• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Michael Ethan Collins

    En nu kwam haar woede aanval.Ze drukte me tegen de muur een ,met haar onderarm tegen mijn keel aangedrukt. "Geven. Nu." zei ze ,terwijl ze haar onderarm strakker tegen mijn keel aanduwt. Zo koppig als ik ben ,hou ik mijn mond. "En ik zou het maar geven en anders dili maayo nga pretty nawong sa imo." zei ze weer e, drukte die nog strakker ,waardoor ik bijna geen adem meer heb. En nu was ik haar beu. Ik nam haar arm vast en draaide die op haar rug ,waarna ik haar takel en tegen de grond aandruk ,waarna ik haar andere arm ook op haar rug draai."En nu ,ga jij even afkoelen."snauw ik naar haar terwijl ik weer op adem probeer te komen. Ik zit hier niet voor niets al een paar jaar opleiding te volgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Volgens mij was hij me nu beu want binnen een paar seconden lag ik op mijn buik met mijn armen op de rug. "En nu ,ga jij even afkoelen."snauwt hij. Volgensmij moest hij wel even op adem komen. "Ik koel pas af als ik mijn krultang krijg." en zo blond als ik ben probeer ik mijn arm los te draaien. "withers" [Schoft] Wild begin ik tegen te werken, hij ging niet van me winnen. Niemand wint van mij.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins
    "Ik koel pas af als ik mijn krultang heb."zei ze koppig en probeerde los te komen.Ik hield haar polsen strak vast en draaide haar arm nog wat meer op haar rug."En jij krijgt pas je krultang terug als je je woede probleem ander controle krijgt."zeg ik . "Zou je dan misschien liever gehad hebben dat je hem nooit meer terug kreeg en wel iets van duizend push upps ging moeten doen als Sergeant mitchell die vond?"vraag ik haar dan. "Ik denk het niet hé wees dus maar blij dat ik het veilig weggeborgen heb."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Ik koel pas af als ik mijn krultang heb."zei ik koppig en probeerde los te komen. hij hield mijn polsen strak vast en draaide mijn arm nog wat meer op mijn rug."En jij krijgt pas je krultang terug als je je woede probleem ander controle krijgt."zegt hij. "Zou je dan misschien liever gehad hebben dat je hem nooit meer terug kreeg en wel iets van duizend push upps ging moeten doen als Sergeant mitchell die vond?"vraagt hij me dan."Dan had ik het nog niet gedaan." Zei ik snauwend terug. "Ik denk het niet hé wees dus maar blij dat ik het veilig weggeborgen heb." Ik snoof. "Your So Dead, Als ik loskom kan je gaan rennen." De pijn negerend begon ik meer mijn tegen te werken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Dan had ik het nog niet gedaan."snauwde ze.
    Ze snoof even. "Your so death.En als ik loskom dan mag je gaan rennen."zei ze en ik grinnikte even."het is you're en nee hiermee krijg je die krultang zeker niet terug."zeg ik dan grijnzend. Waarom vinden meiden make up of haarspullen zó belangerijk."Trouwens."zei ik en ging op haar zitten zodat ze zeker niet weg kon."Niemand hier geeft een fuck als je haren gekrult zijn of niet." vervolde ik en kijk haar even aan. "Ik zal je zelf mooier vinden als je puur naturel blijft."zeg ik dan zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Dan had ik het nog niet gedaan."snauwde ik dan.
    iksnoof even. "Your so death.En als ik loskom dan mag je gaan rennen."zei ik en hij grinnikte even."het is you're en nee hiermee krijg je die krultang zeker niet terug."zegt hij dan grijnzend."Trouwens."zei hij dan en ging op me zitten zodat ik zeker niet weg kon."Niemand hier geeft een fuck als je haren gekrult zijn of niet." vervolgde hij dan en kijkt mij even aan. "Ik zal je zelf mooier vinden als je puur naturel blijft."Zegt hij dan zachtjes. Gelijk begin ik te stoppen met tegen te werken terwijl mijn ogen ongelovig staan. "Ben ik niet, Nou geef die krultang."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    Gelijk stopte ze met tegenwerken en ze keek me ongelovig aan."Ben ik niet,nou geeft die krultang." Ik kijk haar even met een zwak glimlachje aan."Doe nou toch niet zo onzeker zonder make op of haarspullen lijk je meer jezelf. Bijna alle jongens hier wachten op een meisje die haar ware aard laat zien zonder al die troep op hun gezicht."zeg ik en ik meende het ook. Soms kwam er wel eens ter sprake dat de meesten niet van gemaakte meisjes houde. Oké een klein beetje make op mocht wel als het maar naturel bleef.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    hij keek me even met een zwak glimlachje aan."Doe nou toch niet zo onzeker zonder make op of haarspullen lijk je meer jezelf. Bijna alle jongens hier wachten op een meisje die haar ware aard laat zien zonder al die troep op hun gezicht." Zegt hij vervolgens. Mijn gezichtsuitdrukking werd gelijk neutraal. "Sorry.." Voor zover dat kon trok ik hem in een knuffel. "Sorry dat ik zo gemeen was Michael.." Een kleine snik verlaat mijn keel, evenals een traan die langs mijn wang naar beneden rolt. "I'm So So Sorry.."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    Haar gezichtsuitdrukking werd normaal.
    "Sorry..."zei ze ik liet haar los en ze trok me in een knuffel."Sorry dat ik zo gemeen was Michael.."zei ze weer en een snik verliet haar keel en een traan rolde over haar wang.
    Ik stond op en hielp haar recht.
    "I'm so so sorry." "Rustig maar.Het spijt me ook,maar ik doe het voor je eigen bestwill. Ik will niet dat je gestraft word doordat ik je zomaar laat doen. Jij bent mijn verantwoordelijkheid nu."zeg ik proberend haar wat te kalmeren en ik wrijf even over haar rug.
    "Zijn er nog spullendie je liggen hebt die niet mogen?"vraag ik haar dan zacht want nu bessef ik pas dat ik alleen haar electronica heb. "Daarmee bedoel ik dus make up of accesoires en andere dingen die je toch niet zal kunnen gebruiken."vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Michael ging recht staan en hielp mij ook omhoog.
    "I'm so so sorry." "Rustig maar.Het spijt me ook,maar ik doe het voor je eigen bestwil. Ik wil niet dat je gestraft word doordat ik je zomaar laat doen. Jij bent mijn verantwoordelijkheid nu." zegt hij proberend en hij wrijft even over mijn rug.
    "Zijn er nog spullendie je liggen hebt die niet mogen?"vraagt hij dan zacht. "Daarmee bedoel ik dus make up of accesoires en andere dingen die je toch niet zal kunnen gebruiken."vraagt hij dan. Een zachte grinnik komt door mijn tranen door. "Mijn ouders verboden me dat mee te nemen, dus ja." een kleine glimlach ontstaat, als ik zelf merk dat ik wel heel dicht tegen hem aansta.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (betekend dat ,dat ze niet naar haar ouders geluisterd heeft of juist wel? -sorry ik slaap nog half c; -)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik slaap ik nog half hoor ^^ Ja ze heeft -voor deze ene keer omdat ik een goed hart heb- naar haar ouders geluisterd en geen make-up en accesoires mee.
    Ik heb zo een goed hart]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Moon Luna Wolfe

    Als ik buiten de deur ben kijkt hij me aan en naar de kleren die ik aan heb.
    "Sorry maar je zult je moeten omkleden, er ligt een uniform die moet je aan doen," zegt hij tegen me. "Ook moet ik je vragen om alle dingen die je niet bij je mag hebben in te leveren." Zegt hij er achteraan.
    Ik knik een beetje en draai me weer om, mijn kamer in. Mijn kleren doe ik weer uit en vouw ze op, doe ze terug in mijn tas. Dan kijk ik naar mijn bed, er ligt een uniform op.
    Ik doe de uniform aan en loop dan weer naar buiten toe. Sam staat er nog steeds.
    "Ik ben klaar. En ik heb geen dingen die ik niet bij me mag hebben. Als je me niet gelooft kijk je mijn spullen maar na." Zeg ik met mijn zachte stem tegen hem.
    Dan bedenk ik me iets.
    "Mag je hier wel een ketting hebben? Dat is toch niet verboden?" Vraagt mijn zachte stem aan hem, terwijl ik hem vragend aankijk.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 11:21 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Michael Ethan Collins

    Ze grinnikte zachtjes ,door haar tranen heen. "Mijn ouders verboden me dat mee te nemen, dus ja." zei ze en ik knikte even.
    Ik veegde haar tranen weg en glimlachte even. "Zin om nog iets te doen ,voordat we bij het meer moeten zijn?"vraag ik haar dan.
    We hadden nog zo'n halfuur/ kwartier denk ik.Tja heel veel kon je hier nu ook weer niet doen.
    Ik ging op mijn bed zitten en klopte naast me als teken dat Shou daar mag komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dasskin schreef:
    || Shou Kurusu ||

    Tijdens mijn tirade tegen Michael zag ik een ander meisje buiten de deur staan. Waarschijnlijk Armilla. "You stay there." Ik draaide me van hem weg en liep naar de andere. "Hoi, Jij bent zeker Armilla." Zei ik glimlachend tegen haar en stak mijn hand naar haar uit. " Shou, Shou Kurusu. Zeg maar Syo." Ik keek nog een keer om om te checken of Michael niet aan mijn koffer zat.


    Armilla Lilly Hindi
    "ja ik ben Armilla, hoe weet jij dat" zeg ik tegen het meisje dat net naar me toe is komen lopen, en die zich voorsteld als Shou, het meisje dat bij mij in de kamers slaapt. "weet jij al waar onze kamers zijn?" vraag ik haar. ik kijk haar aan. ze heeft mooi blond haar met bruingekleurde highlights. ook heeft ze erg mooie donkerbruine ogen. ik snap niet wat ze hier doet, ze kan toch niet zoveel verkeerd hebben gedaan dat haar ouders haar hier ook naartoe hebben gestuurd.?

    [is Shou nu op twee plekken?]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 11:59 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet