• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Een glimlach verschijnt op zijn gezicht en hij loopt naar me toe. Hij geeft me een knuffel. "Dankje Li, zie je zo," zegt hij snel voor hij richting de kamer loopt. Als hij weer terugkomt gaat hij niet in de woonkamer zitten, maar gaat hij naar buiten. Even denk ik na. Volgen of niet? Misschien wilt hij wel rust. Uiteindelijk kan ik het niet laten en ga ook ik naar buiten. Waar Niall op een bankje een bekend liedje speelt.
    Voorzichtig ga ik naast hem zitten op het bankje en luister naar zijn stem en spel. Perfect samenvloeiend. Ik zucht zachtjes, maar wel zo zacht dat alleen ik het kan horen. En Niall er geen last van heeft. Dat zou ik namelijk verschrikkelijk vinden.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik speel op mijn gemak het liedje af om vervolgens nog een minuutje in de eindpositie te blijven zitten, denkend. Ik besluit om maar terug te gaan naar de woonkamer. Naar Liam. Ik sta op met mijn gitaar en zodra ik mijn gezicht omdraai zie ik daar Liam zitten. Op hetzelfde bankje, gewoon naast mij.
    'H-hoe lang zit je daar al?' vraag ik onzeker en bijt vervolgens op mijn lip. Grote kans dat hij mij heeft horen spelen en zingen. Alleen mij. Nu ik er over nadenk valt het wel mee, maar het idee dar hij daar zit zonder dat ik het weet. Maar gelukkig is het Liam maar, nouja niet dat hij zo maar iemand is maar... Ik vertrouw hem wel. De anderen ook maar... hij staat wat dichter bij me volgens mij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Leam wents Anthos.

    (Ik zal zo snel mogelijk weer reageren!)]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 15:22 ]


    Reality's overrated.

    [Mouek -----> Makeilon.]


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    "H-hoe lang zit je daar al?" vraagt Niall onzeker, als hij aan het eind van zijn liedje is, en hij bijt op zijn lip.
    Een mijn wangen worden rosig en ik til mijn hand wat op, mijn vinger leg ik op zijn lip, trek hem voorzichtig tussen zijn tanden vandaan.
    "Niet onzer zijn," fluister ik. "Het was prachtig."
    Als door een trans buig ik me voorover. Zonder dat ik het eigenlijk doorheb. Ik merk het pas als mijn adem op zijn lippen valt. En dan kan ik mezelf al niet meer tegenhouden en druk ik mijn lippen heel zachtjes op die van hem.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik kijk hem aan, en in mijn blik is ergens wel iets van angst te bekennen. Mijn ogen volgen Liam zijn bewegingen en nemen ze goed in me op. Het blijft wondelijk om te zien. Elke keer weer als ik hem zie, en inderdaad helemaal in me opneem, blijft het speciaal. Liam blijft Liam, en toch kan ik geen genoeg van hem krijgen...om het zo maar te zeggen... Mijn ogen vergroten iets als hij zijn hand richting mij beweegt. Zodra hij zijn vinger op mijn lippen legt schiet een geweldig gevoel met een razende snelheid door mijn lichaam. Ik wil nog harder op mijn lip gaan bijten maar Liam heeft hem -zo voorzichtig en lieflijk als altijd- tussen mijn tanden weggehaalt.
    'Niet onzeker zijn' fluistert hij. 'Het was prachtig' voegt hij er aan toe. De kriebels in mijn onderbuik nemen toe en ik heb echt de neiging om opnieuw op mijn lip te bijten. Liam is zo ontzettend aardig. Te aardig eigenlijk, zo goed ben ik niet. Alhoewel ik Liam zijn compliment met liefde aanneem want zoals ik al zei, hij is zo lief. Zonder dat ik het weet ben ik al iets ontspannen, in de buurt van Liam gaat dat wat gemakkelijker. Alhoewel het niet lang blijft want hij buigt zich voorover, en verdacht dichtbij me.
    Terwijl ik mijn ademhaling onder controle probeer te houden plaatst Liam zijn lippen op die van mij. Verbaasd door zijn actie blijf ik een tijdje alleen zo zitten, maar een geweldig gevoel stapelt zich in mijn onderbuik, en het alleen maar meer en meer. Alsof mijn lichaam geen toppunt heeft. Mijn lichaam begint zich te ontspannen en ik kan iets meer van de warme lippen tegen mijn exemplaren voelen. Op dat moment denk ik: Ik wil dit. Het voelt zo fijn. Voorzichtig beweeg ik met mijn lippen terwijl mijn hand onzeker richting Liam schuift. Mijn geluk kan niet op. Ik breng mijn hand naar Liam zijn achterhoofd, om mijn vingers in zijn haar te vlechten en hem ietsje dichter op mijn lippen te drukken. Waarom heb ik dit nooit eerder gevoelt?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Voorzichtig beweegt hij zijn lippen tegen die van mij. Zij ene hand gaat naar mijn achterhoofd. Mij haar. Zijn andere hand gaat naar die van mij en zonder er echt bij na te denken verstrengel ik onze vingers. Om met mijn duim over de rug van zijn hand te strelen. Het lijkt wel alsof ik dronken ben. Dingen doen die ik eigenlijk nieteens durf te doen. Dingen gewoon uit een spontane opwelling. Mijn vaag vermengde gevoelens en roes vertellen hetzelfde. Maar natuurlijk ben ik niet dronken. Of heet dit dronken zijn van geluk? Ik heb geen idee. Het enige wat ik op het moment weet is dat ik met mijn vingers over de zachte huid van zijn wang begin te strelen. En ik mijn mond heel voorzichtig ietsjes open. Om daarna mijn tong over de lippen van de Niall James Horan te laten gaan.



    [Hehe. Ik had even geen zin in drama en wou gewoon een übercute bromance. Nu is het aan jou.]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 14:51 ]


    Reality's overrated.

    (Teehee zo cute!)
    Niall Horan:

    Hij pakt mijn hand vast, en als een soort reflex glimlach ik tegen zijn lippen aan. Zijn duim die lieflijk over de rug van mijn hand streelt, lijkt mijn gehele lichaam van warmte te voorzien. Ook zijn andere hand zie zich een weg heeft gemaakt naar mijn wang, is zeker niet onopgemerkt bij mij. En ook extra warmte. Ik voel hoe het bloed naar mijn wangen stroomt, maar laat mijn zenuwen zo veel mogelijk achterwege. Hier en nu, alles is perfect. Het moment is perfect, de kus is perfect, maar vooral Liam. Maar...ben ik dan verliefd op Liam? Dat mag toch nie-? Stop! Dit moment is geweldig, en dat ik het met Liam mag delen is het beste wat me kan overkomen. Dat mag ik niet laten bederven door mijn stomme gedachten. Liam zijn tong vraagt nu toestemming tot mijn mond, maar ik haal mijn lippen even van die van hem af. Ik zet me voorzichtig op zijn schoot en glimlach breed naar hem. Nu duurt het voor mij te lang hoor, die seconden zonder Liam zijn lippen lijken uren te duren. Ik plant mijn lippen opnieuw -misschien iets te ruw- op die van hem. Mijn handen leg ik langs zijn nek, om vervolgens mijn hoofd te kantelen. En dit keer is het mijn tong die toestemming vraagt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:39 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Als zijn lippen van die van mij afgaan schrik ik even. Een kleur schijnt op mijn gezicht en ik wil mijn verontschuldigingen al aanbieden als Niall dan op mijn schoot gaat zitten. Hij glimlacht breed naar me, en de spanning verdwijnt uit mijn lichaam. Liefjes glimlach ik terug. Als een verliefde tiener misschien wel. Maar dat moment is alweer over, want hij drukt zijn lippen weer, ietwat ruw, op die van mij. Zijn gaan langs mijn nek en hij kantelt zijn hoofd. Glimlachend kus ik hem terug. Om dan op het moment dat zijn tong toestemming vraagt mijn mond te openen en de kus in een zoen te veranderen. Mijn tong ontmoet die van hem. Onderzoekt alle hoekjes van zijn mond. Plaagt die van hem even. En draait dan rustig en zachtjes rondjes.
    Als mijn tong daadwerkelijk zijn hele mond heeft 'bekeken' haal ik mijn lippen voorzichtig even van die van hem af. Met mijn duim streel ik zachtjes over zijn wang en ik plant een klein kusje op zijn zachte huid.
    "Nini?" Een beetje verlegen kijk ik hem aan. "Is dit..." Even weet ik niet wat te zeggen. "Wat voel jij hierbij?" Besluit ik dan.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Als onze gehele, uitgebreide, maar fijne 'sessie' is afgelopen zoeken mijn ogen die van Liam snel op. Er is een lichte twinkeling in te zien, of is dat het licht? Ik geniet van Liam zijn duim die over mijn wang strijkt, waar hij vervolgens ook een kusje op plant. Opnieuw verschijnt er een licht glimlachje op mijn gezicht.
    'Nini?' vraagt hij dan opeens wat verlegen. Als 'antwoord' kijk ik hem vragend aan. 'Is dit...' vervolgt hij en ik kantel mijn hoofd. Dit keer gewoon...als teken van..iets van nieuwsgierigheid. 'Wat voel jij hierbij' bedluit hij te zeggen waardoor vrijwel meteen wat bloed naar mijn wangen stroomt. Ik kijk weg, zoekend naar iets om me heen om mijn blik te laten rusten. 'Ehh..' probeer ik maar. Wat als Liam helemaal niks voelde? Wat als hij alleen maar zeker wou zijn dat ik hier ook niks bij voelde? Wat een totale leugen zou zijn want damn dit is niet niks. Wat moet ik nou zeggen? Ik besluit om niet te liegen en zachtjes, heel zachtjes wat te mompelen. Ergens hopend dat hij het niet hoort, en bang dat hij me..'afwijst'. 'Het was wel.. ja.. goed enzo'. Goed? Het was geweldig! Maar ik weet niet of ik dat beter kan zeggen. Ik raap wat moed bij elkaar en mijn meerblauwe vragende ogen zoeken het bambibruine paar van Liam op, om misschien iets te lezen. Vast tevergeefs, wat kan je nou lezen in ogen? Ik zucht even en wacht tot Liam hopelijk wat zegt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Even kan ik niet voorkomen dat er een teleurstellende blink in mijn ogen verschijnt. "Oké..." mompel ik. Mijn hoofd laat ik ietsjes zakken. Waardoor mijn blik richting mijn handen gaan, die ik op mijn schoot heb laten vallen. Een beetje moedeloos. Hoe bedoeld hij 'wel goed en zo'? Het antwoord verward me. Ja, alsof ik niet al verward was. Ik besef dat Niall nog op mijn schoot zit en mijn wangen worden nog roder. Of ik hem nu van mijn schoot af moet duwen of niet weet ik even niet, dat zal hem vast kwetsen. En dat is echt niet wat ik wil. Even laat ik onopvallend mijn blik over de prachtige verschijning op mijn schoot glijden. Van top tot teen. Van zijn asblonde haren tot aan zijn schoenen. Dan sla ik ze weer neer.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik moet mezelf er constant aan herinneren dat ik niet op mijn lip moet bijten. Niet dat Liam dat gezegd heeft, maar toch. Het is best moeilijk om het in te houden, maar het is beter zo. Beter vrienden dan niks, ik kan Liam echt niet kwijt. Dan houd ik me maar in, niet als zonet. Zonet waren er bij mij geen remmen te bekennen.
    'Oke. .' hoor ik Liam mompelen. Precies, oke. Eigelijk niet, helemaal niet oke! Ugh, ik begin hier steeds meer een hekel aan te krijgen.
    'E-en jij?' vraag ik dan maar, al stamelend. Tja, niet dat het veel zin heeft. Of wel? Zou hij het dan toch gewilt hebben? Hij begon wel... maar het was vast het moment. Ik kan het alleen maar hopen, maar het zou gewoon te mooi zijn geweest als Liam mij daadwerkelijk leuk vond. In mijn wildste dromen vast niet eens.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:31 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "E-en jij?" stamelt Niall.
    Even ben ik stil. "Lach me niet uit, oké? En niet wegrennen!" zeg ik schuw. Scheef kijk ik hem aan. Wachtend op zijn antwoord.
    Dan zucht ik. Een diepe, lange zucht. Mijn hand gaat even door mijn haar. "Geen idee Nini," zeg ik zachtjes. "Maar ik denk niet dat ik je gekust zou hebben als het daadwerkelijk niks voor me zou betekenen. Al was het een opwelling. Het voelde..." Even ben ik stil. Zal ik het zeggen of niet. "Goed." Die woorden zijn zo zacht dat ik het zelf al amper kan verstaan. Al twijfel ik er niet aan of Niall het heeft gehoord.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    "Lach me niet uit, oké? En niet wegrennen!" zegt hij schuw, waardoor ik enigzins iets bang word. Ik schud snel mijn hoofd naar het scheefhangende gezicht van Liam. Ik hoor een lange, diepe zucht van Liam zijn kant. Vervolgens haalt hij een hand door zijn haar, wat er echt onweerstaanbaar uitziet.
    "Geen idee Nini," hoor ik hem zacht zeggen. "Maar ik denk niet dat ik je gekust zou hebben als het daadwerkelijk niks voor me zou betekenen. Al was het een opwelling. Het voelde..." en verder hoor ik voor een momentje niks, maar dat hoeft ook niet. Ik ben al blij met dit. Het betekend veel moor me. Veel meer dan zou moeten. Ookal...zou ik natuurlijk ontzettend graag meer willen. 'Goed' voegt hij er toch nog aan toe. Stiekem zucht ik opgelucht, maar het zal nog ongemakkelijk blijven bij Liam denk ik. Ik twijfel even, maar leg mezelf dan toch tegen Liam aan, mijn hoofd liggend op zijn schouder/deel van zijn borstkas en mijn ogen al starend vooruit
    'We blijven vrienden, toch?' vraag ik met iets van wanhoop in mijn stem. Ik wil hem echt niet kwijt, zoals ik al zei.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 17:48 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Niall legt zich tegen me aan, zijn hoofd op een deel van mijn borstkas en het andere deel op mijn schouder. Zijn ogen staren vooruit en ik kan het niet laten zachtjes en liefkozend over zijn haar te strelen.
    "We blijven vrienden, toch?" Zijn stem klinkt ietwat wanhopig.
    Een hele tijd ben ik stil, het kriebelende gevoel in mijn onderbuik negerend. Wat het betekend weet ik niet. Echt niet. Misschien is het wel één van de bijwerkingen van het hele ziekzijn-gebeuren. "Natuurlijk," zeg ik uiteindelijk. Weer ben ik een geringe tijd stil. "Niall?" De volgende woorden flappen gewoon uit mijn mond. Alsof ik het niet tegen kan houden. Alsof mijn hele lichaam het wilt. Maar mijn verstand het nog niet weet. "Mag ik je kussen?"


    Reality's overrated.