• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    VintageStyle schreef:
    (...)


    Armilla Lilly Hindi
    "ja ik ben Armilla, hoe weet jij dat" zeg ik tegen het meisje dat net naar me toe is komen lopen, en die zich voorsteld als Shou, het meisje dat bij mij in de kamers slaapt. "weet jij al waar onze kamers zijn?" vraag ik haar. ik kijk haar aan. ze heeft mooi blond haar met bruingekleurde highlights. ook heeft ze erg mooie donkerbruine ogen. ik snap niet wat ze hier doet, ze kan toch niet zoveel verkeerd hebben gedaan dat haar ouders haar hier ook naartoe hebben gestuurd.?

    [is Shou nu op twee plekken?]


    (Shou is allang weer weg hoor :x en ze was al in hun kamer ,maar nu is ze al weer weg met Michael.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    ik grinnikte zachtjes ,door mijn tranen heen. "Mijn ouders verboden me dat mee te nemen, dus ja." zei ik en Michael knikte even.
    Hij veegde mijn tranen weg en glimlachte even. "Zin om nog iets te doen ,voordat we bij het meer moeten zijn?"vraagt hij dan.
    hij ging op zijn bed zitten en klopte naast zich als teken dat ik daar mocht komen zitten. Ik zette me naast hem neer. "Dunno, verstoppertje? dan vinden we elkaar niet eens. " Grinnik ik zacht. Ik was moe, en zonder dat ik het eigenlijk door had gehad lag mijn hoofd op zijn schouders en lagen mijn ogen dicht.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    Shou kwam naast me zitten. "Dunno, verstoppertje? dan vinden we elkaar niet eens. "grinnikte ze zacht en ik grinnikte ook even.
    Ze leunde tegen mijn schouder aan en ik kijk haar vragend ,aan maar ze was al in slaap gevallen. "Shou?"vroeg ik zachtjes ,waarna ik haar een zachte duw heef. Veel tijd om te slapen zal ze niet hebben hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Na mijn antwoord op wat we zouden kunnen doen grinnikte hij zacht. Waarna ik tegen zijn schouder in een soort slaap was gevallen. Ik hoorde vaag hoe hij mijn naam zegt en met een kleine duw word ik terug op de wereld gezet. "Zombievis!" Oh wait geen zombie appocalypse. Ik grinnikte zacht en keek hem toen vragend aan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Zombievis!" riep ze plots en ik kijk haar vragend aan. Ze grinnikte zachtjes en keek me toen ook vragend aan.
    "Tijd voor slapen is er niet hoor ,dat doe je 's avonds maar."zeg ik met een grinnik. Ik sta op en steek mijn hand dan uit om haar recht te trekken.
    Misschien was het beter om haar het terrein eens te tonen ,zodat ze niet zal verdwalen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Na mijn uitbarsting over een zombievis keek hij me vragend aan. " Zombie Appocalype." Ik maakte een gebaar dat het niks bijzonder was. "Tijd voor slapen is er niet hoor ,dat doe je 's avonds maar."zegt hij met een grinnik. hij staat op en steekt zijn hand dan uit om me overeind te trekken, welke ik dan aan neem. Als ik dan sta kijk ik hem nog steeds vragend aan. "Not the smartest, blonde." Ik maak een gebaar naar de blonde kleur in mijn haar.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Sam Ryan Miller


    Ze knikt een beetje en draait zich dan weer om, haar kamer in. Ik wacht rustig tot ze haar kamer uit komt met haar uniform aan. "Ik ben klaar. En ik heb geen dingen die ik niet bij me mag hebben. Als je me niet gelooft kijk je mijn spullen maar na." Zegt ze met een zachte stem. Ze lijkt zich iets te bedenken "Mag je hier wel een ketting hebben? Dat is toch niet verboden?" Vraagt ze met een zachte stem, terwijl ze me vragend aankijkt. Ik knik even 'dat mag wel ja, zolang er geen scherpe punten etc aan zitten waarmee je een ander kan verwonden'. Ik neem haar kort in me op 'ben je er klaar voor?'


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Michael Ethan Collins

    " Zombie Appocalype." legde ze uit ,waarschijnlijk had ze daar over gedroomd. Ze nam mijn hand en ik trok haar recht,waarna ik haar hand weer los laat.
    Ze kijk me even vragend aan ,vast over waar we nu naar toe gaan.
    "Not the smartest, blonde." zei ze ,verwijzend naar haar haar kleur en ik grinnik even. "Ik ga je een rondleiding even rond het terrein als je dat goed vind ."zeg ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    " Zombie Appocalype." legde ik uit.ik nam zijn hand en liet me recht trekken, waarna hij mijn hand loslaat.
    ik kijk hem even vragend aan."Not the smartest, blonde." zei ik ,wijzend naar mijn haar kleur en hij grinnikt even. "Ik ga je een rondleiding even rond het terrein als je dat goed vind ."zegt hij tegen me. "Natuurlijk, maar verwacht niet dat ik het onthoud." Lach ik even kort. Ik steek mijn haren even opnieuw op. "So where do we go first?" Met een glimlach pak ik zijn hand en trek hem de kamer uit.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "Natuurlijk, maar verwacht niet dat ik het onthoud." zei ze en lachte even kort.Ze stak haar haren opnieuw op .
    "So where do we go first?" vroeg ze terwijl ze mijn hand vastnam e me de kamer uit trok.
    "Misschien kunnen we beginnen bij de eetzaal zeg ik ,waarna ik haar meeneem ,richting de eetzaal.

    (ben eten tot zo.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Natuurlijk, maar verwacht niet dat ik het onthoud." zei ik en lachte even kort.ik stak mijn haren opnieuw op .
    "So where do we go first?" vroeg ik terwijl ik zijn hand vastnam en hem de kamer uit trok.
    "Misschien kunnen we beginnen bij de eetzaal" zegt hij,waarna hij me meeneemt ,richting de eetzaal.
    eenmaal daar, kijk ik rond. "Dus dit is de eetzaal dus. Ziet er anders uit als thuis afcourse." ik glimlach maar even naar hem


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    We liepen richting de eetzaal die ik dan vervolgens aan Shou toon. Ja erg luxueus was het niet en het eten ,was soms ook niet echt lekker.
    "Dus dit is de eetzaal dus. Ziet er anders uit als thuis afcourse." zei ze en ik knikte. "Jup ,de eetzaal , het is niet bepaald de mooiste plek."mompel ik.
    "Kom ,dan toon ik je de keuken."zeg ik ,waarna ik haar meeneem. Hie mag je eigenlijk alleen zijn als je keuken dienst had of de eetzaal moest schoonmaken.
    "Laten we hopen ,dat je hier niet vaak moet zijn."zeg ik dan grinnikend tegen haar.
    "Hier mag je eigenlijk alleen komen ,als je in de keuken moet werken of moet schoonmaken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    hij knikte. "Jup ,de eetzaal , het is niet bepaald de mooiste plek."mompelde hij.
    "Kom ,dan toon ik je de keuken."zegt hij ,waarna hij me meetrekt. Hier mag je eigenlijk alleen zijn als je keuken dienst had of de eetzaal moest schoonmaken.
    "Laten we hopen ,dat je hier niet vaak moet zijn."zegt hij dan grinnikend tegen mij. "Liever hier dan 500 push-ups. " Grinnik ik even.
    "Hier mag je eigenlijk alleen komen ,als je in de keuken moet werken of moet schoonmaken." ik knik begrijpend. "Tja niet iedereens droom."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Llamarmy schreef:
    Max Schneider
    Ik luisterde stil naar haar verhaal. Ik snapte het wel. Ik denk dat ik ook onhandelbaar was geworden als mijn pa opeens met een andere vrouw was aan komen zetten die ik dan maar als moeder moest gaan zien. Ik hield de deur naar de kamers voor haar open. "De kamers zijn niet veel, maar ze zijn goed genoeg om er te slapen." Ik keek naar de naambordjes op de deuren, maar ik zag nergens nog haar naam tussen staan. Uiteindelijk, bijna aan het einde van de gang tegenover mijn kamer zag ik haar naam op de deur staan. "Dit is jou kamer en je deelt hem blijkbaar met ene Natasha. Ga maar vast uitpakken. Ik moet mijn bloes halen. Als je me nodig hebt ben ik hier tegenover." Ik draaide me om en liep mijn kamer binnen om daar mijn hemd te verwisselen voor mijn bloes. Het was vandaag te warm voor allebei. Ik trok de bloes aan en deed de meeste knoopjes dicht, op de bovenste 3 na. Daarna stopte ik de bloes in mijn broek en haalde een kam door mijn krullen. Zo was ik weer representatief.


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Max Schneider
    Ik luisterde stil naar haar verhaal. Ik snapte het wel. Ik denk dat ik ook onhandelbaar was geworden als mijn pa opeens met een andere vrouw was aan komen zetten die ik dan maar als moeder moest gaan zien. Ik hield de deur naar de kamers voor haar open. "De kamers zijn niet veel, maar ze zijn goed genoeg om er te slapen." Ik keek naar de naambordjes op de deuren, maar ik zag nergens nog haar naam tussen staan. Uiteindelijk, bijna aan het einde van de gang tegenover mijn kamer zag ik haar naam op de deur staan. "Dit is jou kamer en je deelt hem blijkbaar met ene Natasha. Ga maar vast uitpakken. Ik moet mijn bloes halen. Als je me nodig hebt ben ik hier tegenover." Ik draaide me om en liep mijn kamer binnen om daar mijn hemd te verwisselen voor mijn bloes. Het was vandaag te warm voor allebei. Ik trok de bloes aan en deed de meeste knoopjes dicht, op de bovenste 3 na. Daarna stopte ik de bloes in mijn broek en haalde een kam door mijn krullen. Zo was ik weer representatief.


    Darcelle Diann Smith.
    Max hield de deur naar de kamers voor me open en ik bedankte hem. "De kamers zijn niet veel, maar ze zijn goed om te slapen," zei hij waarop ik knikte, "Alles beter dan geen slaapplaats, toch?" glimlachte ik scheef en samen liepen we verder. Toen we aan het einde van de gang waren zag ik mijn naam op een deur staan, blijkbaar deelde ik hem met een Natasha. "Dit is jou kamer en je deelt hem blijkbaar met ene Natasha. Ga maar vast uitpakken. Ik moet mijn bloes halen. Als je me nodig hebt ben ik hier tegenover," "Is goed, en bedankt Max," glimlachte ik en draaide me ook om om mijn kamer binnen te gaan. Ik kleedde me om in de juiste kleding en deed een hoge paardenstaart in. De deur opende ik weer en ging de gang op, om op Max te wachten. Ik liet me via de muur naar beneden glijden en staarde naar de deur waar Max in verdwenen was.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.