• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik glimlach zwak " Niall drink maar van je choco de mijne is ook al koud" zegt Harry waarop ik knik en een slokje neem van de lauwe chocolade melk. Sel klok ik het achterover "" datwas lekkere" glimlach ik dankbaar en jk trek de dekens strakker om me heen. Owja eigenlijk moest ik in de tent of caravan liggen omdat ik ziek was. Ik voelde vluchtig zodat het niet opviel aan mijn wang die warm was en waarschijnlijk ook rood gekleurd zal zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik lik even langs mijn lippen door de chocosnor. Ik geef het op als het me niet verder lukt en kijk weer op naar Niall en Emma. Meteen valt Niall zijn gezicht op. 'Nialler gaat het? Je bent helemaal rood. Is er iets?' zeg ik meteen bezordg. Wat heb ik vandaag? Wacht.... nee ik weet het niet meer. Ik heb de nijging om op te staan en naar hem toe te lopen maar wacht eerst op zijn antwoord. Niet dat ik erg geduldig ben.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan"

    nialler gaat het? Je ziet helemaal rood is er iets?" Hazza kijkt me bezorgd aan. " ik ben een beetje ziekerig ofzo maar het,aakt niets uit" mompel ik ontwijkend. No way at ik in mijn eentje in de tent ging liggen.ik kijk even rond en zucht dan diep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    " ik ben een beetje ziekerig ofzo maar het,aakt niets uit" zegt hij. ''Welles!' zeg ik als een klein kind. 'Straks vat je nog kou! Dat is niet goed hoor!' en ik sta op. 'Ik ga vragen of je in de caravan mag slapen, dat mocht marlotte toch ook?' vertel ik verder. Hij snapt niet dat hij straks helemaal ziek is. Dat is erger dank het klinkt. Ik gun niemand hier zo'n kutgevoel!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan

    " welles. Straks vat je nog kou! Dat is nietgoed hoor" Harry springt overeinds. " ik ga vragen of je in de caravan mag slapen, dat mocht Marlotte toch ook" roept hij uit.' Hazz nee! Gewoon nee!" Roep ik hard en barst uit het niets in huilen uit. Ik leg mijn hoofd op mijn handen. " ik wil niet alleen zijn oke alsjeblieft laatmeniet alleen!?" Smeek ik snikkend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    ' Hazz nee! Gewoon nee!" en verbaasd kijk ik hem aan. Het breekt me om te zien dat hij huit maar waarom? " ik wil niet alleen zijn oke alsjeblieft laatmeniet alleen!?" zegt hij. Ik loop naar hem toe en leg een hand om hem heen. 'Nialler, je mag ook niet ziek zijn!' ik twijfel even en fluister dan toch in zijn oor: 'Dat zou Liam toch ook niet willen?' en slik even. Ik weet niet of het slim van me was om dat te zeggen. 'Anders kom ik wel bij je, maar je mag niet ziek worden!' fluister ik verder terwijl ik over zijn rug wrijf. 'Ik weet niet hoe Liam dat doet, maar ik wil er gewoon voor je zijn zoals hij. Om... de pijn te verzachten denk ik. Ik..ik weet hoe het is om iemand te verliezen' leg ik uit. Niet als in een meisje, ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest, maar.. de dood.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'Nialler, je mag ook niet ziek zijn!' ik snif even en merk dat hij dichter bij komt " Dat zou Liam toch ook niet willen?' Ik slik even moeilijk en schud dan mijn. Hoofd 'Anders kom ik wel bij je, maar je mag niet ziek worden!' fluistert hij terwijl hij over mijn rug wrijft. " blijf dan bij me" smeek ik snikkend. 'Ik weet niet hoe Liam dat doet, maar ik wil er gewoon voor je zijn zoals hij. Om... de pijn te verzachten denk ik. Ik..ik weet hoe het is om iemand te verliezen' legt hij uit en ik knik. " de....ik,...... Ik ben bang Hazz" fluister ik gebroken. Ik was bang dat ik Liam verloor, dat het pestm erger wwordt, banglm mijn enigste vrienden te verliezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    " de....ik,...... Ik ben bang Hazz" zegt hij. Ik trek hem nog in een stevige knuffel en geef hem vervolgens een kus op zijn kruin voor ik opsta. Ik steek mijn hand uit en zeg: 'Kom, we gaan Erik vragen of we in de caravan mogen. Dan breng ik je er meteen heen en kruipen we onder de wol ja?' probeer ik hem grust te stellen.
    Na een kleine discussie met Erik hebben we besloten dat wij in de caravan mogen en hij gaat op mijn luchtbed. Blij huppel ik naar de caravan en houd ik de deur voor Niall open. Als hij binnen is druk ik hem op het bed en doe de deur dicht. 'Niall... Ik wou je graag een liedje laten horen. Ik dacht... nouja het past echt bij jou en Liam.' ratel ik, maar ik word steeds rustiger. Ik plof naast hem en start het liedje op op mijn mobiel. Bij de eerste tonen slik ik. Ik kijk opzij, ik benieuwd wat Niall ervan vindt. Het zou me niks verbazen als hij me nu een softie zou vinden. Normaalgesproken zou ik 'homo' zeggen, maar ik heb daar zo langzamerhand meer respect voor gekregen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 22:16 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    " dhij trekt sme in een knuffel een geeft me een beschermde kus en helpt me ,mee'Kom, we gaan Erik vragen of we in de caravan mogen. Dan breng ik je er meteen heen en kruipen we onder de wol ja?' Ik knik. Hij praat met Erik en dan gaan we naar de caravan. Als wein de caravan zijn dan bremgt hij me naar bed en stopt me in. Ik slaak een tevreden zucht en lig lekker.' Niall ik wou je een leidje laten horen. Ik dacht naja het past wel echt bij jou en Liam" rateld hij. Ik blijf liggen en luister terwijl ik tranen. In mijn ogen heb. " dat was mooi" ik bijt even op mijn lip. " Hazz? Denk je datbhet ooit stopt het pestej?" Fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    " dat was mooi" zegt hij en bijt op zijn lip. Ik sluit mijn mobiel af en kijk hem aan. " Hazz? Denk je datbhet ooit stopt het pestej?" vraagt hij. Nu is het mijn beurt om op mijn lip te bijten. Ik pak zijn handen vast en zeg: 'Ik ben hier echt slecht in maar ik zal het proberen uit te leggen. Je bent geweldig en dat moet je weten! Maar er zullen altijd mensen zijn die onaardig zijn. Tegen iedereen!'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ga zo slapen had paniekaanval, door mug :$$$$ morgen ga ik naar de brielle maar heb daar tijd ipromese. Emma zit gewoon in eentrance /paniekaanval. En gaat scitig om zich heen zitten kijken wat die zit daar nu nog buiten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Harry pakt mijn handen vast en kijkt me asn 'Ik ben hier echt slecht in maar ik zal het proberen uit te leggen. Je bent geweldig en dat moet je weten! Maar er zullen altijd mensen zijn die onaardig zijn. Tegen iedereen!' ik dscht even na. 'maar waarom is het bij mij zolang en met iedereen tegen mij?' ik kijk afwachtend nssr hem. Hey was iets wat hij niet kon brantwporden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik denk evrn na en zeg dan 'omdat jij speciaal bent. Sommige zijn zelf jaloers op je'.. ik probeer het zo logisch mogelijk te brengen. Het is ook logisch maar ik kan zo vaag uitleggen
    I


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'dat jomt omdat je specuaal bent ze zijn jaloers op je' legt hij uiy en niet begrijpemd kijk ik hem aan . 'maar waarom jaloers ik hen niets bijzonders ofzo en ik ben nirt rujk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Er schiet van alles door me hooft, zal Harry ons , mij gaan verlaten, ik hoor hem nog zeggen ' nee zeker niet nu' ik schrik op en een traan valt langs me wang waar zijn ze ? Waar is iedereen? Waar is Liam, Harry, Louis , Niall? Die 2meiden en lisa heb ik ookal lang niet meer gezien nadat ik liam zag. ' WAAR IS IEDEREEN' schreeuw ik hard terwel er tranen uit me ogen blijven stromen, ik wikkel de denken veder om mezelf heen en zet me zelf tegen de tafel aan en een andere tafel nu ziet ik opgerold met me hoofd rustend op me knieen in de denken. In mijn waar gebeurde nachtmerrie alleen zijn. Niemand hebben. Wat doe ik hier nog? Er is facking niemand niemand hoort me het is nacht en het behoorlijk donker ik kijk naar de heldere sterren. ' Papa Harrold en oma. Rust zacht. Laat liam niet vervolgen' zeg ik huilend.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin