi eindigen.' En kus hem op zijn slaap.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    'Lieverd ik begrijp je volkomen' snikt ze. ' Dus je gaat echt eh?'. Met mijn hoofd omlaag gebogen knik ik. Tranen zijn er niet, maar ontstaan wel als ze me zoent. Ondertussen rollen de zoute tranen langs mijn lippen die ik dan ook proef. Daarna streelt ze over mijn wang en zegt:' weet wel dat ik altijd van je hou en zal houden '. De knuffel daarna doet het meest met me. Ik wil haar vasthouden. Nooit meer loslaten en dan toch gaan. Ik wil het wel, het is wat veel. ' Zullen we vanacht buiten slapen en naar de heldere lucht kijken? Moet je wel beloven deze nacht en octent nog bij me te blijven, als je gaat wil ik het sowieso mooi eindigen.' en ik voel een aanraking op mijn slaap. Ik knik braaf en zeg: 'Ik wil voor jullie nog even blijven... Maar ik weet niet hoe lang ik het kan 'volhouden'''zeg ik. Ik sta op en loop met mijn handen in mijn zakken richting de uitgang. 'Kom je lief?' vraag ik. Heel ver is er ergens een tikje angst te bespeuren, maar het verdriet in mijn stem overheerst. Na een paar stappen uit de tent keer ik me naar Emma. 'E-em? Mag ik...je dragen?' vraag ik. Het klinkt gek maar ergens krijg ik een... voldaan gevoel. Nu ik er nog ben wil ik er ook voor ze zijn.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lou is frustrated ;)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Kom je lief? Hoor ik hem rustig vragen. Ik heb een warme trui aan gedaan en kom naar buiten lopen. ' E-em mag... Ik .. Je dragen?' Vraagt hij toch wat zenuwachtig. Waarna ik knik. ' Als jij dat wilt van mij mag je lieverdd.' Ik ga voor hem staan en voel eerst een arm net onder mijn eigen armen/oksels en hoe hij door zijn knieen gaat voor zijn sterke arme onder mij knieholtels te leggen. Ik hoor wat geluiden maar ik heb super paynieee bij me dus dat komt goed ik voel me nu zo veilig ik leg mijn hoofd op zijn borst en lach even onhoorbaar waarna ik een kus in zijn nek plant. ' Je bent schattig van onder ' grinnek ik als een meisje van 5 daarna kom ik toch weer in de realitty en vraag hem even te stoppen ik draai me benen en klem ze rond zijn middel en leg mijn arme in zijn nek en knuffel hem stevig ' bedankt, dit betekend veel voor me ' zeg ik meenent.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik draag haar en ze zegt opeens: ' Je bent schattig van onder '. Vlak daarna stop ik en ik draag haar nu zodat ze haar benen goed vast kan klemmen. Ach, dan heeft ze zelf ook zekerheid... ' bedankt, dit betekend veel voor me ' zegt ze en ik lach zwak. Omdat ze zichzelf vastklemt is ze lichter. Ik zet mijn pet even goed en zet haar in het bos neer. 'Dit is ook wel een goed plekje' zeg ik. Ik ga tegenover haar zitten en denk even na. oh my god fluister ik voor ik haar serieus aankijk. 'D-dit kan niet! Straks ben ik weg e-en beteken ik nog eens iets voor deze wereld! D-dan heb ik het alleen nó erger gemaakt! Ik doe nooit iets goed, ik moet NU weg!' ratel ik voor ik opsta en aanstalten maak om weg te rennen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Verslagen blijf ik staan en laat ik tot me door dringen wat hij zojuist zei, tranen wellen op maar ik stap terug richting de tent op dit moment voel ik me ineens niet meer zo veilig, ik hoor raare geluiden om me heen voetstappen die gelijk volgen in de mijne.. Ik probeer er niet aan te denken tot dat ik vast gegrepen word. 'LIAM HARRY LISA ERIC NIALL LOUIS!! ' Schreeuw ik op me allerhardst. 'Wie ben je ' vraag ik bang zonder dat ik antword krijg.

    (Kan dat louis zijn ofzo, die haar bang probeert te maken?waardoor ze niet achter li aan komt en harry dan al richting het bos is ? ) :p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    'I-ik ben het. Ik wou gaan lopen maar...' ik maak mijn zin niet af. 'Emma gaat het? kom dan maak ik wat choco voor je' zeg ik en ik sla een arm om haar heen. ik bijt op mijn lip en twijfel of ik mijn volgende vraag moet stellen. Ach, mijn antwoord van deze vraag...zit in de vraag. Ik heb volgens mij weinig te verliezen.''Waarom riep je mij eigenlijk niet?' vraag ik. Niet dat ik het meteen van haar verwacht maar... ik voel me een beetje buitengesloten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Ik kan ook wel doen dat Li een paar dagen later komtwannee iedereen dankt dat hij dood is en zijn pogingen zijn mislukt ofzo.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Is goed meer)
    Emma :
    ' Ik riep je wel,' zeg ik down... Terwel ik even zijn ogen opzoek. ' Ga jij mij ook verlaten als we goeden vrienden zijn?' Zeg ik down terwel ik voor me uitstaar en er een traan langs me wang gaat het boeit me toch niet het is al de zoveelste keer laatste tijd. Ik voel arme rond me. ' Waarom doe je eigenlijk zo aardig tegen me ik doe helemaal nog niet aardig tegen jou omdat ik me steeds zo kut voel.' Vraag ik hem verbaast niet gemeen. Ik voel op dat moment me telefoon trillen. ' Wacht even Harry', en neem op. ' Mam, mam, ik heb geen tijd we zijn een heel leuke actievieteit aan het doen en ik mag niet bellen. Ik hou van je kus x ' “ oh okee schat “ hoor ik aan de andere kant van de lijn “kus terug ik bel je morgen “ ik maak een instemment geluidje 'doegmams.' En hang op ' sorrie ' breng ik uit.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Haha, ik had doodleuk over 'Harry' heengelezen xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahahahaha. :pp slimpie xdd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin