• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Michael Ethan Collins

    "Liever hier dan 500 push-ups. "zei ze en grinnikte even. Daarna knikte ze even. "Tja niet iedereens droom." zei ze en ik grinnik even.
    "Ja eerder een nachtmerrie."zei ik en daarna liep ik de keuken uit ,door de eetzaal ,weer naar buiten. Ik liep met haar richting één van de vele parkoers. Hier was het vooral ,klimmen ,kruipen en elkaar kunnen helpen.
    Daarna liep ik rustig met haar over het terrein. De belangerijkste dingen had ze nu wel gezien.

    (Hebben ze eigenlijk hun eigen badkamer? of is het een gezamenlijke? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Gezamelijk denk ik? Waarom niet? Of misschien de academie jongens samen en de probleemkinderen samen]


    Bowties were never Cooler

    Max Schneider
    Toen ik eenmaal aangekleed was en mijn haren had gedaan keek ik nog even de kamer rond. Erg netjes was het niet. Ik deed mijn gitaar terug in z'n koffer en schoof die onder het bed. Ook de kast ruimde ik netjes op en daarna ook die van mijn kamergenoot. De was ging in de wasmand. Toen ik alles had gedaan zette ik het raam open voor frisse lucht en liep toen de gang op. Daar zag ik haar al zitten. Ik glimlachte scheef. "Laten we gaan." Ik tilde haar met gemak op haar benen. Ze zag er goed uit in het uniform. "Staat je goed." zei ik terwijl ik weer naar de grond keek. Ik beet zacht op mijn lip voor ik maar snel begon met lopen richting de deur. We moesten toch naar het meer en aangezien het heerlijk weer was vond ik het wel prima. Onder het lopen, wat ik nog redelijk rustig deed, rolde ik mijn mouwen op tot dat ik een bloes zonder mouwen had. Kon ik ook eens bijkleuren. Ik keek naar haar terwijl ik de deuren naar buiten open deed en het fletse tl licht werd verdrongen door het heldere felle zonlicht.


    Bowties were never Cooler

    || Shou Kurusu ||

    "Liever hier dan 500 push-ups. "zei ik en grinnikte even. Daarna knikte ik ook even. "Tja niet iedereens droom." zei ik en Michael grinnikt even.
    "Ja eerder een nachtmerrie."zei hij en daarna liep hij de keuken uit ,door de eetzaal ,weer naar buiten. we liepen richting één van de vele parkoers. Hier was het vooral ,klimmen ,kruipen en elkaar kunnen helpen, aan de dingen die er waren te zien. Mijn oog viel gelijk op een van de hekken waar je overheen moest. Ik keek even naar Michael die al terug aan het lopen was en besloot een gedeelte van het parkoer te doen. Voornamelijk het klimmen en springen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Llamarmy schreef:
    [Gezamelijk denk ik? Waarom niet? Of misschien de academie jongens samen en de probleemkinderen samen]


    (Haha ik denk dat het tweede handiger zou zijn ,want het zou echt awkward zijn als een van de meisjes zit te douchen en dan plots de jongens binnenkomen ;D )

    Michael Ethan Collins

    Ik kijk even naast me en ik zag dat Shou verdwenen was.Ik draaide me in paniek om en zag ,dat ze nog bij het parkoer was ,waarom ik best wel boos was.
    Ik rende er terug heen en ,kruis mijn armen. "Shou! Je mag dit parkoer niet zonder toestemming beoefenen. Je zal trouwens genoeg tijd hebben om dat te doen."zeg ik redelijk streng. Ik voelde me net een baasje die een puppy aan het straffen was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Llamarmy --> KiliOfDurin]


    Bowties were never Cooler

    || Shou Kurusu ||

    hij draaide zich in paniek om met een boos gezicht. En ik stond rustig tegen een houten balk.
    hij rende er terug hierheen en ,kruist zijn armen. "Shou! Je mag dit parkoer niet zonder toestemming beoefenen. Je zal trouwens genoeg tijd hebben om dat te doen."zegt hij redelijk streng. Een Geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. "Yes Boss" zeg ik sarcastisch en begin al weer naar het meer te lopen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Ik ga nu alvast melden dat ik er niet ben van 5 tot 19 juli ,dus jullie mogen Michael dan bespelen ^^ )

    Michael Ethan Collins

    Een geïrriteerde zucht verliet haar lippen. "Yes Boss"zei ze sarcastisch ,waarna ze naar het meer begon te lopen
    Ik schudde lachend mijn hoofd ,waarna ik haar achtervolgde. Zodra ik haar inhaalde ,legde ik mijn handen op haar schouders. "Ik heb je."zei ik lachend.
    Ik ging zitten op het gras en keek even naar het meer -waar ,we nu op een afstandje van zaten- .

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 11:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    Een geïrriteerde zucht verliet mijn lippen. "Yes Boss"zei ik sarcastisch ,waarna ik naar het meer begon te lopen
    Hij schudde lachend zijn hoofd ,waarna hij achter me aanging. Zodra hij me inhaalde ,legde hij zijn handen op mijn schouders. "Ik heb je."zei hij lachend.
    en ging zitten op het gras en hij keek even naar het meer , waar we verder weg van zaten. "A. You don't got me, ik heb een vriendje." Zei ik zo serieus mogelijk. Ookal had ik die niet. "B, bang om nat te worden?" Ik grijnsde even kort en duwde hem om.


    [ik ben er vanaf maandag niet, maar heb wel internet dus post wss wel]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 11:28 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "A. You don't got me, ik heb een vriendje." Zei ze serieus. "B, bang om nat te worden?" ze grijnsde even kort ,waarna ze me duwde. Gelukkig had ik goede reflexen en sprong ik op ,waarna ik haar optilde en over mijn schouder hing. "Nee ik niet ,jij?"grijns ik ,terwijl ik doe alsof ik haar in het water ging gooien.
    Ik lachte even kort en liep dan ,wat verder weg van het meer ,nee ik had geen zin ,in nog zo'n bad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "A. You don't got me, ik heb een vriendje." Zei ik serieus. "B, bang om nat te worden?" ik grijnsde even kort ,waarna ik hem duwde. Michael sprong op ,waarna hij mij optilde en over zijn schouder hing. "Nee ik niet ,jij?"grijnsde hij ,terwijl hij doet alsof hij me in het water wilde gooien. "Nee! Haal me weg bij dat water.!"
    hij lachte even kort en liep dan ,wat verder weg van het meer. ik nog steeds hangend over zijn schouder. " Michael sweetheart, ik ga niet zo de hele dag blijven hangen." Ik sloeg hem een paar keer op zijn rug om weg te komen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Austin Matthew James

    'Maakt niet uit. Daar was ik ook naar op weg. Ik ben Natascha. En nee ik heb nog geen partner voor vandaag.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Zou je mijn partner willen zijn?' Vraag ik. Mijn ademhaling wordt al minder snel, aangezien ik nu rustig sta. Met een glimlach ga ik op een stoel zitten die er staat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Michael Ethan Collins

    "Nee! Haal me weg bij dat water.!" zei ze ,waardoor ik zacht begon te lachen.
    " Michael sweetheart, ik ga niet zo de hele dag blijven hangen." zei ze en sloeg een paar keer op mijn rug. Ik zette haar in een simpele beweging weer op de grond.
    Normaal zou ik dat niet zo rap doen ,maar het feit dat mijn rug pijn doet ,laat alles weer veranderen. "Zo ,nu sta je weer met beide voeten op de grond."zeg ik met een zwak glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || Shou Kurusu ||

    "Nee! Haal me weg bij dat water.!" riep ik ,waardoor hij zacht begon te lachen.
    " Michael sweetheart, ik ga niet zo de hele dag blijven hangen." zei ik en sloeg een paar keer op zijn rug. Michael zette me in een simpele beweging weer op de grond. "Zo ,nu sta je weer met beide voeten op de grond."zegt hij met een zwak glimlachje. "But You Aren't." zeg ik simpel en haal hem met gemak onderuit. "D'aawh." Grinnikt ik zacht.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Michael Ethan Collins

    "But You Aren't." zei ze en ik kijk haar fronsend aan. Ze haalt me met gemak onderuit ,waardoor ik op de grond beland en ik kreun even pijnlijk.
    "D'aawh."grinnikt ze zacht en ik kijk haar met een pruillipje aan. "Gemeen."mompel ik zacht ,Ik sta op en til haar op . "Nu ga ik je echt het water ingooien."zeg ik grijnzend . Ik doe alsof ik haar het water ga ingooien en grinnik dan als ik haar gezicht zie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH