• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Anthony Daniël Puckerman
    Twijfelend keek ik Aiden aan. Ik wilde niet dat hij mijn troep op moest ruimen. al maakte het zijn lieve glimlach het toch wel makkeliker om te kiezen. Ik keek even naar mijn handen, die nog altijd zuurde van de pijn en bekeek de dichtschroeiende wondjes. Ze waren maar klein van voormaat, maar de hoeveelheid van groot, samen met het oppervlakte waar ze zich op bevonden. Ik knikte uiteindelijk langzaam. Ik durfde niet eens meer wat aan te raken. Al zou die dwijl dan wel moeten straks. Ik wees nogmaals de gang door, als teken dat ik zou gaan lopen. En begon daarna kleine trippelde stapjes te zetten. Dat niets mijn voeten had geraakt, was eigenlijk nog een wonder. Ik zwiepte licht met mijn hoofd heen en weer, zodat de balletjes van mijn lamamuts op en neer stuiterde en ik ze kon volgen met mijn ogen. Ik wilde een gesprek met Aiden aangaan. Maar wist eigenlijk niet zo goed wat ik dan moest vertellen. Of hoe. Want praten was nog altijd niet mijn sterkste kant. Ik wilde het wel graag. Tegen Aiden dan. Maar ik vond het moeilijk. Waarom zou je praten, als het niet van belang was. Als de informatie die je vertelde er eigenlijk niet enorm veel toe deed of niet echt dringend was. Ik kon het wel. Op goede dagen kon ik de oren van Aiden zijn hoofd af kletsen. Al was dit misschien twee keer gebeurt. Het kon dus wel. Maar dit was duidelijk geen goede dag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aidan Jonathan Mitchell
    In alle rust opserveerde ik de jongen tegenover me. Hij leek in tweestrijd. Als ik nou gedachten kon lezen wist ik wat er in zijn hoofd omging. Vaak kon ik het wel raden, omdat we al best lang samen optrokken, maar tegelijkertijd was hij soms zo onduidelijk als een modern kunstwerk. Ik zag hem knikken. Daar was ik wel erg blij mee. Ik had echt geen zin straks weer allemaal stukjes aardewerk uit zijn handen te peuteren. Ik knikte naar hem toen hij wees en liep rustig met hem mee. De stilte die over de gangen heerste was prettig. Het had niet iets bedrukkends ofzo, alleen rust. Geamuseerd keek ik naar de jongen voor me terwijl ik genoot van die rust. In isolatie was er ook stilte, maar die was anders. Dit was fijne stilte, van de stilte daar werd je uiteindelijk gillend gek. Nu ik uit isolatie was zou je denken dat ik zin had in elle lange gesprekken, maar eerlijk gezegt vond ik dit fijner. Erg zou ik het echt niet vinden als Anthony, zoals wel eens op een goede dag, de oren van mijn hoofd zou ratelen, maar dit zo was ook heel fijn. Dit was namelijk hoe normaal de dagen eruit zagen. Antz was grotendeels stil en ik ook en we deden dingen samen. Daar had ik nu echt de grootste behoefte aan: Normale tijd met mijn vriend. Geen zorgen, geen problemen, gewoon rust. En wat groentjes plagen als het ons uitkwam.


    Bowties were never Cooler

    [Het spijt me, maar ik schrijf me hier voor uit. Ik heb niet veel gepost in deze RPG omdat ik er geen inspiratie voor kon vinden en dit is ook de reden dat ik er mee stop. Sorry.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Anthony Daniel Puckerman
    Ik kon niets bedenken dus zweeg ik maar. De stilte was niet ongemakkelijk, dus had ik ook niet echt de drang deze te verbreken. Het viel me op dat er niemand door de gangen liep. Normaal gesproken was het hier een stuk drukker. Alsof iedereen zichzelf opeens had opgesloten in hun kamers, zins de nieuwelingen er waren. Het getrippel stopten, zodra ik voor de deur van de keuken stond en deze duwde ik voorzichtig open. Alsof er zich een groot monster achter bevond. Ik piepten mijn hoofd om het hoekje. Meteen trok ik mijn hoofd terug, toen ik zag dat er mensen binnen waren. De plas en scherven waren opgeruimd en ze waren bezig met koken. Ik schudden mijn hoofd en keek naar Aiden. 'Niet meer nodig.' Maakte ik duidelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Oké, hoe veel ik het ook probeer. Ik kom niet meer in het verhaal. Dafuq..}

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 18:05 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    {Oké, hoe veel ik het ook probeer. Ik kom niet meer in het verhaal. Dafuq..}


    [Waar zit Niall nu ? En anders kan je gewoon random ergens inspringen.
    Mijn personage staat nu ook vast, dus die zet ik ook maar even gewoon in een gang neer, aangezien Lumineers op vakantie is. En Navaeh kan dan wel naar Niall komen?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Waar zit Niall nu ? En anders kan je gewoon random ergens inspringen.
    Mijn personage staat nu ook vast, dus die zet ik ook maar even gewoon in een gang neer, aangezien Lumineers op vakantie is. En Navaeh kan dan wel naar Niall komen?]


    {Naar wat ik heb gehoord is hij in een kast gezet, maar hij is niet bij zinnen dus moet hij daar nog wakker worden ofz..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    {Naar wat ik heb gehoord is hij in een kast gezet, maar hij is niet bij zinnen dus moet hij daar nog wakker worden ofz..}


    [Oh, zit hij daar nog steeds ;x. Anders laat je hem wakker worden en op de deur bonsen, zodat Navaeh de deur open kan maken? ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Oh, zit hij daar nog steeds ;x. Anders laat je hem wakker worden en op de deur bonsen, zodat Navaeh de deur open kan maken? ]


    {Jaa, sinds toen is hij daar gebleven omdat ik het niet meer vollgde.. Is goed, hij komt zo.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Met knallende hoofdpijn open ik mijn ogen. Mijn arm bewegen voelt raar en als ik kijk zie ik een streep bloed. Fine, kan iemand me uitleggen wat er allemaal gebeurt? Alsof het nog niet genoeg is merk ik ook nog is dat ik in een kast zit. Ik kom overeind en besluit te kijken of ik hieruit kan. Uit de kast komen, grappig zeg. Nee, ik heb momenteel geen behoefte aan grapjes. Ik sta op en loop naar de deur. Ik geef er een trap tegen, maar hij blijft in zijn slot zitten. Met mijn vuisten bons ik tegen de deur. "Is daar iemand?! Ik wil hier weg!" Ik bons een tijdje door, maar geef het dan op.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aidan Jonathan Mitchell
    het was erg stil, maar erg vond ik het zeker niet. De anderen waren vast zelf van alles aan het doen en de groentjes zaten vast ergens achter een kast te trillen van angst, zoals ze behoorden te doen. Bij de deur stopte ik achter zijn rug en keek over hem heen door de kier. Er waren anderen en eerlijk gezegd had ik nou ook niet zo'n zin om naar binnen te gaan. Ik knikte bij zijn woorden. "Dat zag ik. Zullen we in de woonkamer kijken of de computer vrij is om hondjes uit het asiel te bekijken?" We hadden een oude computer in de inrichting en de meeste websites waren geblokkeerd, maar we konden vast wel naar puppies kijken. Volgens mij wist ik de website nog wel uit mijn hoofd. Nu we allebei uit isolatie waren voelde dit echt als de ultime vrijheid, hoe gelimiteerd die ook was.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.
    'Rustig Boo. Ik weet hier ook niet alles te vinden en daarbij is hier je cola al,' zei Harry en overhandigde me het glas. Daarna kwam hij weer bij me op het bed zitten.
    'Trouwens je hebt geluk dat jij het bent, want anders hadden er al problemen ontstaan,' voegde hij eraan toe. 'Maar als je die massage wilt moet je toch nu eerst gaan zitten.'
    In een ruk zat ik rechtop, waardoor mijn hoofd en die van Harry elkaar hard raakten.
    'Auw, Harry! Je gaf me een kopstoot!' riep ik verontwaardigd uit, ook al wist ik dat het eigenlijk mijn eigen schuld was. Harry was mijn slaafje vandaag, en zo zou ik hem ook behandelen. Hij zou het weten ook.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Auw, Harry! Je gaf me een kopstoot!' riep Louis verontwaardigd uit, nadat hij in een ruk recht op zat. Dat had het gevolg dat zijn hoofd en mijn hoofd elkaar raakte.
    Ik beet op mijn lip, om mijn mond te kunnen houden, en keek de jongen aan. Op dit moment kreeg ik volgens mij spijt dat ik met dit plan had ingestemd.
    Niet dat ik dit al niet meer aankon, want ik kon genoeg hebben, maar alsnog.
    'Hazz, je mag dan wel mijn baas zijn, maar je mag ook wel iets aardiger doen. Dit slaafje kan je namelijk ook gewoon opsluiten als het te erg word.' zei ik waarna ik mijn lippen tegen de plek drukte waar onze hoofden elkaar hadden geraakt.
    'Zo daar is niet meer van te zien en nu je armen omhoog, want je massage kan je anders wel vergeten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Someone for Kate or Cole?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Aidan en Anthony hebben net Cole aan zijn deur gestaan en meerdere keren geklopt, maar hij deed niet open, maar ze staan nog wel in de gang]


    Bowties were never Cooler