• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Whoops en ineens is het stukje weg. Even opnieuw)
    Niall Horan:

    Ik laat me door Liam meeslepen en hij neemt al snel een glas water. Ik kijk alleen lachend toe naar al zijn bewegingen. Alle kleine dingen die me opvallen. De grootte van de passen die hij zet, de passen zelf, het tempo, hoe zijn gezicht staat, alles. Maar vooral hoe hij mijn pols vastheeft. Ik stop mijn gedroom als hij me vraagt of ik ook water wil. 'Nou...' Zeg ik terwijl mijn hoofd in een boog naar de eettafel gericht word. Mijn gezicht draait weer terug naar Liam en ik kijk hem met vragende twinkelende oogjes aan. 'Mag ik...' Voeg ik er wat vaag aan toe, maar hij begrijpt me vast wel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    "Nou..." Niall buigt zijn hoofd richting de eettafel. Hij kijkt me vragend aan. Met de vertrouwde twinkeling in zijn ogen. "Mag ik..."
    Ik lach. "Dat had ik kunnen verwachten." Met het glas water in mijn hand loop ik naar de eettafel. "Wat wil je, Nialler?" vraag ik terwijl ik een bord pak en Niall vragend aankijk. Omdat hij daarnet alles voor mij heeft gedaan vind ik dat ik nu wel wat terug kan doen. Als een vriendendienst. Dat doe je gewoon voor elkaar. De geur van het eten laat mijn maag protesteren. Maar dat negeer ik. Ik voel me in ieder geval al een stuk beter als daarnet.


    Reality's overrated.

    (Sorry, gister nieuwe mobiel gehaalt en valalles aan geprutst. sorrehh)
    Niall Horan:

    Ik trippel braaf achter Liam aan. Het water loopt me in mijn mond als ik al het eten zie. Zodra hij me vraagt wat ik wil staan mijn handen al klaar om vanalles aan te wijzen. Ik bedenk me dat ik het wat rustig moet houden. Waarom weet ik niet, maar ik wil niet als een varken aan het eten zijn als Liam toekijkt. 'Ik denk dat ik wel genoeg heb aan een broodje' zeg ik rustig. 'Of twee...' Voeg ik er aan toe. ' of misschien een met kaas erbij, en chocomel, en een beschuitje met aardbeien en suiker. Of misschien daar twee van en kip! En pizza en- Wacht... Ik ben te enthousiast bezig' betrap ik mezelf. 'Sorry' mompel ik terwijl mijn wangen langzaam beginnen te gloeien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Sorry ik heb een hoop gemist ik had vakantie en het druk er is super veel gebeurt deze vakantie waardoor ik gewoon geen tijd had. Wat heb ik allemaal gemist en hoe zou ik in kunnen springen?)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:32 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne

    Niall komt achter me aan en zegt rustig: "Ik denk dat ik wel genoeg heb aan een broodje." Maar al snel word hij toch weer overenthousiast. "Of twee... Of misschien en met kaas erbij, en chocomel, en een beschuitje met aardbeien en suiker. Of misschien daar twee van en kip! En pizza en- Wacht... Ik ben te enthousiast bezig."
    Ik grinnik.
    "Sorry," zegt Niall terwijl er een blos op zijn wangen verschijnt.
    "Geeft niet Nialler," zeg ik, waarna ik in zijn wang knijp. Gewoon omdat het kan. "Ik vind het wel schattig." Dan kijk ik weer naar het eten. "Maar... Wat word het?"

    [Sorry, sorry, sorry!]


    Reality's overrated.

    HurtedHeart schreef:
    (Sorry ik heb een hoop gemist ik had vakantie en het druk er is super veel gebeurt deze vakantie waardoor ik gewoon geen tijd had. Wat heb ik allemaal gemist en hoe zou ik in kunnen springen?)

    (Nou... Zelf ben ik slecht in samenvattingen maar volgens mij is het tot nu toe eigenlijk alleen maar larry? En een paar mensen zijn flauwgevallen... Enzo...en ja :$ wauw..)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Don't worry nothing wrong:) )
    Niall Horan:

    'Geeft niet Nialler' hoor ik hem zeggen en niet veel later voel ik hoe hij in mijn wangen knijpt, wat het blozen niet erg helpt stoppen. 'Ik vind het wel schattig' zegt hij vervolgens. Kijk dát helpt tegen het blozen. Ik kijk weg maar al vlug hoor ik Liam zijn -prachtige- stem zeggen: 'maar... Wat word het?'. Ik doe voorzichtig een stap naar voren en pak 2 broodjes. 'Tanaa' mompel ik -niet erg enthousiast. (Haha ik zie het al voor me en het is lachwekkend sorry). ' en jij ook! Je moet aansterken! Als je je niet lekker voelt moet je wat eten' zeg ik -dit keer wel enthousiast en wijs-. Ik pak een croissantje en dauw het in zijn mond. Vervolgens giechel ik om mijn actie. Dan bedenk ik me hoe gemeen het eigenlik wel niet is. Ik trek het broodje uit zijn mond en verontschuldig me. 'Sorry, sorry! Dt was gemeen vna me... Sorry! Het was niet de bedoeling... Of misschien een beetje maar sorry!' Ratel ik duidelijk te paniekerig. Maar ik moet niet weer beginntn te praten anders heb ik straks een ratelverhaal over paniek...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( moest ik nog ergens op reageren met Lou?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    ( moest ik nog ergens op reageren met Lou Hazza?)


    [Nope, it's still my turn. Sorryy !! D: ]


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    (...)

    [Nope, it's still my turn. Sorryy !! D: ]


    (Sorry, mag der gewoonte en inderdaad Hazza. Maar okeey (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Niall doet een stap naar voren en pakt twee broodjes. "Tanaa," mompelt hij. "En jij ook! Je moet aansterken! Als je -je niet lekker voelt dan moet je wat eten." Niall's stem klinkt nu wel enthousiast en hij wijst. Hij pakt een croissant en duwt het in mijn mond. Vervolgens giechelt hij. Maar dan slaat dat ineens over. Hij pakt het broodje uit mijn mond. "Sorry, sorry! Dat was gemeen van me... Sorry! Het was niet de bedoeling... Of misschien een beetje, maar sorry!" ratelt hij paniekerig.
    "Ho, ho, Nialler." Ik leg een vinger op zijn lippen. "Je hoeft je niet te verontschuldigen. Echt niet. Het was niet erg. Wel grappig eigenlijk. Ik pak het broodje uit zijn hand en neem er een hap van. "Bedankt Ni," zeg ik. Al heb ik eigenlijk geen honger. Ik doe maar van wel. Gewoon, om Niall een plezier te doen.


    Reality's overrated.

    Niall horan:

    Blij kijk ik naar de jongen voor me die wat eten binnenkrijgt. Ik pik snel nog een broodje en een pakje fristi hopend dat Liam niet kijkt. Ik huppel naar een tafeltje en trek Liam mee an zijn pols. Ik begin meteen gulzig te eten en al snel is mijnmeerste broodje en mijn fristi al op. Voor ik het weet laat ik een boer ontsnappen. Meestal vind ik dat niet erg, ook niet mer mensen om me heen, maar het is hier wel Liam die voor me zit. Ik sla snel mijn hand voor mijn mond en besluit mijn andere broodjes maar op te peuzelen. Zodra ik klaar ben kijk ik naar Liam. 'Wat zullen we doen? A-als je iets wilt doen natuurlijk' voeg ik er snel aan toe.

    (Sorry :$ als ik jet moet aanpassen zeg je het maar...)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:44 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Oke bedankt. Waar is iedereen en waar kan ik Sky naartoe sturen??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Oke bedankt. Waar is iedereen en waar kan ik Sky naartoe sturen??]

    (Pff...ehm... Je kan doen dat ze net klaar is met haar onderzoek?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik doe niet mee in dit topic, maar ik vind het heel leuk om te lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one