• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Hij haalt zijn schouders op. "Ik zou het niet weten... Eigenlijk is hier zo goed als niks te doen," mompelt hij. Een aantal handelingen volgen. Waarna hij "Liam, vind je het erg as ik een gitaar ga soelen in de kamer?" vraagt.
    Ik schud mijn hoofd en glimlach. "Nee, ga je gang!" zeg ik enthousiast. Eigenlijk vind ik het heel leuk as hij gitaar speelt. En al helemaal als hij er bij zingt. Waardoor zijn engelenstem mijn oorgangen in stroomt.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    De glimlach van Louis deed me goed. Ik wilde genieten van deze jongen op de momenten dat het kon en zolang het kon. Ik wilde niet nadenken over de gevolgen van wat dit misschien allemaal met zich mee zou kunnen brengen. Dat moest Louis ook niet doen, ook al was dat soms lastig.
    'Bedankt, Hazza,' zei Louis en glimlachte nogmaals, waarna ik zijn lippen kort op mijn voorhoofd voelde.
    'Geen dank, Boo.' Het verliet mijn mond waarna ik ons in een simpele beweging omdraaide. Daarna nestelde ik me beter tegen hem aan en glimlachte.
    Ja, dit was perfect.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan:

    Meteen verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik loop naar Liam toe en geef hem een knuffel. 'Dankje Li, zie je zo' zeg ik snel voor ik richting de kamer loop. Ik open de deur en mijn ogen vergroten als ik Harry en Louis zie. Fack, waarom moet ik nou weer beslist gitaar spelen? Ach...ik ben er nu toch al. Zo zacht mogelijk loop ik naar mijn bed, pak mijn gitaar, loop terug, en sluit de deur weer. Ik krab even achter mijn hoofd voor ik verder loop. Ik kijk om me heen en besluit dan even naar buiten te gaan. Meteen valt mijn oog op het bankje en ik zet me er neer. Vrijwel meteen begin ik te tokkelen en ik word meteen rustig door de klanken. Even neem ik rust om een liedje te verzinnen, maar al snel komt Kiss Me - Ed Sheeran in me op. Ik speel voorzichtig en zing nog zachter mee met het liedje.
    (Ehm. Ik weet niet wie het wel of niet luisterd maar voor wie het wil. Niet dat het veel uitmaakt maar tja. Trololol Kiss me-Ed Sheeran)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis William Tomlinson.
    'Geen dank, Boo,' zei hij, waarna hij ons omdraaide. Hij nestelde zich beter tegen me aan en glimlachte.
    Ik aaide met mijn hand door zijn zachte krulletjes, draaide er één om mijn vinger heen en liet hem daarna weer los. En dit herhaalde ik dan weer. Het maakte me rustig.
    'Harry, misschien is deze vraag snel, maar als we hier ooit weer weg mogen, zullen we dan samen gaan wonen?'
    Ik keek de jongen even onzeker aan.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik sloot mijn ogen toen Louis zijn hand door mijn krullen ging, draaide er één om zijn vinger en liet hem daarna weer los. En herhaalde dit weer. Behalve dat het hem rustig maakte, liet het mij glimlachen en genieten van het moment. Normaal maakte het mij ook rustig, maar dat was nu niet nodig.
    'Harry, misschien is deze vraag snel, maar als we hier ooit weer weg mogen, zullen we dan samen gaan wonen?'
    Ik keek op, om de onzekere blik van de jongen te zien en drukte een klein kusje op zijn lippen. 'Dat mag je opvatten als een ja, want ik zou niets liever willen, Louis.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry keek op en drukte een klein kusje op mijn lippen.
    'Dat mag je opvatten als een ja, want ik zou niets liever willen, Louis,' zei hij daarna.
    Mijn ogen begonnen te twinkelen. 'Dan kopen we een heel mooi huis! En een kat, omdat jij daar zo van houdt.' Ik begon het al helemaal voor me te zien. Eerlijk gezegd hoopte ik nu hier zo snel mogelijk weg te zijn. Al was het hier niet eens zo erg. De begeleiders waren best aardig, ze zouden misschien ontdekken welke ziektes we hadden en wat er aan gedaan kon worden, en het allerbelangrijkste: Ik had Harry. Zolang ik Harry dicht bij me zou hebben, geloof ik niet dat ik het ooit nog ergens echt vreselijk kan vinden.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    De twinkelende oogjes van Louis lieten me smelten. 'Dan kopen we een heel mooi huis! En een kat, omdat jij daar zo van houdt.' Een zachte grinnik rolde over mijn lippen terwijl ik me beter tegen de jongen aan nestelde. 'Dat klinkt geweldig, Boo, maar het belangrijkste blijf jij. Dat zal ook altijd zo blijven.'
    Ik keek naar de jongen die alles voor me betekende terwijl ik mijn vingers over zijn wang liet glijden. Het idee zag ik al voor me en het beviel me. Het beviel me heel erg goed. Het zou ook een leuk vooruitzicht zijn voor als we hier weg mochten. Niet dat het hier zo slecht was, maar het heeft toch wel zijn nadelen. Al waren dat er heel weinig en zeker met de jongen in mijn armen. 'Lou?' vroeg ik zachtjes en draaide me iets. 'Maakt dit Larry nu echt -echt?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry grinnikte zacht en nestelde zich nog beter tegen me aan. 'Dat klinkt geweldig, Boo, maar het belangrijkste blijf jij. Dat zal ook altijd zo blijven.'
    Hij keek naar me en liet zijn vingers over mijn wang glijden.
    'Lou?' vroeg Harry zacht en draaide iets. 'Maakt dit Larry nu echt - echt?'
    Ik dacht even na en knikte toen langzaam. 'Ja, ik denk het wel. Geniet nu nog maar even, want als we hieruit komen zullen we de nodige haat krijgen. Er zullen ook blije fans zijn, de larry shippers, maar ook minder blije. Tenzij je het geheim wilt houden, alleen is het wel moeilijk van je af te blijven, vooral als we vaak in het openbaar zijn.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis dacht na en ik hield mijn hoofd ietwat schuin, nieuwsgierig naar het antwoord wat komen zou. Dat was als eerst een knik waarna de woorden . 'Ja, ik denk het wel. Geniet nu nog maar even, want als we hieruit komen zullen we de nodige haat krijgen. Er zullen ook blije fans zijn, de larry shippers, maar ook minder blije. Tenzij je het geheim wilt houden, alleen is het wel moeilijk van je af te blijven, vooral als we vaak in het openbaar zijn.' volgde.
    Ik kroop omhoog en mijn greep verstrakte alleen maar. Larry was echt. Wie had dat ooit kunnen denken? Mijn beste vriend was nu meer. 'Lou, zolang we samen zijn kunnen we alles aan, toch? En er zullen altijd mensen zijn die commentaar zullen helpen, maar die zullen het moeten accepteren. Ik bedoel dat sommige mensen ons als band ook liever als band zien verdwijnen, maar daar laten we ons toch ook niet door stoppen? We zijn toch ook alleen sterker en groter geworden. Daarbij zou ik echt niet van je af kunnen blijven, want dat gaat nu al bijna niet.'
    Mijn vingers gleden langzaam over de huid van de jongen terwijl mijn lippen precies dezelfde actie ondernamen. 'Van mij mag iedereen weten dat ik blij ben met jou, als jij het er ook mee eens ben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Lou, zolang we samen zijn kunnen we alles aan, toch? En er zullen altijd mensen zijn die commentaar zullen hebben, maar die zullen het moeten accepteren. Ik bedoel dat sommige mensen ons als band ook liever als band zien verdwijnen, maar daar laten we ons toch ook niet door stoppen? We zijn toch ook alleen sterker en groter geworden. Daarbij zou ik echt niet van je af kunnen blijven, want dat gaat nu al bijna niet.'
    Ik glimlachte. 'Wat ben je toch een wijs jongetje,' zei ik en woelde plagend door zijn krullen.
    Zijn vingers gleden langzaam over mijn huid, net als zijn lippen. 'Van mij mag iedereen weten dat ik blij ben met jou, als jij het er ook mee eens bent.'
    Ik knikte. 'Natuurlijk. Ik hou van jou, en ik wil dat hele wereld dat weet. Als ze het niks vinden, is dat jammer voor hen.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis knikte waardoor mijn mondhoeken zich om krulde tot een brede glimlach. 'Natuurlijk. Ik hou van jou, en ik wil dat hele wereld dat weet. Als ze het niks vinden, is dat jammer voor hen.'
    Ik stopte met kusjes geven, om op te kijken. Zo recht in de blauwe kijkers van de jongen die mijn hart sneller liet kloppen. Iets wat ik sinds vandaag hardop zou kunnen zeggen. Niet alleen tegenover mezelf, maar tegenover de jongen en iedereen. 'Ik hou ook van jou, Boo en dan zijn we het weer een keer met elkaar eens.' zei ik zachtjes voor mijn lippen de zijne voor een kleine seconde raakte. De enige plek die ik net had overgeslagen.
    Daarna liet ik me weer naast hem vallen met een paar twinkelende oogjes. Voor een korte tijd was het stil, maar deze verbrak ik al snel. 'Lou, zou je met me mee willen naar buiten nu?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Ik hou ook van jou, Boo en dan zijn we het weer een keer met elkaar eens,' zei hij zachtjes voor zijn lippen voor een seconde de mijne raakte. Het was de enige plek die hij net over had geslagen.
    Daarna liet hij zich weer naast me vallen. Het was even stil, maar hij verbrak deze stilte al snel.
    'Lou, zou je met me mee naar buiten willen nu?'
    Ik glimlachte en knikte. 'Natuurlijk.'
    Ik maakte me los van Harry en liep alvast richting de kamerdeur. Ik had zelf ook wel behoefte aan wat frisse lucht.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis glimlachte en knikte. 'Natuurlijk.'
    Ik was blij met dit antwoord, want ik had echt behoefte aan wat frisse lucht. Al zou ik het allerliefste de hele dag veilig in de armen van de jongen doorbrengen. Gewoon samen en doen wat we wilde. Van in elkaars armen liggen naar een kus die zorgde dat de vlinders in mijn buik alleen maar toenamen.
    Hij maakte me los van me en liep alvast richting de kamerdeur. Het duurde enkele seconde voor ikzelf ook in beweging kwam en niet veel later naast hem stond. Ik pakte zijn hand, om onze vingers te verstrengelen en Louis daarna langzaam mee naar de gang te trekken.
    'Dankjewel.' zei ik en ging dicht te hem aanlopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Niet veel later stond hij naast me en pakte mijn hand, om onze vingers te verstrengelen en mij mee te trekken naar de gang.
    'Dankjewel,' zei hij en begon dicht tegen me aan te lopen. Iets wat ik helemáál niet erg vond. Ik deed hetzelfde bij en kneep zachtjes in zijn hand.
    Zo liepen we verder, tot we buiten waren. Ik trok Harry mee naar een bankje, waar ik hem zacht op duwde en zelf op zijn schoot kroop. Ik sloeg mijn armen opnieuw rond zijn nek en drukte mijn lippen verlangend op de zijne. Alsof ik ze nu al, na hooguit een paar minuten, alweer miste.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis deed hetzelfde bij mij en kneep zachtjes in mijn hand. Daardoor keek ik met een glimlach opzij en drukte onschuldig nog een kusje op zijn wang. Ik wist niet wat het was, maar ik kon nu helemaal niet meer van de jongen naast me afblijven.
    Zo liepen we verder, tot we buiten waren. Louis trok me mee naar een bankje, waar hij me zacht op duwde en zelf op mijn schoot kroop. Terwijl hij zijn armen om mijn nek sloeg, sloeg ik de mijne weer rond zijn middel. Het duurde niet lang voor ik de jongen nog dichter naar me toetrok en ik zijn lippen op de mijne voelde. Iets wat zorgde dat de vlinders weer toenamen en ik de jongen terug kuste. Ik hield echt van hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer