• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson
    "Met alle plezier, Boo," zei hij. Ik lachte blij en sprong van hem af. Ik ging hier nog eens goed gebruik van maken. Ik pakte zijn hand vast en trok hem omhoog. Daarna klopte ik even vlug mijn kleren af en trok ze recht. Ik wilde net mijn armen om Harry's nek leggen, zodat hij me kon optillen, maar hoorde toen een stem achter me. Het was slechts een zachte fluistering, maar toch vond ik het angstaanjagend klinken. De haartjes in mijn nek gingen er van overeind staan.
    "Boe."
    Ik draaide me met een ruk om en zag een blond meisje staan. Ze had een bleke huid en haar groene ogen stonden leeg.
    "Ehm, hoi. Mijn vriend hier en ik wilden net weg gaan, naar mijn kamer. Hij heeft een opdracht te voltooien, dus we hebben even geen tijd, sorry," zei ik haar en wilde langs haar heen lopen.


    "Family don’t end in blood”

    Lumineers schreef:
    Gabriel Simon Collins

    De blik in Naveah haar ogen stond gevaarlijk ,maar gelukkig had ik haar net op tijd kunnen terugtrekken.
    Toen ik vroeg wat ze wilde ,ontstond er een brede grijns op haar gezicht,waarna ze de winkel in huppelde en niet veel later terug kwam met een doos American Chip cookies. "Tadaa." ik grinnikte even. "Is dat alles? Je mag heus meer hoor."zeg ik met een grinnik en kijk dan zelf ook even rond.
    Allesinds een fles drank en een lading sigaretten voor mij.
    Als Naveah haar spullen heeft ga ik naar Banji toe en zeg ik gewoon wil we willen ,plus zijn hele lading sigaretten erbij. Er kwam hier toch geen ene kat binnen ,alleen wat jongeren voor een zak chips of dergelijke ,dus dat zal hij heus niet missen.
    Hij stak alles in twee zakken en deed er nog een extraatje bij ,maar ik had geen idee wat. Ah dat ging ik later wel zien en daarna ga ik met Naveah de winkel uit.


    Navaeh Riley Smith.
    Gabe grinnikte even, "Is dat alles? Je mag heus meer hoor," zei hij met een grinnik. "Nee hoor, ik red me wel met mijn vroegere verslaving," grijnsde ik en Gabriel keek zelf even rond. Hij kwam terug met een fles drank en een lading sigaretten. Samen liepen we naar Meneer Pedofiel toe en keek hem duister aan. Ik vertrouwde hem voor geen ene meter. Meneer Pedo deed alles in twee zakken en deed er iets extra's bij waardoor ik mijn ogen wat kleiner maakte. Samen liepen we de winkel uit en adem ik het frisse buitenlucht op, wat had ik dit gemist. Met een grijnsje keek ik opzij naar Gabriel "Wat gaan we nu doen, Badass?" zei ik en gaf hem speels een klein duwtje.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 17:12 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Nee hoor, ik red me wel met mijn vroegere verslaving," grijnsde ze .Toen we de winkel uit waren leek Naveah erg te genieten van de buitenlucht.
    "Wat gaan we nu doen, Badass?" vroeg ze me en ze haf me een speels duwtje ,waardoor ik even grijns en dan mijn schouders ophaal.
    "We kunnen even naar het park gaan en misschien daarna ,naar een café ofzo. Maar ik denk het beste een plek met weinig mensen ,want dit gaan ze niet normaal vinden."zeg ik wijzend naar mijn arm.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Nadat ik hem een duwtje gaf, begon hij te grijnzen en haalde zijn schouders op.
    "We kunnem even naar het park gaam en misschien daarna naar een café ofzo. Maar ik denk het beste een plek met weinig mensen, want dit gaan ze niet normaal vinden," zei Gabriel wijzend naar zijn arm. Instemmend knikte ik. "Maar hoe normaal is het dat wij zomaar vrij rondlopen? Schandalig gewoon," zei ik op een ernstig toontje en schudde dramatisch mijn hoofd, waardoor mijn haren vrolijk mee bewogen. "Maar het park lijkt me leuk." grijnsde ik scheef en haalde een hand door mijn haar.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Maar hoe normaal is het dat wij zomaar vrij rondlopen? Schandalig gewoon," zei ze op een ernstige toon en ze schudde dramatisch haar hoofd ,waardoor ik even lach.
    "Maar het park lijkt me leuk." grijnsde ze scheef. Ik nam met mijn vrije hand ,haar hand vast en nam haar mee richting het park. Er waren bijna geen mensen ,wat ik maar al te goed vond. Ik besloot bij een meertje te gaan zitten en ik klopte naast me als teken ,dat Naveah naast me mocht komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Hij nam met zijn vrije hand mijn hand vast en samen liepen we richting het park. Verbazend genoeg waren er maar een paar mensen. Beter. Gabriel besloot bij een meertje te gaan zitten en klopte naast zich, als teken dat ik naast hem mocht zitten.
    Ik plofte naast hem neer en een raar geluidje verliet mijn mond toen ik op de grond terecht kwam. Ik had zin in wat lol. Ik had iets in mijn hoofd, waardoor een grijns mijn gezicht sierde. Speels keek ik naar Gabriel en zette een kietelaanval in. "Ik heb je," grijnsde ik en kietelde door.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins


    Nav plofte naast me neer ,waardoor er een raar geluidje haar mond verliet toen ze op de grond terecht kwam en ik grinnikte even.
    Ze begon te grijnzen en daarna begon te me plots te kietelen ,waardoor ik begon te lachen. "Ik heb je," grijnsde ze ,waardoor ik meteen in de tegenaanval ga en haar terug begin te kietelen.
    Af en toe porde ik ook in der zij. "En nu heb ik jou."zeg ik lachend als ik haar beide polsen vast heb en boven haar hang.
    Ik grijnsde even . "Wat voor prijs krijg ik nu?"vraag ik haar met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel ging in de tegenaanval en kietelde me terug en porde me af en toe
    in mijn zij. "En nu heb ik jou," zei hij lachend toen hij mijn beide polsen vast had en boven mij hing. Een brede grijns stond gesiersd op mijn gezicht en ik keek hem aan.
    "Wat voor prijs krijg ik nu?" vroeg Gabriel grijnzend. "Wat zou meneer Collins willen? " grijnsde ik en blies pestend in zijn gezicht waarna ik liefjes glimlach.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Wat zou meneer Collins willen? " Grijnsde Naveah pestend ,waarna ze liefjes glimlacht en ik dacht even na.
    "Een kusje op mijn wang"zeg ik met een grijnsje ,waarna ik haar los laat ,en weer normaal ga zitten.
    Ergens mis ik wel mijn vorige leventje ,ook al had ik niet echt onderdak en ,was ik veel te dom om goed zelfstandig te zijn. Nu zou ik het wel prima kunnen overleven eigenlijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {nessje --> Nathness}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Navaeh Riley Smith.
    "Een kusje op mijn wang," zei hij met een grijnsje waarna hij me loslaat en weer normaal ging zitten.
    Zalf kwam ik ook weer omhoog en ging weer zitten. Kort keek ik hem aan en dan weer naar het water, "Dat is gemeen, Little Badass." Probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen, en probeer mijn gezicht in de plooi te houden, waar ik in faalde, helaas.
    "Neehoor, als jij er een wilt, krijg je er een," grijnsde ik scheef. Zachtjes pakte ik zijn hoofd vast en drukte vlinderzacht een kusje opzijn mondhoek, om hem expres te plagen, waarna ik hem weer los liet en weer naar het water staarde.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Dat is gemeen, Little Badass." zei ze zo serieus mogelijk ,maar ze kon haar gezicht niet in de plooi houden ,waardoor ze faalde en ik even grinnikte.
    "Neehoor, als jij er een wilt, krijg je er een," zei ze met een scheve grijns en ze nam zachtjes mijn hoofd vast ,waana ze een vlinderzacht kusje op mijn mondhoek drukte . Iets wat ik dus niet verwachte en ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen. Ze liet me weer los en staarde naar het water.
    "Ik wist niet dat je zo slecht was in bio ,dat je zelf niet weet wat een wang is."zeg ik plagend. Proberend mijn awkward blos mijn wijn wangen te krijgen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    In mijn ooghoek spiekte ik stiekem naar hem en zag dat zijn wangen lichtelijk rood gekleurd waren, waardoor ik even breed grijnsde. "Ik wist niet dat je zo slecht was in bio, dat je zelf niet weet wat een wang is," zei hij plagend waardoor ik hem verbaasd aankijk en hem een tikje geef. "Oh, ik ben er inderdaad slecht in, maar dat komt nou eenmaal dat ik nooit op de middelbare school heb gezeten," grijnsde ik. "En, ik wist niet dat jij het zo erg te pakken had. Arme wangentjes." zuchtte ik dramatisch en schudde mijn hoofd waarna ik Gabriel weer plagend aan kijk en zacht in zijn wangen knijp.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kate Darcelle Aeron

    Verveeld hing ik weer in de enige stoel op mijn kamer, die ik voor de spiegel had neergezet. Louis was ik al even geleden kwijtgeraakt en dus was ik maar opzoek gegaan naar die ene Zayn die mijn kamergenoot zou moeten voorstellen. Volgens mij had ik zeker weten meer dan een uur door het huis rondgedwaald, maar ik had hem serieus nergens gevonden. Alsof hij hier nooit aan was gekomen of zo. Dat zou mij niks verbazen. Of ze hadden hem natuurlijk gewoon al van kant gemaakt en Cole had hem laten verdwijnen. Dat was ook een optie die je niet kon uitsluiten, gewoonweg omdat het voor buitenstaanders absurd klonk.
    Een gefrustreerde zucht ontsnapte mijn mond. Ik ging mij hier steeds sneller vervelen. Straks werd ik dit huis zat en kon ik er nooit meer uitkomen. Misschien moest ik voor de zekerheid maar een noodplan verzinnen. Ik bedoel, Cole was toch zeker niet onverslaanbaar? Zeker niet voor mij. Ik overleefde al lang genoeg in een jaar vol gekken. Oké, ik was soms iets te zeker van mijzelf, maar toch moest het mogelijk zijn.
    Ik stond maar weer op en liep de kamer uit. Misschien kwam ik nog iets interessants tegen en op deze manier kon ik ook de mogelijkheden bekijken. Sowieso moesten de nog levende jongens van die boy band, zoals Louis, zo snel mogelijk weg hier, dus het kon geen kwaad om even rond te kijken.

    (someone for Kate?)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 20:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gabriel Simon Collins

    Naveah ,keek me verbaasd aan en haf me een tik ,waardoor ik even lach.
    "Oh, ik ben er inderdaad slecht in, maar dat komt nou eenmaal dat ik nooit op de middelbare school heb gezeten," zei ze dan grijnzend. Ik ook niet ,maar ik wist wel wat een wang was.
    "En, ik wist niet dat jij het zo erg te pakken had. Arme wangentjes." zei ze dramatisch ,waarna ze zacht in mijn wangen kneep ,maar ik nam haar handen vast ,aangezien ik dat niet leuk vond. "Ah ,zelf gestoorde mensen ,mogen toch gevoelens hebben toch?."mompel ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH