• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    || Shou Kurusu ||

    Michael was helemaal nog niet heel droog, eerder nog best nat. ."Hoe heb je dat nou gedaan?"vraagt hij me verbaasd. Goddamn.. " Meisjes hebben zo ook hun trucjes? "
    hij slaat zijn armen over elkaar en kijk me vragend aan. "Heb je misschien nog elektronica op je kamer liggen?"Vroeg hij me dan een keek me fronsend aan. "Heel misschien een Föhn..." Jaja, jaja en een krultang. Goedzo Shou. "En een krultang..." Maar voor de rest eigenlijk niks. Ik bijt op mijn onderlip. Oeps? hea ik was ook niet de helderste.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    " Meisjes hebben zo ook hun trucjes? " zei ze proberend er vanaf te komen ,maar ik had haar wel door.
    "Heel misschien een Föhn..." begon ze."En een krultang..." zei ze er achterna. "Sorry ,maar die ga je moeten inleveren."zeg ik dan en probeer wat streng over te komen ,wat me eigenlijk niet echt lukt. Ah misschien voor heel even kon het geen kwaad. "Maar vind je het erg dat ik hem nog heel even gebruik?"vraag ik haar dan zo lief mogelijk en ik glimlach even.
    Nee een natte broek vond ik zeker niet aangenaam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Sorry ,maar die ga je moeten inleveren."zegt hij dan, en probeert wat streng over te komen.Het lukt niet echt maar het zag er wel schattig uit."Yes Boss." zeg ik even kort. Dhaamn. "Maar vind je het erg dat ik hem nog heel even gebruik?" Vraagt hij dan zo lief mogelijk en glimlacht. Lachend schud ik mijn hoofd en pak zijn hand om hem mee te sleuren naar mijn kamer. "Stilstaan." Was mijn enige woord, waarna ik mijn föhn pak en zijn broek begin te drogen, Die al snel droog is. "There ya go, Piccollo." Ik glimlach en overhandig hem mijn föhn. Niet mijn krultang, nee gewoon NIET.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    Lachend schudde ze haar hoofd ,waarna ze mijn hand vast nam en me mee sleurde naar haar kamer.
    "Stilstaan." zei ze en ik knikte even. "Yes miss."glimlach ik. Ze nam haar föhn en begon mijn broek droog te blazen ,wat eigenlijk nogal ongemakkelijk was voor mij,maar het was beter dan een natte broek. "There ya go, Piccollo." glimlachte ze ,waarnaze de¨föhn overhandigde. "En nu nog je krultang."zeg ik tegen haar.
    "Je wilt echt niet dat Mitchell die gaat vinden hoor ,geloof me."zeg ik dan tegen haar. En ergens wil ik dat ook niet ,want ze is mijn verantwoordelijkheid en dan krijg ik ook straf. "Anders zal ik je koffer overhoop moeten halen."zeg ik dan nog en kijk haar afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Stilstaan." zei ik en hij knikte even. "Yes miss."glimlachte hij. . "There ya go, Piccollo." glimlachte ik. Waarna ik de föhn overhandig. "En nu nog je krultang."zegt hij tegen mij. "I'd Rather Die." Mijn glimlach had plaats gemaakt voor een Deathglare. Mijn beroemde deathglare, gaf ik die dan moest je uitkijken."Je wilt echt niet dat Mitchell die gaat vinden hoor ,geloof me."zegt hij daarna. "Anders zal ik je koffer overhoop moeten halen."zegt hij dan. "kon gusto nga ang curling puthaw ba gayud kinahanglan nga ibalik ang akong liog!, Don't you dare." Als iemand dood zou gaan, was Michael nu morsdood. Beschermend ga ik voor mijn koffer staan. "ang usa ka tudlo sungkod ug mo patay. Naputol. Dili na buhi. Kamatayon."


    [ze loopt tegen hem te schreeuwen dat hij geen vinger uit moet steken want dan is hij dood etcetc welcome in her world *stare* ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [mt.waar kan ik inspringen? ik heb blijkbaar veel gemist]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [ iedereen is net aangekomen en de jongens moesten een meisje uitkiezen, sommige zijn al bij hun kamers of zijn er al geweest.]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    thanks
    Armilla Lilly Hindi
    terwijl mijn moeder mij naar het kamp brengt kijk ik boos uit het raam. ik wil niet naar een strafkamp. zoveel heb ik nou ook weer niet verkeerd gedaan. mijn ouders moeten ook altijd zo overdreven doen. dan zie ik een soort van militairenkamp staan. bang kijk ik mijn moeder aan. we hoeven toch geen militairen te worden. maar mijn moeder kijkt emotieloos voor haar, stomme trut, ze denkt nooit eraan hoe dit voor mij is.
    dan komen we aan en loopt ze uit de auto, ik stap direct daarna ook uit de auto. ik zie dat ze mijn koffer pakt. ze duwt hem in mijn hand en geeft me een kus op mijn wang. "doei" zegt ze bitchie en dan loopt ze weg. de auto weer in en laat mij alleen hier staan. ik zie dat er een papier hangt met kamerindelingen en loop erna toe. ik zit bij ene Shou in de kamer. dat kinkt best buitenlands. ik hoop dat zij wel aardig is. in tegenstelling van hoe het er hier uitziet.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    || Shou Kurusu ||

    Tijdens mijn tirade tegen Michael zag ik een ander meisje buiten de deur staan. Waarschijnlijk Armilla. "You stay there." Ik draaide me van hem weg en liep naar de andere. "Hoi, Jij bent zeker Armilla." Zei ik glimlachend tegen haar en stak mijn hand naar haar uit. " Shou, Shou Kurusu. Zeg maar Syo." Ik keek nog een keer om om te checken of Michael niet aan mijn koffer zat.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    I'd Rather Die." zei ze dodelijk ,bij mijn opmerking begon ze verschillende dingen naar me te roepen. "kon gusto nga ang curling puthaw ba gayud kinahanglan nga ibalik ang akong liog!, Don't you dare." ik kijk haar vragend aan en hou mijn hoofd wat schuin. Ze ging beschermend voor haar koffer staan. "ang usa ka tudlo sungkod ug mo patay. Naputol. Dili na buhi. Kamatayon." Ik verstond er werkelijk niets van."Nou ,je zal er toch niet veel mee kunnen hoor,want je haar zal zowiezo ,ander de smurrie zitten."zeg ik tegen haar en ik kijk haar vragend aan.
    Als ze het nu nog zal weigeren ,dan zal ik maatregelen moeten nemen. "You stay there." zie ze dan ,en ik draaide me even om en zag een ander meisje voor de deur staan.Ze draaide zich van me weg en liep naar het meisje toe. "Hoi, Jij bent zeker Armilla." Zei ze glimlachend tegen haar en stak mijn hand naar haar uit. " Shou, Shou Kurusu. Zeg maar Syo." Ze keek nog eens om ,om te kijken of ik niet in haar koffer zat en ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Zodra ze zich weer omdraaide ,liep ik naar der koffer toe en haalde ik die krultang eruit ,waarna ik langs de andere uitgang uit de kamer ging.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ||Shou Kurusu ||

    "kon gusto nga ang curling puthaw ba gayud kinahanglan nga ibalik ang akong liog!, Don't you dare." hij keek me vragend aan en gield zijn hoofd wat schuin. ik ging beschermend voor mijn koffer staan. "ang usa ka tudlo sungkod ug mo patay. Naputol. Dili na buhi. Kamatayon." ."Nou ,je zal er toch niet veel mee kunnen hoor,want je haar zal zowiezo ,ander de smurrie zitten."zegt hij dan en kijkt me vragend aan.
    "You stay there." zei ik.ik draaide me om en liep naar het andere meisje "Hoi, Jij bent zeker Armilla." Zei ik glimlachend tegen haar en stak mijn hand naar haar uit. " Shou, Shou Kurusu. Zeg maar Syo." ik keek nog eens om ,om te kijken of hij niet in mijn koffer zat en hij kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. Me terug draaiend merk ik dat hij weg is en kijk ik gelijk in mijn koffer. Nu heeft hij een probleem. "MICHAEL!!? " schalt er nu over het terrein. Mijn handen als vuisten storm ik langs de deuren tot ik een kamer heb gevonden met zijn naam en die van een ander. Ik duw de deur open welke tegen de muur klapt. En kijk hem woedend aan. "Geef.Die.Krultang." ik legde overal een klemtoon onder. Hij had zo een probleem. "Geef Hem Nu meteen Jij..Ikaw sa likod. Kini mao ang akong dili inyo." [Jij achterlijke. Het is van mij niet van jou.] Mijn woedende stem was moeilijk onder controle te houden zonder te gaan schreeuwen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "MICHAEL!!? " hoorde ik Shou's stem over het terrein echoën en ik weet echt dat ik problemen ga krijgen. Ik versnel mijn pas wat . Als ik bij de kist ben ,open ik het slot ,met de cijfercode en drop ik haar föhn en krultang in de kist ,waarna ik hem weer sluit en daarna ga ik weer naar mijn kamer.
    Ik voelde me net een tiener ,die zich opsloot voor zijn boze moeder. Ze duwde de deur met een ruk open en klapte hem hard dicht.
    Nou nu komen de problemen. "Geef.Die.Krultang." zei ze en keek me woedend aan.Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Geef Hem Nu meteen Jij..Ikaw sa likod. Kini mao ang akong dili inyo."zei ze weer woedend ,ergens ben ik echt blij dat ik haar niet versta.
    "Het is voor je eigen bestwil."zeg ik streng en ik was op mijn hoede ,als ze me plots zou aanvallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Moon Luna Wolfe

    Mijn ogen vestigen zich weer op de jongen voor me die me aan kijkt.
    "Ik ga je zo eerst naar je kamer brengen, dan kan jij je spullen opruimen en je omkleden, daarna gaan we naar het meer en wat we dan gaan doen zou ik niet weten," zegt hij me, waarna ik langzaam knik. 'Dus zal ik je nu maar naar je kamer brengen?' Vraagt hij aan me. Mijn ogen dwalen weer door de ruimte heen, dan knik ik.
    "Is goed." De schorheid uit mijn stem is nog niet helemaal verdwenen. We lopen naar mijn kamer toe. Wanneer we er zijn blijft Sam buiten.
    Mijn kleren voor die dag doe ik uit, en ik doe een joggingbroek en een lekker zittende shirt aan.
    Dan valt mijn oog op een klein doosje uit mijn tas. Het doosje is niet groot, en ik hem het nog nooit eerder gezien.
    Langzaam en op mijn hoede pak ik het doosje, er zit een briefje op.
    Voor mijn liefste zusje.
    Ik maak het pakje open en zie een ketting in de vorm van een maan die niet vol is, en een maan die wel vol is.
    Voorzichtig leg ik de ketting terug in het doosje, bang dat het breekt. Dat het breekt net zoals veel dingen zijn gebroken.
    Ik leg het in het nachtkastje naast mijn bed waarna ik weer naar buiten toeloop.
    "Ik ben klaar." Zeg ik zacht terwijl ik naar hem opkijk.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:53 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    || Shou Kurusu ||

    Als eerst keek hij me met opgetrokken wenkbrauwen aan waarna ik mijn tirade voorzette. "Het is voor je eigen bestwil."zegt hij dan streng. In een vlaag van woede staat hij tegen de muur met mijn onderarm strak tegen zijn nek. "Geven. Nu." Ik zette mijn onderarm strakker tegen zijn keel. Mijn ogen schoten vuur, volgens mij zou je dat zelfs kunnen zien nu. "En ik zou het maar geven en anders dili maayo nga pretty nawong sa imo." Steeds strakker komt mijn onderarm tegen zijn keel. Mijn beheersing was echt nul procent.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Natascha April Coleman

    Ik kan maar net mijn evenwicht bewaren wanneer er iemand tegen me aan botst. 'Sorry, ik had je niet gezien. Ik wou met naar mijn kamer toe. Ik ben Austin trouwens. Heb je al een partner voor vandaag?' Hoor ik hem zeggen. Ik knipper even verbaasd met mijn ogen en kijk hem dan aan. 'Maakt niet uit. Daar was ik ook naar op weg. Ik ben Natascha. En nee ik heb nog geen partner voor vandaag'. Besluit ik te antwoorden.


    Sam Ryan Miller

    'Is goed' antwoord ze op mijn vraag of ik haar naar haar kamer zal brengen. Samen lopen we naar haar kamer en ik blijf buiten staan zodat zij zich kan omkleden. Ondertussen kijk ik een beetje om me heen. 'Ik ben klaar' hoor ik haar zeggen nadat ik de deur open hoorde gaan. Ik kijk haar aan en kijk naar de kleren die ze aan heeft 'sorry maar je zult je moeten omkleden, er ligt een uniform die moet je aan doen' zeg ik tegen haar. 'Ook moet ik je vragen om alle dingen die je niet bij je mag hebben in te leveren' besluit ik er meteen aan toe te voegen zodat dat ook direct klaar is.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.