• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Woah, dat is echt ontzettend kut zeg! Naaistreek.
    Ik voel me trouwens niet aangesproken, ik voel me toch meer Fries dan Nederlander. :Y)
    En wen er maar aan dat iedereen elkaar 'kutbelg' of 'kuthollander' noemt, zo zit de aard van de mens nu eenmaal in elkaar. Rivaliteit, jaloersheid, etc. etc.
    Grappig dat ik niemand trouwens hoor als iemand een Duitser een 'mof' noemt. :')

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 23:19 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Woah, dat is echt ontzettend kut zeg! Naaistreek.
    Ik voel me trouwens niet aangesproken, ik voel me toch meer Fries dan Nederlander. :Y)
    En wen er maar aan dat iedereen elkaar 'kutbelg' of 'kuthollander' noemt, zo zit de aard van de mens nu eenmaal in elkaar. Rivaliteit, jaloersheid, etc. etc.
    Grappig dat ik niemand trouwens hoor als iemand een Duitser een 'mof' noemt. :')

    Trust me, dan kom ik in opstand :'D Daar kan ik dus echt echt niet tegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Trust me, dan kom ik in opstand :'D Daar kan ik dus echt echt niet tegen.

    Toch weer anders. :'D Nederlanders zijn over het algemeen - niet allemaal dus! - een stuk negatiever over de Duitsers dan over de Belgen. Ik snap dat nooit. :'D
    Duitsers geven ons weer werk, bijvoorbeeld op toeristisch gebied. In de zomer stikt het hier van de oosterburen.
    ANYWAY. Waarschijnlijk blijven mensen haatdragend tegenover elkaar, omdat een heeeeeeeeeeeeele verre voorouder ooit eens mot had met een buitenlander over een niet verkocht varken of w/e.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toch weer anders. :'D Nederlanders zijn over het algemeen - niet allemaal dus! - een stuk negatiever over de Duitsers dan over de Belgen. Ik snap dat nooit. :'D
    Duitsers geven ons weer werk, bijvoorbeeld op toeristisch gebied. In de zomer stikt het hier van de oosterburen.
    ANYWAY. Waarschijnlijk blijven mensen haatdragend tegenover elkaar, omdat een heeeeeeeeeeeeele verre voorouder ooit eens mot had met een buitenlander over een niet verkocht varken of w/e.


    Nederlanders zijn erg negatief over Duitsers, Belgen, Polen, kroaten, Tjechen, Amerikanen en ga zo maar door... Alleen Britten zijn hier populair geloof ik xD

    hoh, ik vergat bijkans de Marrokanen, turken en iedereen met een boerka. EN DIE FUCKING JEHOVA'S! HOE KON IK HUN VERGETEN D:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 23:36 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toch weer anders. :'D Nederlanders zijn over het algemeen - niet allemaal dus! - een stuk negatiever over de Duitsers dan over de Belgen. Ik snap dat nooit. :'D
    Duitsers geven ons weer werk, bijvoorbeeld op toeristisch gebied. In de zomer stikt het hier van de oosterburen.
    ANYWAY. Waarschijnlijk blijven mensen haatdragend tegenover elkaar, omdat een heeeeeeeeeeeeele verre voorouder ooit eens mot had met een buitenlander over een niet verkocht varken of w/e.

    Liefde voor Duitsland. _O_


    ars moriendi

    Okammy schreef:
    (...)
    Nederlanders zijn erg negatief over Duitsers, Belgen, Polen, kroaten, Tjechen, Amerikanen en ga zo maar door... Alleen Britten zijn hier populair geloof ik xD

    Mijn vader mot ze allemaal niet, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okammy schreef:
    (...)

    Nederlanders zijn erg negatief over Duitsers, Belgen, Polen, kroaten, Tjechen, Amerikanen en ga zo maar door... Alleen Britten zijn hier populair geloof ik xD

    hoh, ik vergat bijkans de Marrokanen, turken en iedereen met een boerka. EN DIE FUCKING JEHOVA'S! HOE KON IK HUN VERGETEN D:

    Vergeet de door jou zo geliefde Fransen niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Vergeet de door jou zo geliefde Fransen niet.


    Jehova's zijn erger. En Fransen zijn cool. Ik kan goed frans1

    Voulezvouscoucheravecmoiscesoir? J'ai un tour d'Eiffel en mon pantalons!


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toch weer anders. :'D Nederlanders zijn over het algemeen - niet allemaal dus! - een stuk negatiever over de Duitsers dan over de Belgen. Ik snap dat nooit. :'D
    Duitsers geven ons weer werk, bijvoorbeeld op toeristisch gebied. In de zomer stikt het hier van de oosterburen.
    ANYWAY. Waarschijnlijk blijven mensen haatdragend tegenover elkaar, omdat een heeeeeeeeeeeeele verre voorouder ooit eens mot had met een buitenlander over een niet verkocht varken of w/e.


    Misschien omdat Nederland ooit een offcieel land, nou ja soort van land is geweest met de Belgen en niet met de Duitsers? Daarnaast vind ik Belgen hele leuke mensen, de Vlamingen kan ik wel verstaan als ze een beetje langzaam praten. En ja, Duits is voor mij net chinees.


    Physics is awesome

    Okammy schreef:
    (...)

    Jehova's zijn erger. En Fransen zijn cool. Ik kan goed frans1

    Voulezvouscoucheravecmoiscesoir? J'ai un tour d'Eiffel en mon pantalons!

    Chapeau.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Okammy schreef:
    (...)

    Jehova's zijn erger. En Fransen zijn cool. Ik kan goed frans1

    Voulezvouscoucheravecmoiscesoir? J'ai un tour d'Eiffel en mon pantalons!

    Scrubs *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okammy schreef:
    (...)

    Jehova's zijn erger. En Fransen zijn cool. Ik kan goed frans1

    Voulezvouscoucheravecmoiscesoir? J'ai un tour d'Eiffel en mon pantalons!


    Ik ben bevriend met 2 Jehova's en die zijn helemaal neit erg en zelfs hartstikke gezellig! :Y)
    Hoewel... ik moet er wel bij vermelden dat ik ze eerst goed heb duidelijk gemaakt dat ze het niet moeten proberen om mij ook Jehova te moeten laten worden. En we praten nu ook helemaal niet over hun geloof, tenzij ik er over begin omdat ik iets niet snap, en we hebben de grootste lol! :p


    OT: Kan iedereen nu trouwens ophouden over die titel? Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat er een discussie voorkomen had kunnen worden met een andere titel. Maar de titel is zoals ie is en nog meer discussie erover heeft geen zin.

    Verder vind ik het zeer onbeschoft dat ze je auto hebben beklad. Maar ook erg gezellig dat je Erica hebt gezien! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Scrubs *O*


    Hij stal mijn Franse zin.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Chapeau.


    T' adore le chapeau? Bon, je vais donne un chapeau en mon tour d' Eiffel.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Jehova's zijn erger. En Fransen zijn cool. Ik kan goed frans1

    Voulezvouscoucheravecmoiscesoir? J'ai un tour d'Eiffel en mon pantalons!

    Baguettemayonnaisehorlogejusd'orangetrottoir. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Baguettemayonnaisehorlogejusd'orangetrottoir. :Y)


    Portfeuillemimgareponyponyponyequusceterumcenseocarthaginemessedelendam


    quidquid excusatio prandium pro