• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Shou Kurusu ||

    "Nou ,mijn naam weet je ook al. Ik ben eenentwintig jaar en kom uit Californië. Met mij hou je beter geen discussie en ik heb ook veel problemen gehad toen ik rond de zestien jaar was." Zegt hij even kort samengevat. "En dan ben ik hier beland. " Vervolgt hij, waarna zijn blik op het meer valt. "Had je...Problemen met Alchol en drugs, die soorten dingen? " Ja, ze had inderdaad medelijden met hem. Twijfelend sloeg ze een arm om hem heen en glimlachte. " Ik..snap het wel een beetje, ik bedoel niemand wil hier graag zijn.. Maar natuurlijk wel van sommige problemen af zijn." Een kleine glimlach sierde mijn lippen. "Ang mga butang nga didto sa pagsulbad ug nga nahimo dinhi. En wat dat betekend leg ik later nog wel eens uit."

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 15:24 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Had je...Problemen met Alchol en drugs, die soorten dingen? " vroeg ze en ik keek haar even aan ,waarna ik knikte.
    "Ja ,vooral alcohol. daar ben ik nogsteeds niet vanaf."zucht ik ,maar glimlach dan ,alsof er niets aan de hand is.
    Shou sloeg haar arm om me heen en glimlachte. " Ik..snap het wel een beetje, ik bedoel niemand wil hier graag zijn.. Maar natuurlijk wel van sommige problemen af zijn." zei ze dan en ik knikte even. "Ja ,na deze opleiding ,ga ik alles opnieuw proberen en wegblijven van problemen."zeg ik en kijk Shou even aan. Ik weet bijna zeker dat ze hier niet land zal blijven ,want ze was veel te aardig en ze leek me iemand ,die ook niet graag problemen heeft.
    "Ang mga butang nga didto sa pagsulbad ug nga nahimo dinhi. En wat dat betekend leg ik later nog wel eens uit." zei ze dan en ik glimlachte even ,waarna ik knikte.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 15:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Ja ,vooral alcohol. daar ben ik nogsteeds niet vanaf."Zuchtte hij ,maar glimlacht dan ,alsof er niets aan de hand is. "Ik had dat, heb mezelf eraf geholpen..Niet helemaal maar oke wel minder. "
    Na mijn antwoord knikte hij even. "Ja ,na deze opleiding ,ga ik alles opnieuw proberen en wegblijven van problemen."zegt hij en kijkt me even aan.
    "Ang mga butang nga didto sa pagsulbad ug nga nahimo dinhi. En wat dat betekend leg ik later nog wel eens uit." zei ik ,waarna hij knikte. Het meer lag binnen handbereik, mijn hand ging het water in en spatte daarna wat in Michael's gezicht. Een klein lachje ontsnapte uit mijn mond.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Ik had dat, heb mezelf eraf geholpen..Niet helemaal maar oke wel minder. " zei ze en ik knikte weer.
    Ik voelde spetter op mijn gezicht en ik kijk verbaasd naar Shou die even kort lachte. Ik grijns even naar haar en spetterde ,iets harder terug.
    Volgens mij had ik al het vermoeden ,dat er straks een watergevecht zal zijn ,maar voor deze ene keer ,ging ik gewoon door.
    Even iets leuker dan al dat gedril enzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Hij keek even verbaast, waarna ikzelf nog meer water in mijn gezicht kreeg. Hier liet ik het echt niet bij zitten. Ik liet mijn mond Quasi-Beledigd open vallen en maakte ongezien van mijn handen een kommetje, waarna ik het water over zijn hoofd liet vallen. Zelf barstte ik in lachen uit, het was echt een awesome gezicht. Ik gooide nog een plens water in zijn gezicht en kwam amper bij van het lachen. "Dat is het meeste comische wat ik óóit gezien heb,"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Drew Jared Mason

    'Alexandra, en is goed.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Oké.' Ik weet echt niet wat ik nu moet doen en sta maar een beetje. Ik kijk naar de rest. Bijna iedereen heeft al iemand. Ik hoop dat Alexandra niet een al te nieuwsgierig type is. 'Dus... Waar kom je vandaan?' Vraag ik in een poging om aardig te doen. Ik weet dat dit allemaal maar leugens zijn. Ik ben niet aardig. Ik ben niet de vrolijke leider die braaf doet wat de sergeant wil. Nou ja, iedereen denkt dat. Hoop ik tenminste. Niemand weet mijn verleden en niemand hoeft dat te weten, vooral de sergeant niet.

    Austin Matthew James

    Ik wist het. Ik wíst gewoon dat ik als laatste zou eindigen. Nou, ik ben weg hier. Ik sluip de kamer uit en hoop dat de sergeant me niet gezien heeft. Ik ren snel door de gangen. Yes, ik ben door. Opeens bots ik tegen iemand op. Ik bekijk degene. Het is een meisje. Een nieuweling, dat zie je zo. 'Sorry, ik had je niet gezien. Ik wou net naar mijn kamer toe. Ik ben Austin trouwens. Heb je al een partner voor vandaag?' Vraag ik in een adem teug.Ik adem in en uit en wacht op haar antwoord.

    [Heb Austin naar Natascha gestuurd (: ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Michael Ethan Collins

    Ze liet haar mond Quasi-beledigt openvallen ,waardoor ik even grinnikte. Ik lette niet op ,en voelde daarna water over mijn hoofd druipen ,waarna ik nog een plens water in mijn gezicht krijg. Shou begon te lachen. "Dat is het meeste comische wat ik óóit gezien heb," zei ze lachend. "Hier laat ik het niet zomaar bij hoor."grijns ik lachend ,waarna ik haar helemaal nat begon te spetteren.
    We leken net op twee kinderen ,die elkaar om ter natst probeerde te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Hier laat ik het niet zomaar bij hoor."Grijnst hij lachend ,waarna ik allemaal water over me heen krijg. "But That's Not Fair." Grinnik ik zacht.
    Het was een grappig gezicht, twee mensen die zich als kinderen gedroegen. Ik stond snel op an sprong half op zijn rug, maar zelf verloor ik mijn evenwicht en viel in het water. En ja hoor, ik was helemaal doorweekt. "Oh my, Ik had het al zo warm." Ik grinnikte en bleef rustig in het water zitten. Het was ondiep dus het kwam maar tot mijn middel. Ik pakte zijn arm en trok hem er ook in. Eigen schuld. "Eigen schuld, moest je maar geen water op me gooien." Glimlachend spetterde ik nog wat in zijn gezicht.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [oh my, Dubbelpost madness, Wie is er nog over? My Jason zoekt nog iemand xd]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "But That's Not Fair." grinnikte ze zacht ,ze stond op en sprong op mijn rug,ze verloor haar even wicht en viel met een plons in het water ,waardoor ik begin te lachen.
    "Oh my, Ik had het al zo warm." grinnikte ze en ,ze bleef rustig in het water zitten. Het meer was niet zo diep ,waardoor ze maar ,tot haar middel in het water zat.
    Door het lachen ,had ik niet door dat ze mijn arm vast had en ze trok me zo ,ook het water in.
    "Eigen schuld, moest je maar geen water op me gooien."glimlachte ze ,waarna ze nog wat water in mijn gezicht spetterde. "Jij begon ,dus het is niet mijn schuld."zeg ik met een grijns. Ik sta op en steek mijn hand uit om haar recht te trekken ,maar ik ben wel op mijn hoede ,zodat ze me niet weer het water in kan sleuren. "Kom ,we moeten ons maar beter drogen ,voordat Sergeant Michtell er is."zeg ik met een grinnik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Terwijl ik erin was gevallen, en hij natuurlijk lachte. Had hij niet doorgehad dat ik hem erin had getrokken. "Jij begon ,dus het is niet mijn schuld."Zegt hij met een grijns. "Maar jij spatte terug, dus medeplichtig."hij staat op en steekt zijn hand uit naar mij om me recht te trekken ,maar aan hem te zien was hij op zijn hoede. "Kom ,we moeten ons maar beter drogen ,voordat Sergeant Michtell er is."zegt hij met een grinnik. "Yes Boss." Ik pak zijn hand aan en laat me overeind trekken. "Hoelang hebben we nog dan?"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins
    . "Maar jij spatte terug, dus medeplichtig."zei ze en ik grinnik. "Oké ,ik beken ,ik ben medeplichtig."zeg ik met een grinnik . "Yes Boss."zegt ze en trek haar dan recht ,waarna ik haar hand weer los laat. "Hoelang hebben we nog dan?" vroeg ze en ik haalde mijn schouders op.
    "Laten we hopen ,nog langgenoeg om ons te drogen."zeg ik met een glimlach ,terwijl ik richting de kamers ga.
    Als we daar zijn ga ik naar mijn eigenkamer en neem ik een handdoek uit het rek ,waarna ik probeer het meeste af te drogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik post zometeen een stukje.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 18:50 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    || Shou Kurusu ||

    "Oké ,ik beken ,ik ben medeplichtig."zegt hij met een grinnik . "Yes Boss."zeg ik en hij trekt me dan recht ,waarna hij mijn hand weer los laat. "Hoelang hebben we nog dan?" vroeg ik en hij haalde zijn schouders op. "Laten we hopen ,nog lang genoeg om ons te drogen." zegt hij met een glimlach. "En hoe." We lopen terug richting de kamers. "Be here in five. " Ik loop naar mijn kamer en probeer met mijn Föhn de kleren te drogen, het jasje verwissel ik snel, die was niet meer droog te krijgen tegen tijd. Ik sta weer buiten, op de plek waar we net uit elkaar zijn gegaan. Mijn haren die al wat droger waren opnieuw opstekend. waar was de rest eigenlijk>


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Be here in five. "zei ze nog ,voordat ze haar kamer inging. Nou heel veel droger was ik nou niet .
    Het was een beetje wakjes ,maar het zou -hopelijk- snel weer drogen.
    Ik ging weer mijn kamer uit en ik zag ,dat Shou helemaal droog was in die korte tijd."Hoe heb je dat nou gedaan?"vraag ik haar verbaasd.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar vragend aan. "Heb je misschien nog elektronica op je kamer liggen?"vroeg ik haar dan en keek haar fronsend aan.
    Ze had daarnet alles moeten inleveren aan mij ,maar ik had het gevoel ,dat ,dat niet alles was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH