• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rider schreef:
    (Ik denk dat ik Sempra/Limits, maar gewoon negeer en Cole gewoon iets anders laat doen, want ik ben het eigenlijk een beetje zat dat hij nog steeds vast staat. Is dat goed, Aquari? Gezien het jouw RPG is)


    [ Ja, natuurlijk.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Harry Styles
    Het gelach van Louis liet mij ook glimlach. Ik wist dat ik spijt ging krijgen van mijn woorden, maar voor deze keer had ik het hem wel over. Ach, het was niet voor niets mijn beste vriend en aan het vreemde gedrag was ik ook wel gewend. Het was zo erg dat ik vaak meeging doen met al die dingen.
    'Dankjewel,Boo' verliet mijn mond toen ik pok weer stond en wierp een blik op mijn eigen kleding. Het was nog vertoonbaar, dus maakte me er ook niet druk om.
    Ik maakte al een aanstalten om met de opdracht te beginnen. De stem herkende ik van eerder en schrok er eigenlijk ook niet meer van. Oké, eigenlijk wel, maar wist ondertussen wel hoe of wat.
    Ik draaide me om en keek opnieuw in het bekende gezicht van het meisje. 'Wat leuk om je weer terug te zien, maar wij wilde inderdaad net vertrekken. Ik moet mijn gevolgen onder ogen komen, dus sorry' voegde ik aan de woorden van Louis en sloeg een arm om de jongen zijn schouder. Het meisje wierp ik nog een onschuldige blik toe. 'Boo. had je een idee waar ik moet zoeken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    'Wat leuk om je weer te zien, maar wij wilde inderdaad net vertrekken. Ik moet mijn gevolgen onder ogen komen, dus sorry,' voegde Harry aan mijn woorden toe. Hij kende het meisje dus blijkbaar al.
    Harry sloeg een arm om mijn schouder. 'Boo, had je enig idee waar ik moet zoeken?' vroeg de krullenbol me.
    'Nee, sorry. Wist ik het maar, ik heb namelijk ook geen idee waar we ons op dit moment bevinden.'
    Ik zuchtte en keek zoekend om me heen. 'Ik stel voor dat we die kant op gaan' zei ik, en wees naar links. 'Dat zegt mijn gevoel, dus zal het wel kloppen. Mijn instinct heeft het nooit fout.'
    'Trouwens, vergeet niet dat je me moet tillen,' voegde ik er aan toe.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles

    'Nee, sorry. Wist ik het maar, ik heb namelijk ook geen idee waar we ons op dit moment bevinden.' Ik knikte begrijpelijk, want om eerlijk te zijn had ik ook echt geen idee. 'Moet ik trouwens een tussenstop maken bij mijn kamer voor mijn koffer? Of laat je vannacht wel alleen slapen in de kamer?' vroeg ik grijnzend. Ik wist niet wat me te wachten stond.
    Louis zuchtte en keek zoekend om zich heen. 'Ik stel voor dat we die kant op gaan' zei hij uiteindelijk, en wees naar links. 'Dat zegt mijn gevoel, dus zal het wel kloppen. Mijn instinct heeft het nooit fout.'
    'Trouwens, vergeet niet dat je me moet tillen,' voegde hij er aan toe, net op het moment dat ik hem al wilde optillen. Iets wat ik erna alsnog deed en de jongen onschuldig aankeek. 'Je zegt het maar, Loubear. En dan gaan we een zoektocht houden naar de juiste slaapkamer.'
    Daarna liep ik de richting op die hij had aangewezen. Dit ging echt nog een hele klus worden. 'Het is dat ik de opdracht heb om te doen wat je zegt, want anders hadden we mijn kamer opgezocht, aangezien ik wel weet waar die is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik zuchtte diep door Anthony's actie. Eerlijk gezegt stond ik er erg van te kijken, maar ik was blij dat hij ook wel eens uit zijn schulp kroop. Altijd maar dat stille bange jochie was ook niets.Ik voelde hem nogmaals aan mijn mauw trekken en ik knikte. We moesten hier weg. Ik voelde me hier niet veilig, zo dicht bij de grote baas van dit huis, en hij volgens mij ook niet. Ik zag hem wat kriebbelen met zijn muts en me met grote ogen aankijken. Hij had vast spijt. Ik aaide over zijn bol met een vriendelijke glimlach op mijn gezicht, een die echt gemeend was, als een grote broer naar een jongere broer. "Het is goed, manneke. Het had mij net zo goed kunnen gebeuren." Dat was de waarheid. Ik had echt op het punt gestaan ook door te draaien en dan was op Anthony na niemand hier meer veilig geweest. Hij was hier namelijk de enige om wie ik gaf, en aan mijn dierbaren kwam ik niet. Ik schudde mijn hoofd toen hij naar zichzelf weer. "Nee joh, gek. Kijk naar je handen. Ik doe het wel. Als jij erna maar even dwijlt." Dat zou hij toch wel kunnen? Ik wilde alleen niet dat er weer scherven in zijn wonden zouden glijden. Die eruit peuteren zou namelijk nog erger zijn. Ik haalde mijn hand nog eens door mijn vette krullen. Ik moest ook echt douchen, maar dat deed ik vanavond wel. Isloatie was nou eenmaal niet goed voor je persoonlijke hygiene.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 23:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    'Je zegt het maar, Loubear. En dan gaan we een zoektocht houden naar de juiste kamer.' Harry tilde me op en liep in de richting die hij had aangewezen.
    'Het is dat ik de opdracht heb om te doen wat je zegt, want anders hadden we mijn kamer opgezocht, aangezien ik wel weet waar die is.'
    'Hmm, dat is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee. Oke, doe dat dan maar. Maar dan wil ik wel bij jou blijven slapen en moet je me morgen alsnog helpen zoeken naar mijn kamer. Anders loop ik dan alweer in mijn eentje door het gebouw te dwalen. Deal?'
    Ik zet mijn beste puppy oogjes op. Dit leek me eigenlijk veel leuker. Mijn kamergenoot kende ik toch niet, en Harry wel.
    Ik bedacht me dat ik ook niet weet wie Harry's kamergenoot is en hoe degene is.
    'Ehm, Harry, weet jij trouwens met wie je een kamer deelt?'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Hmm, dat is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee. Oke, doe dat dan maar. Maar dan wil ik wel bij jou blijven slapen en moet je me morgen alsnog helpen zoeken naar mijn kamer. Anders loop ik dan alweer in mijn eentje door het gebouw te dwalen. Deal?'
    Louis zette zijn beste puppy oogjes op waardoor een zachte lach mijn mond verliet. 'Boo, je weet dat je puppy oogjes niet hoeft te gebruiken en zeker niet nu ik vandaag alles doe wat je zegt. Maar je mag bij mij blijven slapen en dan gaan we alsnog opzoek naar jouw kamer morgen. Dat beloof ik, want ga je toch niet alleen door dit gebouw laten dwalen. Ik weet nu wel hoe dat afloopt, dus we hebben zeker een deal.'
    Ik liep nu iets meer op Louis lettend naar mijn kamer toe. Deze was niet heel moeilijk te vinden, aangezien ik er al eerder was geweest en het ook niet snel meer zou vergeten. Daar was de eerste kennismaking geweest en deze was niet heel prettig. Dat het dichtbij was liet ik maar heel even achterwegen, want dat was niet belangrijk.
    'Mijn kamergenoot die vind om met een mes te spelen. Maar wees gerust, want ik zag haar net met een andere bewoner vertrekken, dus waarschijnlijk is die niet heel snel terug. En zowel dan hoef je nog niet bang te zijn, want dan bescherm ik Superman wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Harry lachte zachtjes. 'Boo, je weet dat je puppy oogjes niet hoeft te gebruiken en zeker niet nu ik vandaag alles doe wat je zegt., Maar je mag wel bij mij blijven slapen en dan gaan we alsnog opzoek naar jouw kamer morgen. Dat beloof ik, want ik ga je toch niet alleen door dit gebouw laten dwalen. Ik weet nu wel hoe dat afloopt, dus we hebben zeker een deal.'
    Ik glimlachte en legde mijn hoofd tegen Harry's borstkas aan en besluit extra van het moment te genieten. Harry tilt me tenslotte niet elke dag op, en ik kan er nu eenmaal ook niets aan doen dat hij zo lekker ruikt.
    Al snel waren we bij Harry's kamer aangekomen, wat ik eigenlijk best jammer vond.
    'Mijn kamergenoot die vind het leuk om met een mes te spelen. Maar wees gerust, want ik zag haar net met een andere bewoner vertrekken, dus waarschijnlijk is die niet heel snel terug. En zowel dan hoef je nog niet bang te zijn, want dan bescherm ik Superman wel,' lichtte Harry toe.
    Ik keek hem beledigd aan. 'Pff, Superman heeft geen bescherming nodig. Ik denk dat ik eerder jou moet beschermen, want jij kunt slechts het hulpje van Superman zijn, als je dat wil. Al zul je dan nog wel veel moeten leren.'
    Ik grijnsde even voldaan naar de jongen met de krullen.
    'Trouwens, ik denk dat ik wel weet wie jouw kamergenoot is, aangezien ik haar ook heb zien weggaan. Die andere bewoner heet Gabriel, ik heb ze al eerder ontmoet. Ik heb zelfs tikkertje met ze gespeeld, helaas duurde dat niet heel lang omdat het meisje mij half besloot te wurgen.'

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 18:16 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik keek naar de jongen die ik armen had en schudde lachend mijn hoofd. Louis was gek, maar dat maakte het ook juist weer zo leuk. Het was een van de redenen dat hij mijn beste vriend was, al zat daar natuurlijk nog meer achter. Al was dat teveel om uit te leggen. We houden het er gewoon op dat het gewoon Louis is.
    Met veel moeite opende ik de deur van mijn kamer en schopte deze weer dicht toen ik aan de andere kant van de deur stond.
    De beledigende blik van Louis was met niet ontgaan en keek hem aan toen hij zijn mond weer opende. 'Pff, Superman heeft geen bescherming nodig. Ik denk dat ik eerder jou moet beschermen, want jij kunt slechts het hulpje van Superman zijn, als je dat wil. Al zul je dan nog wel veel moeten leren.'
    Hij grijnsde even voldaan naar me terwijl ik hem losliet. Natuurlijk niet zomaar, maar dat was ook niet het geval, want ik zorgde er wel voor dat hij op het bed lag. 'Ik ben dan wel het hulpje en de Superman mag me alles leren. Maar vergeet niet dat het hulpje soms ook de redder is. Kijk maar, want anders had je nog op de gang gestaan nu.' Verder kwam ik niet, want Louis vertelde verder.
    'Trouwens, ik denk dat ik wel weet wie jouw kamergenoot is, aangezien ik haar ook heb zien weggaan. Die andere bewoner heet Gabriel, ik heb ze al eerder ontmoet. Ik heb zelfs tikkertje met ze gespeeld, helaas duurde dat niet heel lang omdat het meisje mij half besloot te wurgen.' vertelde hij verder.
    Ik knikte langzaam waarna ik naast de jongen op het bed ging zitten en toen mijn mond opentrok.
    'Dan hoef ik er verder niets meer over te vertellen en tikkertje? Dat ging dan beter dan bij mij aan het begin, al eindigde het hetzelfde. Nou ja, niet helemaal, maar het komt bijna op hetzelfde neer Al zitten we nu weer samen hier, dus we hoeven er eigenlijk weinig over te zeggen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn hele late topics, het spijt me ): ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Curlies --> Stylez]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson.
    'Dan hoef ik er verder niets meer over te vertellen en tikkertje? Dat ging dan beter dan bij mij aan het begin, al eindigde het hetzelfde. Nou ja, niet helemaal, maar het komt bijna op hetzelfde neer. Al zitten we nu weer samen hier, dus we hoeven er eigenlijk weinig over te zeggen.'
    Ik knikte en liet me languit op Harry's bed vallen.
    'Zo, en nu lust ik wel wat te drinken. En daarna wil ik dat je me een massage geeft, met muziek. En bedoel ik dat jij gaat zingen. Welke liedjes maakt me niet uit, dat mag jezelf verzinnen.'

    [Sorry, hij is erg kort, maar ik kan vanavond pas weer reageren. Familie bbq. Ik moet nu nog mn tas inpakken.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik nestelde me dicht tegen Louis aan en sloot mijn armen rond zijn middel. Ik was graag iemand die de persoon naast me als levende knuffel gebruikte. En dan met name mijn beste vriend. Dit was alleen korte duur door de woorden 'Zo, en nu lust ik wel wat te drinken. En daarna wil ik dat je me een massage geeft, met muziek. En bedoel ik dat jij gaat zingen. Welke liedjes maakt me niet uit, dat mag jezelf verzinnen.'
    Ik keek op en knikte langzaam. 'Wat zou je willen drinken, Boo? En met alle plezier. Het is nu zeker wel een voordeel dat ik een beetje kan zingen, want anders had het nog eens leuk geworden.' Zei ik grijzend. Dat de jongen met zulke dingen zou komen was me al lang duidelijk, dus keek er niet meer van op. Daarbij zou ik het ook gewoon zonder mopperen doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    'Wat zou je willen drinken, Boo? En met alle plezier. Het is nu zeker wel een voordeel dat ik een beetje kan zingen, want anders had het nog eens leuk geworden,' zei Harry grijnzend. Ik grinnikte kort.
    'Ik lust wel een cola.'
    Ik liet me languit op het bed vallen, wachtend op het drankje, de massage en de muziek.
    Harry dacht vast dat dit nog een makkelijke opdracht zou worden, maar ik ging er wel voor zorgen dat, dat niet zo was. Harry gaat het nog zwaar krijgen straks.
    Ik pakte mijn mobiele telefoon uit mijn broekzak en begon een nutteloos spelletje te spelen.
    'Komt er nog wat van? Ik heb dorst!' riep ik quasi geïrriteerd naar Harry.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    De jongen grinnikte kort en de woorden dat hij een cola lustte volgde niet veel later.
    Terwijl ik opstond en cola ging halen, liet Louis zich juist languit op bed vallen.
    Ik verliet de kamer waarna mijn zoektocht begon. Ik kende het hier ook niet, dus moest je eigenlijk nagaan wat ik eigenlijk voor mijn beste vriend overhad. Het duurde even voor ik terugkwam met een glas cola en dat was op het moment dat Louis begon te roepen. 'Rustig Boo. Ik weet hier ook niet alles te vinden en daarbij is hier je cola al. ' zei ik en overhandigde hem het glas waarna ik terug op het bed ging zitten. 'Trouwens je heb gelijk dat jij het bent, want anders hadden er al problemen ontstaan. ' voegde ik eraan toe. 'Maar als je die massage wilt moet je toch nu eerst gaan zitten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer