• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Fijn, laat ik bijnaaa en blikje Bullit in mijn bed vallen ;X ]

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel nam mijn handen vast, omdat hij het geknijp waarschijnlijk niet leuk vond, en ik trok een zielig pruillipje.
    "Ah, zelf gestoorde mensem mogen gevoelens hebben, toch?" mompelde hij zachtjes. Ik knikte en keek hem aan. "Natuurlijk, wij zijnnook maar mensen, we zijn toch ook normaal geboren met twee benen, armen, ogen, een neus etcetra." grijnsde ik. "En, ik zei
    het ook omdat het gewoon onwijs schattig is. " ik vouwde mijn benen onder mijn kont en keek hem doordringend aan.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Natuurlijk, wij zijn ook maar mensen, we zijn toch ook normaal geboren met twee benen, armen, ogen, een neus etcetra." zei ze en ik grinnikte even.
    "En, ik zei het ook omdat het gewoon onwijs schattig is. " zei ze en ging dan wat anders zitten ,waarna ze me doordringend aankeek ik even glimlach ,waarschijnlijk was er -alweer- een lichte blos op mijn wangen verschenen.
    "Ah ja ,heb jij geen crush op iemand dan?"vraag ik haar zachtjes. Ergens hoopte ik van niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel glimlachte even en weer verscheen er een lichte blos op zijn wangen, waardoor ik een 'Awhh' geluidje maakte en even scheef glimlachte. "Ah ja, heb jij geen crush op iemand dan?" vroeg hij zachtjes en een grijns verscheen op mijn gezicht. "Niet dat ik weet, wat dan?" vroeg ik met een schuin hoofd. Het was me nooit eerder opgevallen, maar eigenlijk was Gabriel best wel.. schattig.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 23:06 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Een 'Awhh' gluidje verliet haar mond ,waarna ze scheef glimlachte. Daarna veranderd die glimlach in een grijns. "Niet dat ik weet, wat dan?" vroeg ze met schuin hoofd en ik haalde mijn schouders op.
    "Ah heb je dan geen crush op die koekjes van je."vraag ik haar dan met een grijnsje ,waarna ik de doos koekjes uit een van de zakken haal en die doos plagend voor haar neus hou.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    "Ah, heb je dan geen crush op die koekjes van je," vroeg hij met een grijnsje waarna hij de dood met koekjes plagend voor mijn neus hield. "Ik ben met ze getrouwd," grijnsde ik en probeerde de koekjes te pakken, waarin ik hard faalde. Ik plofte sip neer en trok een pruillipje naar Gabriel. "Mine," zei ik quasi-zielig en sloeg mijn armen over elkaar. Opeens sprong ik op en duikte vol op Gabriel, zodat ik de koekjes in handen kreeg. "Ha-ha," zei ik plagend en stak mijn tong uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Ik ben met ze getrouwd," grijnsde ze ,waarna ze probeerde de koekjes te pakken ,maar ik hield ze plagend bij haar vandaan.
    Ze plofte sip neer en trok een pruillipje "Mine," zei ze quasi-zielig en ik grinnikte even als ze haar armen over elkaar sloeg. Schattig.
    Plots dook Naveah vol op me en kreeg ze de koekjes in haar handen ."Ha-Ha" zei ze plagend en ze stak haar tong uit. Ik sprong op haar af en begon haar te kietelen. We rolden in de diepte en vielen zo het meer in waardoor ik even begin te lachen. Ik hing boven Naveah en beet even op mijn lip ,waarna ik toch zacht mijn lippen op de hare druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Natuurlijk, typisch Nederland. Is het weer een beetje warm, gaat het regenen -_-]

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel sprong op mij af en begon me te kietelen waardoor mijn lach over mijn lippen rollen. Ik kon niét tegen kietelen, dat stond vast. Door het kietelen rolden we zo het ondiepe gedeelte van het meer in, waardoor er weer een vrolijke lach mijn lippen verliet. Ook Gabe begon eventjes te lachen. Ik keek naar Gabriel, die boven me hing. Hij beet kort op zijn lip en drukte zacht zijn lippen op de mijne, en ik beantwoorden zijn kus met een glimlach onderdrukkend. Mijn hand gleed naar zijn wang en streelde die zacht.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (In België is het ook niet bepaald een pretje ,hier zijn het stormbuien '^' )

    Gabriel Simon Collins

    Naveah beantwoorde mijn kus en ik glimlach tegen haar lippen aan. Het is net alsof er een bom ontploft is in mijn buik en het gevoel was zo... fijn.
    Haar hand gleed naar mijn wang en streelde die zacht. Ik haal even mijn lippen van de hare om even op adem te komen ,want mijn ademhaling en hartslag ging nu zo'n duizenden keren sneller. "Wauw."mompel ik zachtjes en ik glimlach naar haar ,waarna ik weer mijn lippen op de hare druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Hij haalde even zijn lippen van de mijne af, om even op adem te komen. "Wauw," mompelde hij zachtjes en glimlachte naar me waardoor ik begon te grijnzen. Hij drukte zijn lippen weer op de mijne en mijn handen gleden naar zijn zachte haar, waar ik even door heen woelde, zodat het uit model ging. Voorzichtig kwam ik omhoog, want liggen in water was niet al te lekker.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Haar handen woelden door mijn haar ,waardoor het uit model kwam.Ergens had ik het gevoel dat mijn haar weer ging krullen ,iets wat ik niet graag had.
    Naveha ging hat meer omhoog ,waardoor ik ook recht ging zitten.Ik liet even haar lippen los en trok haar weer mee op het land.
    Ik grinnikte even en keek haar dan met een glimlach aan.
    Ik nam haar hand vast en keek haar even aan. "Misschien moeten we beter teruggaan ,voordat Cole er iets van merkt zeg ik dan tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Llamarmy --> KiliOfDurin]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik voelde Anthony achter me verstijven toen ik aanklopte. Zelf vond ik het nou ook niet echt prettig om bij de grote baas op gesprek te gaan, maar aangezien dit de slechste gesloten inrichting ooit was, een paradijs voor de psychopaat, kon je nog wel eens wat bereiken. Ondertussen had hij mijn bloes stevig vast. Gelukkig alleen mijn losse bloes want anders had hij me nu gekeeld. Er kwam geen antwoord van achter de deur, maar ik wist zeker dat Cole er was, hij was er namelijk altijd. Ik knakte mijn knokkels even en klopte toen weer vier keer kort achter elkaar op de deur. "Alles komt goed, Antz." zei ik nog maar eens tegen het angstige jochie achter me. Ik wilde helemaal niet dat hij bang was. Ik vond het het fijnst als ik gewoon de vrolijke Anthony naast me had, maar dat gebeurde jammer genoeg maar weinig. Ik aaide even kort over zijn lamamuts en keek toen weer naar de deur. Kon hij niet opschieten. Ik hoorde namelijk gelach achter ons in de gang en het was niet het gelach van een van de anderen hier, dus dit gelach zou ik maar graag veranderen in gegil of tranen.


    Anthony Daniël Puckerman
    Hoe langer het duurde hoe ongeduldiger ik werd. Ik shoorde aan Aiden zijn bloes en jammerde zachtjes. Hij moest gewoon die stomme deur openmaken en ons een hond geven. Die man was er altijd, behalve als je hem nodig had. Wat was hij voor directeur. 'Stomme man.' Fluisterde ik zachtjes. Ik kwam iets achter Aiden vandaan en keek nog altijd naar de grote witte deur. Uiteindelijk gaf ik er een trap tegenaan en gromde ik. 'Geef me een puppy!' Waarna ik toch maar snel weer achter Aiden kroop, voor het geval dat hij nu wel ineens tevoorschijn kwam. Je wist het maar nooit. Ik wikkelde mijn armen om zijn midden en duwde mijn neus tegen zijn schouderblad. Ik vond het niet meer leuk. Ik kreeg ook nooit mijn zin. Iedereen kreeg altijd wat hij wilde behalve ik. Ik liet Aiden weer los en shoorde aan zijn mauw, waarna ik de gang ik wees. Ik wilde hier weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik bleef rustig terwijl Anthony begon te jammeren en steeds geirriteerder werd. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden. Ik had nooit gedacht dat uit zijn mond te horen, dus ik vond het wel grappig. Pas toen hij tegen de deur trapte viel mijn mond open van verbazing over het lef wat het jochie achter mijn deur had. Ik zou dat echt nooit durven te doen. Ik voelde zijn armen niet veel later om mijn midden slaan en legde mijn handen op de zijnen. Waar bleef Cole in hemelsnaam. Het was nou niet dat hij druk bezig was ofzo, want dat was hij nooit. Ik keek om toen ik een sjor aan mijn mouw voelde. Ik zag Anthony wijzen. Hij wilde hier weg en zelf vond ik het hier ook geen geweldige situatie. "Is goed. Gaan we de keuken schoonmaken of gaan we iets anders doen?" in de keuken lag nog een grote plas bruinig bloed en scherven. Anders zou ik het zelf vanavond wel doen. Als een grote broer persoon voelde ik me verantwoordelijk over Antz en over wat hij deed. Erg vond ik het geensinds, zelfs al moest ik af en toe zijn zooi opruimen, ik deed het graag.


    Bowties were never Cooler

    (Ik denk dat ik Sempra/Limits, maar gewoon negeer en Cole gewoon iets anders laat doen, want ik ben het eigenlijk een beetje zat dat hij nog steeds vast staat. Is dat goed, Aquari? Gezien het jouw RPG is)


    Happy Birthday my Potter!

    Anthony Daniël Puckerman
    Misschien moest ik eens nadenken voordat ik iets deed. Beschermd bleef ik achter Aiden staan in het geval, Cole nu dacht wel leuk te doen en de deur opeens opentrok. Had ik dan even een probleem. Maar ik wilde gewoon zo graag een hondje. die zo leuk zou kwispelen met zijn staart omdat hij blij was me te zien. hij zou de enige zijn.
    Ja, we moesten hier maar weg. Ik sjorde aan Aiden zijn mauw en wees de gang door. Ik kriebelde even aan mijn neus, met het bolletje, dat aan het touwtje van mijn muts hingen en keek met grote onschuldige ogen naar Aiden. Hij moest weten dat het me speet van de mok en het verloren bloed. Ik wees naar mezelf als teken dat ik het wel zou opruimen. Ik vond het nooit erg als andere mensen mijn zooi opruimden. graag zelfs. maar tegenover Aiden voelde ik me al schuldig. Maar hij moest wel met me mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''