• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Shou Kurusu ||

    "But You Aren't." zei ik en hij kijkt me fronsend aan. Ik haal hem met gemak onderuit ,waardoor hij op de grond beland en even pijnlijk kreunt.
    "D'aawh."grinnikt ik zacht en hij kijkt me met een pruillipje aan. "Gemeen."mompelt hij zacht en staat op en til mij op . "Nu ga ik je echt het water ingooien."zegt hij grijnzend ."NEE, ZET.ME.NEER." Mijn gezicht was volgens mijn gezicht grappig om te zien, want hij grinnikte. Als in een reflex sloeg ik mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn nek. "Niet doen!."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "NEE, ZET.ME.NEER." zei ze ,waarna ze haar benen om mijn middel slaat en haar armen om mijn nek doet."Niet doen!."
    Ik grinnik even. "Is goed ,maar dan doe jij me geen pijn. Is dat een deal?"vraag ik haar met een grijns.
    Dit ging nog makkelijk gaan. Als ze me pijn doet of irriteerde ,kon ik dreigen met haar nat te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "NEE, ZET.ME.NEER." riep ik ,waarna ik mijn benen om zijn middel sla en mijn armen om zijn nek doe."Niet doen!."
    hij grinnik even. "Is goed ,maar dan doe jij me geen pijn. Is dat een deal?"vraagt hij me met een grijns.
    "Gooi me er dan maar in."Zeg ik zo neutraal mogelijk. Om daarna te glimlachen. "Ik beloof niks."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Moon Luna Wolfe

    Sam knikt even. En ik glimlach bijna, maar ik doe het niet.
    'Dat mag wel ja, zolang er geen scherpe punten etc aan zitten waarmee je een ander kan verwonden.' Ik knik en zie dat hij me kort in zich opneemt.
    'Ben je er klaar voor?' Vraagt Sam. Ik knik zonder iets te zeggen.
    Samen lopen we naar het meertje toe, daar zie ik al een paar mensen, maar ik besteed er geen aandacht aan.
    'Weet je nu wat we gaan doen?' Vraag ik terwijl ik naar hem opkijk. Sam is nogal lang, telkens als ik hem aan wil kijken moet ik omhoog kijken.
    Een paar seconden later laat ik mijn ogen over de ruimte om ons heen glijden. Ik kan mensen niet te lang aankijken.
    Dan probeer ik hem weer aan te kijken, maar al even snel wend ik mijn ogen af.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Michael Ethan Collins

    "Gooi me er dan maar in."Zei ze neutraal en glimlachte dan "Ik beloof niks." ik haalde simpel mijn schouders op 0"Mij best ,zin in die lekkere koude douche voor jou alleen?"grijns ik ,waarna ik haar zo hou ,dat de toppen van een los plukje haar ,in het water belanden.
    "Hmm ,als ik jou was zou ik toch die deal sluiten hoor. Want nu heb je geen föhn meer om je te drogen." zeg ik er dan simpel achterna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Natascha April Coleman.

    Hij glimlacht even. 'Zou je mijn partner willen zijn?' Vraagt hij me dan terwijl hij met een glimlach op een stoel gaat zitten net alsof we hier nog lang gaan blijven. Ik haal mijn schouders op 'prima zolang je me maar niet in de weg loopt'. zeg ik terwijl ik verder loop opzoek naar mijn kamer.

    Sam Ryan Miller.
    Samen lopen we naar het meertje toe war al een paar mensen staan. 'Weet je nu wat we gaan doen?' Vraagt Moon terwijl ze naar me opkijkt. Ik schud mijn hoofd 'ik weet nog niet wat we gaan doen' zeg ik terwijl ik om me heen kijk 'vast een of de ander parcours denk ik' zeg ik terwijl ik haar weer aan kijk 'de sergeant zal het ons straks wel vertellen'.

    (Sorry voor mijn super late reactie :$ khad het echt even super druk.. ;o)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ['K ben vier weken op vakantie, dus dan kan ik niet reageren. Jullie mogen mijn personage besturen.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Misschien kunnen we beter na de vakantie verder gaan, dan komt ook niemand achter te liggen enzo..?)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    (hallo, ik ben net terug van vakantie, zou iemand mij misschien alsjeblieft willen vertellen wat er allemaal is gebeurd, en hoe ik het beste in kan springen? :) )

    (We zijn nog niet echt verder gegaan, het leek me beter na de vakantie verder te gaan :p heb je een leuke vakantie gehad? Ik ga morgen op vakantie. )


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    (oh mooizo, dus er is nog niet heel veel gebeurd?, zijn ze alleen nog maar aangekomen?, ja heb een hele leuke vakantie gehad, ben 3 weken naar Zuid-Frankrijk geweest, dus ben lekker bijgekleurd)

    Nee niet heel veel gebeurd, maar sommige zijn verder dan anderen, misschien moet je het anders even lezen :p
    Aah, lekker hoor ^^.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Lumineers schreef:
    (Nog iemand die bij Michael en Shou wil ? :3 Ik ga er lekker 2 nemen ;3 )


    (doe jolie maar als je nog geen ander meisje hebt)

    (ik ben nu op vakantie, maar heb interrnet (als ik zin heb om er naartoe te lopen) dus ik wil op zich wel reageren. Ik vind het ook goed als we pas na de vakantie weer verder gaan)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jolie Ayla Stevens

    Daar sta ik dan op dit terrein, ik heb geen idee hoe ik het anders moet noemen. Dit was weer zo'n ''geweldig'' idee van mijn moeder om mij uitgerekend hier naar toe te sturen, ze had me beter naar een luxe hotel in miami kunnen sturen, had ik tenminste nog kunnen zonnen, maar dit is dus echt 10 keer niks. Ik kijk wat om me heen en zie af en toe wat mensen samen lopen. Ook dat nog, ik heb er al geen zin en dan ben ik ook nog eens te laat, nee echt geweldig allemaal. Een zucht verlaat mijn mond terwijl ik wat begin te lopen over het terrein. Ik voel in mijn zak en heb gelukkig nog een pakje sigaretten, laat ik er nog maar 1 opsteken, voordat het straks niet meer mag ofzo. Ik zie allemaal mensen met een soort legerpakjes aan, ik hoop maar niet dat ik dat ook aan moet, ik bedoel zoiets staat mij toch niet? Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd er trek mijn 2 roze koffers achter me aan naar een jongen en een meisje. Ze zijn een beetje met elkaar aan het klooien (michael en shou) goh dat dat hier nog mag. Ik zet mijn bril op mijn hoofd en stop met lopen als ik bij ze ben. Ik zet mijn koffers naast me neer, en neem mijn peuk in de andere hand zodat ik met mijn rechtste hand hun een hand kan geven. Ik steek mijn hand eerst uit naar de jongen ''Hey, ik ben Jolie Ayla Stevens'' en geef daarna ook het meisje een hand.