• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Opeens is iedereen een trotse Nederlander... lolololololololololololoolollolololololol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar uh ja, beetje kut van die groep jongeren. Maar ach, gelukkig ging het er met water van af.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Opeens is iedereen een trotse Nederlander... lolololololololololololoolollolololololol.

    Over het algemeen zitten er geen Nederlandse klootzakken op Quizlet, dus dat lijkt me, eerlijk gezegd, best logisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Over het algemeen zitten er geen Nederlandse klootzakken op Quizlet, dus dat lijkt me, eerlijk gezegd, best logisch.
    Ik bedoel zo van, ik zie echt heel vaak mensen op 't forum zo van JA UH KUTLAND IK GA VERHUIZEN CYA. En nu ja... voelen ze zich meteen beledigd als iemand kut Hollanders of w/e zegt. Wat niet echt gemeend is en zeker niet over elke Nederlander gaat.

    maarja, er wordt weer van een mug een olifant gemaakt. 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Ik bedoel zo van, ik zie echt heel vaak mensen op 't forum zo van JA UH KUTLAND IK GA VERHUIZEN CYA. En nu ja... voelen ze zich meteen beledigd als iemand kut Hollanders of w/e zegt. Wat niet echt gemeend is en zeker niet over elke Nederlander gaat.

    maarja, er wordt weer van een mug een olifant gemaakt. 8D

    Oh zo, ja je hebt gelijk. Maar goed, je bent en blijft een Nederlander of je het nu een rot land vind of niet ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Joker schreef:
    (...)Ik bedoel zo van, ik zie echt heel vaak mensen op 't forum zo van JA UH KUTLAND IK GA VERHUIZEN CYA. En nu ja... voelen ze zich meteen beledigd als iemand kut Hollanders of w/e zegt. Wat niet echt gemeend is en zeker niet over elke Nederlander gaat.

    maarja, er wordt weer van een mug een olifant gemaakt. 8D


    Jij bent gewoon een halve kut Turk. c:


    Til hug og blod.

    Nierika schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon een halve kut Turk. c:

    .l.
    <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat een kinderachtig gedoe, zeg. Als je dan ziet dat iemands lichten nog aanstaan, doe er wat nuttigs mee en meld het. Stelletje schoften.
    Heb overigens het topic doorgelezen en persoonlijk vind ik veel reacties wel overdreven, hoor. Als een Belg mijn afkomst zou beledigen via vandalisme, zou ik ook met dezelfde wapens terugslaan (al dan zonder het bekladden van auto's). En daarbij gaat het niet eens om alle Nederlanders, maar daar heeft Destined al een heel mooi zinsontledingsverhaal over gehouden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het heel vervelend voor jullie dat jullie auto is vol gekliederd, maar door die titel voelt wel (bijna) elke Hollander op Q. zich aangesproken.


    Cute as a button, every single one of you !

    Okammy schreef:
    (...)

    Weet je wat ik het hilarische hieraan vind? Hij heeft gewoon hartstikke dik gelijk xD


    En als meneer zo slim is als hij zich voordoet, moet hij ook wel kunnen begrijpen dat er geen reden was om de nadruk te leggen op dat de daders Nederlanders zijn, wat trouwens niet eens een feit is of iets. Ze had de daders best gewoon klootzakken of iets dergelijks kunnen noemen in plaats van Hollanders, aangezien ik niet snap wat de nationaliteit van de daders toevoegt aan de rest van het verhaal. Natuurlijk is dit allemaal ophef om hélemaal niets en om eerlijk te zijn, denk ik dat ik hetzelfde zou hebben gedacht als ik Fourtris was. Gaat niet zeggen dat het een goed idee was om een topic aan te maken met als titel 'Stelletje ***hollanders', want nja, het resultaat lijkt me duidelijk.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    En als meneer zo slim is als hij zich voordoet, moet hij ook wel kunnen begrijpen dat er geen reden was om de nadruk te leggen op dat de daders Nederlanders zijn, wat trouwens niet eens een feit is of iets. Ze had de daders best gewoon klootzakken of iets dergelijks kunnen noemen in plaats van Hollanders, aangezien ik niet snap wat de nationaliteit van de daders toevoegt aan de rest van het verhaal. Natuurlijk is dit allemaal ophef om hélemaal niets en om eerlijk te zijn, denk ik dat ik hetzelfde zou hebben gedacht als ik Fourtris was. Gaat niet zeggen dat het een goed idee was om een topic aan te maken met als titel 'Stelletje ***hollanders', want nja, het resultaat lijkt me duidelijk.


    Dus... Jij zou exact hetzelfde hebben gedacht, maar omdat jij niet het topic post is het verkeerd? 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Dus... Jij zou exact hetzelfde hebben gedacht, maar omdat jij niet het topic post is het verkeerd? 8D


    Alleen omdat ik het denk, gaat niet zeggen dat ik er een topic over open, of wel :/


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Alleen omdat ik het denk, gaat niet zeggen dat ik er een topic over open, of wel :/


    Oftewel, je mag niet zeggen wat je denkt op het internet?


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, want er bestaan natuurlijk geen asociale belgen zeker ><'
    ik vind het net zo min kunnen dat jullie auto beklad is, maar om meteen naar al bewonders van Nederland te wijzen, vind ik een beetje laag. terwijl je niets kunt bewijzen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Okammy schreef:
    (...)

    Oftewel, je mag niet zeggen wat je denkt op het internet?


    Nee? Als ik iemand niet mag, schreeuw ik dat toch ook niet in zijn gezicht? Iets denken is tot daar aan toe, het zeggen iets anders, dan heet het beledigen.


    i put the fun in funeral